Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Opel Astra elektromos hibák
 
Témaindító: nrgie, idő: Júl 19, 2010
Témakörök:
Lapozás: OK   45 / 138
(#) nagy_david1 válasza BarnaPili hozzászólására (») Szept 10, 2015 /
 
Szia.
Köszi a tippet. Mondjuk attól nem félek, hogy elhallgattatnák. Akkor akárhova is kötnéd ha nem lenne pót akkud akkor a saru levételével elhallgatna. Amúgy meg nem a kocsi ellopásától félek hanem puszta utcai vandalizmus ellen akarnám, hogy elriassza a huligánokat, akik csak heccből rongálnak. A probléma az, hogy a tűzfalon szerintem még nehezebb átvinni valamit. Inkább tennék mindent a motortérbe mintsem megosztva a tűzfalon keresztül.
A hozzászólás módosítva: Szept 10, 2015
(#) nzozz hozzászólása Szept 10, 2015 /
 
Sziasztok!
2003 - as 1.6 - os Astra G Caravan - nál mi generálhat P1481 illetve P1482 hibakódokat illetve hogyan lehet ezeket megszűntetni? Fan relay 1/2: circuit high /circuit low/open circuit amúgy a kódok jelentése.

Köszönöm
(#) kadarist válasza nzozz hozzászólására (») Szept 10, 2015 /
 
Szia!
Hűtőventilátor-relé és motor jó, vezetékcsatlakozások rendben vannak?
A hozzászólás módosítva: Szept 10, 2015
(#) nzozz válasza kadarist hozzászólására (») Szept 10, 2015 /
 
Nekem is ezek jutottak eszembe, holnap tudom majd ellenőrizni, mivel nem saját autó, de gondoltam megkérdezem, hátha van ennek valami jellemző kiváltó oka.
(#) lukacsp válasza nzozz hozzászólására (») Szept 10, 2015 /
 
Kontakt hiba akárhol ebben a körben, vagy a relé megfáradt -> csere.
(#) nzozz válasza lukacsp hozzászólására (») Szept 11, 2015 /
 
Mely relé(k) tartozik/tartoznak ehhez a rendszerhez? Sejtem hogy melyik lehet, de mégis jó lenne biztosra tudni, egyrészt a helyét másrészt a típusát.
(#) Ulti válasza Dempsey hozzászólására (») Szept 11, 2015 /
 
Sziasztok!

Egy régi hozzászólásban, Dempsey fórumtárs feltett egy adatlapot egy opel elektromos gázpedál ellenőrzéséről. Erre lenne szükségem nekem is, de egy Opel Merivához.
Típusa: Opel Meriva A 1993
Motorkód: Z16XE
Gázpedál cikkszáma:GM93335443
Kérem akinek megvan segítsen!

Üdv:Csabi
(#) jozsojo hozzászólása Szept 11, 2015 /
 
Sziasztok! olyan problémám van hogy hoztak nekem ide egy F es Opel Astrát.. 94 es évjárat csapotthátú. Probléma a következő.. Tulaj ma vette, ment vele 80 kmert .. leállította , 10 perc múlva tovább ment.. volna.. kb 40 m után elkezdett rángatni. leállt... nem indult többet.. Teker ... de nem indult.. benzin van stb...Itthon rámértem a gyujtótrafóra rámenő fekete és kék vezeték.. 0 volt van rajta indítózáskor... ha lehúzom a gyujtótrafóról a sarukat a kettőt rámérek . gyzujtáskor 12 v.. visszarakom trafóra semmi 0 volt.. Néha kb 10. indítózásra ráküld az ECU 5 voltot és elindul de a fesz esik le.. és jár a motor! kb 10 mp után leesik a fesz és leáll... utána semmi megint...Gyujtótrafón mértem tekercseket.. 1 Ohm körüli és a nagyfesz meg 6000 Ohm..Ötlet?
(#) Dempsey válasza Ulti hozzászólására (») Szept 12, 2015 / 1
 
Szia!
Csatoltam a képet. Elvileg le van írva hogy milyen értékeket kell mérni.
(#) Ulti válasza Dempsey hozzászólására (») Szept 13, 2015 /
 
Szia!

Köszönöm a segítséget!
(#) Dempsey válasza Ulti hozzászólására (») Szept 13, 2015 /
 
Szívesen.
(#) opi84 hozzászólása Szept 14, 2015 /
 
Sziasztok.Nekem egy 94 es opel corsa b van és nem mutatja a műszrfalon az irányjelzőt a relé kattog meg körbe működik is csak nem tudom miért, relé vagy indexkart vegyek.
(#) Dempsey válasza opi84 hozzászólására (») Szept 14, 2015 /
 
Szia! Kiégett az izzó a műszerfalon. Ha jó a relé és mennek az index izzók rendesen akkor csak az lehet.
(#) opi84 válasza Dempsey hozzászólására (») Szept 14, 2015 /
 
Szia.de mind a két irányba egyszerre kiégett volna,a vészvillogóm ki van támasztva.
A hozzászólás módosítva: Szept 14, 2015
(#) Trallala66 válasza Trallala66 hozzászólására (») Szept 15, 2015 /
 
Sziasztok!
Remélem sikerült megtalálnom az első ablaktörlő motor mágnestörésének a vélhető okát.
Több F Astra ablaktörlő motorját szétszedtem azóta. Mindegyiknél a motorba víz jutott, és az állórész alja rozsdás volt a két mágnes között, a forgórész lemezei is erősen rozsdásak voltak.
A mágnestörés vélhető oka: a levált rozsdadarabokat szépen összeszedték a mágnesek. Ami esetleg a felgerjesztett forgórész és az állandómágnes között éket képezhetett az erővonalak mentén, és kitörhetett egy darabot a mágnesből.
Tudom, hogy ez csak egy hipotézis egy igen ritka meghibásodásra, de ettől jobb nem jut az eszembe. Ezt apukámmal is megbeszéltem, akinek több mint 4 évtizedes gépjármű villamossági és erősáramú tapasztalata van. Hasonló hibával korábban nem találkozott. Neki sincs jobb ötlete.
Kíváncsi vagyok a véleményetekre.
(#) graficolor hozzászólása Szept 19, 2015 /
 
Sziasztok!

A Zafirám a "Thermostat fűtés kontroll áramkör nyitott" hibát jelzi már több alkalommal. Tud-e valaki segíteni abban, hogy mi lehet a gond. Csatlakozók, vezetékek rendben. Van- e valamilyen jeladó, vagy egyéb, ami ezt a hibát okozza?

Előre is köszönöm: grafi
(#) VIM válasza graficolor hozzászólására (») Szept 19, 2015 /
 
Szia! Nem ismerem az opeleket de mivel ez is német kocsi, a megoldása hasonló lehet. a termosztát betétet fűtik a különböző üzemállapotokhoz, hogy a hűtés a legkedvezőbb legyen a motor számára. A fűtőszálhoz bejut a hűtővíz (felkeményedő tömítés és tömítetlenség miatt) és azt "megeszi". Bővebben: Link Nem találom azt a képsort ami éppen erről a meghibásodásról mutat részleteket.
(#) nagy_david1 hozzászólása Szept 26, 2015 /
 
Üdv!
Astra H-nál lenne szükségem segítségre. Érintkezési probléma a gond. Az ECU elveszti a kapcsolatot a gázpedállal és letilt a motor pedig relantinba marad világító szerviz kulcsal és ESP hibával. Idág mindig kitakarítottam a biztosítéktáblát mert azt ajánlották és a probléma el is múlt 2-3 hónapra aztán utána megint visszajön. Azt szeretném kérdezni, hogy a gázpedál csak a biztosítéktáblán halad keresztül? A probléma mindig akkor jön elő ha áthaladok valami rázós részen vagy hirtelen gyorsulok. Vagyis a motortér rezgésekor, mozgásakor. Kicsit kezd agyamra menni ez a biztosítéktábla takarítás és szerintem nem is maga az oxidálódás a gond hanem amikor azt kiveszem és visszateszem megint összeér valahol a fő kábelköteg. Sajnos semmiféle lábkiosztást nem találtam a 3 kábelköteghez amire a biztosítéktábla rákerül.
(#) nzozz válasza nagy_david1 hozzászólására (») Szept 26, 2015 /
 
Maga a gázpedál illetve az ECU rendben?
(#) nagy_david1 válasza nzozz hozzászólására (») Szept 26, 2015 /
 
Gázpedált leszedtem, szétszedtem, kitakarítottam szóval az kiütve. Az ECU nem tudom, hogy hol van szólva elég elérhetetlen helyen lehet. Ami az érdekes, hogy mindig miért javul meg ha az UEC-nél piszkálok. Arra is gyanakszom, hogy ki van csúszva a csatlakozóból a szál de mivel nem kaptam még lábkiosztást mind a három csatlakozóhoz ezért elég vakon tapogatózás az egész.
(#) Tibike1201 hozzászólása Szept 27, 2015 /
 
Szervusztok!
Olyan miatt érdeklődök, hogy 2003-as évjáratú Opel Astra G autómnál nem fűt a hátsó ablakfűtés. Tegnap megvizsgáltam lapos elemmel és égővel, a biztosíték (panelban 3-mas számú, 40 A, narancssárga) illetve a hátsó vezetéknél is kap áramot. Akkor mi lehet a baj?
(#) zolika60 válasza Tibike1201 hozzászólására (») Szept 27, 2015 /
 
Talán maga a fűtőszál szakadt. Azon mértél ellenállást? Valamint a test vezeték rendben van?
A hozzászólás módosítva: Szept 27, 2015
(#) hobbyboby válasza nagy_david1 hozzászólására (») Szept 28, 2015 /
 
A motorházat szintén le kell védeni - magával a riasztóval, mert az ügyesebb autótolvajok alantas ügyködésüket általában úgyis az akkumulátor lekötésével kezdik.

Mi lehet a jó megoldás?
Az a riasztó mindenképpen külön akksiról menjen!
Egy kismotor vagy számítógépes szünetmentes táp akksija elég jó szolgálatot tehet és jól el is lehet rejteni.
(#) Ge Lee válasza hobbyboby hozzászólására (») Szept 28, 2015 /
 
A riasztókkal mindig kerülőutakon kell járni, mert a gyári típusokat ismerik a tolvajok. Amikor pl. a haverom fullos Octavia-jat (gyári riasztó, immo) ellopták, akkor a rendőr még azt is elmondta neki hogy hogyan, és hogy ehhez csak 50 másodpercre volt szüksége a tolvajnak.
(#) nagy_david1 válasza Ge Lee hozzászólására (») Szept 28, 2015 /
 
Ezért vallom én azt, hogy egy banális 50 Ft-os gomb elrejtve jobb lopásgátló mint az XY 100e Ft-os termék. Mindig a legbiztosabb az egyedi, eltérő megoldás még ha az olcsó és banális is. Amúgy mint mondtam, nem a kocsi ellopásától félek, hanem a vandalizmustól kik csak úgy részegen a kocsit meg akarják rongálni hazamenet. A riasztó már megvan amúgy (stand alone).
A hozzászólás módosítva: Szept 28, 2015
(#) Gyorg496 hozzászólása Okt 2, 2015 /
 
Sziasztok!

2002.11-es G Astránál, ha bekapcsolom a hátsó ablakfűtést akkor elhalványodik belül a világítás..
Annyi, hogy az akku kb 4 éves.. létezik, h akksi csere megoldja a problémát vagy vmi test kábelt kell megnézni esetleg?
(#) BarnaPili válasza Gyorg496 hozzászólására (») Okt 2, 2015 /
 
Az akku negatív kötésponttjait vizsgáld meg. Töltés mennyi? Kormány tekergetésre is halványabb?
István
(#) Gyorg496 hozzászólása Okt 2, 2015 /
 
Kormánytekerésre nem.. ha bekapcsolom a hátsó ablakfűtést akkor halványodik el..
(#) helektro válasza nagy_david1 hozzászólására (») Okt 3, 2015 / 1
 
Típushiba.
Az UEC-ben vannak összekötve a gázpedálból jövő vezetékek a motorvezérlőbe menő vezetékekkel. Az UEC alatt össze kell forrasztani. A takarítgatás nem a megoldás. A neten számtalan leírás van róla.
(#) nagy_david1 válasza helektro hozzászólására (») Okt 3, 2015 /
 
Szia,
Elég kevés leírást kaptam róla, ezért is kérdeztem itt. Kerestem angolul, magyarul, románul de nem sok találat akadt. Amúgy nagy nehezen megkaptam a TIS2000-ben a bekötést és beazonosítottam a lábakat. A kérdésem: Hogyan forrasszam össze és hol? Az UEC-nél vagy maga a kábelkötegnél? Esetleg az UEC-ben? Szét lehet jobban szedni? A kontakt hiba melyik résznél jelentkezik? Azért kérdem mert félek attól, hogy utána mikor visszanyomom az UEC-et akkor nehogy az elválasztó falak elvágják az általam rövidzárásra használt kábeleket. Nagyon szépen köszönöm válaszod, eddig te vagy az első ki tudja miről van szó.
A hozzászólás módosítva: Okt 3, 2015
Következő: »»   45 / 138
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem