Fórum témák
» Több friss téma |
WinAVR / GCC alapszabályok: 1. Ha ISR-ben használsz globális változót, az legyen "volatile" 2. Soha ne érjen véget a main() függvény 3. UART/USART hibák 99,9% a rossz órajel miatt van 4. Kerüld el a -O0 optimalizációs beállítást minden áron 5. Ha nem jó a _delay időzítése, akkor túllépted a 65ms-et, vagy rossz az optimalizációs beállítás 6. Ha a PORTC-n nem működik valami, kapcsold ki a JTAG-et Bővebben: AVR-libc FAQ
Létezik AC optócsatoló is.
Lehet, hogy te is belebotlottál, csak gondolom linkelek egyet: TCMT4600
Tudom, hogy létezid, de csak ezt rendelni nem éri meg.
Egyébként 16db ilyen bemenet lesz egymás mellett. Csak "nagyon" brummos volt a kimenet egyutas egyenirányítás nélkül. Hiába volt ott a kondi. (Első kapcsolás szerint.)
Hello
Olvastam az ide tartozó avr asm-et és tennék is fel kérdést. Nagyon kezdő vagyok ASM-be meg elektroba is, szal lehet láma kérdés lesz: LDI és a MOV az miben különbözik? A MOV-al is lehet közvetlen operandust megadni nem? Kösz a válaszokat! u.i.: ha kell akkor C#-ban tudok segíteni...
Én speciel rühellem az AVR assembly-jét, de suliban belénk erőszakolták és úgy rémllik, hogy az LDI egy konstans értéket ad az operandusodnak: LDI op1, konstans
ahol az op1 valamilyen SFR regiszter, vagy általános munkaregiszter (R0, R1, R2,.....) A MOV viszont csak adatmozgatás két regiszter között: MOV op1, op2 ahol op1 és op2 is valamely tetszőleges regiszter lehet A lényeg, hogy az LDI-vel nem töltheted bele egyik regiszter tartalmát egy másikba, a MOV-val pedig nem tölthetsz fel tetszőleges konstans értékkel semmit.
aha értem kösz. Közbe az IDE-vel próbálkozok és felmerült még valami. Az hogy a kimenetet és a bemenetet ugy lehet érteni, hogy pl.: