Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » TV hiba, mi a megoldás?
Lapozás: OK   897 / 1271
(#) szabesz11 hozzászólása Nov 15, 2013 /
 
Sziasztok!

A problémám az lenne hogy, minap netezés közben elsötétül a monitorom (kb. 10 éves CRT) furcsa árnyakat jelenített meg, gyanakszom arra, hogy három napja a 7 éves unokatestvérem neki dobot működés közben, egy kis gumilabdát, hogy esetleg ettől lehetett baja. Sajnos nincs 25-30e Ft-m, hogy egy új LCD vagy led monitort vegyek, és mivel laikus vagyok ezekhez a dolgokhoz, így ezért kérném tippjeiteket, tanácsaitokat hogy mi lehet a baja esetlegesen lehet-e javítattni. Mikor bekapcsolom, fekete az egész, csak ha sötét van bent, akkor lilás zöldes árnyalat látszik halványan. Működésre csak úgy bírom rá, ha megütögettem, vagy mozgatom, és egy adott pontnál működik, de bármilyen kis rezgésre, kezdhetem elölről. Kábele nem sérűlt, sohasem volt meghajtva tördelve, de mivel maga a menüje sem nyitható meg, amikor elmegy a kép, ezért gyanakszom hogy belül van vele valami
(#) Lali24 válasza eyess hozzászólására (») Nov 15, 2013 /
 
Jó megpróbálok keriteni egy ilyen trafót. Csak még az lenne a kérdésem, hogy minek nem tünik el az AV jel a kép sarkából?
(#) BarnaPili válasza szabesz11 hozzászólására (») Nov 15, 2013 /
 
Valami kontakthibád lesz,valószínűleg egy pár öreg forrasztás a képcső áramköri lapon.Nem egy CRT monitornál tapasztaltam már.
(#) eyess válasza Lali24 hozzászólására (») Nov 15, 2013 /
 
Minek nem tünik el ezt most nem értem.
(#) Lali24 válasza eyess hozzászólására (») Nov 15, 2013 /
 
Ott marad a bal felső sarokban egy zöld ikon ami az AV módot jelzi
(#) szabesz11 hozzászólása Nov 15, 2013 /
 
BarnaPili
Köszönöm válaszod!


Remélem, csak ennyi a baja holnap leszedem a hátulját és megnézem nincs e valami leszakadva róla. Esetleg olyan nem lehet, mert olvastam máshol, hogy a képcsőben valami fűtő nevezetű dolog ütés hatására elszakad, és hol érintkezik, hol nem?
(#) kadarist válasza Lali24 hozzászólására (») Nov 15, 2013 /