Fórum témák
» Több friss téma |
Többféle létezik belőle. Ha az Unix, Láng, Bárdi webshopok valamelyikében kikeresed a neked valót és megküldöd a számát privátban megírom, hogy én mennyiért tudom beszerezni neked.
A hozzászólás módosítva: Nov 23, 2012
Sziasztok!
Nekem volt ez az esőszenzor problémám.Vettem új szilikonkarikát, már csak az a kérdés, hogy melyik felét kell a szélvédőre ragasztani,mert az egyik oldala egy sárga papírral van fedve, a másik pedig egy piros műanyag fóliával.A piros fóliás oldalon erősebb a ragasztó!
Amennyire én tudom nincs jelentősége. Bár ha úgy érzed a piros fele erősebb azt tedd az üveg felé. Arra úgyis minden nehezebben tapad.
A hozzászólás módosítva: Nov 23, 2012
Sziasztok! Lehet, hogy már késő, de nekünk is ilyen bajunk volt a Golf-fal. Simán kitakarítottam az alapjárati motort, meg a gyertyákat és megoldódott a probléma.
Sziasztok!Sajnos ez a szilikonzselé nem oldotta meg az esőszenzor problémámat.Valahogy az lenne jó, ha kilehetne iktatni.Nincs erre valami ötlet?Nekem csak az lenne a lényeg, hogy működjön a kivárásos fokozat.
Sziasztok!
Van egy 2006-os TDI 4 es golf variantom 195 ezerben és a gond az, hogy főleg négyes és ötös fokozatban ha hirtelen meggázolom az autót, ameddig a turbó be nem kapcsol ami kb. 1800 rot/min-nal történik, eléggé beremeg a kasztni valamint álló helyzetben ha kiengedem a kuplungot egy zörej hallható, mindez már két éve. Sokan mondják, hogy a lendkerék és a kuplungtárcsát cseréljem ki. Decemberben németbe mennék vajon mennyire lenne rizikós ilyen formában az út? Milyen hirtelen megy meg a kuplung ha már a vége felé jár? Kérem olyanok vállaszoljanak akik már jártasak ebben a problémában vagy esetleg szakik. Előre is köszönöm! A hozzászólás módosítva: Nov 30, 2012
Üdv! Egy tisztán elektronikai jellegű kérdésem van Golf4 2000 évjárat AHW 1,4 motorral. A gond az hogy villódzik a műszerfal világításom azaz elhalványul majd újra felerősödik és a fényszórók is ugyanazt csinálják . Töltést tudtam nézni a kocsin 14,3 V járó motornál alapjáraton.
A generátor volt pár hónapja volt szétszedve kipucolva ,mert beszorult az egyik szénkefe benne azt szedtük szét pucoltuk kis majd raktuk össze.
Akksi, saruk, testkábel, generátor, fesz.szabályzó - ezek környékén mondjuk oxidálódott, kontakthibás csatlakozást keresnék.
Ilyen állapotban kiszámíthatatlan meddig megy. Nem indulnék külföldre javítás nélkül. Egyik pillanatról a másikra eltörhet valami és ott maradsz az útszélén. Arról nem is beszélve, hogy most még jó alkatrészek is tönkre mehetnek.
Sziasztok,
tud nekem valaki 98as 1,9TDI(AHF) Golf4 tempomathoz bekötési/kapcsolási rajzot adni/küldeni? További adatokat(alvázszám, stb) inkább privátban küldeném el! ELőre is köszi,üdv Lali
Ha csak 4-esben és 5-ösben csinálja akkor nem gondolnám,hogy kuplung probléma de látni kéne.Ha nehéz kinyomni a kuplungot akkor kinyomószerkezet repedés.Ha zörög akkor a tárcsában a rugók koptak el.Lehet kinyomócsapágy és ezek összesen.De én 90%-ban üzemanyag ellátási problémára gondolnék.Mint az 1Z motornál.
lehet,hogy ez segít:Bővebben: Link
vagy ez:cruise control:Bővebben: Link A hozzászólás módosítva: Dec 7, 2012
Köszi!!!
Sajna az első linken nem jön be semmi, a másodikon meg nincs rajta az AHF motorkód. Ennek ellenére lehet hogy jó, de biztosabbra szeretnék menni......
Sziasztok!
Golf 4 2002-es érdekes probléma jelentkezett: menet közben elkezdett villogni, majd folyamatosan világítani a nyititt ajtót jelző piros fény ........álló helyzetben ha a gyújtás rajta van az ajtók csukva vannak világít, de azt vettem észre ha megnyomom a féket elalszik! Mi lehet a hiba ???? Előre is kösz ia segítséget!
Sziasztok! Segítségeteket kérném. Az utastér világításom nem kapcsol fel egyik első ajtó nyitására sem. A hátsó ajtók nyitásakor tökéletesen üzemel. Hogy tudnám megoldani a problémát?
A rádióm is vacakol. A hátsó hangszórók egyáltalán nem szólnak, elől pedig az utas oldali néha recseg néha szól néha meg nem. Mindenképp kicserélném őket. Mekkora átmérőjű hangszórók illeszkednek bele? Remélem a kábelezéssel nincs gond. Még azt is meg szeretném érdeklődni hogy az ajtókon a behúzó karokat ki lehet e cserélni vagy csak komplett kárpittal együtt? Csak mert sajnos az enyémen meg vannak kopva nem is kicsit és piszkálja a szemem. Válaszotokat és segítségeteket előre is köszönöm
Szia!
Azért nem kapcsol fel a lámpád mert elkopott az ajtózárban a mikrokapcsoló. Én is sokat küzdöttem vele mire jó lett. Ilyen kapcsolót vettem bele: Mikrokapcsoló Ezt csak ragasztással tudod rögzíteni megdelelően, mert a furatok 2 mm-rel arrább vannak mint az eredetin és nem lehet másikat fúrni mert kevés a hely. Nekem már több mint egy éve így működik. VW szervizben ugyanezt 600 Ft-ért adják. Pont olyat nem fogsz találni bele mint a gyári, illetve vaterán láttam 6000-7000 Ft-os áron, de az túl sok szerintem. A hangszórókról annyit hogy szedd le a kárpitot és nézd meg kap-e jelet, nekem a hátsó csipogók nem szóltak mert csak lógtak a dróton az ablak mellet (az előző tulaj gányolta össze lehet, hogy nálad is ez a helyzet).
Üdv!
Nekem is gondom van a mikrokapcsolóval.Az általad megjelölt MSW11 et kell rendelni?Mennyire volt bonyolult és időigényes a beépités.Láttam én is a neten mindenhol árulják a "javitókészletet" ami 1db mikrokapcsoló 6000-7000 Ft.
Szia!
Itt egy leírás a cseréről, nekem elsőre 2 óra volt a csere. Az MSW11 tökéletes helyettesítés! Üdv!
Sziasztok!
Új tulajdonosa lettem egy 2000-es évjáratú 1.4 16V Golf IV Euro Edition-nak. Na,de... A héten jöttem haza Pestről és egyszer csak magától bekapcsolt az ESP. Nem tudtam kikapcsolni, a gomb (többszöri) megnyomására nem reagált semmit. Leállítom a kocsit, majd beindítom, akkor nem világított már a műszerfalon az ESP. Ez mitől lehet? Forduljak szerelőhöz? Vagy gyárilag ilyen? Köszi a segítségeket! Viktor.
Az a lámpa nem azt jelenti, hogy "bekapcsolt az ESP", hanem hogy "kikapcsolt az ESP".
Amikor ég a lámpa, és nem is lehet a gomb megnyomásával sem eltüntetni, na akkor kell kiolvasni a számítógépéből, hogy mi a baja. Lehet ezekhez a lámpagyújtogatós hibákhoz úgy hozzáállni, hogy ha a következő indításra elmúlik, akkor nem foglalkozunk vele, meg lehet úgy is, hogy minden kis izével szerelőhöz megyünk. Vagy lehet venni egy hibakód-kiolvasót.
Köszönöm a segítséget.
Még az utólag betehető központizárral kapcsolatban lenne kérdésem, hogy mit ajánlotok? 3-ajtós, de nincs benne és már annyira hozzászoktam, hogy múltkor lent hagytam egész este nyitott csomagtartó ajtóval. Most tetetek fel 205/50/17 kereket. Ezzel a mérettel mik a tapasztalatok fogyasztás valamint teljesítmény szempontjából? Tisztában vagyok vele, h alapból nem egy izmos jószág. Fogyasztásra most vegyesbe 175/80/14 kerekekkel 7.1-7.3 jött ki. Köszi!
Nagy különbség nem lesz, az új kerék egy picivel kisebb át mérőjű, de csak 0,19% az eltérés. Számoló. A lábad többet számít. Viszont a kátyúkra még jobban ügyelj.
Igen ezekkel azért tisztában vagyok, de azért köszönöm
Igyekszem majd a kátyúkat figyelni Lényeg az, hogy nagy különbség nem lesz. Eddig erősebb kocsijaim voltak és próbálok még barátkozni vele, csak nem szeretném, hogy még ennél is gyengébb legyen De látvány miatt meg kell az a 17"
Üdv! Töltés gonddal küzdök .2000 évjárat AHW motor 1.4 benzin. A jelenség az, hogy motor megy töltés lámpa nem világít töltés OK 14,6 volt indítás után közvetlenül , majd 14,4 volt kb 10 perc alapjáratnál, és 14,23 V felkapcsolt világítással járó fűtőmotornál.
A hiba néha jelentkezik egyszerűen egy egy pillanatra megszűnik a töltés! A műszeren a fesz lezuhan 13,8 V ra ,majd újra vissza 14,2V ezt hektikusan ,van hogy fél óráig OK de van amikor diszkót rendez a műszerfalon. A szabályzó típusa BR 14 mo. Kiszereltem ma a generátor szabályzót megtisztítottam ,a kefék kb . 15-20 mm-esek rajta az egyik kefe tartójának a feremén égésnyomokat látok kicsit lógbak a helyükön. Lefényképeztem a szabályzót ha valaki meg tudja mondani ez cserés lehet-e, ez miatt van vagy más hiba /de mi ??/ lehet ?
Inkább valami érintkezési hibára gondolnék. Lehet, hogy tisztogatás után jó lesz. Nekem egyszer akkor volt hasonló jelenség, amikor a gerjesztő tekercs egyik forrasztása elengedett. A gyárban csak a normára figyeltek így gyatra volt a forrasztás.
A hozzászólás módosítva: Márc 2, 2013
Üdv! A kérdésem nem elektronika jellegű. Azt szeretném megtudni hogy a váltó körül levő műanyag borítást hogyan tudom leszedni? vagy az rá van ragasztva az alatta lévő boxra? Én most arra a burkolatra gondolok amire a hamutartó teteje is rácsúszik. Remélem érthetően fogalmaztam. Ha nem akkor mellékelek képet is esetleg. Nagyon örülnék ha le tudnám szedni a hamutartó fedelével együtt, mert megkopott egy kicsit és szeretném újrafesteni.
válaszaitokat előre is köszönöm.
Köszönöm. Egyenlőre lekopogom, jól működik!
A hibajelenség megszűnt.
Az utókornak annyit hogy levéve a szabályzó chippet borító műanyagfedelet 3 helyen volt rögzítve, a chip bondoló/bekötő/ huzalai között pár vízcseppet ? találtam . A huzalok ugyan zselatinban voltak de kilógtak a zseléből! Ezt kiszárítottam , sziloplasztal kinyomtam ,a fedelet visszatettem ,körberagasztottam. A szénkeféket kifújattam levegővel. Ahol a kefe lyuk pereme megégett azt megvakartam óvatosan.
Sziasztok!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy szétszedtem a 99-es 4-es golfom csomagtartójának a kapcsolóját és ott 3-om vezeték van 2 vezetéket ha összeérintek világít a csomagtartó világítás de a harmadik szál nem tudom, hogy mire való. Tud valaki segíteni ebben a kérdésben? |
Bejelentkezés
Hirdetés |