Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Autós erősítős kérdések, problémák
Témaindító: Thomas10100, idő: Dec 28, 2005
Témakörök:
Gondoltam, hogy nem véletlenül dobták ki...túlragoztuk.
Attól, hogy valami belül 24V-os, nem életszerű, hogy a 230V-os ágon 24VDC-vel táplálva működik, tulajdonképpen inkább csoda... Üdv Inhouse
Sziasztok ! Azt szeretném kérdezni hogy szivargyújtóról lehet e működtetni autóerősítőt ??? Egy szivargyújtó kábelét bekötni az autóerősítőbe és igy bedugni a szivargyújtóba ? Ilyet lehet ? Nem vagyok hozzáértő, csak nem szeretném bekötni az autóba fix-re .. csak néha lenne rá szükségem ...Tudtok segíteni ? Előre is köszi !!!
Szia. Rákötni éppenséggel rálehet,de nemtúl jó ötlet. Ez függ a felvett áramtól is. Mekkora teljesítményű az erősítőd?
RTO SX-3500N 35WATTx2CH RMS
70WATTX2CH PEAK
Szerintem nerakd rá a szivargyújtóra. Szerezz inkább 1 olyan csatlakozó párt,amit lehet terhelni,és azzal építsd be. Ha nemkell akkor csak egyszerűen széthúzod a csatlakozót.
Nézd meg , hány A-t tud a szivargyújtó átvinni. Biztosítva is szokott lenni. Ha ennél kevesebbet fogyasztasz erősítővel, akkor bírnia kell. Elolvadni biztosan nem fog, hamarabb megy ki a biztosíték (remélhetőleg van.).
Peugeot 307-es de nemtudom hogy kell rákötni .. mert a szivargyujtón van egy kék és egy barna kábel .. az erőstőn pedig van a gnd a Bat meg a Rem .. és nemtudom mit hova kell kötni ... szoval édesmindeggy.. nemvagyok benne szakértő és gondoltam megkérdezek itt vkit hátha tud segíteni ...
Szia!
A szivargyújtó-aljzat középső érintkezője a pozitív, az oldalsó hüvelyrészhez pedig a negatív vezeték csatlakozik. De egy multiméterrel ki is mérheted.
Nekem sajnos nincs ilyenem ... meg az erősítőn két pozitív van a rem és a Batt a Gnd nemtudom milyen ... meg nemszeretném ha az autónak baja esne ...
Helló!
Egy rég esedékes dolgot készítettem el az elmúlt napokban. A mélyládát akartam megszüntetni az autóban, mert utazáskor ki be kellett pakolni, ha bent volt két tesco-s szatyi fért a két oldalánál el , de a mély tányérat meg meg szerettem volna tartani, így beleépítettem a katszniba. Pár kép a folyamatról.
É a többi...
Nagyon jól néz ki, nekem tetszik, csak azt nem értem, hogy most hova teszed a tescós zacsikat? Rá a mély tányérra?
(tudom hogy nem jó megoldás de pontosan azért dolgozom kalaptartó gyártáson, mert kell a csomagtartó, és nem tudok ki-be pakolni ládát. Az előzetes tesztek jó eredményt hoztak....)
Ezért járok én kombi autóval, abba minden belefér!
Üdv Lobooo !
Több probléma van. Sokkal nehezebb a pótkerék helyét kialakítani mint esetleg két oldalt a torony és a hátsó lámpa közötti részt kialakítani. Így a pótkereket kell valahol elhelyezned. A másik gond hogy nehezebb tömíteni az üreg és a csomagtér padozatát , mivel merevítő bordák vannak kiképezve és így egyenetlen. A padozatra szerelni kondit és elosztót tilos , mivel egy -egy elcsúszó tárgy zárlatot okozhat , vagy sérülnek a szerelvények. Talán ezek jobb megoldások. Öreg T.
Köszönöm! A mély tányér kap egy kór acél rácsot, több kiló súly se lesz gond. Kalaptartó is van hozzá készítve ( 6 hangszórós ). Összesen 11 hangszórós rendszer.
Szia!
Három napot dolgoztam a pótkerék helyén, de sikerült, mind a szigetelések mind pedig akkusztikai szempontból, a hangja mit sem változott, semmit nem lehet észre venni a tányér hangján, hogy átkerült a dobozból, térfogat csőhossz megegyezik a dobozéval. A szerelvény plussz kondi jó megállapítás, még valószínű át lessz rendezve ( köszönöm az észrevételt ). A képeken lévők nagyon szépek, csak nekem a hely miatt lehetetlen kialakítások.
Üdv !
Mint látom ez egy Suzuki . Pont a jobb hely kihasználása miatt említettem a két oldalfalat. Nagyrész az kihasználatlan hely ,és azzal az ügyességel ahogy megoldottad ,kicsi műgyanta és mindent betudsz sűllyeszteni. Kábelek mögötte eltüntetve és a csomagtató 80% hasznos felülete , nembeszélve a pótkerék is megmarad. Az első ajtóba is könnyen tudsz egy 16-s szettet betenni. Öreg T.
Sziasztok,
Egy kezdő kérdésem lenne. Adott egy Swift II, amiben gyári hifi van, ezt szeretném egy kicsit feldobni és arra gondoltam, hogy az utastérben elhelyezek egy régi JVC hifi hangfalat, aminek külön van egy mélynyomó része. Kinyitottam és láttam, hogy a hangszóró mágnesére 3 Ohm van írva és ha jól tudom akkor 50 W körüli a teljesítménye. Szeretném ezt mindenféle plusz erősítő nélkül rákötni mondjuk a hátsó hangszórókra. Csak nem tudom, hogy hogyan kéne, sorosan párhuzamosan? Vagy esetleg a gyári hangszóró egyik oldalát kikötni és csak a mélynyomó bekötni a helyére?! De utóbbitól meg tartok, mert a gyári hifi 4 Ohm-os és félek, hogy tönkrevágná a 3ohmos mélynyomó. A hifi teljesítményéről még nem találtam adatokat de azt is ilyen 50 W körülire saccolom. Esetleg valakinek 5lete?!
Sorba kösd a hangszórókat!
Szia!
Ha még aktuális a kérdés, a szivargyujtóról 10A-nél többet nem fogsz tudni leakasztani, mert nincs az a szivrgyujtó csati (dugó), ami ne olvadna meg a 10A-fölötti áramtól! Még a kábelezése is hurka a mai autókénak, jobb esetben 0,75-ös vezeték van benne... Jobban játsz , ha a "magnótól" csapolsz, még az is erősebb! Pityu
Arra gondoltál már, hogy mi lesz akkor, ha hátulról beléd durran valaki 70km/h-val, és hátul ülnek a gyerekek, vagy bárki? Az a fa lap pont a gerincüket töri el.
Üdv Kovidivi !
Gondolom a kalaptartóra célzol? 70km/h -nál kalaptartó nélkül is végzetes a probléma, nem a gerinc ha kalaptartról beszélünk . hanem a fej sérül. Úgyanis felfelé fog elmozdúlni. Öreg T.
Én erre gondoltam. Csak jó lenne olyat is olvasni, hogy ez balesetveszélyes, nem pedig hogy szép, meg elektronikai szempontból így jobb lenne. Biztosan sok munka volt vele, de bizonyos szempontok magasabb prioritást kell, hogy élvezzenek.
Ezzel nem Téged akarlak megbántani, hanem a megoldással járó veszélyekre szerettem volna felhívni a figyelmet.
Az a pozdorja "veszélytelenebb" mint a kalaptartó, öregtominak ebben igaza van, az enyém az tetemes súlyú, hat hangszóró bútorlapba, azt még át kell gondolnom. Az az alsó amilyen helyen és felfogatással van darabokra pizlik, ha a katszni neagy ég deformálódna.
Üdv !
Miért is bántottál volna meg? Jogos az észrevételed , sőt ! Amit írtam azt az ésszerűség és használhatósság irányába való terelés miatt tettem . Kimondottan rühellem a kalaptartó beépítését ( mobilis kalaptartóra gondolok) ,emiatt már sok munkát elveszítettem mivel próbáltam meggyőzni és eltéríteni az elképzelésétől az ügyfelet. Amit mutattam beépítéseket , azok rögzítettek , mondhatom atombiztosak. Igaz a Passát Kombi az bemutatóra készült, ennek ellenére ha jobban megnézitek ,nyitható ajtó ( hozzáférés a pótkerékhez) és jelentős csomagtér is maradt. A kalaptartó a Suzuki-ban tényleg veszélyes akár oldal , nembeszélve az álltalad említett hátsó ütközésnél .A padozat beépítése viszot az meg szószerint biztonságosabb az említett márkánál. Öreg T. |
Bejelentkezés
Hirdetés |