Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » UV-s NYÁK levilágító készítése
Lapozás: OK   120 / 136
(#) elektromos hozzászólása Júl 7, 2014 /

Sziasztok!
Nincs véletlenül valakinek teszt ábrája a dry film teszteléléséhez pdf formátumban? Elkészült az uv levilágítóm és szeretném tesztelni.
(#) don_peter válasza elektromos hozzászólására (») Júl 7, 2014 /

Ilyen engem is érdekelne, ha van valakinek és közkincsé bocsátaná...
Köszönöm.
(#) trickentrack hozzászólása Júl 31, 2014 /

Üdv!

Kezdő vagyok és hát nem nagyon jön be a vasalásos technika, meg hát lézer nyomtatóm sincs.
Szeretnék építeni egy levilágítót. Ebben kérném a segítségeteket.
Ha lehet olcsó legyen.
Még egy kérdés, tintapatronos nyomtatóval kétszer kinyomtatom fóliára és a fóliákat összeragasztom az jó levilágításhoz?

Előre is kösz!
(#) hotib válasza trickentrack hozzászólására (») Júl 31, 2014 /

Ez pl.: arcszolárium
Akár olcsó is lehet, ha szerencséd van. Vagy másik ilyen.

A dupla fólia dupla költség, megnő az alávilágítás kockázata, ellenben gyors. Finom felbontáshoz nem ajánlott. Legjobb persze a nyomda, ám az relatív lassú. De nem biztos, hogy a nyomda a drága, még ha elsőre annak is tűnik.

Mod.: vagy pl. ez itt...
A hozzászólás módosítva: Júl 31, 2014
(#) ic20 válasza hotib hozzászólására (») Júl 31, 2014 /

Én saját tapasztalaim alapján a két darab fóliát ajánlom egy másra konturózva és ragasztva és így biztosan nem fog alá világtani a filmnek mert egy rétegnél tuti alá világit a fóliának ha az tintasugarassal van nyomtatva ( ha nyomdai akkor egy réteg elég belőle ), én ilyen technikával tudok le menni 0,3 mm -es vezető sávig kiváló minőségben.
A hozzászólás módosítva: Júl 31, 2014
(#) hotib válasza ic20 hozzászólására (») Aug 1, 2014 /

Nem átvilágításra gondolok, hanem a filmréteg(ek) vastagsága miatti alávilágításra, ami oldalról történik.
(#) Bakman válasza hotib hozzászólására (») Aug 1, 2014 / 1

Oldalról többnyire akkor világít alá, ha a fólia nyomtatott fele nem a panel felé néz.