Fórum témák
» Több friss téma |
Közbe kiderült, hogy csak a kisebbik gond, az ellenállás, vitte magával a vezérlő ic-t, ami persze nem kapható.
Nagyon trükkös tápja van, 3 részből áll. 1. ellátja árammal a vezérlést. 2. kb 30V-ot biztosít a motornak (nagytaljesítmény) 3. 12V a lámpának, gyakorlatilag 3 egymástól független kapcsolóüzemi táp egy panelon. Nekem a 2 és a 3. pusztult el. Mind a kettőt ki tudom váltani hasonló tulajdonságú tápokkal, ez még így okés is lenne, de most meg dobál 8-as hibakódot, ami szerintem tök független az eredeti hibától. kezdem a falba
Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem Hörman A445 elektronikával kapcsolatban. Egy autószerelő műhelyben volt beépítve három darab ilyen elektronika, és állítólag a környéken elvágtak a földben valami vezetéket és utána mind három elektronika megadta magát. A képen látható TOP234GN-t és a kondit már kicserélem, de még mindig nem világít a kijelző. Ha esetleg van valaki aki már találkozott ilyennel vagy van vmi ötlete, hogy mit érdemes még ezeknél megnézni, azt nagyon megköszönném. Köszi!!
Az a nagy, hálózati kondi igencsak púposnak tűnik, szerintem az is rossz lehet, na meg át kellene nézni abban a tápegységben a többi alkatrészt is, mert lehet, hogy más is meghibásodott.
Kondi csere már volt, de nem lett még jó
Szerintem ezzel kapcsolatba mi már egyszer beszéltünk és akkor is javasoltam, hogy az 5 voltos vezetősávot vágd át átmenetileg, nehogy elszálljon a processzor, ill keress esetleges zárlatot, lehet, hogy egy zener drót lett.
üdv
Üdv!
Van egy Hörmann Rotamatic kétszárnyas kapunyitóm.Minden rendben volt , működött rendesen a rendszer és egyik napról a másikra nem nyílt ki.Leszedtem a vezérlő doboz fedelét és azt vettem észre , hogy az RT(piros led) 6x villog utána kis szünet és megint kezdődik újra a 6 db villogás.A dokumentációban azt találtam , hogy ez rendszer hiba és , hogy próbáljam meg visszaállítani alapállapotba.Ezt megtettem úgy , hogy a 4-es dil kapcsolót ON-ra tettem utána megnyomtam a P gombot és elkezdett villogni az RT piros led majd OFF-ra tettem a 4-es dil kapcsolót , de sajnos ez után se szűnik meg a 6db villogás az RT lednél. Valaki tudna segíteni , hogy mi lehet a probléma? Kép a vezérlésről:Bővebben: Link Dokumentáció:http://www.hormann.hu/fileadmin/_country/hoermann.hu/dok/Szarnyaska...ic.pdf A hozzászólás módosítva: Aug 29, 2017
Sziasztok,
Van egy Hormann Ecolift tipusu kapumozgato-motorom. Ehhez szeretnem a taviranyitot ugy beallitani, hogy a ket gombja szeparaltan vezerelje a motort, tehat az egyik gomb lefele iranyba inditsa el, a masik pedig felfele. Van erre mod, mit gondoltok? Itt van rola egy kep: http://xkft.hu/wp-content/uploads/2014/02/22.jpg Koszonom!
Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem. Van egy hörmann garázsnyitó motorom és egy lineamatic tolókapu motorom.Gyári távirányítóval használtam eddig mind a két kapumat /szürke szögletes ,kék nyomógombokkal 868,3 Mhz/tökéletesen működtek,soha semmi probléma nem volt velük. Nem régen vettem 2 db HSE2 BS távirányítót és problémák léptek fel,de csak a lineamatic tolókapumotor távvezérlésével ,a garázskapu motornál semmi probléma ,rendesen működik. Tapasztalatok: 1/kapunyitás vagy zárás gombnyomásra a motor elindul és kb 1 másodperc után megáll. 2/gombnyomásra nem indul a motor,a távirányítón gombnyomásra 1-et villan a piros led,aztán még 2-t villan a piros led és csak ezután indul el a motor,aztán vagy végig megy ,vagy pedig szintén megáll kb 1 másodperc múlva. Ezeket a műveleteket teljesen kiszámíthatatlan időközönként csinálja,nem találtam benne rendszert.Van úgy hogy egymás után háromszor-négyszer is ,de van úgy is, hogy öt-hat helyes működés után csinálja. A motor panelján lévő piros led nem jelzett hibakódot. A motort és a távirányítókat is többször reseteltem és ujratanítottam ,de semmi pozitív eredmény sa jnos.A gyári távirányítókkal továbbra is hibátlanúl működik mind a két motor. Le is videóztam a motor panelját ,illetve az azon lévő ledeket:Amikor nyomtam egy gombot :elindult a motor és kb 1 másodperc múlva megállt magátol :az történt ,hogy gombnyomáskor felvillant a piros led/ami így rendjén van/ és kb 1 másodperc múlva ,amikor megállt ,szintén felvillant a piros led.Olyan mintha kétszer küldte volna a jelet a távirányító.Még azt is próbáltam hogy közelről nyomkodtam a gombokat,de ekkor nem sikerült hibát produkálni,jól működött.Leginkább akkor van ez a hiba ,amikor az autóból próbálok nyitni/zárni..,de volt olyan is hogy a házból ablak mögűl próbáltam ..Lehet hogy az autó megzavarja a távvezérlést??Beszéltem egy Hörmannos forgalmazóval ,neki is elmeséltem a történetet ,de azt mondta hogy ilyen esettel még soha nem találkoztak. Nagyon köszönöm a segítségeteket! Üdv :Barasanya
BiSec távkapcsin, ha azzal kezd, hogy kétszer felvillan hosszan pirosan, majd kicsit remegve újra felgyullad pirosan, akkor le van merülve az elem. A két első villogásnál csak jelez, de még nem ad ki rádiójelet, csak a harmadik felvillanásnál. Akkor van már igazán lemerülve, ha csak kétszer felvillan és utána semmi több.
Egyébként, ha még nem túl régi a távkapcsi, akkor olyan is volt már, hogy koszos volt az elem foglalata. A hozzászólás módosítva: Feb 1, 2018
Szia!Vadi új elemeket raktam bele,sőt mind a kettő bisec távkapcsiba és ugyanazt a hibát produkálja mind a kettő.
Azóta a régi távkapcsit használom,meguntam a bisec hülyeségeit. Az asszony továbbra is az újat használja és állandóan szídja.... Arra is gondoltam hogy a motor elektronikában van valami bibi,de nem tudom ki tudná ezt kimérni,márha kilehet egyáltalán.. Mindenesetre köszönöm a válaszodat. Üdv:Barasanya
Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem. Van egy Hörmann ProMatic garázsnyitó motorom szekcionált kapuval. Gyári távirányítóval használom /HSM 4/ tökéletesen működik, soha semmi probléma nem volt velük. Szeretnék garázs-plafon világítást rákötni és vezérelni a Promatic-kal, (230V max 50W), ill. ha megoldható, hogy a távirányító valamelyik gombjával a külső világítást is tudjam kapcsolni a kapu állapotától függetlenül. A beépített világítás nagyon gyenge, mindenkép szükségem lenne a kiegészítő világításra. Tud valaki erre megoldást? Köszönöm! Üdv!
Kellene azon lenniegy potenciálmentes relékimenetnek amit el lehet használni a villany felkapcsolására is. Ráadásul, ha jól emlékszem még időzített is, mint a hajtómű saját világítása.. De most pontosan nem tudom megmondani, hogy melyik ez, de ha nem lesz más válaszolo este felé megnézem Neked.
Egy "megoldás" hozzá...de ugyebár 3 féle ProMatic-ot ismerünk: ProMatic1...2...3.
A hozzászólás módosítva: Feb 11, 2018
Köszönöm a linket! Azt írják a relé specifikaciojanal hogy mind a három féle Promatic- hoz használható.
Már csak az a kérdés hova kell bekötni? Nincs dokumentációm, a gyári könyvet le lehet tölteni valahonnan, az alapján be tudom azonosítani nekem pontosan melyik típusú van? A hozzászólás módosítva: Feb 11, 2018
Több helyről is le lehet tölteni a leírásokat, de még mindig nem tudni a tiéd melyik ! A "III"-ast csatolom...
De engedélyezni is kell a kimenet működését ... A hozzászólás módosítva: Feb 11, 2018
Az azonosításhoz: Bővebben: Link Ha van rajta címke...ha meg nincs, akkor készít a sorkapcsairól fotót.
Promatic 2. a matrica alapján, igaz a beépítés miatt csak a 2-es szám látszik a Promatic feliratot kitakarja a szerelvényezés. Készítettem fotót a belsejéről.
Hogyan tudom engedélyezni a relé vezérlését?
Itt van egy hasznos leírás hozzá...
Köszönöm a segítséget !
Azt hiszem nincs több kérdésem , minden világos. Egy kapcsolórelére lesz szükségem és lőn világosság
Szívessen!
Azért még két (netes) képet csatolok a 24V DC relével kapcsolatban....
Köszönöm még egyszer az útbaigazítást !
Sikerült beszerezni a relét és bekötni a lámpát probléma nélkül. Tökéletes a fény-ár baperkolashoz mostmar
Promatic-on viszont a távkapcsis villanykapcsolgatás nem fog menni. Azt sajnos csak a Supramatic-ok tudják. Bár mindkettőben kétcsatornás vevő van, a promaticban az első a teljes nyitás (normál működés), a második csatorna a szellőzőfunkció. Bár utóbbi a gyári leírásban sincs benne. Supramatic-nál az első a teljes nyitás (normál működés), a másodikat meg menüből lehet állítani, hogy szellőzőállás legyen, vagy a világítást kapcsolja fel.
Sziasztok!
Ha valakinek volna ötlete: adott egy Hörmann szekcionált kapu WA100 motor és B60 vezérlő kombináció, de a vezérlő lehalt teljesen. Ennek vezérlőnek a kiváltására volna valakinek javaslata?
Megjavítani nem lenne egyszerűbb? Az új panel valószínűleg drága lesz, főleg, ha ismét Hörmann-ban gondolkodsz. Mi a baja, hogy cserélni szeretnéd? Azt sejted, hogy a távirányítója se lesz használható az új kapuhoz? Hacsak nem visszaépíted a régi vevőjét valahogy.
Nem valószínű, hogy a javítás egyszerűbb, mert mindenféle hibajelenségeket produkál, többen is nézték már, én is neki futottam már párszor. Beállítás után egy ideig működik ( 1-2 nap) aztán random hibák keletkeznek. Általában a felfele nyitással van problémája. Már eddig sem a saját távirányítóival ment, hanem cserélve volt egy külső szettre és a vezérlés bemeneteken keresztül volt működtetve, úgyhogy ez nem probléma. Nem feltétlenül kell, hogy Hörmann legyen, csak azokat a vezérlési feladatokat el tudja látni, mint ez, azaz vezérelni tudja a WA100 motort.
A hozzászólás módosítva: Feb 25, 2018
]Akkor viszont keresni kell egy univerzális kapunyitó vezérlőpanelt.
Hogy egy kicsit konkrétabb legyek kutakodtam, egy CAME VER900-as vezérlőt találtam csak, de elég borsos áron. Több időt kellene szánni erre a témára.
Hello! Vélhetően kevesen ismerik ezt az ipari WA100-as motort meg a B60-as vezérlőjét.
Pl. hogy 3 fázisról működik...meg ott az a rengeteg mikrokapcsoló a motoros egységbe beépítve.
Marantec controll 145-el kiváltható.
De tényleg tisztázni kéne, hogy 1 vagy 3 fázisú. Ha 1 fázisú, akkor nem biztos, hogy vezérlés hiba van. Üdv A hozzászólás módosítva: Feb 25, 2018
Szia!
1 fázisról működik. A vezérlőpanelen levő relék kézzel megnyomva működtetik a motort. A biztonsági funciók jók, infra kapcsol, stop gomb nem nyomódik. A hiba először az volt, hogy a saját távirányítójával nem akart működni, általában fel nem lehetett nyitni. Belső nyomógombokkal viszont vezérelhető volt. Rádiós vevő cserélve lett egy másik szettre, bekötve vezérlés bemenetekre. Egy idő után ez is kezdett halódni, főleg hideg időkben, de belső gombokkal még ekkor is vezérelhető volt. Most már viszont nagyon random működik, nem mindig ugyanazt a hibajelenséget produkálja. |
Bejelentkezés
Hirdetés |