Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Autóelektronika
Témaindító: sufni-tunning, idő: Ápr 19, 2008
Témakörök:
Egész mást tanultunk, ami persze ma is kell, csak édeskevés.
Igazából nem is lehet már a szakma minden ágában naprakésznek lenni, sem felkészültségben, sem felszereltségben. Aki megteheti, ráfekszik egy területre, és abban igyekszik fent maradni. Így ma már van, aki csak önindító-generátorral foglalkozik, vagy csak klímával, riasztóval, hifivel, diagnosztikával, tuninggal, stb.
Szia akkor mi miatt ,eddig az elözö autom evvel világitott.
Mert szabálytalan, vakítja a szembejövőt, és gagyi minőség az utólag beépített xenon.
Csak gyárilag szintszabályozós lámpa lehet xenon. Persze van egy csomó nem legális átalakítás is.
Ez gyárilag szintszabályzos lámpa a többi beéllitás kérdése.Ja és nem kéken virit.
Aktív szintszabályzós szejcsentó? Ejha.
Az meg nem vigasz, hogy kék helyett fehéren vagy lilán vakít.
Megkaptad az üzenetem?
Nem kaptam semmit.
Hát jo ha titok akkor legyen majd kitalálom ezt is hogy kell beépiteni,egyépként mi a furcsa a szintszabályzon?
a használtauton több is van ilyen felszereltséggel. A klima is könyen beépithetö ezekbe söt több extra.
Nincs ebben semmi titok.
Szabályellenes, balesetveszélyes, ezért tiltott. Tudom, hogy több is van. Lopni is tilos, mégis sokan lopnak. Az egyik feltétele a szabályos xenonnak az automatikus állítású fényszóró. Az nem az, amit te egy belső tekerővel csinálsz, hanem ami figyeli az autó billenéseit, és automatikusan módosítja a magasságot. Azt hiszem, a Hella gyárt ilyen utólag beépíthető szettet, 100.000 Ft körüli áron. Persze van még feltétel ezen kívül, az izzónak megfelelő világítótest (tehát egy halogénizzóhoz gyártott lámpába nem szerelhetsz xenont, nem is megy bele a gyári xenon, mert nem olyan a foglalata, függetlenül attól, hogy a kínaiak csinálják H4, H1, H7 foglalattal is.) Esetedben ez a legnagyobb kihívás, mert szerintem Seicentót nem gyártottak xenonnal, tehát ilyen lámpa nem létezik. Kell még fényszórómosó, ez szintén előírás. Ezekhez képest apróság a világítás hibajelzője.
Legalább annyit segitenél hol lehet bontás nélkül a biztositék táblátol az elsölámpáig vezetéket elvezetni?
Sziasztok én aszt szeretném kérdezni hogy meg e tudná nekem valaki mondani hogy mekkora a a felsültség az autóban lévő szivartartóban (mennyi V meg A) igazából én valami olyan átalakitot szeretnék amit ha bedugok a konektorba akkor legyen rajta egy olyan kimenet amire rátudok csatlakoztatni valamit ami nekem az autóban volt a szivargyújtóban (pl. kompressor ) , tud valaki nekem segiteni ?
Attila
11-14,4V körül, attól függően, hogy jár-e a motor, vagy áll. Az alkalmazott biztosítéktól és vezetéktől függően akár 25-30A.
150W szoktak megadni a szivar gyújtók terhelhetőségének.
Szia,
akkor aszt mondod ha rákötöm egy hálózati 12v 3a kimenetű tápegységre akkor müködni fog a kompressorom ?
Azért léteznek nagyobb áramú változatok is. Például itt is van egy-kettő. Bővebben: Link
Sziasztok!
Olyan problémám lenne, tegnap beszereltem az autóba /Renault Megane 96-os/ egy univerzális távirányítós központi zárat. A motornak 2 vezetéke van nyitáskor az egyiken van +12V a másikon test, záráskor fordítva. A gond az, hogy nem tudom, hogy lehetne megoldani, hogy nyitáskor és záráskor villanjon az index. Valakinek ötlete?
Sziasztok!
Még mindig Audi 80 1.9 TDI 1Z a téma. A kérdés az lenne, hogy 94-es immo vezérlő boxot kell bekötnöm, de sajna a kábele nincs meg és a diag csatit csak ezen keresztül lehet rákötni. Na most a mellékelt kép szerinti bekötés elég-e neki? Ha jól tudom Abs-es volt a gép, de az enyémben nincs. Ezt is ki lehet "ütni" amúgy?
Sziasztok a motor a kompressorban nagyából 3x6 centi és zakatol mint az állat de akkor aszt mondjátok hogy pár alkalom után meghalna ?
Üdv.
Egy másik kérdés. Az a ...... immo a főrelét és az adagolón az elektromos alapjárat leállítót "bontja"? Nem tudja véletlenül valaki? Válaszát megköszönném. Arra már rájöttem, hogy a főrelének kell egy test, mert ezt is bontja, de még van valami más is. Szerintem ez lesz -kép- , csak azt nem tudom, hogy az ECU felől mit kap, mert nem testet! A 3-as láb gyújtás az egy értelmű. A 2re rámértem és 0.70-75 V van benne. Ebben tud valaki segíteni?
Robka-nak:
Nem vagyok rajzművész, de talán eligazodsz rajta. Ha a kapcsolók különböző üzemállapotaiban végigköveted az áramköröket, megérted az elvét.
Sziasztok.
segítséget szeretnék kérni,autóban 1 nappali led világíttást szeretnék bekötni ezek a 2 fényszóró alatt lennének és csak nappal üzemeltetném és csak az autó indítása után világítson.nekem ez a könnyebbik része a dolognak de itt vannak mág a fényszórók is amit viszont este kéne használnom,egyszerűnek tünik de nem tudo hogy kössem mit hova.írom tovább a ledek viszont kapcsoljanak ki mikor a fényszórókat bekapcsolom na csak ennyi volna amit nem tudok bekötni ,valaki tud ilyesmit bekötni? előre is köszönöm
Hello!
Esetleg lerajzolhattad volna, eddig mire jutottál, ha konkrét javaslatot szeretnél. Mert nyilván figyelni kell, a bekapcsolt fényszóró feszültségét, és ezzel letiltani a Led-eket.. (ha jól értem amit akarsz) üdv! proli007
Én valahogy úgy csinálnám, hogy a ledsor a rendes fényszóró izzószálán keresztül kapná meg a testet. Így ha azt bekapcsolod, akkor a ledek elalszanak.
Helyesbítek, én sehogy nem csinálnám, mert fölöslegesnek is tartom, meg nem is igen szabályos egy ilyen utólagos kókányolás, de így összehozható.
Nem jó úgy mert a LED-ek áramától parázslana az izzó. Egy bontó relé kell a fényszóróra. Valahol már kitárgyaltuk, csaknem emlékszem hol.
Az 55wattos izzó? Mennyit kajál egy olyan ledsor??
Ha annyit, akkor végképp nem értem, mi értelme.
Pár W-ot mindenképpen. Csak látványelem.
Attól biztosan nem fog parázslani az 55W-os izzó.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |