Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Autóriasztó és központi zár
 
Témaindító: hzsolt77, idő: Jan 15, 2006
Témakörök:
Lapozás: OK   68 / 167
(#) Hogi hozzászólása Márc 28, 2012 /
 
Típusa Thunder CA103
Van benne egy ilyen IC ami mondtál ULN2003AG
(#) Hogi hozzászólása Márc 28, 2012 /
 
Ezen a képen úgy néz ki mintha az IC kapott volna...

Kép 010.jpg
    
(#) Inhouse válasza Hogi hozzászólására (») Márc 28, 2012 /
 
Nagyon úgy néz ki, hogy ebből elszállt a működtető füst...
Akkor mégsem arra a relére van kötve az a kimenet, mint amit jelöltél...

Üdv
Inhouse
(#) Hogi válasza (Felhasználó 13571) hozzászólására (») Márc 28, 2012 /
 
Nekem működött 3 évig semmi baj nem volt vele, relé is működött. Csak most beakartam kötni a csomizár nyitást. Negatívot vezérel az az egy szál. Motornak adtunk 12V-ot másik végét pedig erre a szálra ami vezérel. Behúzott nyitáskor majd ki és ennyi volt, utána elszállt és szólt a riasztó egyfolytában. De utána már nem vezérelte a központit, relék sem kattantak.
(#) Hogi hozzászólása Márc 28, 2012 /
 
Nincs ráírva semmi. Az ajtó zárak mind negatívot vezéreltek, lehet állítani hogy + vagy -
(#) vovozs válasza Hogi hozzászólására (») Márc 28, 2012 /
 
Na a relélék már azért nem kattoganak a sziréna azért szól vagy nem mert elszállt a tranyómező ami szakadás vagy zárlat, cseréld ki és próba csomagtartó nyitás nélkül és megint minden müködik, rellézés és kész. A tranyómező vezérli a reléket is ( sziréna, index, központizár), ledet, 300mA-os kimeneteket, stb.
(#) Inhouse válasza (Felhasználó 13571) hozzászólására (») Márc 28, 2012 /
 
Nem zárlat volt az, csak a motor árama, amit nem bírt...illetve egyszer egy pillanatra...

Üdv
Inhouse
(#) Hogi hozzászólása Márc 28, 2012 /
 
Értem. A relé tekercseit is megmértem, az első reléé 407 Ohm a többi 4 reléé 75 Ohm

Lehetséges hogy az első relé is kuka?
(#) Inhouse válasza Hogi hozzászólására (») Márc 28, 2012 /
 
Elvileg 3 ilyen és 2 olyan reléd van.
Nem tudod egy 12V-os relé behúzótekercsét ellőni 12V-ról, ott más baj lesz.

Üdv
Inhouse
(#) vovozs válasza (Felhasználó 13571) hozzászólására (») Márc 28, 2012 /
 
A relé a kpz kimenten csak kattog nincs sehova bekötve a lábai, azokat te kötöd be, azért van 2x3 kivezetés a nyitás zárásra. NC-NO-COM ez kétszer.
(#) vovozs válasza Hogi hozzászólására (») Márc 28, 2012 /
 
A relé nem tudott ellszállni cseréld ki a tranzisztormezőt addig ne is méregess mert bekavar a mérésbe a zárlatos ic.
(#) Hogi hozzászólása Márc 28, 2012 /
 
Értem. Köszi a segítséget srácok! És honnan tudom megrendelni ezt az IC-t

ULN2003AG ha jól néztem 100 forintos alkatrész. Igazából ki kéne forrasztani a relét hogy tudjak mérni rendesen mert áramkörben nehéz.
(#) Hogi hozzászólása Márc 28, 2012 /
 
Na találtam! Ez elvileg jó lesz? ULN2003AG Na rendeltem 2db-ot jövőhéten jön meg.
(#) vovozs válasza (Felhasználó 13571) hozzászólására (») Márc 28, 2012 /
 
Minden kpz vezérlő kimenet ami rellézett és univerzális az álltalában 2x3 szál vezetéken jön ki a relé érintkező lábai ami nem a tekercs. és ezt te úgy kötöd ahogy gondolod negatív vagy pozitívot adjon záráskor nyitáskor ilyenkor 2 szál kimarad, lehet kötni szakadásra működőt is egy szálon váltott polaritásost.. stb, de ha ezt nem a kábelkötegen kötöd akkor szétszedheted a modult és esetleg belül is huzalozhatod... de ez garivesztéses. Én legalábbis így értelmezem amit te írtál, mert a 6 szálon alapba semmi feszültséget nem ad ki csak kapcsol, amit rákötsz.
(#) vovozs válasza Hogi hozzászólására (») Márc 28, 2012 /
 
Szerintem jó lesz, de ne szedd ki a relét ,az ic forraszd ki. vigyázz ezek olcsó gagyi riasztók nem minőségi nyák lemezek, nem nagyon bírják a hőt, nehogy huzalozni keljen utánad egy szakinak...
(#) Hogi válasza vovozs hozzászólására (») Márc 28, 2012 /
 
Igen, majd akkor rámérek ha benne van az új, mert lehet zárlat miatt mutat rossz értéket.

IC-t úgy forrasszam ki, hogy becinezem végig mindegyik lábát egyik oldalon majd folyamatosan melegítem óvatosan és kis csavarhúzóval alá feszítek? Ja az nagy szívás lenne ha a nyák is feljönne :S
(#) vovozs válasza Hogi hozzászólására (») Márc 28, 2012 /
 
Mindkét oldalt gyorsan felvátva, nem merném feszíteni az a legrosszabb szerintem, de ez már kézügyességtől is függ.
(#) Hogi válasza vovozs hozzászólására (») Márc 28, 2012 /
 
Ha ezen bukok el akkor kettétöröm
(#) Inhouse válasza Hogi hozzászólására (») Márc 29, 2012 /
 
Itt az ideje beruházni egy ónszippantóba!

Üdv
Inhouse
(#) imo699 hozzászólása Márc 29, 2012 /
 
Hello mindenkinek! Van egy kis problémám amiben remélem tud valaki segíteni. Nemrég vettem egy Suzuki Swiftet és a gazda azt mondta valami baja van a riasztójának és Ő kivette a biztijét.
A tipusát nem tudta ill. rajza, leírása sincs hozzá. Nos én nézelődtem a neten és a Rhino HT36AL-4 vagy HT38AL-4 közül lehet valamelyik. Ehhez(ezekhez) ha lenne valakinek egy bekötési rajza azt nagyon szépen megköszönném! Egyébként beüzemeltem, bizti be, távirányítóban elemcsere és működik. Vettem egy központi zárat CL-500 tipusút amit sikeresen beszereltem és szeretném összekötni a riasztóval, hogy az vezérelje a nyitást-zárást de nem tudom hová kössem mert nincs hozzá dokumentációm és a neten sem találtam bekötési rajzot ezekhez a tipusokhoz. Előre is köszönöm a segítséget.
(#) Hogi hozzászólása Márc 29, 2012 /
 
Üdv újra. próbáltam kiszedni az IC-t de nem sikerült, kicsit a nyákot is megkarcoltam :S havernak majd átviszem próbálja meg kiszedni, remélem nem sértettem meg nagyon :S

Viszont megjött a gyári 4 elektromos központim.
Olyan kérdésem lenne hogy az univerzális központimnak 5 vezetéke van. Rátudom kötni a gyári motorokat?
Mert 2 csatijuk van 1 db 4 és 1 db 3 vezetékes :S
(#) pok hozzászólása Márc 30, 2012 /
 
hello nekem ijenhez hasonlo kozpontim van mint ez amit ide raktam ojan problemam van hogy a taviranyitot eszleli tehat ha zarom villogni kezd a led ha nyitom elalszik de viszont nam dolgoznak a motrok hol keressem a hibat?kabelok jok a motrok jok neha vagy nyit vagy zar.de ritkan .kosz mindenkinek elore is
(#) vovozs válasza Hogi hozzászólására (») Márc 30, 2012 /
 
HOGi te úgy látom * , bízd szakemberre innentől kevesebb károd keletkezik.
Ki kell mérni a gyárin mi micsoda és utána lehet látni.
POK a relék dolgoznak, kattognak, nem csak az index? valószínű ha a motorok jók, a rellék mentek tönkre benne.

* Nono ..
(#) Hogi hozzászólása Márc 31, 2012 /
 
Na sikerült megcsinálni, újra működik a riasztó.

Relézni kell majd mert az az IC 500mA-t bír kimenetként. Helyette kapott 5 A-t, a motortól. Jó hogy nem bírta.

Relével meg 20mA-t fog kapni.
(#) pok válasza vovozs hozzászólására (») Ápr 2, 2012 /
 
nincs az index rákotve csak siman a koszponti.bezér de nem nyit.2 rele van benne taviranyitoval bezarom es vilogni kezd a led megnyomom a kinyitot es elalszik a led viszont nem nyit.
(#) Hogi hozzászólása Ápr 3, 2012 /
 
Na még se lett jó a riasztó. Vagy is vezérel mindent. Csak 1 perc után vissza zárja az autót, olyan mintha nem érzékelni hogy kinyitottam nem szakítja az áramkört. De kipróbáltam hogy bezártam és kinyitottam az ajtót akkor megszólalt a riasztó.
Van benne egy jumper (automata élesedés Ki/BE)
Átraktam. Annyit értem el vele hogy 15 sec után lezár.

Ötlet?
(#) vovozs válasza Hogi hozzászólására (») Ápr 3, 2012 /
 
Nem veszi észre az ajtónyitást, bementen leellenőrizni, ajtógomb irányába keresni a hibát vagy a riasztó belsejébe sérült a panel valahol vagy forrasztási hiba. Nehogy feszültségesésen érzékelje.
(#) Hogi válasza vovozs hozzászólására (») Ápr 3, 2012 /
 
Most voltam lent megnézni szétszedtem még1x.
Ajtó gomb az jó meg a vezeték is, 12V-ot megszakítja.

De most már nem érzékeli az ajtókat, elején még bejelzett most már nem.

Végig kerestem a hova megy a kábel az elektronikába. Persze hogy egyik lába az új IC-be az meg egy nagyba.
Rámértem a lábakra megy ellenállás szóval a forrasztás jó.
(#) Hogi hozzászólása Ápr 3, 2012 /
 
Vagy is bocs, csak a nagy IC-be megy bele, de azon is van ellenállás.
(#) Inhouse válasza Hogi hozzászólására (») Ápr 3, 2012 /
 
Idézet:
„Ajtó gomb az jó meg a vezeték is, 12V-ot megszakítja.”


Jajj...nem igazán. Nagyon ritka a pozitív testelésű autó, vagy pozitívot szakító ajtókapcsoló. Testet zárnak/szakítanak, +12V akkor mérhető, ha csukva van az ajtó, vagy be van nyomva a gomb. Azért van ez, mert az izzón keresztül mérsz +12V-ot. De a riasztó kivett, vagy kikapcsolt izzónál is működik, mert testet vár.

Üdv
Inhouse
Következő: »»   68 / 167
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem