Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » LCD kijelző vezérlése, életre keltése
Lapozás: OK   40 / 71
(#) Kovabe válasza Bakman hozzászólására (») Jan 16, 2014 /
 
Rendben, megprobálom. Azért tettem ide mert igy nem offolom a másik témát.
(#) pipi válasza Kovabe hozzászólására (») Jan 16, 2014 /
 
Hali!
Növeld meg a várakozásokat a kiíró rutinban. Ha még mindig szemetel, időnkét inicializáld újra. Az is lehet ha hosszú kábelen van, valami megszórja, pl relé, triak, stb
(#) Kovabe válasza pipi hozzászólására (») Jan 16, 2014 /
 
Közben utánna jártam és azt olvastam hogyha a PIC ipari környezetben van akkor ajánlott a WDT bekapcsolása csak nem tudom mennyi az inicializálás (ez nehéz szó :banghead nehog az is bezavarjon. Igazábol csak kijelzö (csillivilli) de sok funkcioja nincs viszont a PIC fontos hogy fusson mert az a reléket szivattyukat kapcsolja és az nagyobb bajt is okozhat.
(#) snowboarder hozzászólása Jan 17, 2014 /
 
Sziasztok! Kérlek segítsetek, ha tudtok. Kezdő vagyok még nagyon az elektronikában, ezért tűnhet majd (valószínüleg) debilnek a kérdésem.
Szóval van egy kis arduino projektem és az adatokat egy lcd-n szeretném megjeleníteni. Van egy könyvem is ahol szépen le van írva, hogy pontosan melyik LCD pint hova kell kötni az arduino. A gond ott van, hogy én beszereztem már egy LCD-t de annak a pin kiosztása (letöltöttem az adatlapját) teljesen más mint a könyvben jelölté. Egy Excel fájlban (csatolva) összeírtam a kiosztásokat (könyv és vásárolt oszlopok) de sajnos nem sikerült minden pint azonosítanom. A vásárlás oszlopban zölddel jelöltem az azonosított pineket és fehérrel azokat melyeket nem tudtam beazonosítani, illetve a vásárlás oszlopban pirossal jelöltem azokat melyeket ugyancsak nem tudtam azonosítani.
A keretes táblázat pedig a könyvben leírt bekötés.
Kérlek segítsetek, ha tudtok a pirossal jelölt (vásárolt lcd) pinek azonosításában, illetve abban, hogy ezek mely (könyv szerinti) lcd pinekre vonatkoznak.