Fórum témák
» Több friss téma |
Ezen a képen úgy néz ki mintha az IC kapott volna...
Nagyon úgy néz ki, hogy ebből elszállt a működtető füst...
Akkor mégsem arra a relére van kötve az a kimenet, mint amit jelöltél... Üdv Inhouse
Nekem működött 3 évig semmi baj nem volt vele, relé is működött. Csak most beakartam kötni a csomizár nyitást. Negatívot vezérel az az egy szál. Motornak adtunk 12V-ot másik végét pedig erre a szálra ami vezérel. Behúzott nyitáskor majd ki és ennyi volt, utána elszállt és szólt a riasztó egyfolytában. De utána már nem vezérelte a központit, relék sem kattantak.
Nincs ráírva semmi. Az ajtó zárak mind negatívot vezéreltek, lehet állítani hogy + vagy -
Na a relélék már azért nem kattoganak a sziréna azért szól vagy nem mert elszállt a tranyómező ami szakadás vagy zárlat, cseréld ki és próba csomagtartó nyitás nélkül és megint minden müködik, rellézés és kész. A tranyómező vezérli a reléket is ( sziréna, index, központizár), ledet, 300mA-os kimeneteket, stb.
Nem zárlat volt az, csak a motor árama, amit nem bírt...illetve egyszer egy pillanatra...
Üdv Inhouse
Értem. A relé tekercseit is megmértem, az első reléé 407 Ohm a többi 4 reléé 75 Ohm
Lehetséges hogy az első relé is kuka?
Elvileg 3 ilyen és 2 olyan reléd van.
Nem tudod egy 12V-os relé behúzótekercsét ellőni 12V-ról, ott más baj lesz. Üdv Inhouse
A relé a kpz kimenten csak kattog nincs sehova bekötve a lábai, azokat te kötöd be, azért van 2x3 kivezetés a nyitás zárásra. NC-NO-COM ez kétszer.
A relé nem tudott ellszállni cseréld ki a tranzisztormezőt addig ne is méregess mert bekavar a mérésbe a zárlatos ic.
Értem. Köszi a segítséget srácok! És honnan tudom megrendelni ezt az IC-t
ULN2003AG ha jól néztem 100 forintos alkatrész. Igazából ki kéne forrasztani a relét hogy tudjak mérni rendesen mert áramkörben nehéz.
Na találtam! Ez elvileg jó lesz? ULN2003AG Na rendeltem 2db-ot jövőhéten jön meg.
Minden kpz vezérlő kimenet ami rellézett és univerzális az álltalában 2x3 szál vezetéken jön ki a relé érintkező lábai ami nem a tekercs. és ezt te úgy kötöd ahogy gondolod negatív vagy pozitívot adjon záráskor nyitáskor ilyenkor 2 szál kimarad, lehet kötni szakadásra működőt is egy szálon váltott polaritásost.. stb, de ha ezt nem a kábelkötegen kötöd akkor szétszedheted a modult és esetleg belül is huzalozhatod... de ez garivesztéses. Én legalábbis így értelmezem amit te írtál, mert a 6 szálon alapba semmi feszültséget nem ad ki csak kapcsol, amit rákötsz.
Szerintem jó lesz, de ne szedd ki a relét ,az ic forraszd ki. vigyázz ezek olcsó gagyi riasztók nem minőségi nyák lemezek, nem nagyon bírják a hőt, nehogy huzalozni keljen utánad egy szakinak...
Igen, majd akkor rámérek ha benne van az új, mert lehet zárlat miatt mutat rossz értéket.
IC-t úgy forrasszam ki, hogy becinezem végig mindegyik lábát egyik oldalon majd folyamatosan melegítem óvatosan és kis csavarhúzóval alá feszítek? Ja az nagy szívás lenne ha a nyák is feljönne :S
Mindkét oldalt gyorsan felvátva, nem merném feszíteni az a legrosszabb szerintem, de ez már kézügyességtől is függ.
Itt az ideje beruházni egy ónszippantóba!
Üdv Inhouse
Hello mindenkinek! Van egy kis problémám amiben remélem tud valaki segíteni. Nemrég vettem egy Suzuki Swiftet és a gazda azt mondta valami baja van a riasztójának és Ő kivette a biztijét.
A tipusát nem tudta ill. rajza, leírása sincs hozzá. Nos én nézelődtem a neten és a Rhino HT36AL-4 vagy HT38AL-4 közül lehet valamelyik. Ehhez(ezekhez) ha lenne valakinek egy bekötési rajza azt nagyon szépen megköszönném! Egyébként beüzemeltem, bizti be, távirányítóban elemcsere és működik. Vettem egy központi zárat CL-500 tipusút amit sikeresen beszereltem és szeretném összekötni a riasztóval, hogy az vezérelje a nyitást-zárást de nem tudom hová kössem mert nincs hozzá dokumentációm és a neten sem találtam bekötési rajzot ezekhez a tipusokhoz. Előre is köszönöm a segítséget.
Üdv újra. próbáltam kiszedni az IC-t de nem sikerült, kicsit a nyákot is megkarcoltam :S havernak majd átviszem próbálja meg kiszedni, remélem nem sértettem meg nagyon :S
Viszont megjött a gyári 4 elektromos központim. Olyan kérdésem lenne hogy az univerzális központimnak 5 vezetéke van. Rátudom kötni a gyári motorokat? Mert 2 csatijuk van 1 db 4 és 1 db 3 vezetékes :S
hello nekem ijenhez hasonlo kozpontim van mint ez amit ide raktam ojan problemam van hogy a taviranyitot eszleli tehat ha zarom villogni kezd a led ha nyitom elalszik de viszont nam dolgoznak a motrok hol keressem a hibat?kabelok jok a motrok jok neha vagy nyit vagy zar.de ritkan .kosz mindenkinek elore is
HOGi te úgy látom * , bízd szakemberre innentől kevesebb károd keletkezik.
Ki kell mérni a gyárin mi micsoda és utána lehet látni. POK a relék dolgoznak, kattognak, nem csak az index? valószínű ha a motorok jók, a rellék mentek tönkre benne. * Nono ..
Na sikerült megcsinálni, újra működik a riasztó.
Relézni kell majd mert az az IC 500mA-t bír kimenetként. Helyette kapott 5 A-t, a motortól. Jó hogy nem bírta. Relével meg 20mA-t fog kapni.
nincs az index rákotve csak siman a koszponti.bezér de nem nyit.2 rele van benne taviranyitoval bezarom es vilogni kezd a led megnyomom a kinyitot es elalszik a led viszont nem nyit.
Na még se lett jó a riasztó. Vagy is vezérel mindent. Csak 1 perc után vissza zárja az autót, olyan mintha nem érzékelni hogy kinyitottam nem szakítja az áramkört. De kipróbáltam hogy bezártam és kinyitottam az ajtót akkor megszólalt a riasztó.
Van benne egy jumper (automata élesedés Ki/BE) Átraktam. Annyit értem el vele hogy 15 sec után lezár. Ötlet?
Nem veszi észre az ajtónyitást, bementen leellenőrizni, ajtógomb irányába keresni a hibát vagy a riasztó belsejébe sérült a panel valahol vagy forrasztási hiba. Nehogy feszültségesésen érzékelje.
Most voltam lent megnézni szétszedtem még1x.
Ajtó gomb az jó meg a vezeték is, 12V-ot megszakítja. De most már nem érzékeli az ajtókat, elején még bejelzett most már nem. Végig kerestem a hova megy a kábel az elektronikába. Persze hogy egyik lába az új IC-be az meg egy nagyba. Rámértem a lábakra megy ellenállás szóval a forrasztás jó.
Vagy is bocs, csak a nagy IC-be megy bele, de azon is van ellenállás.
Idézet: „Ajtó gomb az jó meg a vezeték is, 12V-ot megszakítja.” Jajj...nem igazán. Nagyon ritka a pozitív testelésű autó, vagy pozitívot szakító ajtókapcsoló. Testet zárnak/szakítanak, +12V akkor mérhető, ha csukva van az ajtó, vagy be van nyomva a gomb. Azért van ez, mert az izzón keresztül mérsz +12V-ot. De a riasztó kivett, vagy kikapcsolt izzónál is működik, mert testet vár. Üdv Inhouse |
Bejelentkezés
Hirdetés |