Fórum témák
» Több friss téma |
Sziasztok! Segítséget kérnék, opel astra g caravan kocsim bal hátsó lámpájában indexelésnél az irányjelző és a helyzetjelző lámpa felváltva villog, néha az egész lámpa nem működik. Mi lehet a baj? Válaszotokat előre is köszönöm!
Szia!
Rossz a lámpatest testelése. A csatlakozóját nézd át!
Köszönöm! A csatlakozónál mit kellene látnom, ami okozhatja a problémát?
Üdv mindenkinek. Egy kis segítséget kérnék. Óra csoportot (fordulatszámosra) cserélnék 94-es f 1.7 D astrámban. Honnan tukok jelet venni a fordulatszámmérőnek? Köszi szépen a segítséget.
A hozzászólás módosítva: Ápr 30, 2014
Lehet, hogy ott van a helyén. Egyébként a generátorról megy.
Sziasztok,
Opel Astra F x16xel, 1997es. Következő problémáim vannak vele. 1. Nem annyira elektromos: Csak hidegen, 3-4re teker, elkapja, ilyenkor 2-3 hengerezik majd megy mind a 4 henger és feltolja a fordulatot 2000re, majd beáll hideg alapjáratra. Ezek után indítva már pöcc röff megy, mind a 4 henger. 2. 1500-2000 között becsörög, de csak akkor ha finoman megyek vele, ha lendületesen gyorsítok akkor semmi. 3. Alapjáraton remeg, de csak az utas térben érezni, a műanyagok hangján, a belső tükrön látni. Fordulatszám mérőn és kint állva, hallgatva a motort semmit nem venni észre. Milyen ötletetek van, hogy mit nézzek ellenőrizzek ebben a három hibában? Köszönöm. A hozzászólás módosítva: Máj 2, 2014
Nem árt még ha dízelbe való órát szerzel. Ezt arról ismered, meg, hogy 6000-ig van skálázva.
Szia!,Dizelbe való órám van, de a fordulatszámmérő nem müködik.Megpróbáltam belerakni egy benzinesét az meg kiakad. Hol lehet a hiba? Köszi szépen a segítséget.
Szerintem a gyujtáskábel (-ek) cseréje a megoldás. Hajdani 1,6i -vel volt ilyen gondom, az egyik kábel bele elégett, itt a gyujtóáram vagy átugrott, vagy sem. Szerencsére az elektronika nem lett hibás.
A kábeleket ellenállás méréssel is lehet ellenőrizni. 2-3 k ohm körüli érték jó, a fölött csere.
Köszönöm Urak. Most felraktam Autodatát, irány le a laptoppal és mindent átnézek ami ott van, de gyertya kábelekkel kezdek.
Sziasztok.
Lenne egy nagy problémám.Van egy opel astra 97 es motor kod x14xe.A kocsi baja az hogy lomha nehezen indul rángat.Gépre dugva nincs hiba kód semmi.Motor tesztelő lámpa nem gyullad ki,de mikor beindul nehezen pörög fel és nagyon nem alkalmas így a közlekedésre. Ami eddig lett benne cserélve: Benzin punpa,vízHőfok jeladó,Agr szelep,map sensor,főtengely jeladó.a próbléma mindig nem szünt meg.Nagyon nehezen indul kis gázadással és lomha erőtlen nem pörög fel csak kis idő után,nem is húz a kocsi.Kompresszió is lett mérve benne de az tökéletes. Ha tudtok erre valamit kérlek osszátok meg velem mert kezdek belefáradni. A hozzászólás módosítva: Máj 2, 2014
Hi
Én gyújtásra tippelnék, nem volt a hiba jelentkezése élőt szétszedve, pl. vezérműtengely végén jeladó elcsúszott egy kicsit. De lehet túl dús illetve szegény keverék. Vákuum csövek? Gyertyák milyen színűek? A hozzászólás módosítva: Máj 2, 2014
Lehet a katalizátor is !!! Ha el van tömődve, akkor is hasonlót produkál...legalább is nálam ilyen jelenségek voltak.
Sajnos ez csak cserével gyógyítható, ami eléggé fájdalmas anyagiakat jelent. A "B" terv , kalapács, betonvas vagy hosszabb véső vs. katalizátor belseje...
Gyertya lett cserélve 2 polusú katalogusból nézték.tengely jeladó volt cserélve benzin szűrő is gyertya kábel vadi ujj.A trafó nem volt és az ecu de már nem tudom mi lehet.
erre gondoltam én is így le lett engedve a katalizátor és ugyan az a tünet egyszerüen nem megy lomha.
Egy ismerősömnek el volt rakva a vezérlés egy foggal.Lomha volt a gép,nem ment rendesen(1,8-as motor).Hasonló hibát produkált.Mivel így vette nem tűnt fel,hogy nem az igazi,csak miután vezérműcserére került a sor.
A motor nem csörög be ezért a vezérlés elrakás nem lehetséges a motor egyébként 16 szelepes ha el lenne rakva egy fogat csörögne nagyon.
Miért is kellene csörögnie? Egy foggal elrakott vezérlés miatt nem csörög be.
S nekem mitől csöröghet be a motor 1500-2000 között? S csak akkor ha lassan vezetek, sporolósan, mint ha tojás lenne a gázpedál alatt. Ha lendületesen megyek akkor semmi csörgés. Megnéztem ma a vezérlést, jelen van minden.
az ütem nem akkor jön a szelep nem akkor nyit így becsörög a motor.
Nekem régi öregek azt mondták hogy ha nem megfelelő sebességi fokozatba vagy a sebességhez képest akkor is be tud csörögni. Durva példa: 5. be vagy 30-nál például.
Thx. S ezek után hogyan tovább szerinted? Mit nézzek át? Mit csináljak? Vezérlés csere szeptemberben volt, ez most kezdődött Április elején.
A hozzászólás módosítva: Máj 2, 2014
Pár fokkal tolódik a vezérlés, hamarabb, vagy később nyit a szelep egy picit. Változó szelepvezérlésről hallottál, ahol is fordulatszám hatására változtatják a szelepek nyitását? Az sem csörög, pedig tologatják a vezérlést ide-oda. Egy foggal elrakott vezérlésnél egy pár fokkal máshol nyit a szelep, de nem csörög be. A szó szerinti becsörgés lehet alacsony fordulaton nagy terhelés, hibás előgyújtás, rossz kopogásérzékelő, szegény keverék, alacsony oktánszámú üzemanyag, nem megfelelő hőértékű gyertya is. A csörgés akkor keletkezik, amikor túl hamar gyullad be a keverék és visszafelé megüti a dugattyút még a felső holtpont előtt a sűrítés ütemében.
Üdv
Tudnátok nekem segiteni,van egy 98-as G Astrám nagyon nehezen indul. kb 1 hete lett cserélve AC pumpa,benzinszűrő,levegöszűrő,és gyertya is. ha valaki tudna ötletett adni azt nagyon szépen megköszönöm
Ma 16:00tól 24:00ig opcom autocommal kiderült, hogy a gyújtási pont -5 és -1 között van, tehát nem jó. Erre korrigál az ecu, s így a befecskendező 320-330 ms között dolgozik, dúsít, ez érezhető a kipufogó gázon is. Minden érzékelőt kicseréltünk egy ugyanolyan kocsiból, tehát jóra és semmi változás.
Ami még furcsa, hogy fojtószelep helyet, 2000-3000 között még csak 3-4%, míg a másik kocsin 9-10%. Holnap a fojtószelep cseréje következik. De ha valakinek van ötlete még szívesen fogadom. |
Bejelentkezés
Hirdetés |