Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Skoda Felicia elektromos hiba
Témaindító: FlashJimmy, idő: Jan 12, 2008
Témakörök:
Sziasztok azlene az én gondom a feliciámal hogy kiseb fordulaton szagat de csak ritkán főleg ha kanyarba megyek pl korforgalom asztán 10 m után majdnem mindig milehet a gond VÁROM a választ koszi
Előbb vegyél egy billentyűzetet, mert ezzel igen sok baj van:
- hiányoznak róla egyes, ékezetes betűk - időnként nem működik a szóköz - elvesztek róla az írásjelek - alkalmasint beragad a nagybetűváltó A hozzászólás módosítva: Márc 7, 2014
Üdv.
Van egy kis gond a feliciámon, a ma reggel észrevettem hogy hiába kapcsolom nem megy a hátsó ablaktörlő. Mire haza értem rá is kerestem neten milyen biztosíték táplálja milyen relé, na a biztosíték az jó mivel közös van az első ablaktörlőkkel és azok mennek. Relét meg ki akartam mérni, de nincs ott ahol kéne lennie, na ez érdekes mivel eddig gond nélkül ment. 97-es évjárat és a relé neve INT az alsó sorban balról második, ha valakinek ugyan így nincs reléje de mégis működik a hátsó ablaktörlő az kérem jelezzen.
Leggyakrabban az átvezetőben szakad el a vezeték, a hátsó ajtóban,a nyitogatástólés persze az évektől.
Nyáron cseréltem csomagtér ajtót és jól összeforrasztottam minden egyes vezetéket kétlem hogy ott lenne, de az is lehet, hogy igazad van.
De inkább arra lennék kíváncsi hol van ennek a vezérlője mert a biztosítékok mellett nincs. Valamint javítom a kérdésem jobbról a második az relé, nem balról. A hozzászólás módosítva: Dec 3, 2014
Idézet: „Nyáron cseréltem csomagtér ajtót és jól összeforrasztottam minden egyes vezetéket kétlem hogy ott lenne” Valószínűleg a forrasztások jók is, de mellette vagy a kábel másik pontján újra eltörhetett vagy eléghetett ( a korábban már kijavított helyen jó lett, ezért a következő, korábban már meggyengült helyen /pl. ott még 2 szál maradt meg, mikor a másik helyen a szakadás már megtörtént / megy tönkre! ) !
Hátsó ablaktörlőnél gyakran berohad a tengely. Próbálj a motornak áramot adni, hogy egyébként működik-e. Mielőtt a vezetékekbe bonyolódsz.
A hozzászólás módosítva: Dec 3, 2014
Sziasztok, a tegnapi nap folyamán volt időm komolyabban foglalkozni a kocsival. Rámértem a feszültségekre azok rendben voltlak és a kapcsoló is működött. Ezek után külső tápról meghajtottam a motrot ment na ekkor gondoltam hogy valahol a vezetékek lesznek gyengék. Kisebb keresgélés után meg is lett a hiba, a csatlakozó vezetékezésen voltak ilyen kék "összekötők" és a test vezetéke volt ott beoxidálva. Szerintem teljesen értelmetlen dolgok azok a kék összekötők.Viszont köszönöm a válaszokat!
A hozzászólás módosítva: Dec 4, 2014
Sziasztok feliciamon aksilemerült azota nincs szivatóm csak gázadásal indul csak szépen alapjárat van tud valaki valamit eröl?
Szia! Ezt olvasd végig és sokkal többet tudsz majd a működéséről és hogy hol lehet a hiba. Ez a része egyik pillanatról a másik (hideg) indításra adja meg magát, semmi köze az akkumulátor lemerüléséhez, hacsak nem az alacsony feszültség nem volt elegendő a fűtőspirál működtetéshez.
Most mpi, vagy központi befecskendezős? Első körben egy üzemanyag nyomást mérnék, meg a szervó csövet nézném meg.
Hát a motorkód az egyértelműbbé tette volna a lehetséges választ.
Üzemanyag nyomást nem rég mértek igaz a hiba elött de indul jár csak nem pörög fel magátol csak alapjáraton ketyeg
Jó kis 1.6-os verda 95' évjáratból. A beszívott levegő hőmérséklet és légtömegmérő egy szenzort képez egymással és elég kényes a fals levegőre. A levegős részt feltétlenül nézd át ami a fojtószelepállás érzékelőre mennek, repedés és lazult kötések szempontjából. A csatlakozójának a kontaktusát is befújhatod wd40-el. A motorhőfok érzékelő 0fokon 5-6kohm, 20fokon 3kohm, 80fokon 300ohm köröli értékű.
Használd a Válasz gombot. Minden hozzászólás fejlécében megtalálható. Egyébként a vezetékeket is mérted?
A hozzászólás módosítva: Jan 10, 2015
Van egy kábelkötegem arol bogoztam ki melyik szin hova megy ki csipogtattam jónak bizonyult
volt diagnosztikán a gyújtásjel ingadozik ez okózhat ilyet?
Sziasztok
Szüleimnek van egy 1.3 mpi motoros feliciája ami a minap elkezdett rendtlenkedni. Hidegen mikor inditom, olyan mintha csak egy-két henger menne, ha gáztadok akkor befullad, félgázzal lassan nagy puffogások közepette de egyszer csak felpörög majd megy rendesen illetve indul is de amig meleg a motor. Tegnap gyertyát cseréltem de még így is semmi. Arra gondoltam hogy a trafohíd a hibás de feleslegesen nem szeretnék kiadni 30eFt-ot. Van valakinek tapasztalata illetve ötlete?
Sziasztok!
Nekem 1.3 feliciám MPI feliciám van. Az a problémám,hogy 1-2-es állásban szinte egyáltalán nem fújja a levegőt az utastérbe. A többi 3-4-es állásban jó. Ezt okozhatja az előtét ellenállás korrodálása? Vagy hol keressem a hibát? Segítségeteket előre is köszi!
Rosszul írtam! a fűtőventilátor tengelyét szeretném befújni WD-40-el. Kérdésem,hogy komplikált ennek a kiszerelése? Köszönöm!
Még véletlenül se használj WD40-et mert kimosod a zsirt a csapágyból és akkor komplett motort vehetsz. A fkozat hiánya valoszinü hogy elötétellenállás hiba lesz.
Sziasztok! Meg tudná nekem valaki mondani, hogy az 1,3-as Feliciában a tolatólámpa kapcsolót merrefelé kell keresni? Az utastér felől ez nem hozzáférhető?
Az utastérből nem férsz hozzá, a sebességváltóban van. Bővebben: Link
Csak azért gondoltam, mert 105-ös régi Skodában a sebváltó kar nyomta be, és valahol a kézifék és a sebváltókar közt kellett valami kis fedelet levenni hozzá, de már látom, hogy ez más. Minden égő és biztosíték a helyén van, és még műszerrel is kimérve biztos, ami biztos alapon, mégsincs tolató fény.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |