Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Autó riasztó (bekötés)
 
Témaindító: tom79, idő: Szept 12, 2008
Témakörök:
Lapozás: OK   30 / 42
(#) Inhouse válasza feketemocsok hozzászólására (») Jún 6, 2013 /
 
Hova van kötve a riasztó szála?
(#) feketemocsok válasza Inhouse hozzászólására (») Jún 6, 2013 /
 
Így nem tudom pontosan megmondani, de az anyós oldalon az A oszlopnál jön ki egy szál, elvileg az a belső lámpa vezetéke és arra lett rákötve.
(#) Inhouse válasza feketemocsok hozzászólására (») Jún 6, 2013 /
 
Érdekes, így jónak kellene lennie. Csak fordítva, a dióda után a vezető felől kötve nem menne a többi, így mindnek mennie kellene.
Mérd meg milyen feszültség van a figyelt szálon, amikor nem a vezető felőlit nyitod/csukod, aztán a vezető felőlit on, vagy off, majd door állásban! Mi a különbség?
(#) feketemocsok válasza Inhouse hozzászólására (») Jún 7, 2013 /
 
Rendben! A hétvégén úgy is ki kell pakolni a kocsit verseny miatt, akkor majd elkezdek méregetni rajta.
(#) merglt hozzászólása Júl 7, 2013 /
 
Sziasztok!

Új vagyok itt az oldalon, és az egész témában is. Ezért is fordulok hozzátok segítségért mert sok jó tanácsokat láttam mások gondjaira is. Le is írnám a gondom

Adott egy VW Golf 2 amihez már 2 éve vettem egy HD Car Alarm System NT898D/064 típusú riasztót. Anno próbáltam berakni de elakadtam mindig aztán nem is volt fontos a dolog. Most már meguntam nézegetni a polcon, be szeretném szerelni. A nagyjával tisztában vagyok h mi hova megy, de egy-két vezeték helyét nem találom.

A mellékelt kapcsolási rajzon a Yellow (Stop) vezetéket nem tudom hova kellene kötnöm, valamint a képen látható MAH-112-B-4 nevű relét sem hova és hogyan kellene bekötni. Úgy sejtem h sárga vezeték és a relé egybe tartoznak csak nem tudom h hova és hogyan.

A WHITE (ACC ON) vezeték ha jól tudom egy olyan helyre kell ahol gyújtáson + töltés van. Erősítsetek meg benne, hogy jól gondolom e.

A többi vezeték azt hiszem egyértelmű hova megy. Kérek valakit aki jártas a dologban segítsen egy rövid leírással rajzokkal vagy bármivel amit én is megtudok érteni. Nagyon nagy segítség lenne

Köszönöm előre is. üdv. Tibi
A hozzászólás módosítva: Júl 9, 2013
(#) Inhouse válasza merglt hozzászólására (») Júl 8, 2013 / 1
 
Jól látod, a yellow (sárga) a gyújtástiltás lenne. Ehhez kell a külső relé, de elhagyhatod ezt az egészet.
Az ACC pedig valóban a gyújtás.
(#) merglt válasza Inhouse hozzászólására (») Júl 8, 2013 /
 
Köszönöm a segítséget!

ha elhagyom a relézést akkor kössem rá a sárga vezetéket a fehérre, vagy csak szigeteljem le és hagyjam ahogy van?

Milyen hátránya vagy előnye van annak relének? Több helyen is olvastam h elszokták hagyni, csak nem tudom miért.
(#) Inhouse válasza merglt hozzászólására (») Júl 8, 2013 /
 
Szerintem ne kösd rá. A sárga egy kimenet egy relének, ami szakíthatja a gyújtást az autónak. Én nem látom értelmét. A fehérre kell a gyújtás, abból tudja a riasztó, hogy épp mi a dolga...
(#) merglt válasza Inhouse hozzászólására (») Júl 8, 2013 /
 
Sikerült bekötnöm a dolgokat, a relét nem raktam be, és még a kpzár hátra van.

Egy dolog van ami nem tetszik, hogy automatikusan újraélesedik akkor is ha pl megállok az autóval és kiszállok de nem akarom lezárni.

Ezt nem lehet valahogy kiiktatni?
(#) merglt válasza Inhouse hozzászólására (») Júl 9, 2013 /
 
Nem találok a programozásról semmit sem a neten. :/ Lehet tudni h melyik másik riasztó hasonlít a legjobban erre a Hd LJ064-re, mert ha ahhoz lenne leírás a programozásró akkor kipróbálnám.

Nagyon jó kis kütyü de ez az automatikus újraélesedés nem jön be egyáltalán
A hozzászólás módosítva: Júl 9, 2013
(#) Inhouse válasza merglt hozzászólására (») Júl 9, 2013 /
 
A leírásában szokott erről lenni infó, általában ki lehet kapcsolni. Vagy dip kapcsoló, vagy jumper, vagy elvágható hurok, vagy programozható... Ha megállás után kinyitod a vezető oldali ajtót, akkor elvileg nem kellene visszaélesedjen, ez standard szokott lenni.
A kp zár bekötése sokszor le lett már itt és a rokon topicban írva.
(#) merglt válasza Inhouse hozzászólására (») Júl 9, 2013 /
 
amíg nyitva van az ajtó nem riaszt vissza, de ha becsukom olyan 20-30 mp múlva élesedik.

A kp zár bekötését megoldom, azzal nincs is gond, csak ez a probrémám, de akkor keresgélek még a neten.

Az elvágható hurok az mit takar? valamelyik vezeték elvágását?
(#) merglt válasza merglt hozzászólására (») Júl 9, 2013 /
 
Sikerült kikapcsolni az automata élesedést, mondjuk nemtudom hogy hogyan... át jumpereztem az egészet, meg reseteltem, és azóta jó.
(#) merglt válasza Inhouse hozzászólására (») Júl 9, 2013 /
 
Köszönöm a segítséget, összeállt a dolog
(#) Inhouse válasza merglt hozzászólására (») Júl 10, 2013 /
 
A hurok az egy a dobozból kilógó vezeték hurok, tehát mindkét vége visszafut a dobozba. Jellemzően régebben használták, pl. kp zár levegős/elektromos, vagy feszültségesés érzelés...stb...beállítására.
(#) Inhouse válasza merglt hozzászólására (») Júl 10, 2013 /
 
Fura egy leírás az, ahol nem részletezik a jumpersort, hogy mi mire való...
(#) merglt válasza Inhouse hozzászólására (») Júl 10, 2013 /
 
láthatod az eső hozászólásomban csatolt képként a jumperezést, de ezek szerint nem mindent írtak oda, mert az automatikus élesedésről sehol nem találtam semmit, viszont megszűnt a jumper átrakása után.
(#) Inhouse válasza merglt hozzászólására (») Júl 11, 2013 /
 
Ha csak ennyi jumper volt, akkor érdekes, mert ebből egyik sem az...
(#) merglt válasza Inhouse hozzászólására (») Júl 12, 2013 /
 
Mennyire szívják ezek a riasztók az akksit? Ugyanis ma reggelre leszívta az akkumulátorom és csak a riasztót tudom gyanúsítani mert már nem volt bekapcsolva, még a magnó előlapja is le volt véve.

Valami ötlet miért lehet ez?
(#) merglt válasza Inhouse hozzászólására (») Júl 12, 2013 /
 
utána olvasgattam kicsit itt a fórumon. Te írtad h a riasztó biztosítékán keresztül megtudom mérni az áramfelvételt. Délután meg is mérem, de egy 72 Ah-s akksit nem kellene h leszívjon.

Jah még annyi van h tegnap beraktam egy új fejegységet aminek a leírása szerint a MAX áramfelvétele 10.0 A. Gondolom kikapcsolt állapotban levett előlappal nem ette meg éjjel az akksit.

Ki is méretem az akkumulátort, de egy 2 éves BOSCH-ról beszélünk. Igaz mostanában nagyon rövid távokon használtam, lehet h lemerítette a sok indítózás és nem töltött vissza annyit.

ezek elvégzése után írok, hogy mire jutottam.

Köszi
(#) Inhouse válasza merglt hozzászólására (») Júl 12, 2013 /
 
Van olyan Sony pl. ami hosszan nyomva kikapcsol, röviden csak stdby szerűen és megy az előlapvilágítás.
A riasztónak napokon/heteken keresztül sem kellene lemerítenie az akkut, pár mA-el meg kell elégedjen.
Mérd meg minden egység áramfelvételét, amikor lezártad az autót!
(#) merglt válasza Inhouse hozzászólására (») Júl 12, 2013 /
 
Ez egy PIONEER, és igen miután kikapcsolt először minden gomb világított rajta és mutatta az az időt. De a DISP gombbal ezt ki lehet kapcsolni és most már nem világít kikapcsolás után sem.

A magnó áramfelvételét is tudom mérni a biztosítékán keresztül, ugyan úgy mint a riasztóét, hogy kiveszem a biztosítékot és a multiméteren átvezetve mérem?
(#) Inhouse válasza merglt hozzászólására (») Júl 13, 2013 /
 
Bármit ki tudsz mérni árammérés állásban. A biztosítéknál azért jó mérni, mert nem kell megszakítani a vezetéket, kiveszed a biztosítékot és a helyére kötöd a műszert DCA állásban.
(#) merglt válasza Inhouse hozzászólására (») Júl 14, 2013 /
 
Sikerült mérnem dolgokat.

A riasztó beéllesítve 0.01 a led villanásakor 0.02 mA 20m méréshatár mellett.

A magnóm kikapcsolt állapotban ha fenn van az előlap, 0,11 ha kihúzom a pendrive-t akkor 0,1, ha meg leveszem az előlapot akkor 0,00 mA.

Kimérettem az akksimat, azzal nincs gond viszont a generátor csak 12,2 Voltot tölt a 14,4 helyett.
(#) Inhouse válasza merglt hozzászólására (») Júl 14, 2013 /
 
A riasztó rendben.
A rádió legyen a 0mA-es állásban inkább.
Csináltasd meg a töltést, mert a 12,2V az merítés...
(#) merglt válasza Inhouse hozzászólására (») Júl 15, 2013 /
 
Az lesz, kicserélem a vezetékeket, ha az sem segít akkor feszszabályzót meg hasonló dolgokat.

Köszi a segítséget
(#) Inhouse válasza merglt hozzászólására (») Júl 15, 2013 /
 
Ha hozzáférsz, mérd meg a generátoron a feszültséget! Ha vezeték baj van, akkor ott jó lesz, viszont ilyenkor szokott melegedni a rossz vezeték/kontakt...
Ha leveszed az akkusarukat, ne legyen a kulcs a helyén, amikor visszarakod! Sok riasztó ilyenkor elkezd vinnyogni és/vagy lezárja az autót...
(#) merglt válasza Inhouse hozzászólására (») Júl 16, 2013 /
 
most olyan gondom van vele h állandóan önálló életre kell a riasztó... Én nem tudom gondol egyet mondjuk 2 óra után és elkezd csipogni pedig nincs is beélesítve... Most így nyaralás közben elég idegesítő a dolog... ki is vettem a biztosítékot. Valami tipp mi lehet?
(#) Inhouse válasza merglt hozzászólására (») Júl 16, 2013 /
 
A generátor már jó?
Csipog, vagy szirénázik?
Nem jelzi vissza kikapcsoláskor a LED, vagy a sziréna, hogy melyik bemeneten volt a riasztás?
A kérdésed elég nehéz ennyi infóból, innen...
(#) merglt válasza Inhouse hozzászólására (») Júl 16, 2013 /
 
Először csak csipogni kezdés villog az index de az autó nincs beriasztva. Aztán beriasztva néha rájön h elkezd riasztani minden behatás nélkül. A led ha jelzi is honnan jött a jel, nem tudom mert elég silány a leírás a riasztóhoz.

Az ütésérzékelőre gyanakszom, ez rögtön a biztosíték tábla mellé van ragasztva a kasznira. Ez kb az A oszloppal egy vonalban kb térd magasságban van. Lehet h a meleg bezavar neki?
Az ajtónyitás vezetékei sztem jól vannak bekötve, egyik a bal első ajtókapcsolóra másik abelső világítás + szálára. Azelső két ajtórariaszt is ha kinyitom. A hátsók ajtókapcsolók nincsenek is bekötve.

A generátor még nem jó. Jövő héten járok utána a gondnak.
Következő: »»   30 / 42
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem