Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Golf IV elektronika
 
Témaindító: Tomszy, idő: Jún 28, 2008
Témakörök:
Lapozás: OK   11 / 48
(#) liderces válasza valory hozzászólására (») Júl 6, 2012 /
 
Hali! Nekem a napellenzőben lévő tükör fedelét ha felhajtom akkor gyullad ki a felette lévő lámpa aszem külön külön mindkét oldalon. Az ajtó belső lámpa meg lehet hogy csak a kárpit lebontásával jön le? nem tudom azt pontosan. de járd körbe a témát mert lehet máshol van a baj ha semmi világitás nincs. üdv
(#) valory válasza liderces hozzászólására (») Júl 6, 2012 /
 
Köszi a választ! Igazából az ajtókba égnek a lámpák, csak gondoltam ledesre cserélem a fogyasztás/esztétika miatt, de ha az egész kárpitot bontani kell, akkor hanyagolom, nem éri meg. A napellenzőknél meg egyik oldalon sem ég, hiába hajtom fel a tükör fedelet. Nemhinném, h mindkét oldalon ki lenne égve...
(#) metalchild válasza vmarky91 hozzászólására (») Júl 9, 2012 / 1
 
Üdv!
Sikerült találnom egy német leírást, hogy kell kicserélni és mire azt a bizonyos mikrokapcsolót. Itt a Link
(#) lanti válasza metalchild hozzászólására (») Júl 14, 2012 /
 
Ez nagyon jó! Köszönöm,nekem is jól jön!
(#) macro13 hozzászólása Júl 24, 2012 /
 
SZIASZTOK

van 1 golf4 2002 1,9pdtdi 74kw autom, valamiert nagyon hangosan zug/szinte rezonal a ventilator amek a kabinba fujja a levegot 1,2,3 fokozatba szinte eszre se venni viszont 4es fokozaton nagyon brutal hangos es reszketnek meg a pedalok is. par napja hallottam h valamit mintha felszivott volna olyan hangja volt mintha 1 csavar kopogott volna vegig a csonekben kb akkor kissebb fokozaton hasznalhattam a ventilatort es nem vettem eszre valtozast viszont ma h felkapcsoltam 4re megijedtem ,
valakinek hasonlo problema?
/hasznalhatom kissebb fakozaton vagy inkabb ne mert leegethetem a motrot rajta?
esetleg megoldhato a szervizeles itthon is mert egyszeru//
anno sikerult beszereznem 1 szerviz konyvet a bontasarol ///
(#) nemethjoc hozzászólása Aug 1, 2012 /
 
Sziasztok!

Van egy 99-es golf 4-em automata 1.6 sr motorral, AEH kóddal
Sajnos a motor befogott.
kérdésem az, hogy AKL kódú 1.6 sr motorra ki lehet cserélni?
sajnos sehol nem találok AEH kódú motor, és még a bontókba se hallottak róla. Az autószerelőm szerint nem lehet, mert más az elektronikája, viszon egy könyvben nála minden parameter megegyezik a két motornál.
(#) zolika60 válasza nemethjoc hozzászólására (») Aug 1, 2012 /
 
Kicserélni ki lehet, de nem érdemes. túl sok dolgot kéne változtatni. Esetleg egy totálkáros autóból motor váltó és elektronikák átépítésével lehetséges. Nem javítható az eredeti motor?
(#) zolika60 válasza zolika60 hozzászólására (») Aug 1, 2012 /
 
Németországban azért van ilyen.Bővebben: Link
(#) kinder18 hozzászólása Aug 8, 2012 /
 
sziasztok!
egy 1999 es 4 golfal lenne egy par problemam.
a tegnap a tetoteriablakot szereltem vagyis leeset az egyik gomb es mikor visza tettem akkor valami zarlatot csinalhatam mert mar nem mukodik az ablakaim,a tukor,olvaso lampa,es a tetoteriablak se ez mind elektronikus, es mar gombra sem zarul nem vilagit az a piros pont se.bal oldalt az osszes bisztositekot kihuztam es mind rendben van.
(#) Laika1 válasza kinder18 hozzászólására (») Aug 8, 2012 /
 
Szia,
ezeket mind a komfort elektronika vezérli, ami a kormány alatt/mögött van. Viszont ezen elektronikának külön biztosítékijai vannak. 2db 15A-os a kormány alatti borítás mögött, ott ahol a relék is vannak. Valószínű az ment ki. Ezt nézd meg előbb, illetve azt is hoyg a zárlat már nem e áll fenn.Üdv
Lali
(#) Sasa89 hozzászólása Aug 14, 2012 /
 
Sziasztok!
2002 Golf 4 kombimnak kicsereltem az egoket a rendszamtabla felett es ugy nez ki,hogy kiutottem a biztositekot,mert nem jut aram hatra.Ha valaki tudna segiteni,hogy melyik az o biztositeka vagy esetleg,hogy nez ki a rajza,azt megkoszonnem.
(#) zolika60 válasza Sasa89 hozzászólására (») Aug 14, 2012 /
 
Mielőtt nekifogtál volt áram? Mert én inkább a vezetékeket ellenőrizném.
(#) Sasa89 válasza zolika60 hozzászólására (») Aug 14, 2012 /
 
igen,volt aram
(#) zolika60 válasza Sasa89 hozzászólására (») Aug 14, 2012 /
 
Akkor mégis lehet bizti. A helyzetjelző megy? Mert emlékeim szerint egy biztosítékon van.
(#) Sasa89 válasza zolika60 hozzászólására (») Aug 14, 2012 /
 
mas minden rendben megy,csak eppen ezek nem akarnak egni
(#) zolika60 válasza Sasa89 hozzászólására (») Aug 14, 2012 /
 
Akkor mégiscsak a vezetékek vizsgálatát javaslom. Esetleg érintkezési probléma.
(#) szaniboy75 hozzászólása Szept 6, 2012 /
 
Sziasztok! Van egy 1999-ben gyártott 2000-ben kiadott IV-es golfunk, benzines. A gond az, hogy nyáron, főleg, ha 20 km-nél többet megyünk vele, és átmelegszik a motortér, nem akar indulni. Az önindítót sem forog, csak kattan egyet és kész. Van benne utólag beszerelt indításgátló, de az működik, mert be lehet tolni. Nagyon bosszantó, főleg, ha egyedül van az ember. Ősztől tavaszig nem csinálja (legalább is eddig nem csinálta). Van valakinek ötlete, mi lehet a gond? Köszi előre is!!!
(#) zolika60 válasza szaniboy75 hozzászólására (») Szept 6, 2012 /
 
Takarítsd ki az önindítót. Valószínűleg elkoszolódott. Esetleg elkoptak a perselyei. Ha szétkapod majd látod mi a nyűgje.
(#) lanti válasza szaniboy75 hozzászólására (») Szept 14, 2012 /
 
Csatlakozom az előttem szólóhoz, nem nehéz levenni vissza tenni sem . Az én golfomon az volt a bajság hogy indítás után még egy kicsit bent maradt a bendix nem ugrott vissza azonnal és elég érdekes hangja volt egy kis ideig. Levettem és kimostam a perselyt ami bronz elég kopott de nem találtam ujjat sehol meg a két szimeringet és bezsíroztam azóta 1,5 éve kifogástalanul üzemel.
A hozzászólás módosítva: Szept 14, 2012
(#) zolika60 válasza lanti hozzászólására (») Szept 14, 2012 / 1
 
Ha legközelebb szükséged lesz rá itt keress például. Bővebben: Link
(#) Laika1 hozzászólása Szept 22, 2012 /
 
Sziasztok,
Golf 4esünket átépítettem elektromos ablakosra, távirányító, stb-re. Minden összejött csak a riasztókürtöt hozza még hibának. Utólag kiderül olyan autóból való a komfortelektronika ami belső ultrahangos riasztóval volt szerelve. Egyébként 1J0 959 799 AH a komfortmodulom. Gyanítom hogy ehhez meg nem a sima riasztódudát tették hanem a az aksis riasztókürtöt(1j0 951 605 a). Simával nem működik,nem érzékeli. Van esetleg ilyen kürtje valakinek otthon vagy autóban? Meg kellene mérni hogy a direkt plusz és negatív mellett a 3 szállón ad e vissza feszt a komfortelektronikának, ha igen hány voltot, illetve pluszt vagy negatívot.
Help me! Köszi!
Üdv
Lali
(#) valory hozzászólása Szept 28, 2012 /
 
Sziasztok,
íme egy érdekes probléma: 1,9 TDI Golf 4, 90LE, ALH motor: autó begyujt, mész vele, mikor elkezdel lasítani, és már kiveszed nullásba, fékezel, elkezd rángatni a motor. Enyhén, hiszen a kasznin nem érződik, csak halatszik, pont olyan a hangja, mint egy benzinesnél mikor nem megy a 4 henger. Nem féktárcsa, 100as temponal durva féknél sem üt egy picit sem a kormány. Íme, amiket javasoltak: üzemanyagszűrőcsere, gázpedálszenzor takarítás, EGR takarítás és a legfurcsább amit egyik ismerősöm mondott, miután elvitte, h tegye rá laptopra: a befecskendezőn levő elektronika, ami ezt vezérli. Lehetséges ez? Létezik ilyen jellegű meghibásodás? Én rákerestem 1-2 fórumba, nem találtam efféle hibát...
Remélem tudtok nekem segíteni!
(#) golf98 hozzászólása Okt 21, 2012 /
 
Sziasztok
A manualis ventilator es hofok allitomon nemmegy a vilagitas ezt mi okozhatja?
elore is koszonom!
(#) Bakman válasza golf98 hozzászólására (») Okt 21, 2012 /
 
Kiégett az izzó.
(#) golf98 válasza Bakman hozzászólására (») Okt 21, 2012 /
 
és azt hogy tudom kicserelni? és csak egy van benne vagy tobb?
(#) benebalazs94 hozzászólása Okt 27, 2012 /
 
sziasztok segítségeteket szeretném kérni golf 4 fűtés hűtés állítójának a világítása nem működik régebben néha csinált olyat hogy nem világított és picit megkocogtattam akkor helyre is jött egyből de már egy ideje nem világít szétszedtem látszólag nem láttam rajta meg a kábeleken se sérülést szeretem ha minden megfelelően működik az autóba és kicsit zavaró hogy nem világít minden más működik levegőkeringetőt is ha bekapcsolom világít a kapcsolója csak a piros fény nem esetleg valaki tudna ebbe segíteni hogyan tudnám megcsinálni mi lehet a baj test, kábel probléma nincs ötletem nem tudok honnan elindulni (izzó szerintem működik mert elvileg 3 izzó van benne és nem hiszem hogy egyszerre ki éget mind a 3-izzó)
(#) mtomihun válasza benebalazs94 hozzászólására (») Okt 27, 2012 / 1
 
Helló

1db izzó van benne, a középső kapcsoló kihúzható, fogóval meg kell fogni, úgy hogy egy rongyon keresztül rakod rá a fogót és ki kell húzni, általában nem jön túl könnyen, de kijön.
Mögötte van az 1db rizsszemizzó!
(#) krisz107 hozzászólása Okt 27, 2012 /
 
Sziasztok!

Olyan problémám van, hogy van egy 2000-es évjáratú Golf IV.-em, amit imádok. 1.4 benzines. Az autóval, ha közlekedek, folyamatosan leáll a motorja, hogyha, a kuplungot benyomva tartom.( pl. kereszteződésben) Általában csak ekkor fullad le. Ezt csak kb. 10-20 kilométer megtétele után kezdi el. nem tudom, hogy mi lehet a baja. A szerelőm szerint a fojtószelepet kell kicserélni, ami talán 50.000 forint. Ezt még nem tettük meg. A szerelő szerint ez sem biztos, hogy megoldja a problémát. Alapjárat van. Kérem aki hallott hasonló problémáról válaszoljon, hogy ott mi volt a probléma. Segítségeteket előre is köszönöm.
(#) mtomihun válasza krisz107 hozzászólására (») Okt 27, 2012 /
 
Helló

Nagy valószínűséggel nem kell kicserélni, hanem csak kipucolni.
Leveszed a légszűrőházat, aztán a folytószelepházat is, 5ös inbusz kulcs kell hozzá és alulról a lerakódott olaj-kipufogogáz keveréket le kell mosni.
NE kapargasd, hanem használj ecsetet és nitrohigítót és szépen teljesen fémtisztára mosd ki. A folytószelep és a ház közötti kis rést is alaposan mosd ki az ecsettel
Ha kész, rakd vissza és kész!

Viszont ilyenkor fenntáll a veszélye hogy néhány száz km-ig magas lesz az alapjárat, de idővel megtanulja a normál értéket.
(#) krisz107 hozzászólása Okt 27, 2012 /
 
Nagyon köszi a választ, de azt nem írtam az előbb, hogy ezen már túl vagyunk. Egyébként korábban mindig ezt csinálta a szerelőm és kb. évente egyszer kellett csak kipucolni, addig bírta és sosem állt le. De most nem segített ez sem! Még a szerelőmnek nem jeleztem, csak kíváncsi voltam, hogy előfordul mással is ez a probléma és lehet-e valami más is. Köszi mégegyszer!
Következő: »»   11 / 48
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem