Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Autóriasztó és központi zár
 
Témaindító: hzsolt77, idő: Jan 15, 2006
Témakörök:
Lapozás: OK   55 / 167
(#) Inhouse válasza Attila86 hozzászólására (») Jún 5, 2011 /
 
Semmi más nincs írva hozzá? Ha nem kattan, akkor nem relézett... Jó lenne belelátni, hogy mi van benne, de valószínű tranzisztoros kimenet.
Azt mondjuk nem értem minek külön egy poz és egy neg kimenet, ha relézni kell.

Üdv
Inhouse
(#) Attila86 válasza Inhouse hozzászólására (») Jún 5, 2011 /
 
Semmi, csak ez a kis celti van hozzá a rajzzal.
Kiszedtem az autóból és behoztam hogy belenézzünk. Kétoldalas a nyák és a piros/fekete illetve a rózsaszín vezetékek a csatlakozó után az alkatrészoldalon mennek el, viszont 4db relé van közvetlen a csatlakozó mögött és pont alattuk fut el ez a két vezetősáv, szóval nem látni belőle semmit hogy merre megy. Talán ha kivenném a relét...

Basszus megvan!!!
Hosszan kell nyomni a távirányítón a gombbot. De tényleg jó hosszan (kb 3-4 másodperc) és akkor kattan benne egy relé.
(#) csigi hozzászólása Jún 5, 2011 1 /
 
Sziasztok!

Következő lenne a problémám, vásároltam egy WL001-es ablakemelő modult, aminek annyi a szerepe, hogy a riasztó aktiválása után felhúzza az ablakokat! A modul itt található: Bővebben: Link
Az autóban előzőleg egy 1993-as DELTA PES-2-es (FCC ID: J5523518R) típusú riasztó volt beépítve egy központi zár modullal (az autót így vásároltuk, tehát nincs róla több infó, utólag szerelt riasztó)!
Az elektronikát sikerült bekötni, a probléma az, hogy maga az ablakemelő modul az első felhúzás után kb 20 másodperc múlva egy ismétlést hajt végre biztonsági okokból, amit viszont a riasztó már "feltörésnek" vesz így elindul a riasztás, mivel ez már a riasztó élesítésén túl történik!
A szóban forgó riasztón nem lehet állítani manuálisan az élesítési időt!

Megoldások érdekelnének a fenti problémára, hogy a riasztón, vagy az ablakemelő modulon mit kellene módosítani, hogy ki lehessen tolni az élesítés idejét, vagy valamilyen módon megszüntetni a felhúzás ismétlését!

Ha segít az elektronikákról tudok képet feltölteni, esetleg az ablakemelő modul bekötési rajzát mellékelem!

Előre is köszönöm a válaszokat!
(#) rizseslecso válasza rizseslecso hozzászólására (») Jún 5, 2011 /
 
Szét szedtem a kocsiban a kormány alatti burkolatot. Van ott egy halom vezetékköteg és arra lennék kíváncsi hogy ott melyik vezetékre kössem rá a központi vezetékét? Böngésztem egy kicsit itt a fórumon és találtam kapcsolási rajzot is amiből rájöttem hogy a barna a zárás és a fehér a nyitás vagy fordítva. De még mindig nem világos számomra hova kell kötni. esetleg úgy is meg lehet csinálni, hogy valamelyik első index vezetékét elvágom és arra kötöm rá?

Köszi a válaszokat!

rizseslecso
(#) Inhouse válasza Attila86 hozzászólására (») Jún 6, 2011 /
 
Akkor rendben lesz, ebben benne van...
A szöveges részben sincs benne ez a hosszan nyomás? Vagy szöveges rész sincs?

Üdv
Inhouse
(#) Inhouse válasza rizseslecso hozzászólására (») Jún 6, 2011 /
 
A fehér és a barna az 5 vezetékes motor mikrokapcsolójának a szála szokott lenni, biztos, hogy arra kellene kötni? Rakd már fel a rajzot!

Üdv
Inhouse
(#) Inhouse válasza csigi hozzászólására (») Jún 6, 2011 /
 
Nem lehet jumperelni az automatát, hogy ne akarja újra?
Esetleg a riasztó feszültségesés figyelést kikapcsolod, ha lehet benne. Az élesedési időt nem igazán lehet állítani.

Üdv
Inhouse
(#) vovozs válasza Inhouse hozzászólására (») Jún 6, 2011 /
 
Ja ha nem állítható az ablakmodulon akkor másik tipusú modult bele mert a riasztón az élesdési idők nem állíthatók ( kivéve pl galaxy G-xxx).Ha kikapcsolod a feszültségesés érzékelést nézd meg, hogy az ajtók, csomagtér közvetlen legyen bekötve.
Egyébként tényleg van ilyen funkciója a modulnak?
(#) rizseslecso válasza Inhouse hozzászólására (») Jún 6, 2011 /
 
Sajnos csak fényképezni tudom a rajzot. De a szerint is úgy van, hogy a fehér és barna az 5 vezetékesből jön ki és megy a modulba, de viszont a modulból is kijön a fehér és barna. A doboz oldalán is rajta van ugyan az a kapcsolási rajz. Ott a barnához az van írva, hogy "to turn left right" a fehérhez pedig " to turn right light". Én ezt úgy értelmeztem, hogy rá lehet kötni az indexekre. Mert a távirányítón is van 4 gomb: zárás, nyitás, egy néma hangszóró és egy villámjelű gomb.
Akkor megpróbálok valami elfogadható képet csinálni és feltöltöm ide.

rizseslecso
(#) rizseslecso válasza rizseslecso hozzászólására (») Jún 6, 2011 /
 
Nem annyira jó a kép, de szerintem kivehető belőle. A képen a modulból felfele megy ki belőle a barna és a fehér vezeték ha látod te is. Szerintem az lenne az index villogtatás, de lehet én értettem félre valamit és hülye vagyok hozzá!

Amúgy ez egy HD Racing-es központi zár.

Erről van szó:
http://www.hdeu.hu/showimage.php?f=B8ubYVtZIeSRAfTJuHCHYNZvaehq.JPG

http://www.hdeu.hu/showimage.php?f=V2a8ZcQYDU0NtfLGTeWTwffodeFh.JPG

rizseslecso

DSC00024.jpg
    
(#) vovozs válasza rizseslecso hozzászólására (») Jún 6, 2011 /
 
Barna- fehér onnan vezérelni tudod a központizáradat.
(#) rizseslecso válasza vovozs hozzászólására (») Jún 6, 2011 /
 
Ezt most úgy értsem, hogy ha raknék bele egy riasztót, akkor annak a modulja vezérelné a központit a barna és fehér kábelen?
(#) Inhouse válasza rizseslecso hozzászólására (») Jún 6, 2011 /
 
Nem látok ezen a rajzon olyat, hogy villogó bekötése...
Az ott felül arra van, hogy raksz rá nyomógombot és kapcsolhatod kézzel a központi zárat...
Párhuzamosan van kötve a motorból kijövő fehér és barna vezetékkel, semmi extra, hogy kivezették...
Erre kötheted a riasztót is...
Ne kösd rá a villogókat semmiképp, mert szikra veti lesz...

Üdv
Inhouse
(#) Inhouse válasza vovozs hozzászólására (») Jún 6, 2011 /
 
Ha engem kérdezel, fogalmam sincs, Csigi kérdezte...

Üdv
Inhouse
(#) csigi válasza Inhouse hozzászólására (») Jún 6, 2011 /
 
Nálam most úgy van, hogy a riasztó vezérli a központi zárat, na most ott biztos hogy van valami késés, mert legalább 2 ms amíg lehúzza a zárakat, az kivárja és utána élesít a riasztó és az ablak ellenőrzés után van a baj ahogy az korábban is írtam!

A jumperes megoldás sajnos nem jó, mert a 3 dobozból egyikben sincs ilyen!
(#) Inhouse válasza csigi hozzászólására (») Jún 6, 2011 /
 
Akkor az levegős kp zár, de nem lényeges...
Nem nézi, hogy be van-e zárva az ajtó, vagy fel van-e húzva az ablak...azt jelzi, ha nincs becsukva az ajtó, de késleltetés mindegyikben van, kb 30s. Ezt általában úgy jelzik, hogy a LED pl. világít folyamatosan, aztán átvált villogásra. Onnantól éles, addig be kell fejeződnie az autóban minden a riasztót érintő tevékenységnek, különben riaszt.

Üdv
Inhouse
(#) rizseslecso válasza Inhouse hozzászólására (») Jún 6, 2011 /
 
Köszönöm szépen a segítséget! Akkor valószínű majd szerzek bele egy riasztómodult.

rizseslecso
(#) Inhouse válasza rizseslecso hozzászólására (») Jún 6, 2011 /
 
Ahhoz, hogy villogtassa az indexeket?
Volt már itt téma, hogy hogyan lehetne ezt megoldani...
index villogatás kp zár vezérlővel

Üdv
Inhouse
(#) Attila86 hozzászólása Jún 6, 2011 /
 
Megvan a sziréna is. Hova lehetne szerintetek beszerelni? A hűtőrács mellett van egy jó nagy fám lap aminek semmi funkciója nincs, gondolom hogyha lenne az autóban légkondi akkor annak a hűtése jönne ide ennek a lemeznek a helyére. Arra gondoltam hogy ezt a lemezt kifúrom és erre csavarozom rá a szirénát. Van esetleg jobb ötletetek?
(#) Attila86 válasza Attila86 hozzászólására (») Jún 6, 2011 /
 
Gondolatébresztőnek:
(#) Inhouse válasza Attila86 hozzászólására (») Jún 6, 2011 /
 
Jónak tűnik a leírásod alapján. A képek alapján nem annyira... Lehetőleg minél távolabb legyen a motor hőt sugárzó részeitől, és a mozgó alkatrészektől, ha megoldható, akkor OK.
Lefelé álljon, hogy ne állhasson meg benne az esetleg belecsapódó víz. Testet lehet, hogy érdemesebb külön vinni neki, mert az ilyen csavarozott lemezek nem biztos, hogy jó kontaktok. (Spal kivétel, testet kapcsol, nem +12V-ot)

Üdv
Inhouse
(#) rizseslecso válasza Inhouse hozzászólására (») Jún 6, 2011 /
 
Tudom, hogy volt már téma, olvastam is. Nekem nem fontos, csak ha már volt az a két vezeték akkor gondoltam megkérdezem, hogy az az-e! De már így minden világos!
köszi

rizseslecso
(#) csigi válasza Inhouse hozzászólására (») Jún 6, 2011 /
 
Az nem tudom, hogy mi történik ha pl elakad zárás közben mert nem próbáltam, a ledes visszajelzést az előbb néztem meg, de úgy van hogy lenyomom a távirányítón a gombot és már éles is, azonnal elkezd villogni, nincs világítás amíg élesedik!
30s késleltetés ebben nem hiszem hogy van, mert mert az ablakemelő késleltetés 20s-en belül történik mégis beszól a riasztó, illetve már a led akkor bőven villog tehát hivatalosan éles a riasztó!
(#) qwert1001 hozzászólása Jún 9, 2011 /
 
Üdv!

Olvastam egy néhány oldallal ezelötti kérdést amire válaszolnék 2006-os Opel Zafira B-m van és fura de 5-6 perc után visszaélesedik a riasztó csak türelmesen kell várni

Az én kérdésem:
Ha jól tudom akkor ezekben az autókban Patrol Line HPS840 -es riasztók vannak. Ha így van akkor csak egy gáz van hogy nemtalálok hozzá semmilyen leírást azon kívül hogy a PIN kódot hogyan változtassam meg.
Szeretném újra tanítani a riasztót mert kipróbáltam ma azt hogy beriasztottam az autót miközben nyitva volt az ajtó élesedett beültem és a riasztó kussolt szabályosan bármit tehettem volna az autóval.
A legszebb hogy nem is figyelmeztett arra hogy nyitva az ajtó csak nagyon gyorsan elkezdett villogni a led hát szóval ez így sz*r.
Egy kis segítséget kérnék .
KÖSZI: JohnyBácsi
(#) qwert1001 hozzászólása Jún 9, 2011 /
 
Hm... hát nem is Patrol Line riasztó van benne . Na akkor még ez is egy talány
(#) qwert1001 hozzászólása Jún 10, 2011 /
 
Valaki segítsen
(#) vovozs válasza qwert1001 hozzászólására (») Jún 10, 2011 /
 
Kibontod és megnézed mi van ráírva esetleg képeket raksz fel ide róla a beazonosításhoz. Vagy elviszed egy szakemberhez és az pénzé megnézi... vagy 50 féle gyári távirányítóra ültethető riasztó létezik vagy létezett
(#) szabo.eduard hozzászólása Jún 12, 2011 /
 
Helló mindenkinek lenne egy kis gondom van 1 adott k.zár 3 motor tökéletesen müködik a negyedik pedig csak rángat nem nyit senem zárr mi lehet a gond szorulni nem szorul mert kiszereltem és ugy is kiprobáltam legyetek szívesek segitsetek sos!!
(#) Inhouse válasza szabo.eduard hozzászólására (») Jún 13, 2011 /
 
Rossz, cseréld ki!

Üdv
Inhouse
(#) AZA hozzászólása Jún 22, 2011 /
 
Üdv!
Giordon G-686 autóriasztóhoz kellene bekötési rajz,sajnos a csomagolásból hiányzott a használati útmutató.Kivezetései:
1 drb LED
1 drb nyomógomb
1 drb shock szenzor
10-es tüskesor
6-os tüskesor
A doboz másik oldalán 2drb jumper.
Előre is köszi!
Következő: »»   55 / 167
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem