Fórum témák
» Több friss téma |
Szia! Köszi már csak az a kérdésem hogy a töltőtekercset hogy tudom ellenőrizni a szemrevételezésen kívül? Mérni valamit?
Dióda, kondi sorba kötve, kondin 300V körüli fesznek kellene lennie rugdosás önindítózáskor.
Sziasztok!
Még mindig a zárlatos piaggio zip 100 4t probléma. Röviden, mint korábban írtam egy csúnya zárlat hazavágta. Kicseréltem a vezetékeket ahol nagyon odaégtek, máshol már nem láttam olvadást, ám csupán az indexek, duda megy, de nem indítózik. Gondolom az előbbiek közvetlen az akkuról mennek. Az önindító relé meghúzótekercse nem kap feszkót indítózásnál, sőt az indítógombnál sincs fesz. a gyújtás ráadása után. Ennyit sikerült kimérnem. Valakinek, hozáértőnek lenne javaslata, hogyan tovább, hol keressem a hibát? Esetleg egy rajz az elektronikájáról fellelhető valahol? Találtam egy rajzot a pdf manuáljában, de silány felbontású.
Sziasztok! Valaki tud-e segíteni a problemámban? Van egy robogóm, és ha húzom a gázt és fékezek, nem áll meg a motor, hanem pörög tovább. A bowden nem hiszem hogy rossz lenne, mert a gázkar visszaugrik, szóval nem hiszem, hogy az ki lenne szőrösödve. Ha valakinek van valami ötlete, kérem írjon, legyen szíves! Köszi.
Moderátorként találkoztam már néhány rendkívül hanyag írással, de ez minden pálmát visz! A hozzászólás módosítva: Júl 13, 2016
Gondolom 4T motor, membrános karburátorral. Ellenőrizni kell a membránt, tömítéseket, és ezek környékét.
A hozzászólás módosítva: Júl 13, 2016
Szia Ricsi89.
Egy Ts Mz-re akarok felrakni egy Ducati cdi-t,de nem találok bekötési rajzot.Végig turtam a netet,de semmi.Ami a gond hogy 5 szálas köteg jön ki.Fényképet nem tudok küldeni,de írom. zöld,fehér-fekete,fehér,piros,zöld testelős végel.Ha tudnál segíteni megköszönöm.MCsaba
Fehér-fekete leállítószál(testelve leáll), piros jeladótekercs, fehér illetve a zöld szemes sarus test, másik zöld töltőtekercs.
Köszi Ricsi89,de ha elmondanád minek kettő test szál nem halnák meg bután.Vagy csak egy olaszos megoldás.
Köszi MCsaba
Az egyik az alaplaptól jövő test, biztos ami biztos alapon letestelték, a másik meg a vázra megy közvetlenül. Bebiztosították magukat.
Köszi Ricsi
Sziasztok!
Van egy 4t kymco agility 50 es robogom.Azt csinálja ,hogy ráadom a gyujtást és folyamatosan adja a szikrát ,de a motor nem indul .Mi lehet a baj ?Én a cdi re gondoltam ,de kellene kis megerősités is .Egyébként a cdi is ad ilyen fura sercegő hangot.Köszi elöre is üdv
Egy 125-ös Motoroma Lambros többszöri önindítózás után elindult,de az önindítózás nem állt le.Lekapcsolás után is folytatta,így lemerült az aksi.Feltöltés és a kábelek visszahelyezése után,gyujtás nélkül az önindítózás folytatódott!
Hogy lehet hogy a kulcs elforgatása nélkül,a fékkar behúzása nélkül(youtube videón nem kell behúzni) és az önindító gomb benyomása nélkül ezt csinálja?
Nagy ördöngösség nem lehet,vagy be van ragadva a mágneskapcsolója és még a féklámpa kapcsolója is vagy valahol valami "zárlat" van.
Valaki szerint az önindító relével van baj?!
Hol találom a mágneskapcsolót? (Elnézést de motorhoz nem értek)
Sziasztok, vettem egy CPI HUSSART, első-hátsó lámpa izzókat kiveri ha nagyobb fordulatot adok, akku,fezszabályzó,világítás ellenállás,vadi új, index,féklámpa működik, kérem ha tudtok, segítsetek...köszönöm
Rossz a fesszabályzó. Láttam már új kínai rossz szabályzót.
Hello!
Ha minden kötél szakad , érdemes átnézni a testelések meglétét (fesz. szab környéke...blokk-váz között...akku-blokk között, stb) A fesz szabályzó úgy működik, hogy magas fordulaton söntöli a kijövő feszültséget (azaz rövidre zárja), és mindezt a testhez képest végzi. Ha nincs test hiába jó a fesz szab. nem fog megfelelően működni. (összes kábelt ellenőrizni) Csak tipp .
Sziasztok!
Suzuki let's 4 FI visszajelző ledje 5 másodpercenként 3 rövidet villan. Valaki tudja mit jelent ez? Azt gyanítom, hogy valami hibakód.
Sziasztok! a mellékelt képen lévő fesz.szab-on az "ac-regler"az a világítás? a gnd-az (gondolom) a test az akku is világos
A hozzászólás módosítva: Aug 15, 2016
Sziasztok
Nincs szikra mi lehet a gond? Én a gyújtótrafóra gyanakszom hogy hibás. Hogy tudnám ellenőrizni, hogy a gyújtótrafó a rossz vagy a CDI? Derbi predator O2-es robogo. A gyujtotrafo 700 Ohm ellenállásu. A CDI működését hogyan tudnám ellenőrizni? A hozzászólás módosítva: Aug 19, 2016
Meglett a hiba. Találtam egy kapcsolási rajzot és rövid úton kiderült, hogy a féknél lévő nyomógombok a rosszak. Így hiába húztam be a féket indítózásnál, nem jutott tovább a feszkó onnan. Miután átkötöttem pöc-röff. Már csak új nyomógombokat kell szereznem. Hátha valakinek hasznos lesz ez az infó.
Sziasztok.Szeretnék segítséget kérni tőletek.
Egy, CPI Hussar 50 robogó világítása,állandóan elszáll.Nem vagyok nagy szakértő ebben,de úgy vettem észre,ha a motorral jobban megyek,jobban pörög azután kimennek az égők.Először a hátsó(2 pólusú,féklámpás)de,abból mindig csak a világítás része megy ki.Aztán az elsők(4 spot égős).Ha nyugiba megyek vele,akkor sokáig bírja.Ha esetleg tudtok valami megoldást mit kell cserélnem,azt megköszönném.
Csak pár hozzászólást kellett volna visszaolvasni ahol ugyanilyen hibáról volt szó, leírva a megoldást is.
Mex,nagyon szépen köszönöm a válaszod!Sajna nem az a hiba,kicseréltem közben egy másik szabályzóra.Megpróbáltunk még testhibát is keresni,de úgy tűnik azzal sincs gond.Vagy a másik,új szabályzó is rossz lehet.Megpróbálok rendelek belőle ....hátha.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |