Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Központi zár
sziasztok olyan gondom lenne hogy volvo s40 típusú személygépkocsiba gyári riasztós központi zár van...ha a távirányítót megnyomom akkor csak az első két ajtó zár...mi lehet a gond hogy a hátsó kettő nem?? ha kérhetem nagyon részletesen a magyarázatot akkor megköszönöm ( full kezdő vok)
Üdvözletem mindenkinek!
Van nekem egy skoda fabia combi 1.2-es 2004es autóm és a központi záram vacakol...pontosan: Ajtó lezárás után van hogy magától kinyitódik, vagy menet közben lezáródik van hogy nyitom a vezető oldal felől és a többi ajtó nem nyitódik, és csak az anyós oldal felől nyitódik... A másik a hátsó ajtó ami nem akar nyitódni az összes ajtó ha persze kinyitódik akkor a hátsó nem akar de ha az anyós oldali ajtót kinyitom becsukom akkor a csomagtartó ajtó hamarabb nyitódik...valakinek volt már hasonló problémája vagy tudná a megoldást??
Sziasztok!
Meg tudná nekem valaki mondani hogy a képen mellékelt 5 db központi zár motorja közül a két első motorjához miért megy 3 kábel (csak a motorhoz nem a mikrokapcsolókhoz, berlingo gyári) Köszi
Érdekes, amúgy a motorok mind párhuzamosan vannak... Az 2 középső szál is össze van kötve...hova megy a rajzon?
Üdv Inhouse
BSI -be , mondhatjuk hogy az irányít szinte mindent az autóba, kivéve a benzinmotor vezérlést. Autóriasztót akarom ideiglenesen rákötni (élesítés/hatástalanítás amíg az RFID modulom elkészül) és nem értettem a vezérlést.
Mellékelve a teljes rajz.
Tippem sincs rá, de lehet, hogy nem kell foglalkozz vele...esetleg ha tudod nézd meg, hogy mi van rajta a 2 állásban...
A 6232 és a 6252 lesz szerintem a motor mikrokapcsolója, ami a zárt/nyitott állásban testet kapcsol vagy az egyikre, vagy a másikra. A másik két kapcsolóból lehet az egyik az ajtó becsukását jelző, a másik még kérdés...ezeket meg lehet mérni. Esetleg, ha elektromos az ablak, és a kulcs egy bizonyos pozíciójával fel lehet húzni az ablakokat, akkor az a másik érintkező. Üdv Inhouse
mitöbb, ha nem szedem szét a modult hanem pl a bal első ajtóba menő kötegből kiválasztom a kéket meg a fehéret, akkor ugyanígy azt testre téve az egyik nyit, a másik zár.
Egy szuzuki swift sedán autom van az a gondom vele hogy a központi zár csak a bal első és hátsó valamint a jobb hátso ajtot zárja a jobb elsőt nem. csak kulcsal hajlandó zárni. mit tehetek lekel mind a négy ajtoban a zárat cserélni?az ajtó kárpitot hogy lehet levenni?köszi a segitséget.
Tisztelt Topictársak! szeretnék segitséget kérni: OPEL ASTRA F kombi gépkocsim van, néhány napja vettem. A központi zár nem müködik. Az első és fő gond az volt hogy a hátsó kombi ajtót nem lehett kulccsal bezárni. Az ok: a zárbetét szószerint tele volt sárral és sóval. Kis munka árán szétszedtem és WD 40 el kiáztattam belőle a koszt és onnan müködik. De a központi zár müködtetőkarját valaki kiemelte a zárból, igy a zárat csak kulccsal lehetett volna nyitni zárni. visszatettem a müködtető karját,igy ha kapna vezérlést akkor nyitna-zárna. Egyre inkább az a gyanum hogy a kp zár nem volt benne eredetileg. Kérdéseim: ha eredeti volt benne az elektromos zár akkor annak vezérlője helyileg hol található az autóban. Van benne egy Gamma riasztó, ami kulccsal kikapcsolható (lenne) de a meglevő 1 db távirányitóval sajnos nem csinál semmit, igy sajnos most fogalmam sincsen hogy a riasztó jó-e nem -e, ez azt hiszem a következő lépésem lesz majd, de először szeretném látni a kp-i zárat müködni, a vezetőoldali zár kulcsán keresztül. Mellesleg nem tudom hogy a riasztónak kellene-e müködtetni a kp-i zárat is...Még egy kérdés: miként lehet kiméletesen lebontani az ajtó kárpitot, hogy alatta körbe lehessen nézni, és ha esetleg mi tud (szokott) eltörni a kárpit rögzitésnél, mert feltehetőleg a jobb ajtókárpitnál valami kárpitbolha vagy hasonló lehet törött, mozog a kárpit a helyén.
Előre is köszönöm a segitséget. Üdv lacusska
Igaz teljesen mas, Vauxhall Vectra B, de a kozponti zar felprogramozasa (vagyis a kocsi rendszerevel parositas) pl elemcsere utan, kulcs elfordit inditas elottig es ekkor a vezerlo zaras gombjat megnyomni. Ha hozza valo a vezerlo, akkor ebben az esetben egy pillanatra bezar, majd rogton ki is nyit a kozponti zar, innetol fogva kintrol is fog mukodni.
Köszönnöm a hozzászólást, de sajnos teljes a biozonytalanság, mert sem a riasztó sem a kp-i zár nem csinál semmit, sem kulccsal sem távirányitóval, a távirányitóra sem reagál a z elektronika a kézi távirányó és a benne levő elem "sajnos" müködik, mégsem. Üdv lacusska
Sziasztok
Nekem olyan problémám van, hogy vettem egy Thunder CCL01-es központi zárat és beszeretném szerelni egy 99-es évjáratú 993ccm-es Suzuki Swift-be, de sehol nem találom a helyét és az ablak le és felhúzása közbe mindig megakad benne... hova kéne tennem ahol elfér? Kivan neki alakítva a hely vagy megkel fúrnom az ajtót? Segítségeteket előre is köszönöm!
Igen, ki kell fúrnod az ajtót. Olyan helyre kell rakni, ahol párhuzamos a mozgatni kívánt rudazattal és ahol az ajtó belső lemeze kifelé domborodik (utastér felől ráfogatva), vagy ahol meg van vágva a lemez és befelé domborodik (hozzá adott lemezcsíkra ráfogatva). A lényeg, hogy el kell férjen valahol.
Üdv Inhouse
hát megnézem majd. előre nagyon szépen köszönöm a segítséget
Még egy kis segítség:
Google képtalálatok Suzuki Swift kp zár beszerelés Ez utóbbi oldalon a srácnak minden szavát ne vegyük készpénznek, a multiméter használat valószínű, hogy még nem az erőssége, árammérésben rövidzár a műszer... Üdv Inhouse
Szép napot mindenkinek segitséget szeretnék kérni ""2002 es swift sedan""kocsimban van univerzális központi zár""hasonló tipus csak az enyémhez nem volt gyárilag távirányitó http://racing-bazar.hu/alkatresz/elektronika/univerzalis_taviranyitos_kozpontizar nekem 1 db 5 vezetékes vezérlő motorbol áll s 3 2 vezetékes ugynevezett követőböl ez igy müködöt is ajtónyitáskor kulcsal""1 darabig aztán az ablak sin beleért a motorba s az széthulott de ez más téma""a lényeg hogy ennek a vezérlő dobozában összesen 6 db vezeték van 1piros"pozitiv"1fekete"test"1kék 1zöld 1fehér 1 barna az utóbi 5 vezeték megy a vezérlő motorhoz!S most kaptam 1 ilyet http://racing-bazar.hu/alkatresz/ablakemelo-ablaktorlo-zar/uj_univerzalis_kozponti_zar_2_db_bicskakulccsal__csak_5000_ft csak nekem még rá van irva hogy CARUB ezt szeretném bekötni""index villogtatással" valahogy csak nincs hozá semmi rajzom hogy milyen szinű vezetékeket hova kéne kötni!!?Anyi nyilvánvaló hogy van 1 db piros az tuti pozitiv meg 1 db fekete az tuti negativ de ezen kivül még van 11db vezeték""2bd citromsárga z 1ik natur a másik fekete csikos,2 db fehér az 1ik natur s van rajta 1db 10es bitositék a másik fekete csikos,2bd rózsaszin 1ik sima másik fekete csikos,2 db barna mindkettő egyforma s mindkettőn 7.5 biztositék.1db vékonyabb piros fekete csikkal,1db zöld,és 1db világos rózsaszin!E-mail cimem :nagyferenc84@citromail.hu válaszokat előre is köszönöm!S bocsi ha rossz helyre irtam!További szép napot!
Idézet: „A SZETT TARTALMAZ: 2db bicskakulcsos távirányítót,vezérlőmodult,ledes visszajelzőt, kábelköteget és a beszereléshez szükséges magyar leírást és kapcsolási rajzot!” Legalább a típusát jó volna tudni, lehet, hogy fenn van a rajza itt az oldalon. Vagy kezd el átnézni a kp záras topicokat és ha valamelyik rajz hasonlít, szólj és megnézzük! Üdv Inhouse
Kösy de egyszerübben nekem már be van szerelve 1 központi zár a vezérlőjével .csak van nekem 1 CARUB távirányitós központi zár vezérlő mint ez http://racing-bazar.hu/alkatresz/ablakemelo-ablaktorlo-zar/uj_univerzalis_kozponti_zar_2_db_bicskakulccsal__csak_5000_ft külömbség anyi hogy nekem rá van irva hogy CARUB meg nem bicskakulcsos hanem 6 lap alaku a távirányitó középen 1 db kerek kék szinü gomb amire szintén Carub van irva és két oldalán 2 gomb az egyiken 1 lakat forma s azon 1 pici led lámpa a másikon 1 csomagtartó forma van!Ép ez a gondom hogy seim nincs hozzá igy kaptam 1 ismimtöl akinek a garázsában porosodot a doboz a dobozra rá van irva KEYLESS ENTRY SYSTEM MADE IN P.R.C NAezt szeretném valahogy rá büvölni a fentebb le irt 6vezetékes meglévő univerzális központi záramra.Előre is kösy a segitséget!""melékeltem 2 db képet a dobozrol s a távirányitórol"
Így nem fog menni.. kellene egy rajz... ki lehetne találni a panel alapján is...
Üdv Inhouse
Sziasztok,Kajtár vagyok,vettem a mellékelt fájlokon látható távirányítós központi zár szettet.Az lenne a kérésem, segitsetek megoldani azt, hogy lehet ezzel egy sima ki-be kapcsolást megoldani.Probáltam egy izzót bekapcsolni, sikerült,de rögtön elaludt!Köszi.
1996-os astra f 1.6 16v caravan kulcsrol mukodik a kozponti zar megoldhatoe taviranyitoval egy bekotesi rajz erdekelne
Ha fix kódos, a benne levő kóder IC a két kimenetét fixen tartja, vagy az egyik, vagy a másik aktív. Persze kell egy tranzisztor pár ellenállás és esetleg egy relé ahhoz, hogy izzót kapcsolhasson.
Ha nem ilyen felépítésű, akkor kell egy flip-flop, ami a 2 impuzlus között stabil állapotot vesz fel és azt váltja. Ha nem autóhoz kell, lehet, hogy jobb vétel lett volna egy 3 konnektoros távirányítós szett, 4eFt körül van a nagyárauházakban. Üdv Inhouse
sziasztok,tudna valaki segiteni? kerdes a kovetkezo:holvan elhelyezve a kozponti vezerlo egyseg fiat mareaban a central zarhoz taviranyito nelkul,mar nagyon sokat kerestem de sajna namtalalom
Skoda Feliciámat ha a bal első ajtóval nyitom ki, akkor néha működik a központi zár, kinyitja az összes ajtót, néha nem. Ha a jobb első ajtóval nyitom, akkor minden esetben kinyitja az összes ajtót, de a bal elsőt nem minden esetben.
Kábel törésre gyanakodtam a bal első ajtónál, de tegnap úgy vettem észre, hogy mikor a jobb első ajtóval nyitottam az autót, a bal elsőnél egy picit megmozdult a zár, de nem nyitotta ki az ajtót. Így lehet szorulás a mechanikában? De akkor miért nem nyitja ki a többi ajtót, ha a bal elsővel nyitom az autót? A javaslatokat előre is köszönöm!
Sziasztok!
Van egy kis problémám, a történet a következő, beszereltem egy 2004-es Opel Agilába a központizár vezérlő elektronikát, minuszos vezérlésü, mindent szépen bekötöttem, és amikor kész voltam akkor jött a kanyar, zárni tudja a vezérlő de nyitni nem, mert a záráshoz egy minusz jel kell, de a nyitáshoz kettő, mert olyan az autó hogyha kulcsal van nyitva a második elfordításra nyítja a központi zár a többi ajtót (a második minuszra nyílanak az ajtók), a kpzár vezérlő viszont csak egyszer hajlandó adni nyitás jelet. Egy olyan kütyüre lenne szükségem ami a nyitásnak a minusz jelét megkettőzné. Elöre is köszi a válaszokat!
Komfortelektronikában a nyitást-zárást át kell programozni. Célműszer (OP-COM) kell hozzá...
Hanyadik kp záras topic nyílt már megint? Ahhh...
Üdv Inhouse
Üdvözletem!
A következő kérdésem lenne: autómban mindkét első ajtómban 5 vezetékes kpi zár motor van. Vettem egy távirányítóval szerelt szettet-kpi zárhoz, nem riasztó- de a bekötésével meggyűlt a bajom sajnos. A hozzá kapott bekötési rajz alapján(csatoltam) el tudná nekem valaki magyarázni hogy hogyan tudnám bekötni? melyik drótját hova-mihez. A motorokból fekete,fehér, barna,kék és zöld színű kábelek jönnek ki, a kék és zöld a motorok közös? kábele. Előre is köszönöm a segítséget! Üdv: Vukovics u.i: típusa thunder ccl002-es.
[align=justify]Kérdésem az lenne, hogy a központi zárad elektronikusan vezérelt, vagy most lenne úgy! Tehát a motorok mechanikus kulccsal nyitáskor záráskor működnek vagy sem? Mert ha igen, akkor egy elektronika működteti, ha nem, akkor most fogja majd amit be szeretnél kötni! Tehát minden ajtó nyílik, most távirányítós vezérlő nélkül, vagy csak a motorok vannak bent, és amelyik ajtót nyitod, csak az nyílik?[/align]
|
Bejelentkezés
Hirdetés |