Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Skoda Octavia elektromos probléma
Ez jó lenne nekem is de nekem nincsen másik szivargyújtó
![]()
Másik szivargyújtót próbáltál rákötni?
Akkor ki lehetne zárni melyik irányba kellene tovább menni. ![]()
Ha sehogy nem sikerül, akkor lehet azon az egyszerű módon is, hogy fogsz két szál drótot és egy biztosítékon keresztül az akkutól behúzod a csatlakozóig. Az tuti működik.
igen próbáltam nem működik azzal sem
![]()
Én mint egy nem hozzá értő ember megtudom találni a test hibát? Hol keressem?
Nagyon egyszerű. Fogsz egy jó darab (kb50-80cm) vezetéket és egy biztos negatív pontra (testre) tested a végét. A vizsgálni kívánt fogyasztóra teszed a másik végét, természetesen nem oda ahová a fázis is megy mert akkor szikrázik (jó esetben)
![]() Ha műxik akkor testhiba volt mivel Te adtál neki testet mesterségesen. Ha ez volt a baj akkor keresel egy olyan csavart ami a kasztnihoz csatlakozik és onnan adod neki és elvileg már kész is.... Nem tudom mennyire voltam érthető? Ez egyébként az egyik legsunyibb hiba. Itt (is ) tudnak a villamossági szerelők sokat szakítani a laikusokon.
Érthető
![]() Köszönöm az eddigi segítséget.
Na megnéztem és van test de energia nincsen
![]() Magnótól loptam a fázist és a szivargyújtótól a testet és működött tehát test van. Fázis probléma lesz. Valami megoldás?
Akkor a szivarosod lehet sz.r Az enyém is + döglött valami francia van benne most. Igaz nem olyan csatis mint a Skodáé de kis átalakítással műxik. Pár száz ft. Hol vagy helyileg?
A próbát is a szivaroson keresztül csináltam így gondolom hogy jó. Relé nem lehet probléma? Gesztely (Miskolc)
ja még annyit hogy a relét kivehetem a foglalatból? Meg nézném Hogy a vezetékek rendbe vannak e rajta.
Az az igazság hogy fogalmam sincs milyen reléről beszélsz.... De elvileg a relék szétszedhetők. Én is szedtem már szét, (ill. a műa.borításra gondolok) és megcsiszoltam (500-as vizes csiszolópapír) az ablaktörlő intervalum relét. Azóta jó.
Na a szomszédnak volt multimétere
![]() Annyit meg tudtam nézni hogy a szivargyújtó => relé között jó a vezeték, relé => bizti jó, Szivar => relé között semmi ![]() Jól gondolom? Relére az van írva 141 951 253 B
Hát meg kéne mérni, hogy a relé kap-e egyáltalán vezérlést... Ha nem, akkor vagy az a vezeték szakadt, vagy a vezérlőszámítógép kimenete, ami kapcsolná, meghalt.
Ha kap vezérlést, akkor megmérni a kapcsolt érintkezők között a feszültséget. Ha ott 0V esik a relén, akkor a relé "vezet", ha nagyobb, mint 0V, akkor a relé meghalt.
Szia!
Az a relé egy sima ún. "kürtrelé", 40A-es verzióban. Az aljzatában a 30-as és a 87-es lábat egy vezetékkel összekötve ha megjelenik a delej a szivargyújtódnál, akkor jó eséllyel ő a hibás. üdv: hp
Üdv mindenkinek!
Most "találtam rátok"! ![]() Az lenne a kérdésem,hogy az octaviámban( 2004 1.4.16v)ben a felkapcsolva felejtett lámpa jelző hang nem működik! Néha hallom,de nagyon ritkán! Van valakinek esetleg valamilyen ötlete,hogy mi lehet a gondom!? A válaszokat előre is köszönöm!
Ez a figyelmeztető hang honnan kap jelet,ill a hangszórója merre van?
Ha tippelnem kéne, akkor azt gondolnám, hogy az óracsoportba van beépítve, és a központi számítógép vezérli...
Ajtói mikrokapcsoló, vagy komfortelektronika.
Hello!
A szuperszámítógép kimenetét merre keressem? Na meg melyik vezeték megy oda a relétől? A V -méréséhez mire kell állítani a multimétert? Bocs de a szomszéd elutazott és csak a szálszakadást mutatta meg rajta.
Hm kifogom próbálni ezt is és jelzem. Köszönöm!
A relét kéne megnézni. Kiszeded, megnézed feszültségmérővel (Volt méréshez V állásba kell kapcsolni a multimétert, ha van hullámjeles meg egyenesvonalas V, akkor az utóbbi kell neked), hogy a lábaira (a foglalatban a helyére) jön-e a vezérlés (85 és 86 között). Ha nem, akkor szomorkodás következik.
Ha igen, akkor rövidrezárod a relé helyén a foglalatban a relé által kapcsolt áramkört (30 és 87) valami combos vezetékkel, ha ekkor lesz szivargyújtód, akkor a relé jó eséllyel kuka. Ha már vezérlés sincs, akkor az vagy vezeték, vagy leginkább számítógép lesz. Ha rövidrezáráskor sincs szivargyújtó, akkor az a relé és a szivargyújtó közötti vezeték lesz. A relének valami ilyesminek kéne lennie: http://www.ebay.co.uk/itm/vw-volkswagen-no53-multiuse-fan-fuel-horn...352952 A relé vezérlését végző számítógép szerintem abban a dobozban lakik, aminek az oldalán levő lukakba a relé bele van dugva.
Szia! Valoszínűleg Delta 1-nek van igaza, a zárbaépített mikrókapcsoló hibája tipushiba.Üdv!
Sziasztok! Konkrétabban nem tudnátok segiteni!? Szeretném megcsinálni,mert hál'istennek sikerült egyszer rajta felejteni!
Én szívtam vele azért írok. Vettem egy gagyi jelzőt és ráraktam a biztire. Az jó.
Az lesz valószínű! Valamelyik nagytudásu ugy lesarkalta az ajtózár csavarját,hogy egész nap szívok a kivételével!
Melyik a biztositékja? Illetve mennyibe került az a jelző??
Ha a mikrokapcsolóra gondolsz annak úgy tudom nincs. A zárhoz nehogy imbuszkulcsot használj mert az nem jó. Torx kulcs kell és olyan méret hogy a mezei készletekben nem mindíg van olyan. Szerintem fölöslegesen szedek ki ha csak a világítás hangjelzés a gond.. Jobban jársz a külön csipivel. Sokkal egyszerűbb.
Az lesz! Külön csipogót rakok! Azt hova kell kötnöm? Melyik biztire?
Húúú Te meg nem mondom.... de holnap megnézem ha el nem felejtem.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |