Fórum témák
» Több friss téma |
Igen egy állandót, írja is, meg azt is, hogy külön biztosítékkal.
A pótcsatornával külön gombra vezérelhetsz valamit, ami megelégszik 200mA-el. A modul kimenet is ennyivel terhelhető, és akkor aktív (akkor van testen), ha éles a riasztó. Ha nem tudod mire valók ezek, akkor nem kell neked, ne foglalkozz vele... A rablásnál is írja, ha elindult a rablásgátlás funkció, akkor erre kapcsolt +12V-al állíthatod le. Üdv Inhouse
Akkor a pótcsatornára és a modul kimenetre nekem nincs szükségem A többi az érthető. Akkor a rablás kábelét is egy állandó +12V-ra kötöm ugye? És van még 2 fekete vezeték a 6-os csatlakozó mellett ami a dobozból jön ki. Azzal mit évő legyek?
Nem kell állandóra kötni. Oda van írva, hogy ezzel tudod a rablásgátlást hatástalanítani, ha benn vagy a kocsiban. Egy olyan kapcsolóra kell rakni, amivel tudsz +12V-ot kapcsolni. Lehet meglevő is, fényszóró pl...
A 2 feketére nincs tippem, a rajzon nincsenek színek... Rakj fel képet róla! Üdv Inhouse
oké köszönöm a segítséget. A képeket küldöm. az egyik a belsejéről van ott van egy érdekes dolog. Össze van kötve egy diódával az ajtó és a bal első ajtó csatlakozója. Illetve a másik kettő a csatikról van. egyik oldalon ahol van ez a 2 fekete kábel van egy fehér csati az a kontroll piros led visszajelzés. A másik oldalon a 4 lábas csatira pedig van egy üvegtörés és légnyomás érzékelő.
Biztonság kedvéért megcsináltam azt a bekötést rajzon amit a kocsiban műveltem. Megnéznéd hogy jó e?
Sziasztok!
Teljesen laikusként lenne egy kérdésem. Van egy régi autóriasztóm (talán eurocar), aminek a távirányítója egyre kisebb hatótávolsággal képes csak üzemelni. Jelenleg teljesen új elemmel is max. 2 méter. A kérdésem az lenne, hogy javítható-e, érdemes-e javítani? Ha igen, akkor kit kereshetek? Természetesen nem ingyen. Csatolok két képet, hátha arról látszik valami. Előre is köszönök mindennemű segítséget.
Ugyan a rajzon 3 párnak látszik, de az a 2 fekete a gyújtás tiltás, relézett, ezért vastag vezeték.
Ha a kp zárad +12V-ot vár, akkor jó, ha testet (ez a gyarkoribb), akkor nem jó, a COM pontokat ne a +12V-ra , hanem a testre kell kötni... A dióda azért van, hogy minden ajtóra kapcsoljon, de le legyen választva a bal első... Üdv Inhouse
Hát ez távirányító alapján nem eurocar hanem a magyar kisipar szégyene KARIA és REFLEX néven futott 6e Ft-os egy távirányítós riasztó melyet a hirdetőújságok apró rovatában árultak. Ez az egyik bajuk és nem segít a frekvencia állítgatás a távirányítóba se. Itt Szegeden árulta egy cég de hálisten már rég tönkrement a garanciás javításokba (remélem) de teliszemetelte a várost és éveken át jöttek hozzánk javításra a vevők, sikertelenül többségbe. Sok jóval nem kecsegtetlek. De egy probát megér a frekvencia állítgatás. De azért nem vedd 100%-nak de 15 évvel ezelött sem ilyen minőségbe raktak már össze távirányítót. Prestige, enforcer ..
Köszönöm a gyors választ. A frekvencia állítás elvégezhető házilag is vagy szakember szükséges hozzá? (Erős, közepes műszaki ismeretekkel rendelkezem, de nem ezen a területen.)
Rendben. Köszönöm a segítséget. Még egy pár dolgot szeretnék kérdezni. Ha azt a két vezetéket összekötöm akkor funkcionál? Illetve A com pontokat akkor kössem csak át negatívra ha negatívot kapcsol? És a 15 A biztosítás elég az index-re? Válaszod előre is köszönöm.
Üdv!
Enforcer 100A5 ban lévő, a szirénát kapcsoló KSE2955T tranzisztort mivel lehetne helyettesíteni?
A gyújtástiltás úgy működik, hogy meg kell szakítani egy olyan vezetéket az autóban, ami meggátolja az indítást és ezen 2 szállal kell sorba kötni. Amikor a riasztó éles, de legalább amikor riaszt megszakítja ezt a pontot.
Szerintem nem sokat ér, viszont bajt csinálhatsz, ha olyan vezetéket szakítasz meg, amire érzékeny az autó. Hátmég ha elkötöd azt is... hagyd a francba... Az a jelű pontok nem kellenek. A COM a középső és csak akkor kell negatívat kapcsolnod, ha az kell a kp zárnak. A 15A elég, de talán elég a 10A is. Üdv Inhouse
Szirénakimenetet bármely pnp tranzisztor jó pl bd138-242 ig csak a lábkiosztást nézd meg sziréna felé C, 12v felé E, IC vagy ellenállás felé B.
Frekiállítás házilag, óvatosan tekergeted a távirányítóba a trimmerkondit és találd el a 433,9 Mhz-et.... tehát kocsi mellet állsz és épphogy hozzáérsz és próba és megint és megint, valoszínű a teljes körbefordulás kb +- 50Mhz et is jelenthet. Feltételezve az elem jó benne! (terhelve is)
Rendben akkor hagyom azt a kábelt. A biztosítékot kicserélem egy 10A-ra. Időközben a tesztelés is megtörtént. A kp +-at kapcsol és működik ha beriasztok akkor bezár ha pedig ki akkor nyit. De beleütköztem egy problémába. Amikor kiriasztom a riasztót egy idő után magától újra élesedik. Talán a gyújtás kapcsolónál kötöttem rossz helyre az ACC kábelt?
Ha a nyitás után nem nyitsz ajtót, vagy nem adsz gyújtást adott idő alatt, akkor visszaélesedik.
A felhasználói útmutatóban benne kell legyen a kikapcsolás módja. Üdv Inhouse
A Török Audiónál és nálunk is elérhető volt/elérhető minden alkatrész Cobra termékekhez. A régiekhez is.
Üdv: Kozelszky Csaba
Sziasztok. Suzuki wagon R+ autónk a kulcsából elveszett az immo chip. Sajnos pótkulcsot nem kaptunk az autóhoz, mert nem ujonnan vettük. Mit tehetek, hogy olcsón megússzam?
Bocs de pont te montad hogy a régi zöld gomboshoz nincs már ház se, meg gombok se... de azért a csirkecombokra is várutunk már hónapokat
Udv mindenkinek,van egy 96-os seat toledom es nem mukszik a taviranyito a kozponti zarhoz csak ha manualisan elforditom a kulcsot a zarban akkor nyit es zar rendesen,az volna a kerdesem h hol talalom benne a vezerlo egyseget amire ra tudnak kotni egy riasztot h annak a taviranyitojat hasznaljam,egyepkent pneumatikus a renszer benne.ha valaki tud segiteni az kerem irjon,koxi.
Nem lehet a távirányítót megjavítani?
Rákötni úgy tudod, hogy pl. a bal első ajtónál megkeresed a kp zárhoz tartozó mikrokapcsolót. Levegősnél meg kell szakítani és váltóban közé kötni, van fenn rajz. A riasztót is a hosszabb kapcsolási idejű levegősre kell kapcsolni. Üdv Inhouse
Szia,
Aki adott le rendelést nálunk az kapott/kap alkatrészt. Most is jön 30+30 régi távház, 100 "csirke" ház az új fajtából ( sötét szürke ) az egyik beszerelő kollégának. Persze nem kell ennyit rendelni, csak egy példa volt. A "csirke"+gumifül pedig fogy mint a veszedelem, most kezdenek el tömegesen kopni. Zöld gombot ( csak a gumi gomb ) tudok adni 1-2 darabot, ha kell Neked. Ingyen. Üdv: Csaba
a taviranyitot azt lemertuk az adja a jelet(infras).A szelvedon levo tukorben va beepitve ami veszi a jelet(aszem)de azt meg eddig nem tudtam szet szedni,ha szet tudom szedni van otleted h mit es hogyan nezzek meg h mukodik-e?kezdo vagyok! de ha leirod azt megertem
Csak szét kellene szedni a tükörnél és megnézni, hogy nincs-e szétcsúszva valami, vagy eltörve, tönkremenve...
Üdv Inhouse
na sikerult szet szedjem,ezt talaltam benne,ha a pirossat es a szurket ossze erintem akkor lezarja az ajtokat.Szerinted mit merjek es hol h lassam a valtozast mikor nyomom a gombot a taviranyiton,vagy hogyan kellene mukodjon,Koszi a segitseget.
Ja es meg valami:ha a pirossat es a feheret ossze ertetem akkor meg kinyitsa az ajtokat,szerinted -szerintetek mi lehet a gond
Ne érintgess csak úgy...
Az érzékelőről csinálj közelebbi képet. Meg kellene mérni, hogy a panel kap-e feszültséget (valószínűleg igen), úgyhogy inkább az érzékelő környékén keresgélj...ha a proci adta be az unalmast, akkor annak annyi. Üdv Inhouse
Sikerult lemerjem,az alkatreszeket mind jok,csak a procit nem tudtam allenorizni(azt nem tudom h le lehet-e merni h jo vagy sem).Az erzekelo szerintem veszi a jelet mert amelyik kabel at megy a laphoz azon valtozik a feszulseg amikor nyomom a gombot a taviranyiton.Arra gondoltam h ezt kilokom a szemetben es kellene episek magam egy adot es egy vevot ami ossze kapcsolja a ket szalat ami lezarja az ajtokat,na es persze kapcsolja a masik ket szalat is ami kinyitsa,ezt valami relevel lehet megoldani?h csak addig kapcsoljon meg megnyomom a gombot,na es persze az adon ket gomb legyen,szerinted jo az otlet?vagy neked van jobb otleted?koszi a segitseget
|
Bejelentkezés
Hirdetés |