Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Opel Astra elektromos hibák
 
Témaindító: nrgie, idő: Júl 19, 2010
Témakörök:
Lapozás: OK   3 / 138
(#) liderces válasza nagyimre10 hozzászólására (») Nov 29, 2010 /
 
thanks
(#) Jozsi72 válasza akos70 hozzászólására (») Nov 29, 2010 /
 
Na helo.A rele szabadon megprobalva mukodik,de a helyen nem.Hol talalom a motorvezerlot?koszi hogy segitesz.
(#) akos70 válasza Jozsi72 hozzászólására (») Nov 29, 2010 /
 
Az is ott van valahol. Ha adsz egy motorkódot, keresek egy rajzot, ami segít megtalálni a hibát.
(#) Jozsi72 válasza akos70 hozzászólására (») Nov 30, 2010 /
 
Sajnos a motorkodot nem toom,mert Sved forgalmia van es abba nem irja .Csak amit took az anyi ,hogy 1.6-os 16 szelepes 100 lovas koruli,es mivel nem megy ,sajnos repulovel kell haza mennem.Ez az ami nagyon bosszant.Itt a javitasa annyiba kerul,ha el kell vinnem szerelohoz,hogy nem r annyit az egesz auto.
(#) akos70 válasza Jozsi72 hozzászólására (») Nov 30, 2010 /
 
A relé 85-ös lábára megy egy barna csikos vezeték. Ez megy a vezérlőtől. Ezt vágd el, és a reléhez menő ágát kösd testre. Így elméletileg gyújtás ráadásával rögtön indul a tápszivattyú, és használható az autó.
(#) Jozsi72 válasza akos70 hozzászólására (») Nov 30, 2010 /
 
Na helo.Haza ertem a melobol.Vasarnap aval szorakoztam,hogy a tavszivattyut direkt kotottem aram ala,es mukodott ,de az auto nem indult,csak igergetett.
(#) akos70 válasza Jozsi72 hozzászólására (») Nov 30, 2010 /
 
Az a relé nem csak a tápszivattyút kapcsolja, a befecskendezőknek is az adja az áramot.
Ha csak a szivattyúhoz vittél áramot, akkor a befecskendezők még nem kapnak. Ha a relénél zárod össze, akkor minden kap, aminek kell (elméletileg).
Itt egy rajz, ha eligazodsz rajta, segíteni fog.

névtelen.JPG
    
(#) Jozsi72 válasza akos70 hozzászólására (») Nov 30, 2010 /
 
Ha a relenel zarom ossze,allandoan aram alatt lesz?vajon nem kap testet,vagy valamek bisztositek ment ki,mert ment a motor amikor lealt es nem indult ujra.Amugy jo a rajz,es koszonom.
(#) VIM válasza akos70 hozzászólására (») Nov 30, 2010 /
 
Nem akarok beleszólni, de ha a szivattyúnak direktbe adunk pozitívot, akkor az és a befecskendezők kapnak áramot. A baj ott kezdődik, ha a 15-s ponton nincs pozitív a gyújtáskulcs után, mert akkor úgy szólván semmi nem kap működtetőt. Azt írja, hogy a relé, kézben működik, a helyén nem. Meg kellene nézni a fekete szálon mérhető-e feszültség gyújtás bekapcsolásakor. Talán a MIL lámpának világítani kellene, ha a 15-s ponton van feszültség (elvileg). Tehát ha a benzinpumpa reléje nem megy, akkor gyk., vagy a relétáblán kontakt hiba.
(#) akos70 válasza Jozsi72 hozzászólására (») Nov 30, 2010 /
 
Attól függ, hogy zárod össze. Ha a kapcsolt áramkört zárod (a relé 2 vastagabb vezetékét) akkor állandóan, amíg szét nem húzod.
Ha úgy kötöd át, ahogy lentebb írtam, akkor csak gyújtásra kapcsol (viszont gyújtással mindig zúgni fog a szivattyú).
A rajz szerint ez az áramkör nincs biztosítva, de azért nézd meg, a relénél van-e áram.
Szerintem az egyik vastagabb piros színű, azon mindig áramnak kell lennie, az egyik vékony talán fekete (?) ott gyújtásnál legyen áram.
(#) akos70 válasza VIM hozzászólására (») Nov 30, 2010 /
 
Nem kizárt! Esetleg az ECU-tól nem kap testet a relé, ez lehet a nagyobb gond, erre írtam egy átmeneti megoldást.

Ha a szivattyúnak úgy adott direktben áramot, hogy lehúzta az eredeti vezetéket, akkor a befecsikhez az nem jut el. Ez nem derült ki.
(#) VIM válasza Jozsi72 hozzászólására (») Nov 30, 2010 /
 
Idézet:
„,mert ment a motor amikor lealt es nem indult ujra”
Van neki egy nyomáskapcsolója és ha meg van a nyomás akkor leáll a szivattyú.
(#) VIM válasza akos70 hozzászólására (») Nov 30, 2010 /
 
Csak de a llényeget meg lehagyom.
(#) akos70 válasza VIM hozzászólására (») Nov 30, 2010 /
 
Nyomáskapcsoló?? Naaaa....
(#) akos70 válasza VIM hozzászólására (») Nov 30, 2010 /
 
Naa, itt vannak színek is. Egész jól eltaláltam látatlanban..
Mivel eszerint sincs bizti sem a 30, sem a 15 szálon, erős a gyanúm, hogy a vezérlőtől nem jön test...
(#) VIM válasza akos70 hozzászólására (») Nov 30, 2010 /
 
Akkor legyen benne mechanikus :worship: .
(#) Jozsi72 válasza VIM hozzászólására (») Nov 30, 2010 /
 
Szia.Koszi hogy segitesz.Miaz a MIL lampa,es a gyk.rovidites (gyujtas kapcsolo)?
(#) akos70 válasza VIM hozzászólására (») Nov 30, 2010 /
 
Az se legyen, minek?

Józsi: MIL:Malfunction Indicator Light. Sárga hibajelző lámpa a műszerfalon, motor piktogrammal.
Gyk: igen, az.
(#) Jozsi72 válasza akos70 hozzászólására (») Nov 30, 2010 /
 
Hat az a sarga lanpa sajnos egett amikor uzemelt a motor.
(#) Jozsi72 válasza Jozsi72 hozzászólására (») Dec 1, 2010 /
 
Jo reggelt mindenkinek.Meg van valami:ugye ennek a 16 szelepes motornak 2 vezermu tengeje van.az egyik tengely vegen levo fogaskereken (amek elol van)vannak valami kialo reszek 4 db.a leg keskenyebbik le van torve,a masik 3 ep.Ezek mit befojasolnak? igy is mukodott a motor! Van ot egy jel ado is.Az mit erzekel?
(#) VIM válasza Jozsi72 hozzászólására (») Dec 1, 2010 /
 
Az amit rossznak vélsz, az úgy jó ahogy van. Az a szöghelyzet jeladója a motornak, innen tudja, hogy mikor történjen a befecskendezés és gyújtás. A lényeg, hogy működik az autód.
(#) Gyuresz hozzászólása Jan 11, 2011 /
 
Sziasztok
Itt az opel forum, itt kell kerni hozzuk a segítséget. Van egy Opel Vectra A 1,7 diesel, Isuzu motorral ahoz kellene szervizkönyv, vannak apróságok miket házilag meg lehet javítani, nem akarom miattuk szervizbe vinni, de látatlanba nem akarok nekifogni, jó lenne tudni mi hova s mint jár.
(#) VIM válasza Gyuresz hozzászólására (») Jan 11, 2011 /
 
Opel Vectra 1.6 benzin, dízel Kapcsolási rajzok sajnos nincsenek.
(#) roby890329 hozzászólása Jan 12, 2011 /
 
Sziasztok van egy f astrám 1.4 se motoros 93 évjárat
az lenne a problémám hogy nagyon sokat eszik 10-12 litert meg hidegen nem indul csak ha sokat tekertetem
mert mikor ráadom a gyujtást nem zug a szivatyu nem müködik csak akkor ha tekertetem de ha beindul akkor jo utánna melegen indul most voltam szerelönél kitakaritotta a torokba van valami kütyü az nagyon kormos volt azt mondta a kartergáztol vagy mi ami vezérli az egész mindenséget azt mondta hogy mostmár jo lesz de nem lett erre szeretnék valami segitséget kérni elöre is köszönöm.
(#) Jozsi72 hozzászólása Márc 14, 2011 /
 
Sziasztok.Erdeklodni szeretnek,hogy az Opel16I motranak a dugatyun levo nyil merre kell,hogy mutasson?a vezermu fele,vagy a valto iranyaba?koszonom.
(#) pesta79 válasza Jozsi72 hozzászólására (») Márc 14, 2011 /
 
Ha jól tudom,a nyílnak a kipufogó torok irányába kell állni,különben eltöri a gyűrűket. (Javítstok,ha nem így van...)
(#) wick84 válasza Jozsi72 hozzászólására (») Márc 14, 2011 /
 
Kipufogó felé mutat
(#) BakosL válasza Jozsi72 hozzászólására (») Márc 27, 2011 /
 
vezermu fele
(#) icedigi hozzászólása Máj 27, 2011 /
 
Sziasztok! c16nz astrám van nekem is leáll és van hogy egy óra múlva elindul.szivattyút,befecskendezőt,vezérlőt cseréltem,igaz bontósra.van egyébként hogy 2 napig se áll le,de olyan is hogy óránként.tankot is kitisztítottam már.immo is ki van kötve.mikor leáll,beöntésre addig jár még van a torokban benya,egy darabig így játszok utána egyszer beindul és lehet,2 napig sincs gond.ötlet???
(#) atis71 hozzászólása Júl 17, 2011 /
 
Sziasztok

Van egy C14NZ motorkódú 93-as évjáratú gk. nem akar beindulni, nem ad szikrát. Mi lehet a baj, illetve hol keressem a hibát?
Következő: »»   3 / 138
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem