Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Opel Astra elektromos hibák
 
Témaindító: nrgie, idő: Júl 19, 2010
Témakörök:
Lapozás: OK   25 / 138
(#) zolika60 válasza nzozz hozzászólására (») Szept 19, 2014 /
 
Az a legcélravezetőbb természetesen. Ha van hibás akkor mindet. De szegény ember vízzel főz.
(#) elet82 hozzászólása Szept 19, 2014 /
 
A jeladó kivezető kábelen 800 ohm -ot mértem annak elméletileg jónak kell lennie (örülök, hogy rátaláltam erre az oldalra, itt legalább segítőkész emberek vannak. Előre is köszönöm, a tanácsokat.)
A hozzászólás módosítva: Szept 19, 2014
(#) apamaci64 hozzászólása Szept 20, 2014 /
 
Szia nekem is hasonló volt a probléma a gyújtásmodul cserével meg oldódót.Sajnos ez egy típus hiba .
(#) burgdavid válasza elet82 hozzászólására (») Szept 20, 2014 /
 
Elméletileg jó, gyakorlatilag megeshet hogy menetzárlatos vagy szakadozik a kivezetése és időnként nemkap fordulatszámjelet miatta. Nem zárható ki a gyújtásmodul sem. Ha új modult tesztek fel, alatta alaposan tisztítsátok meg és feltétlen kenjétek meg hővezető pasztával!
(#) elet82 hozzászólása Szept 21, 2014 /
 
Ki lehet valahogy mérni a gyújtásmodult??? Már a gyújtótrafóra is gondoltam, azt, hogy tudom kimérni????
A hozzászólás módosítva: Szept 21, 2014
(#) Dempsey válasza elet82 hozzászólására (») Szept 21, 2014 /
 
Szia! Primer ellenállás 0,3-0,6 ohm. Szekunder ellenállás: 7000-8400 ohm.
(#) elet82 hozzászólása Szept 22, 2014 /
 
Köszönöm a segítségeket, és a hozzászólásokat. A gyújtótrafó volt a hibás alkatrész.
(#) lustadick hozzászólása Okt 6, 2014 /
 
Szevasztok!

Augusztus 27.-én írtam, hogy az elektromos hibának kinéző indítási problémám megoldódott.
Sajnos ez nem így történt, a történet vége mégis félig pozitív.

Kiderült, hogy az összes bajt az okozta hogy az olajszűrő hosszmérete nem volt megfelelő, vagy kosz akadt az olajszűrőház leeresztő szelepe alá. Egy másik gyár szűrője kellett bele(bízom benne, hogy a kedves Moderátor engedi a hozzászólást, bár nem elektromos jellegű a hiba)

Ez volt a pozitív és a negatívum annyi, hogy szelepszár szimmeringet kellett cserélni.

Köszönöm mindenkinek, hogy elolvasta az írásom, és foglalkozott vele.

Üdvözlettel: L D
(#) nzozz hozzászólása Okt 20, 2014 /
 
Sziasztok!
Van valami ötletetek, hogy miként lehetne megszüntetni azt az idegesítő sípolást, ami lekapcsolt gyújtás és nyitott bal első ajtó esetén van? De úgy, hogy a többi funkció (felkapcsolva hagyott fényszóró jelzése ill. a nyitásérzékelőt használó funkciók) megmaradjon.

Köszönöm
(#) zoly15 válasza nzozz hozzászólására (») Okt 20, 2014 /
 
Milyen astra lenne az áldozat? Miért jó az neked ha a figyelmeztető jelzést kiiktatod?
(#) nzozz válasza zoly15 hozzászólására (») Okt 20, 2014 /
 
2007 -es Astra G. Fölösleges a jelzés és ha takarítom vagy dolgozok valamit az autón, pakolok ki/be, stb. nagyon idegesítő az a sípolás.
(#) zoly15 válasza nzozz hozzászólására (») Okt 20, 2014 /
 
Ha jól értem akkor már akkor is sípol ha kinyitod az ajtót? Lekapcsolt világítás mellett?
(#) Ricsi89 válasza nzozz hozzászólására (») Okt 20, 2014 /
 
A pittyegést a multitimer csinálja. Kiiktatni elvileg ki lehet, itt egy leírás róla. Biztosítéktábla hátuljába van beépítve a multitimer. Bővebben: Link
A hozzászólás módosítva: Okt 20, 2014
(#) Ricsi89 válasza zoly15 hozzászólására (») Okt 20, 2014 /
 
Azért sípol, mert benne a kulcs és kinyitotta az ajtót. ha kiveszi a kulcsot, akkor nem sípol.
(#) Ricsi89 válasza Ricsi89 hozzászólására (») Okt 20, 2014 /
 
Ha jól látom a multitimer csatlakozójában a 26-os érintkezőt kell megszüntetni, ami elvileg egy piros vezeték.
(#) zoly15 válasza Ricsi89 hozzászólására (») Okt 20, 2014 /
 
Érdekes kitalálmány, nekem az F-ben csak akkor sípol ha áll a motor és ég a lámpa, nyitott ajtónál persze.
(#) Ricsi89 válasza zoly15 hozzászólására (») Okt 20, 2014 /
 
f-ben még sima biztosítéktábla volt. itt már van a hátán egy elektronika. Ebben van az irányjelző ütemadó, ami vezérli a relét, ablaktörlő ütemvezérlés, műszerfal világítás fényerőszabályzó, elhalványuló utastérlámpa vezérlés, ködlámpa és hátsóablakfűtés vezérlés(ezeknek már nem kapcsoló, hanem csak nyomógomb van). Bővebben: Link
(#) Ge Lee válasza nzozz hozzászólására (») Okt 21, 2014 /
 
Kihúzod a kulcsot. Ennyi. Azért sípol hogy ne zárd be a kulcsot a kocsiba véletlenül. Bár ez lenne a legnagyobb hibája...
(#) nzozz hozzászólása Okt 24, 2014 /
 
Sziasztok!
Egy elég aggasztó hibát produkált ma az autó. Leparkoltam, majd amikor újra el akartam indulni, a normál 800RPM körüli alapjárat helyett egy elég szenvedős hangú 500RPM -es alapjárat állt be és a gázpedálra egyáltalán nem reagált az autó. Leállítottam, megint ismét beindítottam, mintha nem történt volna semmi, működött minden. "Kivillogtattam" a hibakódokat (ha nem számoltam el ): P1526 (Throttle Position Adaption Error C-09/Throttle Position no Adaption C-09/Limp Home Adaption Error C-09Lower Limit Adaption Error C-09) és P1500 (Electronic Throttle Control Motor Failure C-09). 2007 -es Z14XEP motoros, elektromos gázpedálos Astra G.

Mi okozhatja ezt a hibát és hogyan lehet orvosolni? (újonnan 140-200 ezer Ft egy fojtószelep, jó lenne ha nem kéne cserélni)

Köszönöm
(#) zoly15 hozzászólása Nov 1, 2014 /
 
Sziasztok!
Nem igazán elektromos hibáról szeretnék kérdezni, de nem kapok választ sehol sem
Van egy Opel Astra F autóm. A fényszóró magasság állítóról lenne szó. A motorok működnek, de a fényszóró magassága nem változik. Van egy furat amiben mozog a foncsort toló "rúd", a foncsor rúdja és a magasság állító között van 6Db picike műanyag alkatrész. Az a bajom vele, hogy a foncsor nem megy vissza alap állásba, tehát ha egyszer a motor kitolja a furatból a foncsort állító rudat, akkor kiakadva marad a foncsor és magasra világít. Hogyan kell ezt jól összerakni, beállítani? Egyik oldali állítás sem működik, a motorok jók. Van-e esetleg valami (ami nekem hiányzik) ami a foncsort mindég visszahúzza alap állásba? Előre is köszönöm!
(#) Ricsi89 válasza zoly15 hozzászólására (») Nov 1, 2014 /
 
Én úgy tudom, hogy a foncsoron van egy a motor rúdjának végén lévő kúphoz ellendarab. A kúpot bele kell pattintani az ellendarabba és akkor a motor tudja visszafelé is húzni. Elég passzosan mennek össze, nem könnyű összepattintani őket. Az izzót kivéve gumikesztyűvel be tudsz nyúlni és rátartani a foncsorra, hogy össze tudd nyomni. Amíg nem pattan össze, addig a motor ki tudja nyomni a rudat, ezzel felfelé állítva a lámpát, de vissza már nem tudja húzni.
(#) zoly15 válasza Ricsi89 hozzászólására (») Nov 1, 2014 /
 
Köszi a választ!
Igazából a motor végén egy gömb van, a foncsor rúdjának a végén pedig egy homorú (a gömbfej ellentéte) rész van. Van 6 darab pici műanyag ami valahogyan összekapcsolja őket, honlap megnézem újra, köszi a választ!
(#) zoly15 válasza zoly15 hozzászólására (») Nov 3, 2014 /
 
Mint utólag kiderült az a 6Db műanyag (ami 8 lenne csak hiányozott 2) le van törve, így lámpát kell cserélni
(#) bubuszoft hozzászólása Nov 6, 2014 /
 
Sziasztok opel G astra z16xep hez honnan lehet a flash-t megszerezni, letölteni? Tudom, hogy nem csak a márkaszervíz hanem chiptuningosok is tudnak frissíteni. De mivel van egy készülékem, én is rá tudnám a frissítést rakni.
(#) Ge Lee válasza bubuszoft hozzászólására (») Nov 6, 2014 / 1
 
És mi van ha nem jön össze, és vehetsz másik vezérlőt? Egyébként az enyémet frissítették a szervizben, aztán azóta rosszabb. Többet is eszik, meg csinál néha érdekes dolgokat. Amikor meg mondtam hogy tegyék inkább vissza a régit, akkor az volt a válasz hogy bocsi, de ez csak felfele működik, visszafele nem...
Sajnos autót 98-2000-ig gyártottak, ami az után készült az valami más kategória, és akkor nagyon finoman fogalmaztam.
(#) pufi 61 hozzászólása Nov 10, 2014 /
 
sziasztok!
A kocsim Opel AStra G 1.6 twinport.kb 1 éve világit folamatosan a motorvezérlés lámpa.Be mérésre
gyujtás hibát jelezz mindig más hengerben.gyujtótrafó lett kb 2 éve cserélve.Az autó menet közben
elkezd rángatni és elmegx az ereje.Megoldás= félre állok motort le állitom és 2 - 10 perc után inditok és megyek mintha mi sem történt volna.A rángatás általában akkor kezdődik amikor lakott
területre érek és vissza veszem a sebességet.A szervizben azt mondták menjek addig mig nem áll meg mert h mi okozza a hibát nem tudják.Kérdésem hogy lehet hogy ha leállitom és ujra inditom mindig " megjavul"????Előre is köszi Pufi. ja az évjárat 2005 ös
(#) Hp41C válasza pufi 61 hozzászólására (») Nov 10, 2014 /
 
Talán a felső holtponti jeladó. Astra F ugyan ezeket a tüneteket produkálta, később a legváratlanabb pillanatokban meg is állt.
(#) istw hozzászólása Nov 14, 2014 /
 
A segítségeteket szeretném kérni. Egy 2006-os Opel Zafira 1.9 Cdti-m van ,és állandó hibajelenség, a reggeli hidegindítás. Most 15fok körüli hőmérsékletnél még rendesen be is indul, de mikor lejebb megy a hőmérséklet akkor teker teker teker és nagy nehezen akkor indul csak be. Mellé egy hatalmas füst csóvát köp ki. Megnézték már többen. Előszőr izzítógyertyára gyanakodtak - cseréltem, aztán akkumulátorra - azt is cseréltem. Most az Egr szelepre- de ezt fölöslegesen nem szeretném cserélni talán az a baja címmel. Reggeli hidegindítást is megmérték minden érték jó volt, nem találtak semmilyen hibát. Résolajveszteséget is mértek az is jó volt.

Találkoztatok már ehhez hasonló hibával vagy esetleg tudtok mondani olyan szerelőt aki ért is hozzá nem hajt el, nem azt mondja, hogy ki kell cserélni ezt is azt is amazt is és talán akkor jó lesz vagy kiderül, hogy azután se lesz jó, és nem utolsó sorban nem horror áron dolgozik.
Segítségetek és válaszotokat előre is köszönöm.
Ha lehet akkor a mailomra írjatok : sallai.isti@gmail.com

Előre is köszönöm a segítségeteket.

Sallai István
(#) istw hozzászólása Nov 14, 2014 /
 
A segítségeteket szeretném kérni. Egy 2006-os Opel Zafira 1.9 Cdti-m van ,és állandó hibajelenség, a reggeli hidegindítás. Most 15fok körüli hőmérsékletnél még rendesen be is indul, de mikor lejebb megy a hőmérséklet akkor teker teker teker és nagy nehezen akkor indul csak be. Mellé egy hatalmas füst csóvát köp ki. Megnézték már többen. Előszőr izzítógyertyára gyanakodtak - cseréltem, aztán akkumulátorra - azt is cseréltem. Most az Egr szelepre- de ezt fölöslegesen nem szeretném cserélni talán az a baja címmel. Reggeli hidegindítást is megmérték minden érték jó volt, nem találtak semmilyen hibát. Résolajveszteséget is mértek az is jó volt.

Találkoztatok már ehhez hasonló hibával vagy esetleg tudtok mondani olyan szerelőt aki ért is hozzá nem hajt el, nem azt mondja, hogy ki kell cserélni ezt is azt is amazt is és talán akkor jó lesz vagy kiderül, hogy azután se lesz jó, és nem utolsó sorban nem horror áron dolgozik.
Segítségetek és válaszotokat előre is köszönöm.
Ha lehet akkor a mailomra írjatok : sallai.isti@gmail.com

Előre is köszönöm a segítségeteket.

Sallai István
(#) Ge Lee válasza istw hozzászólására (») Nov 14, 2014 /
 
Biztos hogy nem EGR hiba. A legtöbb szervizben egyáltalán nem értenek ezekhez a dolgokhoz, ezért is van az ezt cseréljük-azt cseréljük módszer, aztán majd csak jó lesz. Vagy nem.
Következő: »»   25 / 138
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem