Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Opel Astra elektromos hibák
 
Témaindító: nrgie, idő: Júl 19, 2010
Témakörök:
Lapozás: OK   14 / 138
(#) klimás56 válasza Ricsi89 hozzászólására (») Dec 9, 2013 /
 
Értem , de akkor a km óra mi alapján mérhet? Feltételezve, hogy a kerékagy hibás, vagy semmilyen jelet nem ad?
A hozzászólás módosítva: Dec 9, 2013
(#) Ricsi89 válasza klimás56 hozzászólására (») Dec 9, 2013 /
 
Ha jól tudom, akkor a bal első szenzor jelét használja fel az ABS vezérlő a sebességjel előállításához és ezt a feldolgozott jelet küldi tovább a műszeregységnek és a motorvezérlőnek is.
(#) Lacq hozzászólása Dec 10, 2013 /
 
üdv

corsa b '95 1389cm^3 66KW (90 HP) x14xe motorkód. Ac volt cserélve. Azóta nehezen indul ha több órát áll a kocsi. Viszont nem indul az AC mikor ráadom a gyújtást. Okozhatja ez a hibát? AC relé 4 lábas (behúzótekercs+ NO kontaktus). Előre is köszönöm a segítséget!
(#) Dempsey válasza Lacq hozzászólására (») Dec 10, 2013 /
 
Mikor ráadod a gyújtást szerintem rögtön búgnia kell az AC-nek.
A hozzászólás módosítva: Dec 10, 2013
(#) Lacq válasza Dempsey hozzászólására (») Dec 10, 2013 /
 
nem indul, próbalámpával is próbáltam!
(#) Szebence hozzászólása Dec 10, 2013 /
 
Sziasztok!

Azt tapasztaltam, hogy most, hogy megjött a hideg, a hűtővíz hőfoka 20-30km megtétele után is éppen, hogy csak egy picit kimozdul a kék (hideg) skála tartományából. Ez azért van, mert elromlott a "csap" - (nem tudom mi a neve) ami nyitja - zárja a kis és nagy kört a hűtővíznek és most állandóan nyitva van? Egyátalán ez elektromos? 92-es f astra.
(#) kadarist válasza Szebence hozzászólására (») Dec 11, 2013 /
 
Szia!
Termosztátnak hívják ezt a "csapot" és nem elektromos.
(#) Ge Lee válasza Szebence hozzászólására (») Dec 11, 2013 /
 
Ahogy az előttem szóló is írta. Egyrészt elöregszik, másrészt lerakódnak a szennyeződések és nem zár le rendesen, valamint ilyenkor a hűtőfolyadék hőmérséklete sem 20-25 fokról indul hanem a nulla környékéről.
(#) Lacq válasza Szebence hozzászólására (») Dec 11, 2013 /
 
szóval termosztát a neve. A 8 szelepes autóknál a vezérlésnél van. 16 szelepes opel motornál szerencsésebb helyen van. Ha szemből nézed a motor bal alsó sarkán található kb 3/4" gumicső van rajta. Szerencséd van vele mert inkább be szokott ragadni és nem lezárni. Könnyen le tudod próbálni. Motor beindit és a termosztátról lejövő gumicsőnek egészen addig hidegnek kell szinte lennie amíg a motor hűtővize el nem 92fokot. Ha egyébként a cső folyamatosan melegszik akkor tutira az a rossz.
tipp: a termosztátról lejövő gumicső szinte mindig a hűtő bal felső részére csatlakozik. Nagyon vigyázz a hűtő ventillatorral ne piszkáld soha! Csere esetén kelleni fog majd kis tömitő is a hozzá kapott tömités 10ből 8x enged
(#) Ricsi89 válasza Lacq hozzászólására (») Dec 11, 2013 / 1
 
Plusz le kell bontani a vezérlést is, mivel a termosztátot a vezérmű belső burkolata takarja.
(#) Dempsey válasza Szebence hozzászólására (») Dec 11, 2013 /
 
Nekem is ez volt a probléma. 8 szelepes 1999-es Astrám van. Persze a vezérmű alatt van a termosztát ezért azt is meg kell bontani hogy ki tudd cserélni. De csere után jól fűt a gép.
A hozzászólás módosítva: Dec 11, 2013
(#) Dempsey válasza Lacq hozzászólására (») Dec 11, 2013 /
 
Ezt végig játszottad már?

AC.JPG
    
(#) Lacq válasza Dempsey hozzászólására (») Dec 11, 2013 / 1
 
közben sikerült megoldani Ami szívatyaút vettem sajnos nem tudott megfelelő nyomást csinálni. Egy újabb csere segített megoldani a dolgot. Amúgy egy hibás relé kiszűrése nekem nem okoz gondot! Viszont vigyázzatok, mert nem mindegyik Opelba indul gyújtáskor az AC! Láttam sok olyan hsz-t amibe ez le volt írva! Csak mielőtt eszetlenül szétszednétek mindent a semmiért
Köszönöm a segítséget!
A hozzászólás módosítva: Dec 11, 2013
(#) Szebence hozzászólása Dec 11, 2013 / 1
 
Köszönöm a válaszokat, igen, nem jutott eszembe a termosztát neve. Igen, sajnos mondták, hogy (8szelepes) a vezérlést le kell bontani, hogy hozzá lehessen férni. Köszönöm mindnekinek az információt!
(#) Dempsey válasza Lacq hozzászólására (») Dec 12, 2013 /
 
Örülök hogy megoldódott!
(#) sprofan válasza taki94 hozzászólására (») Dec 12, 2013 /
 
Nem igazán értem az összefüggést de most volt nemrég olajcsere periódus és az eddig használt Mobil-ról váltottam a gyárira. Az eredmény: eddig ette az olajat most szinte semmi, a furcsa hidegen három hengerezés teljesen megszűnt... szóval nem tudom mi történt. Anno ki lett mérve a gyújtótrafó a régi is ami kiderült hogy hidegen nem adott az egyik hengernek szikrát (illetve már melegen sem igazán) meg az új is ami teljesen jó volt (bár ezzel is előfordult a hideg 3 henger). Egyszer szerelőnél sikerült pont elcsípni egy ilyen üzemet gépre kötve és akkor is volt szikra mind a négy trafón... szóval nem értem mi volt ez de megszűnt. Ami még feljött mint lehetőség hogy hideg/meleg érzékeny forrasztási hiba keletkezhetett a trafót meghajtó részben az ECU-ban, de kétlem hogy ezt megoldotta volna egy olajcsere... Most azon gondolkodom szétbontom valahogy a régi gyújtótrafót hogyan van megoldva benne az elektronika és kiváltható-e egy hengerenkénti gyújtótrafó+meghajtó elektronika kombóval. Értelme nem sok van, puszta kíváncsiság
A hozzászólás módosítva: Dec 12, 2013
(#) Justitio hozzászólása Dec 14, 2013 /
 
99-es Astra G 1.4 sedanom van.Eddíg nem volt baj vele,de most menet közben "leesnek" a mutatók a műszerfalon..viszont kontroll lámpa nem gyullad ki,a moci simán megy....mi lehet a gond? Gázfröccsnél,sebességváltásnál visszajön,de libikókázik sokszor...
(#) zolika60 válasza Justitio hozzászólására (») Dec 14, 2013 /
 
Nyilván kontakthibás. Azt nem tudom innen, hogy valamelyik test ponton, a műszeregység csatlakozóján, vagy a műszeregységen belül van-e a hiba, de ezeket nézném meg.
(#) Justitio válasza zolika60 hozzászólására (») Dec 15, 2013 /
 
Első lámpacsere volt,a bal első folyamatosan kiég....A műszerfalon lévő hőmérő sem működik....
(#) szaboferi hozzászólása Dec 19, 2013 /
 
Sziasztok
Segítséget szeretnék kérni.
Van egy 2007-es Opel Astra H.
Menet közben lekapcsolja a világítást, ami sötétbe nagyon zavaró. Igaz, hogy csak 2-3 másodpercre. Biztosítópanel, akkumulátor csere már megvolt, de semmi sem változott. Ötlet valakinek?
A fedélzeti komputer sem mutat ki semmiféle hibát.
A hozzászólás módosítva: Dec 19, 2013
(#) zolika60 válasza szaboferi hozzászólására (») Dec 19, 2013 /
 
Az akku cserétől miért vártátok, hogy megjavul? A kapcsolót, meg a fényváltó kapcsolót vizsgáld meg. Ha van reléje azt is. ezenkívül kontkthiba is lehet.
(#) nzozz válasza sprofan hozzászólására (») Dec 21, 2013 /
 
Helló!
Sikerült valamit összehozni az izzó kiégés ellen?
(#) sprofan válasza nzozz hozzászólására (») Dec 21, 2013 /
 
Szia!
Hát az NTC az bent van de még csak pár napja így túl sok fejleményt nem tudok mondani A mosatni izzó páros kb 1 hónapos így még van hátra elvileg bőven. Gondolkodtam a ledezésen is de igazából nem látom értelmét, így marad az hogy kísérletezgetek.
(#) NemecsekDii hozzászólása Dec 26, 2013 /
 
Sziasztok olyan kérdésem lenne van egy 93-mas f astrám 1.6-os egy hengerem nem megy szikra van gyertya lett cserélve nem tudom mi lehet a baj .Tudna e valaki tanácsot ad ni. Elöre is köszönöm.
(#) sprofan válasza NemecsekDii hozzászólására (») Dec 26, 2013 /
 
Gyújtáselosztó, gyertya kábel, és a gyertyakábel nyaka ahol csatlakozik a gyertyához. Aztán magán a gyertyán is lehet nézni ott-e a szikra. Így alapból ezeket nézném de nagy valószínűséggel az elosztód vagy a benne lévő rotor kopott el.
(#) snakesix válasza NemecsekDii hozzászólására (») Dec 26, 2013 /
 
Heló! Ha a gyertyakábel végébe bedugsz egy gyertyát,és valaki indítozik, láthatod h van e rendes szikra.Ha van, akkor mérj kompressziót.Jellemző még, hogy átég a hengerfejtömítés, és két henger összedolgozik.Kompressziomérésnél ez kiderül.Elő szokott még fordulni, hogy megkopik a vezértengely bütyke, vagy kilöki/eltöri a himbát.Ilyenkor megint nem megy egy henger.
Irj majd, mit sikerült intézni!
(#) NemecsekDii válasza sprofan hozzászólására (») Dec 26, 2013 /
 
Köszönöm azt észre vettem ahogy levettem az elosztó fedelet hogy maga a rotor mozog már úgy értem hogy oldal irányba mozog egy kicsit és az el
oszto fedél belül meg van kopva.
(#) snakesix válasza NemecsekDii hozzászólására (») Dec 26, 2013 /
 
Az mindegyiknél olyan.A rotor kicsit mozoghat.Attól még mennie kell minden hengernek.
(#) NemecsekDii válasza snakesix hozzászólására (») Dec 26, 2013 /
 
Értem köszönöm.akkor honnan veszem észre hogy kopott a rortor mert nem fényesedett ki sehol.Bocs a tudatlanságomért de most ismerkedek csak a kocsival .
(#) snakesix válasza NemecsekDii hozzászólására (») Dec 26, 2013 /
 
A rotor nem szokott kopni,max beég.Az elosztó közepéből kiáll egy darab szén.Annak 3-5 mm-ert ki kell érnie,és ha megnyomod,érzed,hogy rugó van alatta.Ha ezzel van baj,akkor összevissza rángat.
Következő: »»   14 / 138
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem