Fórum témák
» Több friss téma |
üdv!
Olyan kérdés merült fel, hogy már meglévő utólagos riasztós autóba kellene utólag kp-i zár is, ami távirányitós. Azon filózok, hogy lehet-e egyszerűen párosítani a 2 rendszert vagy egyszerűbb egy riasztó+kp-i zár szettet venni a régi vezérlőt kiiktatva? A mostani riasztó távirányítós, a kp-i zár is az lenne, 2 távirányitót cipelni meg nem praktikus.
Van egy távirányítós riasztód, vegyél egy sima kp zárat. Így tudod távirányítóval nyitni/zárni az autót riasztóval együtt. Minek erre még külön egy távirányítós kp zár?
Üdv Inhouse
Hali!
Igen ez egyszerű, de előtte nézd meg van-e rajta közp. zár vezérlés, mert találkoztam olyan régebbi távos riasztóval ami nem tudta vezérelni és cserélni kellett azt is. Üdv.
Hali!
Igen ez egyszerű (lásd Inhouse válaszát), de előtte nézd meg van-e rajta közp. zár vezérlés, mert találkoztam olyan régebbi távos riasztóval ami nem tudta vezérelni és cserélni kellett azt is. Üdv.
üdv!
Na igen, én alapban arra voksolnék, hogy nem tudja vinni a kp-i zárat.
Sziasztok!
Bicskakulcs ügyben szeretnék segítséget kérni. Beszereltem a 80 Cabrioletbe egy Csumpala Kft féle bicskakulcsot. Majdnem minden szép és jó de vannak problémáim. Ennél a típusnál a két ajtó pneumatikus a csomagtér pedig elektromos záras, mert tető nyitásnál lezárja a csomagteret ne ütközhessen a tetőtakaróval vagy nyitott csomagtérnél ne lehessen nyitni a tetőt. Megvezéreltem a pneumatikus rendszert és viszi is a két ajtót meg a tankolóst úgy ahogy kell de a csomagteret nem. Ha hagyományosan kulccsal nyitom, zárom akkor minden működik. A kulcsos ajtózáron is van vezérlés ilyenkor ez viszi de csak közösen a pneumatikus vezérléssel. Szerintetek van valamilyen megoldás, hogy minden működjön? A szerkezet ablak csukásra kiad 20 másodperc - jelet ezt megoldanám könnyen egy relével mert van "egy gombbal 4 ablak működtetésem" de 5-6 sec alatt felhúz, bírják ezt a hosszú időt a motorok? Ráadáskén pedig a nagy matatásban kigyulladt a légzsák visszajelzésem valami csatit elpiszkálhattam vagy mi lehet,ezekből kilehet olvasni(96 évjárat)? na csak ennyi egyenlőre köszi
Nagyon régen nem láttam már olyan autóriasztót, ami nem tudja vezérelni a kp zárat...manapság, ha keresnél is igen sokáig tartani találni ilyet...
Voksolnál erre, vagy megnézed milyen van benne? ![]() Üdv Inhouse
Én egy passatból a múlthéten dobtam ki egyet, ha tudtam volna hoy kelleni fog megtartottam volna Neked
![]() Üdv. Peti
Hali.
Én alapból arra voksolnék, hogy tudja, de biztos ami biztos megnézném, Alaphelyzetben ha nem is tudja akkor is jobban jársz, ha inkább a riasztót csernéd, mint ha távos közp zárat veszel. Üdv. Peti
óhh köszi!
Tisztább dolognak tartom én is, ha mindent 1 vezérlő visz! Bízom benne, hogy nincsen összebarmolva mindenféle inditástiltással...
Az a baj, Inhouse, hogy nem tudni mikor lett beszerelve, egy F Astra az alany, lehet hogy 1000 éves, de megnézni nem tart semeddig, az igaz!
köszi!
Milyen típus volt az? Én távirányítósban nem találkoztam olyannal, ami ne tudna központi zárat vezérelni. Lehet, hogy nincs rá 6 vezeték, ahogy ma divat, csak 2, de az épp elég.
Idézet: „Én egy passatból a múlthéten dobtam ki egyet, ha tudtam volna hoy kelleni fog megtartottam volna Neked” Nekem? ![]() Üdv Inhouse
Hali!
Nem tudom milyen volt, mert semmi felirat nem volt rajta csak egy gyári szám vagy sorozatszám, de igazából nem is nagyon foglalkoztam vele, mert amit tudnia kellett volna ahhoz kevés volt ( központi zár és elektromos ablak vezérlés).
Sejtettem, ezért váltam meg én is tőle
![]() Üdv Peti
Tudná az mindkettőt, ha a távirányítóval tudtad ki-bekapcsolni. Érdemes lett volna megpróbálni, mert nem biztos, hogy mai ócó riasztó megbízhatóbb, mint egy 20 éves példány.
Sziasztok
Kérdésem lenne. 1998-as 1.6 benzin 4 ajtós "A" merciben van gyári levegős kp zár. Hol , esetleg milyen színű vezetékre tudok riasztót kötni ami vezérelni fogja? S O S lenne mert nagyon kopott a kulcsa és a zára és ez olcsóbb megoldás lenne a zárcserénél. A kompresszorhoz 3 szál vezeték megy - vastag barna - vastag piros/szürke (aszt hiszem) - vékony piros/fekete Még nem találkoztam ilyennel és nem akarok kárt csinálni. Köszi
A vékony lehet a vezérlés. Próbáld meg egy 1-2W-os próbalámpán keresztül testre ill. +12V-ra érinteni, erre kellene csukni ill. nyitni.
Hali.
Nem szoktam olcsóbb kategóriás riasztót szerelni, csak megbízhatóbb típust. Ettől csak akkor térek el ha a megrendelőm hozza a sajátját (ami olcsóbb verzió), De ilyenkor mindig elmondom a hátrányait, lásd megbízhatóság és működési élettartam. Üdv. Peti
A levegősnél egy szálat kell keresni, ami egyik állásban 12V a másikban test. Ezt kell megszakítani és keresztülvinni a vezérlődben levő reléken, amit a 6 szál takar (mostanában).
Ehhez meg kell határoznod a 6 szál bekötését. Alapból 2-2 egymáshoz képest zárlat lesz. Ha nyomod a gombot, adott ideig (érdemes már egyből 3,5s-ra rakni) a 2-ből az egyik a harmadik szálhoz lesz zárlat. A 2 kör egymástól független. Így meg kell kapnod a 2*(COM,NO,NC) szálakat és ez alapján már kötheted is. Rakok ide egy rajzot innen a HE-ről, egy másik készülék bekötésének ezen részlete, mind így kell kötni. Az alsó rajz a levegősé. kp zár bekötés A relék érintkezőinek elnevezése fentről lefelé: NO, COM, NC és ugyanez még egyszer. Üdv Inhouse A hozzászólás módosítva: Jan 2, 2013
Szia!
Igazából csak a kompresszornál néztem meg a vezetékeket amik nem tudom hogy megegyeznek e az ajtóból kijövőkkel. Valaki írta hogy a vékony lesz a vezérlő szál. Ha esetleg aki csinált már ilyen tipusú autót és meg tudja mondani az ajtónál lévő vezeték színét az lenne a legnagyobb segítség. Gondolom az ajtóban lévő kapcsoló és a kompi között van egy központ .
Nem tudom mire gondolt. Szinte mindig csak vezérlőszálat kell működtetni, alig folyik áram...
A levegősnél is impulzust csinál a vezérlője a statikus jelből (kapcsoló a motorban/zárban), csak nem 0.7s, hanem olyan 3.5s. Üdv Inhouse
Üdv!
Az oké hogy mindig vezérlőszálat kell keresni de hol? Itt konkrétan arra gondoltam hogy a kompresszornál lévő jó e vagy az ajtóból kijövő a megfelelő.(Nekem ez a macerásabb mert nem látom a vezeték színeket és blindre szurkálni hááát az necces mert ha valami kap testet/áramot , még ha lámpán keresztül is de "ő" nem szerette volna és besz@rik az csak problémát szül és költséget sajnos. ) Ezt szeretném elkerülni. Ezért lenne szükségem a konkrét színekre. Üdv
Végig kell gondolni, hogy mi mit csinál. Mivel tudod zárni az ajtókat? Az ajtóban levő gombbal, tehát ott lennie kell olyan kapcsolónak ami ezt végzi, tehát pl. itt jó lenne ami az ajtóból bejön a kaszniba. De ez hátra megy és vagy van külön vezérlő és attól vezetékek a kompresszorhoz, vagy benne van a vezérlő a kompresszorban. Ez utóbbi esetben, amire nagy az esély, az ajtóból jövő vezeték ide fut be, tehát mindegy, hogy hol kötsz rá, az a vezeték ugyanaz...
Először mindig mérni kell, azzal nem lehet elrontani semmit. Tehát rámérsz a 3 vezetékre, és felírod, hogy mit csinálnak alap helyzetben és a működtetés 2 állapotában. Valószínű lesz egy állandó +12V, egy test (0V) és egy olyan, ami zárva/nyitva 12V/test (nem tudom melyik-melyik). Ha ez megvan, mehetünk tovább. Üdv Inhouse
Most kaptam egy Mlogic A4 autóriasztót. Központizárat hogyan tudom müködtetni ?
Vagy külön kell hozzá elektronika segítséget kérnék. A hozzászólás módosítva: Jan 9, 2013
Van leírásod a riasztóhoz?
Milyen kp zárad van? Üdv Inhouse
Sziasztok tudnátok segíteni valaki olyan kellene aki ford kétgombos ajtónyitót javítani tud.köszönet
Sziasztok,
Peugeot 206 2002, riasztó bekötéssel kapcsolatban kérnék segítséget. Van valakinek tapasztalata az ajtónyitás érzékelővel? Hogyan lehetne a gyári jeleket felhasználni? (AZ UTASTÉR VILÁGÍTÁSRA CSATLAKOZÁS NEM MEGOLDÁS) Az utólagos riasztó fel van készítve kapcsolt 12V és kapcsolt test feldolgozására egyaránt, de sajnos a gyári ajtó kapcsoló nem ilyen egyszerű. Az a gondom, hogy az ajtóban lévő kapcsoló nem a "hagyományos" testet kapcsol ha ajtó nyitva megoldású, hanem: - testet kapcsol ha ajtó nyitva, - kb. 3V körüli feszültségre húzza BSI, ha ajtó csukva, - majd ismét testre húzza a központi zár motor belső kapcsolója ha központi zár bezárva. Ezt a jelet ezzel a logikával nem képes a riasztó feldolgozni. Tudtok valami egyszerű és szakszerű megoldást? Semmikép nem szeretném megfúrni a karosszériát kapcsoló beépítés végett.
Válaszd le egy kis relével. Az ajtókapcsoló a kis relét kapcsolja, annak az egyik érintkezője az eredeti rendszert, a másik pedig a riasztót. Így minden megmarad és független is lesz a kettő.
Üdv Inhouse |
Bejelentkezés
Hirdetés |