Fórum témák
» Több friss téma |
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni. Kaptam egy 6 vezetékes központi zárat és ezt szeretném bekötni egy 95-ös ford mondeoba. Annyit tudok hogy be kéne iktatni 2 db relét. Mivel nagyon amatőr vagyok ezért csináltam egy skiccet ( amit szeretném ha folytatnátok) . És itt egy kép magáról a központi bekötésről. Ezer köszönet. Üdv: Zoli
Érdeklődnék, hogy a központi zár visszajelzőt, vagyis amit az indexet működteti, azt a vezetéket hova szokták kötni a kocsiban?
Ez nem egy riasztó rajza? Mit is kaptál, mi van az autóban és mi a fenének még 2 relé?
Üdv Inhouse
Szia Inhouse!
Egy egy sima távirányítós központi zár. A relé csak tipp mert volt benne egy riasztós távirányítós központi zár csak az ki lett szedve és ott volt bekötve a 2db relé. Most lehet hogy hülyeséget írok de állítólag a kocsik többsége negatív triggeresek a mondeo viszont pozitív. Nemtudom hogy ez mit jelent pontosan. De ha nem kell a relé akkor hogy lehetne bekötni?
A kocsi amúgy centrálzáras csak kaptam karira egy bicskakulcsos központi zárat és ezt szeretném bekötni.
Úgy kötöd, ahogy akarod, pozitívra is akár, mivel 2 relé összes szála ki van vezetve, 6 szálon. Nem kell plusz relé hozzá.
Simán riasztó rajzának néztem annyi minden van benne... Ott van a B- rajz, pozitív trigger. Üdv Inhouse A hozzászólás módosítva: Jan 11, 2013
Sziasztok
Valaki tud abban segíteni hogy hogyan lehet irányítót programozni A ccl-002 bicskakulcsos cuccnál? Valószínű elvesztette a központ és az irányító egymást. Ilyen a belseje és van benne egy jumper amit gondolom rövidre kell zárni . De meddig, hányszor?Bővebben: Link Köszönöm
Szia!Sikerült megoldanom egy központi zár elektronika kellet hozzá,a motorokat én raktam bele univerzális.Viszont nyitáskor hármat csipog hármat villog ez idáig jó,de utána 15 másod folyamatosan világít a lámpa.Szerinted a riasztó ezt a funkciót így végzi el vagy esetleg programozási hiba van.Bár én nem programoztam de lehet jamperekkel.
Sziasztok!