Fórum témák
» Több friss téma |
Köszi a segítséget! A riasztó papírjaiban nincs benne hogy ez a funkció kikapcsolható. Egyelőre úgy oldottam meg hogy a riasztóba menő "gyújtás jel" vezetékbe iktattam egy kapcsolót...
Ez a megoldás azért lehet gond, mert így azt érzékeli a riasztó, hogy nem üzemel a motor. Ilyenkor be lehet kapcsolni a riasztót (pl. véletlenül), és aktiválódhat a gyújtástiltás. Ez pl. gond lehet egy előzés közben, vagy egy komolyabb manővernél...
Ha valóban nem lehet "leprogramozni", akkor kell egy 2 áramkörös relé és némi szerencse, vagy még egy kis elektronika. A szerencse ahhoz kell, hogy a gyújtásszállal vezérelt relé hamarabb húzzon be és szakítsa meg a kp zár vezérlőszálait, mint ahogy a záróimpulzusok kimennek.
Üdv mindenkinek!Vann 1 GALAXi g 100-as riasztóm az automban.Nagyon közelről és nehezen működik,nemrégen még 20m-ről reagált.Mostmeg az ablakhoz téve is nehezen nyitja az ajtokat!!Esetleg tudna valaki ötletett!!Az elemek újak!!
Hozd szegedre a g100-at mindent tudunk vele csinálni vagy 15 éve már forgalmazzuk már... lehet távirányítóknak a hibája és lehet vevőpanel hiba. 80 % ba csak finomhangolás műszerrel maradék 20 vevőpanel hiba.
Ha a távirányító még a régifajta akkor lehet a frekvenciája van elhangolódva, műszerrel 434Mhz állítsd, ha jó akkor a vevőpanel vevőfrekvenciáját hangold szintén rá és ha megjavult valamelyiknél akkor ez volt a probléma, he nem akkor a vevőpanelba elszállt valami ...
Vagy valami zavarja(ta) azt a frekvenciát ott és akkor. A hozzászólás módosítva: Feb 18, 2013
Köszi, lehet mégiscsak kellene az a relé amit rajzoltál...
helo!kb-már féléve egyre közeleb kellet mennem akocsihoz,hogy reagáljon!Már nagyon kezd idegesiteni!!Sajnos freki hangolóm nincs,max kézi beálitás talán.1távim van sajnos,már így vettem a kocsit!!
Légy szíves, figyelj a helyesírásra, és kerüld a chat-szlenget!
Bocsi a helyesírásért, csak meló közben néztem fel ide!
A hozzászólás módosítva: Feb 19, 2013
Sziasztok!
Egy kis segítséget kérnék tŐLetek. Van egy Skoda Fabiam aminek probléma van a gyári kulcsával, pontosabban a távirányítójával. Egy reggel még gond nélkül nyitOtta, amikor megérkeztem a munkahelyemre már nem zárta vissza, a kis led sem villant gombnyomásra. Szétszedtem, összeraktam, most_már a LED villant látszÓlag működött, de most sem nyitotta, sem zárt. Elemet is cseréltem semmi, Újra tanÍtani is prÓbáltam az autÓt, de semmi eredmény. Jelenleg a ha a gomboT nyomom a LED villan de az autÓ nem reagál. Van ötletetek hogy mi baja lehet, vagy hogyan tudnám leellenŐrizni, hogy legalább a kulcs ad-e ki jelet? Talán inkább így. Frankye A hozzászólás módosítva: Feb 22, 2013
TV-s megoldás a távirányító tesztre? Nem értem ....kifejtenéd, hogy pontosan mit kell csinálni?
Az infrat tudom, hogy a kamera lása, de ezt nem értem.
Hello!
Mondjuk, ha rákattintanál az aláhúzott részre, megtudnád. (A "lása" az látja! Ha pedig felszólító mód, akkor pedig "lássa".) üdv!
Sziasztok!
Egy kérdésem volna, talán vki hozzáértő tud adni egy antiszerelő számára is használható tanácsot.... Az imént megőrült az ignisem, és azóta folyamatosan riaszt. Tudja esetleg vki, hogy kapcsolhatnám ki, amíg a férjem hazaér? Köszönöm!
üdv!
Érdeklődni szeretnék! Adott egy univerzális kpi zár, ami elég egyszerű, távirányitós, 1 db master és 3 slave motor. Az indexet sem tudja villagotatni, azaz nincsen kivezetése. Lenne egy ötletem az indexek meg villogtatására, kérdésem, hogy szerintetek müködne-e. Tehát: Egy 4 lábú ködlámparelét úgy kötnék rá az egyik slave motor 2 kábelére, hogy azok a relé tekercsét /85-86/ táplálnák. Ebben nem vagyok biztos, hogy működés közben, ha nyit vagy zár a rendszer, nem-e okoz gondot, hogy a relé tekercsén keresztül kapcsolatba kerül egymással a slave motor két vezetéke. Ha igen, akkor 2 db diódával kiküszöbülhető, úgy hogy csak a tekercs felé engedjék az áramot. A relé 30-as lába fix pozitiv, a 87-es pedig megy az indexre. Ha rövid ideig is, de egy felvillanással jelezne az index, hogy nyitás-zárás történt, így messziről is látni lehetne a működést. köszönöm a választ!
Volt már olyan, akinek ez kellett...
index villogtatása kp zárral
Köszönöm!
Ehhez viszont kellene pluszba még egy-két dolog. Ahogy én irtam, úgy működne?
Nem egészen értettem az irományod végét.
Kell bele egy kis nyújtás, mert alapból kb. 0,7s ideig van feszültség a motorokon. Ezzel küzdött az előző kérdező is, kevés volt, kellett ez a pár alkatrész.
Értem, köszönöm, de ez csak elméleti kérdés volt , nem kell megvalósitani!
Nem értettem a bonyolításod, ha csak annyit akartál, hogy villanjon fel az index, amikor működnek a motorok, akkor kell egy relé, a behúzótekercse párhuzamosan valamelyik motorral. A relé érintkezője pedig kapcsolja az indexet. Egy relé a motorral párhuzamosan nem okoz gondot, nagyságrendekkel nagyobb áram folyik a motoron. A gond az, hogy nagyon rövid az idő, a hideg izzóknak idő kell, hogy felizzon bennük a szál, de mire ez megtörténne, már nincs is tovább energia...legalábbis az első ezt felvető erre panaszkodott.
Sziasztok egy olyan problemank lenne hogy vettunk egy thunder ca106 tipusu riasztot es hozza egy szinten thunder ablablakemelő modult a riasztot problema nelkul bekotottuk de mikor az ablakemelot kotottuk volna ra a riasztora elkezdett riasztani megallas nelkul es sehogysem lehetett kikapcsolni meg a reseteles sem mukodik pedig elvileg annak kikene kapcsolnia, tudna nekem vki segiteni micsinaljunk?
Sziasztok!
Egy olyan problémám lenne golf 4 variant 2003 évjáratú lemerült az akumlátora mielött lemerült probálta a központi zárat kapcsolni miután feltöltöttem az akut vissza tettem és az index folyamatosan villog és egy idő után riaszt a bicskakulcs a központit müködteti de a riasztót nem kapcsolja ki gyújtást se tudok rá adni. Valaki tudna segíteni?
Üdv Mindenkinek!
Egy kis segítségre lenne szükségem! Thunder ca105 riasztó bekötésénél megakadtam. Minden oké, csak az ajtónyitást nem tudom bekötni, hiába van negatív, és pozitív bemenet a riasztón. Már próbáltam diódázva de akkor vagy nem riaszt nyitásra , vagy mindig. Amennyiben van ötlet kérem írjatok! Az autó 2004es VW caddy III 2.0 pdsdi Köszönöm
Sziasztok!
Szeretnék egy kis segítséget kérni! Van egy VW Caddy 2.0pd sdi 2004-es autóm, amibe vettem egy Thunder ca105-ös egyszerű riasztót aminek van +és - ajtó bemenete. Sajnos diódás megoldással sem tudtam bekötni a belső világításról az ajtónyitás érzékelését. A zárásnyitás, komfortvezérlés meg lett oldva a 180ohm egyszálas bekötéssel, de ez kifogott rajtam, mert ilyet még nem kötöttem be. Szívesen venném az ötleteket, hogy honnét kössem le a vezérlő jelet. Köszönöm Tisztelettel: TTA
Nagy valószínűséggel testet kapcsol az ajtó, keresd meg a kapcsolót és onnan. Ha késleltetős a belső világítás, akkor az szokott gondot okozni, ilyenkor a legbiztosabb egy kis relét közé rakni, hogy még előtte legyen jel.
Köszi a segítséget!
Sajnos a riasztó hibás, volt egy másik és azzal kipróbáltam, és minde tökéletesen működik A hibája az, hogy még kikapcsolt állásban is ha megkapja a vezérlő triggert, mindegy, hogy + vagy - akkor amíg az meg nem szűnik addig riszt. Alkatrészt nem találtam benne hibásat, lehet eprom hibás. Mind azért köszönöm az infót. Ha tudok, én háztartásigépezek már 20 éve abban tudok segíteni. Üdv
Sziasztok!
99,es golf 4-es riasztó problémával küzdök, ami használhatatlanná teszi az amúgy kifogástalan autómat. pár napja jelentkezett, hogy az autó lezárásakor nem villannak fel az irányjelzőlámpák, de a zár bezárodik, majd pár perc elteltével hangos dudaszóval jelzi riasztási szándékát. nyitáskor tökéletes, nyit és villog! Kulcsal zárva ugyanaz a helyzet. Gyors megoldásra lenne szükségem, mert nem tudom a kocsit sehol otthagyni bezárás nélkül! Előre is köszönöm, ha valaki válaszolna!!!
Szerintem valamelyik ajtókapcsolód rossz lesz bár akkor nem biztos hogy riasztásra kapcsolna csak jelezné egy dudaszóval hogy nyitva maradt valami. Nem ég a villany a csomagtartóban, a fülkében?
Sziasztok!Kérlek segítsetek nekem!Nemrég vettünk egy 94-as Opel Astra F-t.Korához képest minden jó,de tegnap indításkor a riasztó letiltott.Van hozzá kulcs,de kikapcsolni nem tudjuk,mert nem tudjuk,hogy hol van.De gondolom a kulccsal a teljes riasztó funkciót kikapcsoljuk.Ilyenkor mi lehet a probléma?Sose volt ilyen autóm amiben riasztó,indításgátló,váltózár van.Egy 1200-as Lada után kicsit bonyolult.Előre is köszönöm a segítséget,mert így elindulni sem lehet vele
|
Bejelentkezés
Hirdetés |