Fórum témák
» Több friss téma |
Sziasztok!
Nincs véletlenül valakinek teszt ábrája a dry film teszteléléséhez pdf formátumban? Elkészült az uv levilágítóm és szeretném tesztelni.
Ilyen engem is érdekelne, ha van valakinek és közkincsé bocsátaná...
Köszönöm.
Üdv!
Kezdő vagyok és hát nem nagyon jön be a vasalásos technika, meg hát lézer nyomtatóm sincs. Szeretnék építeni egy levilágítót. Ebben kérném a segítségeteket. Ha lehet olcsó legyen. Még egy kérdés, tintapatronos nyomtatóval kétszer kinyomtatom fóliára és a fóliákat összeragasztom az jó levilágításhoz? Előre is kösz!
Ez pl.: arcszolárium
Akár olcsó is lehet, ha szerencséd van. Vagy másik ilyen. A dupla fólia dupla költség, megnő az alávilágítás kockázata, ellenben gyors. Finom felbontáshoz nem ajánlott. Legjobb persze a nyomda, ám az relatív lassú. De nem biztos, hogy a nyomda a drága, még ha elsőre annak is tűnik. Mod.: vagy pl. ez itt... A hozzászólás módosítva: Júl 31, 2014
Én saját tapasztalaim alapján a két darab fóliát ajánlom egy másra konturózva és ragasztva és így biztosan nem fog alá világtani a filmnek mert egy rétegnél tuti alá világit a fóliának ha az tintasugarassal van nyomtatva ( ha nyomdai akkor egy réteg elég belőle ), én ilyen technikával tudok le menni 0,3 mm -es vezető sávig kiváló minőségben.
A hozzászólás módosítva: Júl 31, 2014
Nem átvilágításra gondolok, hanem a filmréteg(ek) vastagsága miatti alávilágításra, ami oldalról történik.
Oldalról többnyire akkor világít alá, ha a fólia nyomtatott fele nem a panel felé néz.
Sziasztok!
Készített valaki 3mm-es LED-ekből levilágítót? EZT vettem meg, és egy 24V-os áramforrásra akarom rákötni. Úgy gondoltuk (egy másik, általam hibásan kiválasztott) topicban, hogy ha 7 LED-et kötök sorba, elé kötök mondjuk 200 Ohm ellenállást, és ebből a sorból párhuzamosan kötök 12-14-et, akkor az bírni fogja, elég fényes is lesz, és nem is ég ki. Van valakinek ezzel tapasztalata?