Fórum témák
» Több friss téma |
Szívesen.
A zöld egy csomagtartó kimenet, amivel egy relét kapcsolhatsz, az pedig az elektromágnest, ami nyitja azt. Idézet: „Kék: ajtókapcsoló? (testre zár,ha nyitva az ajtó)” Igen.
Köszi. Akkor szerintem nekem a zöld sem lesz bekötve. Mert van ugyan motor,amit tudna működtetni,de gondolom azt akkor nyitná amikor a központi zárat is. Annak meg mi értelme?
Az ajtókapcsolóra kötöttem a kéket,nem fix tápra,csak kíváncsi voltam hogy miért úgy működik a kapcsoló.De nem lesz semmi baja,mert a kék/feketét testre kötöttem???Gondot nem okozok vele?Ha igen lekötöm a testről.
A hozzászólás módosítva: Dec 26, 2013
Általában szokott lenni egy külön csomagtartó nyitó gomb a távirányítón, így egy gombbal be tudnál pakolni a csomagtartóba, úgy, hogy közben a többi része akár zárva van. Nem igazán jó ide a kp zár motor, egy erre a célra szolgáló elektromágnessel szokták ezt megoldani.
A kék a testet érzékeli, a kék/fekete pedig a kapcsolt +12V-ot, amelyik autóban amilyen van, azt kell csak bekötni. Általában testet kapcsolnak az ajtókapcsolók, mint nálad is, ilyenkor a másikat nem kell bekötni. Mivel ott +12V-ot várna, de testen van, nem oszt nem szoroz. Akkor lehetne baj, ha olyan megoldással lenne a 2 bemenet, amik hatnak egymásra, de ezek szerint ez nem áll fenn.
Közben megtaláltam,a nyitó gombot kell nyomni 3 másodpercig. Akkor mégis bekötöm.
![]()
Rendben, kell egy relé, ami gyári gombbal párhuzamosan lesz kötve.
Na, ma bekötöttem a cuccot. Működik szépen.
![]() ![]()
A másikon negatív. A kapcsoló meg úgy van,hogy ha nyitva az ajtó akkor zárja az áramkört.
Valami nem kerek. Ha az egyiken fix +12V van, a másikon meg negatív, akkor a kapcsoló egy nagy rövidzárat csinálna. Ezt is meg kellene nézni nyitva és csukva.
A negatívat kapcsolóknál (az autók 99%-a), az izzó kap +12V-ot, a másik lába jön le a kapcsolóhoz, aminek a másik fele testet kap. Így nyitott ajtónál testet lehet mérni mindkét lábán, csukott ajtónál pedig a fix test persze marad, de az izzón keresztül +12V mérhető (kicsi az ellenállása a műszerhez képest). Ha pozitívat kapcsolna, akkor ugyanez fordítva, a kapcsolón +12V-nak és testnek kellene lennie csukott ajtónál és nyitottnál pedig mindkettőn +12V-nak.
Bele zavarhat a képbe,hogy időzítős a belső lámpa? Mert az ajtókapcsoló egy relét kapcsol,hallani.Viszont ha próbalámpával néztem a +12-es szál és a karosszéria között,akkor a próbalámpa nem világított,viszont relé kattanást hallottam.
Ja, lehúzott kapcsolóval mértem a két szálon ezeket.
Lehet,hogy úgy lesz ahogy mondod... Rádugott kapcsolóval,nyitott ajtónál, (tehát kapcsoló zár) mindkét szálon negatívot mérek.Pontosabban bármelyik szál és a karosszéria,vagy a két szál között nincs 12v.Bocs,nem vagyok villanyos,nem ismerem a szakszavakat.
![]()
Rákötöttem a kéket arra amin pozitívot mértem (akkor az valóban az izzón keresztül jövő poz.),működik,riaszt ha kinyitom az ajtót.
![]() ![]()
Lehúzott kapcsolónál értelmezhetetlen a csukott/nyitott ajtó! Amelyik szálon csukott állapotban +12V, nyitottban test van, azt kell a riasztó negatív trigger bemenetére kötni. Megint kiderült, hogy nincs titok, csak jól kell hozzányúlni!
![]() Közben látom, hogy megoldódott. Szívesen. A hozzászólás módosítva: Jan 2, 2014
Csak kicsit késtél.
![]() ![]()
Egyszerre írtuk, akkor láttam, amikor az enyém már elment. Most épp fenn vagyok, egyébként várhattál volna egy napot.
Ha egy kapcsoló állapota alapján változó feszültséget keresünk, akkor nem kötjük ki a kapcsolót a rendszerből!
Valóban,közben rájöttem.Néha előbb kérdezek,aztán gondolkodok.
![]()
Üdv!
Kaptam egy HD LJ064-es autóriasztót és olyan problémám van vele, hogy ha nincs beélesítve, akkor is elkezd riasztani vagy csak az indexet villogtatja nyitott ajtójelzésre(nem tudom melyik, mert a szirénát nem kötöttem rá, csak a relét hallom gyorsan kattogni), amint kinyitom az ajtót. A shock szenzor rendesen csak élesítéskor adja a riasztójelet. Az normális, hogy ha csak a tápfeszt adom rá, akkor is behúz valamelyik relé? Alapból szerintem nem kéne... Az ajtókapcsolót a kék színű negatív bemenetre kötöttem, ahogy a leírásba szerepel. A hozzászólás módosítva: Jan 17, 2014
Na megnéztem és szerencsére ez csak a nyitott ajtójelzés funkció, amit nem tudom hogyan kell kikapcsolni.
Valaki tud segíteni?
Ha nincs benne a leírásában, akkor leginkább sehogy, vagy nagyon körülményesen.
Ez a csúcstechnológiás autóriasztó feltűnően hasonlít az én kínai szaromra.
![]() ![]()
Köszi, minden tökéletesen működik, meg vagyok vele elégedve, csak nem minden funkciót értek még, mivel a leírás elég gyatra.
Ki lehet iktatni azt a részt relézéssel, de mivel 10mp után befejezi, ezért nem idegesít. Gyújtáson meg nem is csinálja tovább. Viszont a néma zárás után ha beriaszt, akkor az miért néma? néma riasztás? ![]() A hozzászólás módosítva: Feb 3, 2014
Sziasztok!
Van egy Thunder CA103(-419) bicskakulcsos ugrókódos riasztóm. Azonban a távirányítói pár év használat után szétestek.megragasztva még működnek, de mindkettő baromi ronda. Tudtok abban segíteni, hogy milyen 4 gombos ugrókódos távra tudnám lecserélni? (Természetesen a bicskakulcsra semmi szükség.) A hozzászólás módosítva: Feb 4, 2014
A tiéd is nagyon hasonlít a mi "kis kínai sz@runkra"
![]() A hozzászólás módosítva: Feb 8, 2014
Nekem eddig semmi különösebb problémám nem volt vele. Tette a dolgát. Amennyibe került, csodákat eleve nem vártam tőle. Kötelező kedvezményekben pedig már réges-rég vissza is hozta az árát.
Egyébként azóta a forgalmazótól vettem másik távirányítót, sőt kaptam egy egyben lévő bicskakulcsos házat is (ennek a belseje kaput) a tartalék távhoz. Szóval maximálisan segítőkészek voltak.
Egyébként pedig a Microchip HCS301 Keeloq ugrókódos chipje van benne, ami ahhoz képest elég jónak számít
A távirányító alapján hasonló lehet az enyémhez (Thunder CA103) Nálam a panelen lévő jumperrel lehet ezt a funkciót kikapcsolni. Ott az "automata élesedés ki" jumper, amiről beszéltem.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |