Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Ki mit épített?
Ez a téma ha úgy tetszik a mi "kiállítótermünk", nem pedig a ki mit csinált volna másképpen, mások helyett, és legfőképpen nem javítós téma.
Minden készüléknek van saját témája, ott kell kitárgyalni a részleteket!
FONTOS! A kapcsolási rajzok keresésére is van saját téma, ott keressetek rajzokat!
Szia nagyon szép lett.
A kapcsolási rajzát megtudod osztani mert én is csinálnék ilyet karácsonyra ÍRj róla valami ismertetőt mert kezdő vagyok. Előre is köszi. Szia
Elnézést hogy ien sokáig nem jelentkeztem de 2 hétig távol voltam most felrakom az ígért próbanyákot a 291-edik oldalon lévő levilágítóhoz és még egy képet egy házi nyák készítéséhez használható fúrógépről ez egy 15 éves projekt ami még mindig nem készült el a porelszívó egy matracpumpa fordítva bekötve(a szívó oldalán van a cső) és tökéletesen müködik a sarokban eg JLT-s forasztóállomás vigyorog egy régi NDk készülék dobozába építve.
Hali
Hát ez jó, tetszik! a fúrút vetted bele vagy valami kicsi motorból raktad össze? Mert már hallottam ilyenről is, hogy magnó motorjával ment! üdv
Az én fúrom pl ablaktörlő motorral müködik Ránézésre ezis kb akkora, lehet azis...
Ez tenyleg jo lett!Na aszem majd rakok fel en is kepet,elrettento peldanak.
Sziasztok!
Elkészült első stroboszkópom. Sztem nem lett rossz
Gratula! Amgy jol latom, az huttes a w -os ellenallason?
Igen, ráadásul kitermelt...Manapság nagyon kreatív vok
Regen en is csak termelt cumobol epitettem, es csak akkor vettem ujjat ha nem volt valami a termelt alkatreszek kozt,..
Nem lett rossz de azért a következőt probáld meg sokkal kissebb nyákra össehozni. Erre a nyákra lazán felfér 4 sztrobi de ha jol tervezel akkor akár 6-8 is
Nekem most elsőre nem a méret volt a lényeg
Amit elsőnek összeraktam még régen az a tda2030 volt. A nyákot is én terveztem hozzá(az is az első ugye) és kb ugyanekkora volt Gerjedett is rendesen...