Fórum témák
» Több friss téma |
Ja, nem is biztos, hogy a Bogár volt a legrosszabb, ott csak kevés volt a hely, más trükk nem volt. Ami cifrább volt, az a Swift II, ott egy merev bovdenszálra kellett rácsatlakozni. Nem is lenne gond, van hozzá való szett, de az drága volt az én kollégámnak, ezért egy simát kellett belevarázsolni. Le kellett gyártani pár spec rögzítő elemet házilag hozzá...
Amerikai oldalakon láttam olyan megoldást, hogy egy spec szerszámmal kivágnak a bovden köpenyéből egy adott hosszúságú darabot (pár cm a motor mozgásának megfelelően) és van hozzá egy lemez idom. Bele kell pattintani a köpeny két felét, rögzíti azt, aztán fel kell csavarozni az ajtó lemezére. Innentől már adott a csatakozási pont. Üdv Inhouse
Interneten én is láttam már ilyet de szerelni még nem szereltem.
S II-be csak "tipus specifikus" zárat raktam ami azt hiszem a kilincsnél volt rögzítve. (kifúrni a belső kilincset és utána rögzít kicsi szorítóval.
Na, amiket kaptál hozzá rögzítőket, én úgy reszeltem ki... Ugyanoda kötöttem, annyit csaltam, hogy volt egy sötét, fénymásolt beszerelési utasítás a típusspecifikusról...
Üdv Inhouse
Uhh hát igazad volt, beszereztem pár horzsolást
A kábelnek sikerült helyet találni a csati egy üres szegletén, szóval az kipipálva, viszont azt a nyavalyás gumidugót nem sikerült visszatenni a karosszériába, egyszerre kellene benyomni az ovális csatlakozóval de a furat olyan passzentos hogy szinte semmi hely a guminak,ami ráadásul peremes és kifelé nyit...El nem tudom képzelni hogyan rakták azt anno a helyére.. illetve van egy teóriám, de az elég abszurd, és a gumiszelence sem enged annyit hogy teljes hosszon végiglehetne húzni benne a csatit..Szóval nagyon passz.. Index..találtam a biztosítékdobozban egy szálat(zöld), ha bekapcsolom a vészvillogót vele együtt villog a próbalámpa is..de a táv.központi egység index szálát rákötve nem történik semmi..:/
Próbáld meg azt a részet a guminak bekenni valami síkosítóval, pl. mosogatószer, aminek be kell mennie a furatba, hátha segít. A másik fele ne legyen olyan, amit fogsz, mert iszapbirkozás lesz...
Ha nem megy az index szál keresés, keresd meg az oldalsó kis index szálát, az általában jól lekövethető... Idézet: „de a táv.központi egység index szálát rákötve nem történik semmi” Azt azért mérd meg, hogy van-e azon a kimeneten feszültség... Üdv Inhouse
Üdv mindenkinek.
Nem értek az elektronikához, mindig csak bámulok miket írtok és próbálok kisebb dolgokat megvalósítani. Amiért most hozzátok fordulok. Van egy Bmw 320d-m és meleg időben nem nyílik ki a központi zár által az ajtók. Egy Ground Modul vezérli a vezető ajtón keresztül a többi ajtó nyitását. Újra jön a jó idő, újra nem nyílik az ajtó... és közeledik egy fontos nap az életemben, mikor nem akarom, hogy beégessen. Megtudtam, hogy 2 db relék ha kicserélnék működne. De itt akadtam el, a relé ára 1300Ft-tól egészen 10.000 Ft-ig van a neten. Illetve nem is tudom hogyan állnék neki. Ki tudna ebben segíteni. Én Veszprém megyében lakom, de minden megoldás érdekelne. A relé ami kell bele: Bővebben: Relék A ground modulról képek és leírás: http://www.bmwgm5.com/Door_lock_schematic.htmBővebben: Ground modul Tudna nekem ebben valaki segíteni. Elérhető vagyok itt is és az Email Köszönöm
Nem tudom mennyire biztos, hogy az a 2 relé okozza a hibát melegben. Utólagos szerelésnél beállítási probléma szokta okozni ezt a hibát. Itt gyári lévén esetleg lehet kopás, vagy más mechanikai elváltozás...gyakorlatilag a vezető felőli ajtóban levő állapotérzékelő mikrokapcsoló nem billen át. Nem ismerem konkrétan a BMW ilyen jellegű megoldását...
Üdv Inhouse
Szerintem sem a relének van baja hanem egy mikrokapcsolónak ami melegben elhajlik és nem nyit.
Bár ez kicsit viccesen hangzik de seatnál ilyennel szívtam. (kicsi lemez óvatosan meghajt összerak és tada azóta is működik. Ugyan ez pont hidegben nem nyitott csak melegben)
Üdv.
Gumit csak félig meddig sikerült visszaerőszakolni, egy részen nem akar megkapaszkodni, ezért itt hirtelen felindulásból kikentem sziloplasszttal..Gány, de nem tudok jobbat.. Nagyon remélem hogy nem fog vizet kapni.. Index.. kb 10 évet öregedtem tőle.. A oszlopnál megtaláltam a bal oldalt, stílszerűen az volt a legutolsó szál az x közül amit összeböködtem, de azért meglett..de csak a bal oldalé, jobbost nem találtam. Ami érdekesség hogy elvileg a vészvillogónál ott kellene lennie mindkét oldalnak..ugyanaz a halványkék(kimértem) kábel fut be a oda is mint az A oszlop lábánál találtam, ott megvillogtatja a lámpákat, fent a kapcsolónál már nem.. Nem beszélve a biztiknél levő zöld szál ami az indexreléből fut ki, próbalámpa villog rajta, táv.vev nem csinál semmit, ja kimértem..van feszültség a kimenetén..
Azt elfelejtettem írni, hogy a csomagtér ajtó és a tanksapka ajtó nyílik mindig.
Szóval a modulig eljut a vezérlés nyitás... Van úgy h. manuálisan kulccsal nyitok és a vezető ajtó úgy nyílik, de az utas ajtók nem. Nagyon sok külföldi oldal foglalkozik ezzel a problémával, ott mindig ezt a relét hozzák ki hibásnak... Hogyan tudnám ellenőrizni az általatok írt mikrokapcsolót... Illetve ilyen relét honnét lehetne olcsón szerezni, mivel amit belinkeltem ott a sok költség miatt is 7-8e Ftból jönne ki. Holott a relé csak 1300. :-I
Találtam egy manualt, most innen próbálok igazodni..
Így már más a dolog fekvése, mivel a vezető felőli ajtó vezérel (hiszen a tanksapka és a csomagtér nyílik), ezért nem az a baj. Ha az a 2 relé csak a nem működő motorokat kapcsolja, akkor lehet, hogy tényleg ez a baj, ez a BMW eléggé megvariálta. Esetleg lehet még vezetéktörés a nem működő ajtók átvezetéseinél, ami vagy érintkezik, vagy nem...
Ha méretileg elfér másik relé, akkor hasonló paraméterekkel rakhatsz helyben kapható olcsóbbat is, mivel ez egy magasztalt relé, mégis meghalt...semmivel sem lehet jobb a többinél, csak drágább és más a tokozása... Üdv Inhouse
Ha csinálsz képet a gumidugóról, esetleg több szem többet lát alapon, hátha...
Azért olyan sem volt még, hogy nem tudtam volna a dugókat visszarakni...nehezen, de mind visszament. Volt, hogy csavarhúzóval kellett a peremet inzultálni... Üdv Inhouse
Vezetéktörés nem valószínű, mert télen egyszer sem volt vele probléma. Ez már a 3 nyár lenne, és már nem akarunk mászni a kocsiban.
Sajnos nem fér el másik - nagyobb relé, mivel egy dobozkában van az egész modul behelyezve és az meg becsúszik egy pont akkora helyre. Mennyire ennek a relének a kiszedése és az új visszaforrasztása. Egy autóvillamosságival beszéltem, ő mondta, hogy nem vállalja be mivel le van vastagon kenve valamilyen "lakkréteggel" a nyák lap alja. Erre ő azt mondta, hogy nagyon macerás lenne. Vagy csak nem akart vele bíbelődni? Köszönöm az eddigi segítséget.
Macerás is, meg nem is lehet túl sokat elkérni, meg kis kockázata is van, meg garanciát is kell vállalni arra, hogy jó lesz, miközben nem biztos, hogy ez a baja...
Meg lehet csinálni, kell egy ónszippantó és páka. A lakkra adnak a többiek majd tippet, azt egyébként lehet nem ártana a végén vissza is pótolni, de nem mindegy, hogy milyen lakkal! Üdv Inhouse
Volt már itt többször keresve a Rhino HT36AL riasztó bekötése. Tulajdonképpen szóban már meg van minden hozzá. Öszedobtam egy rajzot, de nem teljesen egyértelmű pár dolog.
1. Van ugye a piros, fekete, barna, kék, kék-fehér, 2xsárga, ezek vannak a 8p csatlakozóban? 2. A fekete-piros és a zöld-fehér pedig közventlenül a csatlakozó előtt jön ki egy-egy kis kerek saruval? 3. Ugyaninnen jön ki a fehér és a kék hurok, valamint a 2 kis dupla csatlakozó; a LED-nek és a kp zár kimenetnek? 4. A kp zár kimenetnél a piros zár és a piros-fekete nyit, valmint pozitív a kimenet? Ha meglesznek a válaszok, felrakom a HE-re a komplett leírást. Kösz! Üdv Inhouse
Kösz! Te hol voltál eddig? Hát senkinek nem volt meg, éveken keresztül téma volt, és nemrég lett egy leírás hozzá, amiben benne volt a lényeg, minek gürcöltem eddig is vele?
Egy valamit még mindig nem értek, a csatlakozó a képeken 8 pólusú, nem lehet benne 9 vezeték, és ahogy én levettem, a fehér-zöld (ventilátor) is külön kellene menjen, mint a fekete-piros (pager)...nem lényeg, csak a precizitás... Üdv Inhouse
A zöld/fehér VENTILÁTOR mit takar ilyennel még nem találkoztam?
Viszont ha jól látom ebből nem derül ki hogy a kp zár + vagy - os. Más Keresek laserline 970N bekötési és programozási dokumentumot , ha valakinek lenne megköszönném.
A csatlakozoban (ami a kocsi felé megy) a kék és a kék-fehér közös csatlakozon van.
Itt a a teljes leirás és kép a csatlakozók bekötéséről, remélem jól látszik.
Nagyon okos dolog, máshol én sem láttam, a leírás szerint, a feszültségesést hagyja figyelmen kívül, tehát pl. a ventilátor simán mehet leállítás után, nem fog vinnyogni.
Ebből valóban nem derül ki minden, de itt a tulajdonosok kérdéseit követően elég sok minden kiderült, komplett bekötési lesz majd felrakva pdf-ben. Üdv Inhouse
Ahha, így tök felesleges külön kivezetni őket...akkor lesz fent általad egy gyári és (mivel sokat dolgoztam rajta) egy verzióm is, természetesen egyformán használható tartalommal...
Üdv Inhouse
Bocs, tényleg csak most keveredtem ide (Illetve vissza.. ).
95-ben vettem, az üzletben azt mondták, nem egy nagy márka, aztán a kocsicseréknél csak ezt vettem ki mindig. Tulélt ez mindent, hibás fesszabályzót, motormosást, stb. Még a távkapcsoló is az eredeti... Dobermann riasztót ismer valaki?
Index megoldva, épp ideje volt
Az a gebasz hogy már rájöttem a szisztémára, és alaposan benéztem, de annyira biztos voltam a dolgomban hogy nem néztem meg az anyósfelöli oldalon hogyan illeszkedik. Az a perem amit én be akartam szenvedni, valójában kívülről fekszik a karosszériára....Viszont most meg úgy megfogta a ragasztó h nem tudom a gumit lehúzni a müanyag csatlakozóról, szóval nagyon ügyes voltam -.- De azért nagyon köszönöm a gesztust és az eddigi segítséget, támogatást
Na, kész lett, legyen itt az általam elkövetett Rhino HT36AL, HT38AL riasztó beszerelési leírása is pdf-ben.
Üdv Inhouse
Szia!
Most jöttem vissza egy kis "kitérőn" voltam. Újra raktam a rendszeremet de most már leszek...... A válaszok sorban... 1. Igen 2. Igen 3. Igen 4. Igen Már néztem is a feltett rajzodat. Nagyon korrekt, precíz lett, majdnem mint a gyári! Köszönöm én és a társak nevében, akik ezzel szenvedtünk egy ideje már. Egyébként a riasztót nem használom mert csak beriasztgat. A kp-zár áramkört amit az útmutatásod szerint megépítettem be sem kötöttem fixre pont emiatt. Viszont még nem adtam fel. Idő kérdése (ami sajna nem sok akad mostanság) és rájövök a hibára. Az ütésérzékelő nem nyert, hiába vettem lejjebb. sorry. Maradnak az ajtók nyomógombjai.? (Kizárásos alapon) Majd jövök még. ui.: köszönjük rucus-nak is az eredeti rajzot és leírást Üdv. imo699
Hello!
Ja és a kék ill. a kék/fehér valóban egy pontba fut be! No jó éjt mindenkinek! Üdv imo699
Szia!
Köszönöm! Viszont, akkor a 2. válasz: nem... Hiszen a zöld- fehér a csatlakozóban van. Üdv Inhouse
Szia!
Igazad van, ott van a képen az is... jogos. :bummafejbe: Azért köszi. üdv. imo699
1 hete az ablakom előtt áll az autó, de végig esett... Na de ma sikerült lefényképeznem a drótozást!
A türkiz autó egy VW Caddy és az a gyári állapot, a pirosas autó egy Seat Inca (ugyanaz az emblémán kívül) és drótos. Meg akkor már látszik a raktér ajtó kp zár motor elhelyezése és bekötése is. Az utolsó képen meg a raktér ajtó bekattanó zár nyelve van, amivel a baj volt, bár ezen így nem látszik sok minden... Üdv Inhouse |
Bejelentkezés
Hirdetés |