Fórum témák
» Több friss téma |
Ha van egyáltalán benne hátul motor, akkor szakadt a vezetéke, vagy le van kötve, vagy a motorok adták be a kulcsot. Az, hogy csak nyit inkább amiatt van, hogy nem jól van beállítva a motor és nem tudod kulccsal addig tolni, hogy a benne levő mikrokapcsoló átbillenjen záráskor. Esetleg a záró szál szakadt, ami a vezető felőli ajtóból jön. Próbáld meg a belső záró/nyitó gombbal, lehet, hogy azzal nagyobbat tudsz nyomni rajta...
Ha nem, ki kell bontani és megnézni... Üdv Inhouse
Peugeotba szerintem gyári a központizár ott nem tud elálítódni csak tönkremenni... de azért kibontani kiméregetni más lehetőség nincs, végén kiderül mik a rosszak.
Mindkettőtöknek köszönöm. Kiszedés lesz a vége, nagyon úgy tűnik.
(vovozs: A "rejtett kapcsoló"-nál a gyerekzárra gondoltam, inkább.)
Először nézz be a BE ajtót a kasznival összekötő gumiharmonika alá, lehetnek ott meglepetések.
Biztos, hogy nem a programozással van a gond, mert ezt most kezdte el egy hete kb. A belső világítást azért kavartam bele mert a mikrokapcsoló vezérli a lámpát is, az ajtó zárt/nyitott állapotát is az észleli, a figyelmeztető hangot kapcsolja rajtahagyott lámpánál gyújtás nélküli állapotban. Szóval ezek mind működnek, ezért gondolom, hogy nem a mikrokapcsoló lesz a baj.
Rémlik, hogy Peugeot 405-ösnél csináltam ajtóátvezetésben vezeték javítást, csuklottak a francia mérnökök rendesen...
Üdv Inhouse
Akkor ki kell bontani a riasztót, és meg kell nézni milyen jeleket kap az ajtó nyitás bemenetén. Abból látszódni kell, hogy tovább van a gond, vagy visszafelé! Így messzíről megállípítani, hogy mi a gond elég nehéz, így csak találgatni és kizárni lehet, tehát itt vagy a risztó programozása vagy a nyitásérzékelő. A risztók nem így szoktak elromlani. Én azért ragaszkodok a nyitásérzékeléshez. De az nem lehet hogy a risztó közvetlen a mikrokapcsolóra van kötve, neked, meg a belsőlámpa késleltetve alszik el, és azért látod jónak mert csak egy pillanatra zár a mikrokapcsoló de a lámpa égve marad?
Ha jól emlékszem, a csatlakozó, ahol szét lehet választani az ajtó kötegét, be van öntve műanyaggal, és ott szokott tőben eltöredezni a vezeték.
Sziasztok!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy beszereltettem az autómba egy Mistral MAX R2-es autó riasztót. (Tudom nem a legdrágább típus ) De nekem elvben tökéletesen megfelelne. Egyetlen gondom van vele, amit sajnos a beszerelő műhelyben sem tudtak orvosolni nekem, de bízom benne, hogy itt talán valaki találkozott már a hibával és esetleg megoldást is tud rá. Szóval, a hiba az, hogy nem működik megfelelően a csendes élesítés funkció. Normál zárásnál van egy hosszú csipogás, és 3 mp múlva 3 éles csipogás.Namost ha csendes zárást kérek akkor nincs az első hosszú csipogás, de sajnos a 3 mp múlva levő éles 3db csipogás ugyanúgy megvan. A beszerelő műhelyben annyit tudtak nekem alkotni vele, h átprogramoztak valamit, de akkor meg akárhogyan riasztottam soha semmilyen hangja nem volt. Segítségeket előre is köszönöm!
Valószínű a második csipogás sorozat egy hibavisszajelzés, mert a belsővilágítás késleletetve alszik el és oda van kötve a riasztó nyitásérzékelője, amit oda is szokás. Valószínű át lehet kötni, mindegy egyes ajtóba bevinni egy kábelt és ott diódázva bekötni, és akkor tán jó lesz, de ez meg2x a beszerelési időt és ezzel a beszerelési költséget is. Tehát megint előjött, hogy ezek az olcsó riasztók csak nagy kompromisszummal használhatók.
Ez egy drágább riasztónál programozható funkció, ocsónál nem szokás. De azért az autó tipusa is jöhetett volna.. tudod ez olyan vettem egy tévét és csak kevés csatorna jön be, mi a baj?
Nagyon köszönöm a gyors választ, és akkor vissza megyek a beszerelő műhelybe és megmondom h kössék ki az egész belső világítást, mert azt amúgy sem használtam soha.Viszont az h alkalmanként tök csendben lehessen zárni a kocsit az fontos lenne, a szomszédok végett amikor éjszaka érek haza. De amúgy egy ezeréves 206-os, és szerintem nincs benne ilyen késleltetés, azt sem tudom a belső világítás működik-e mert nem használtam soha köszi még1x
Szerintem mondom a bekapcs utáni visszajelzés valami hiba, és álltalába az ajtóbemenet szokott lenni a ludas. De a leírásból is ki kell derülnie.
Sziasztok!Renault Thaliám gyári bal hátsó zárja távvezérlőről csak nyit, belső gombról nyit zár és elinduláskor automatikusan zár. Már néhányszor nyitott bal hátsó ajtóval hagytam ott. Tehát a bal hátsót távvezérlőről nem lehet bezárni, mi lehet a baj, tud valaki segíteni?
Sziasztok! Vettem egy központi zár készletet, beszereltem, működöt is, kb 2 hetet. De most a bal hátsó motorja valamiért nem működik megfelelően. Ha össze van kötve a pálcával nem tudja megmozdítani csak egy picit, ha csak szabadon van akkor mozog. De akkor is ha oda rakom az ujjamat elé nekiütközik és nem is bírja megmozdítani. Új motor a megoldás? Ha igen Pesten hol lehet ilyet venni? Előre is köszönöm!
Hello
Sajnos az "olcsó" kínai motoroknak ez a hátránya hogy hamar meghalnak. Én max a vevő kívánságára használom pont az említett ok miatt . Nem szeretek ilyen hiba miatt garanciális javítást csinálni. Használj spal vagy magyar motort azok megbízhatóbbak és persze drágábbak is.
Szia!
Jó az a risztó, annak ellenére, hogy viszonylag olcsó. Menj vissza a szerelőhöz, és javasold neki a könyvben lévő programozási rész tanulmányozását. (Nem annyira bonyolult, Te magad is átprogramozhatod egyébként, csak tudnod kell, hová rejtette el a szervízkapcsolót.) Pl. a belső világítás késleltetésére 4 opció van. 3, 20, 45, 60 mp. Innen: http://www.powertuning.hu/267-riaszto-pager/243-mistral-max-r2-riaszto.html le is töltheted a könyvét. Ha egy zóna kizárásra kerül az élesítéskor, akkor egy hosszú, majd 3 rövid csippanás jelzi. A 3 rövid, az a kikapcsoláskor szokott lenni, ha nem néma élesítéssel kapcsoltad be.
Köszi a gyors választ. Akkor szép lassan ahogy meghalnak a motorok, cserélem őket spalra. Egyébként csak egy motort is ki tudok cserélni? Vagy abszolút másként működik és nem megoldható? Ja és a motoron lévő színek stimmelne, mert nekem aszem zöld és kék, de a spalos mintha más színű lenne.
Elvileg csereszabatosak. Az elmúlt évek egyik újítása a forgatható vonószem lett rajta. A vezetékek kék-zöld-fekete-fehér-barna.
A felfogatás, és a többi egyezik. Olyan dif volt még régebben, hogy a mozgási út közepén közepén, vagy az egyik végén kapcsoltak a motorok, 2 vezetékesnél nem probléma, 5 vezetékesnél állítani kell esetleg. Üdv Inhouse
Megvettem a Spalos kétvezetékes motort, de ezen egy piros, egy kék vezeték van. A "régi" kínai motoron pedig egy zöld és egy kék vezeték van. Kék a kékkel a piros a zölddel?
Mielőtt beszereled a helyére, dugd össze a vezetékeket valamelyik kötés szerint. Működtesd a zárat és meglátod, hogy abba az irányba mozdul-e a motor, mint a többi. Ha nem, akkor fordítva.
Üdv Inhouse
Szaisztok
Van egy beszerelt SIKURA Azero 2 -es tipusú riasztó. Szeretnék hozzá kötni egy gsm modult, hogy ha valami "ügy" van akkor hívjon fel engem. A gsm modul vagy plusszt vár vagy minuszt attól függ , hogy állítom be. Az lenne a kérdésem hogy hova lehetne bekötni ami riasztáskor ad nekem egy indító jelet. A segítséget előre is köszönöm
Nem hinném, hogy bárki vágná fejből a Sikura bekötését, én pl. még nem is hallottam róla. Ha van hozzá bekötési rajz, sokat segítene, ha láthatnánk. Abból kiderülne, hogy van-e direkt ilyen kimenet.
Ettől függetlenül, pl. a sziréna kimenet használható, de meg kell nézni, hogy mit kapcsol. Általában pluszt, de pl. a Spal szokott testet... Üdv Inhouse
Sikura ha kompakt kivitel akkor 99% nincs ha modul akkor van egy hangfrekvenciás sziréna kimeneted 99%. Ha az első akkor is szétszeded és a hangszoró elött veszed le a jelet amit formálsz és kész. A riasztók 99% nak nincs inteligens riasztáskor kimenete a legjobb esetben csak egy szirénakimenet ( + vagy -) fix feszültség csipogásokkal tarkított impulzusokkal amit egy elektronikával ki tudsz szürni.
De unom már hogy minden 2. oldalon kitárgyaljuk, hogy a kpz motor cserénél a két vezeték szinét és azt hogy van a riasztónak max 15 szál vezetéke és senkinek nincs LEDes vagy egy müszere hogy először rámérjen és ha nem talál akkor kérdezzen, mert én úgy gondolom hogy egy hentes kezébe nem való forrsztópáka és az én kezembe sem való bárd és nem is tudnám szabályosan feldarabolni egy disznót, csak mocsingolva.De ha valaki nekiáll, és be akar szerelni egy riasztót vagy kiegészítőt akkor van alapfogalmaknál valamivel több ismerete és nem azt kérdezi hogy a gnd a a negatívot jelenti? bocsi aki nem inge..
Ha minden igaz hangfrekis sziréna kimenetem van. Nagyjából átméregettem a dolgokat, csak arra gondoltam hogy hátha valaki már találkozott ilyennel. A sziréna kimenettel az a gond hogy be ill. kikapcsolásnál is jelez hármat ill. kettőt. Nem nagyon akarom szétszedni de valószinű hogy, az lesz belőle. De azért köszönöm a hozzászólásokat
szia, köszi, a segítséget, végül is sikerült orvosolni a gondot -vovozs- felvetése alapján. Visszamentem és mondtam neki h a belső világítással lesz a gond, el kezdte méregetni a kört, és kiderült h a jobb oldali ajtómon le volt törve egy kis lemez fül, ami azért felelős h benyomja a nyitás érzékelő gombját.
De amikor rámért a belsővilágítás körére, rögtön kiderült számára h mindig test alatt van vagy mi a szösz, úgy h nem is használtam belső világítást soha. és így jutottunk el a hibához. A fura, hogy az elején, amikor nem találta a gondot simán közölte ennek így kell működnie mindig, csipog 3 rövidet. (hát most úgy néz ki mégsem) Köszi, még1x a segítséget vovozs-nak és neked is |
Bejelentkezés
Hirdetés |