Fórum témák
» Több friss téma |
Köszönöm a választ! Az mindegy-e hogy hány pár van belőle?Mert ha összefordítom szemben őket,akkor lesz egy pár É,és egy pár D pólus.Ha pedig csak körberakom sorba,akkor kétszer annyi. Úgygondolom így álltak eredetileg is,de fogja a ragasztó és nem birom megpróbálni felcserélni.Persze,ha biztos az a baj,akkor valahogy leszedem és felcserélem,csak ne kelljen hiába,mert nem lesz egyszerű levenni.
Ha nem jó sorrendben vannak az biztosan baj. Hogy más hiba van-e az majd akkor derül ki, ha ez a rész rendben.
Esetleg ki lehetne próbálni előtte egy másik motorral (akár kisebb teljesítményű, mondjuk pl. 12V-os motorral is), s, ha azzal megy akkor 100% hogy a motor lett rosszul összerakva.
Mivel ragasztottad fel a mágneseket?
Próbálok feltenni képet is róla,remélem sikerül,mert még eddig nem sikerült sosem,bár többször is próbálkoztam.
Nem olyan nagy mesterség. Csak betallózod a gépedről.
Ebben igazad van. No meg a motort is kilehet próbálni vezérlő nélkül az akkuról.
Valami erős gyári ragasztóval ,úgy kaptam,és állítólag csak jó melegítéssel lehet leszedni. Nincs másik motor,amivel ki tudnám próbálni,csak 48 voltos BLDC ,de szerintem azt nem viszi.Tanácstalan vagyok.A tekercsekből nem lehet következtetni a pólus pár számra?
Betallóztam a képet,végigment a csík,de kép az sehol
Hogy kell kipróbálni vezérlő nélkül a motort? 3 vezeték megy kék sárga zöld,a többi 5 szál a HALL-okra van kötve?
Bocsánat téves infó volt, mert valamiért azt hittem szénkefés motor. A BLDC-t nem tudod vezérlő nélkül kipróbálni. Tedd rendbe a mágneseket és meglátod megy-e.
Ezt nem tudom miért lehet. Nekem eddig még mindig sikerült.
Pillanat, nem azt írta, hogy 24V-os szénkefés?.... Na de ettől még ki tudja próbálni... csillagkapcsolásban kössön be 3 21W-os izzút és kösse rá a motorvezetékeket.... csak ne max gázon!
A hozzászólás módosítva: Szept 7, 2012
Fogaskerekest írt. Engem is megtévesztett, mert nem olvastam elég figyelmesen.
Most miért akkora gond négy mágnest váltott polaritással felragasztani?
Szedtél már szét ilyen motort? Én igen, és még sokan mások is... Van fent a Youtubon róla videó, kukkold meg. Egyébként először jó lenne tudni, hogy a vezérlő jó-e, addig hiába szenved a motoral... na meg oda aztán ragasztó kell a 200-300N/m nyomaték miatt.
Bocsi,az érthető,csak miután elküldtem a kérdőjelet,akkor jelentek meg a z előtte írt válaszok.Bocsi
Mit javasolnál hogy, használjak feszültség mérőnek ? Eredetit már nem lehet hozzá beszerezni.
A régi (analóg) a műszerfal elektronikájához csatlakozott fekete piros kábelen keresztül, Ide akartam bekötni a vaterán látott kéteres (nem kell hozzá külön táp) digitális voltmérőt ,mivel ennek a méretei miatt (40x20mm) még beépíthetőnek tűnik a műszerfalba. Nem lenne inkább jobb ha vennék egy Analóg mérőt 0-50 V ig kb 80mm átmérővel és azt beépíteném a nyereg alatt a burkolatba valahová és bekötném közvetlenül a vezérlés elé? ...De hogy is ?..párhuzamosan (plusz- mínusz) ,vagy sorosan (csak a pozitívon)? Látod ennyire nem értek az elektronikához........
Volt mérő párhuzamosan ampermérő sorosan. Mint mindig.
előfordul[off][/off], de azért vezérlőpróba ötletnek nem is olan rossz ugye?
Szedtem. Nem hiába szenved, mert annak is jónak kell lennie.
A hozzászólás módosítva: Szept 7, 2012
Beleteheted kisöntölve, de nem fogod tudni leolvasni... kell elé egy ellenállat és egy 40V körüli záner... na meg kiszámolni hozzá az értékekekt és újraskálázni (beírni a müszerlapra az feszértékekekt... ezért nem a legjobb ötlet a sima műszuer...
A mérés valódi értékének eltérése miatt kell az amit írtál vagy, vagy azért hogy a mérő ne terhelje az akukat?
Köszönöm mindenkinek a segítséget,most ráhagytam.Ha lesz valami új,akkor jelentkezem.
Küldöm a rajzot. A műszerrel párhuzamosan kell egy zéner dióda, az aku + -jával sorosan pedig egy ellenállás, a rajz szerinti beállítással a 36V fölötti feszültséget fogja csak mutatni, azaz, hogy az akku töltöttsége mekkora. Az akku merültségi feszültségének értékét a zéner feszültségének megválasztásával tudod beállítani.
Remélem így már teljesen érthető!
Nem szabad ilyen könnyen feladni! Az akkuk a fázisokat jelölik. Ha valamelyik fázis nem működik akkor az a lámpa nem világít, ha pedig valamelyik gáz ráadása nélkül világít akkor a vezérlőnek az a fázisa (valoszinüleg a FET) zárlatos.
Csináld meg, hasznos lesz majd és csomó bosszúságtól megkíméled magad! Másoknak is ajánlom! Üdv:Frici |
Bejelentkezés
Hirdetés |