Fórum témák
» Több friss téma |
Van egy képek alapján GIORDON V03TR-2208 kp. zár vezérlőm, ami hónapokig szét volt húzva, a távra sajnos nem reagál. Hogyan lehet újra tanítani a távját?
Sziasztok, egy kis segitség kellene, mert rommá kinoz a riasztóm, és nem tudok rájönni mi a gond.
A tipus egy Magicar FAI 400-as lenne. A problémám pedig az, hogy véletlenszerűen beriaszt magától. Csak úgy. A járművön belül van a doboz, igy nem ázhat be. Por száraz. Kábeleket átnéztem, de semmi. Mitől lehet ez? Valami ötlet esetleg? Bővebben: Link Üdv. A hozzászólás módosítva: Feb 14, 2015
Sokmindentől lehet. Főleg kontakt hiba. Táp, test, kapcsolók, belső világítás, csomagtér világítás.. stb
A hozzászólás módosítva: Feb 14, 2015
Egy normál panel van benne, szép állapotban, forrasztás hiba nincs benne, ezt is átnéztem, és egy viszonylag egyszerü PIC16F84A-val megvalósitott cucc, relékkel és tranyókkal no meg egy rádió vevővel kiegészitve. Tulajdonképp rém egyszerü szerkezet. Azt mondod az elektronika nem igazán szokott hülyélkedni? Inkább valami kábel lesz? Mert van hogy hetekig semmi baj vele.
Érzékeny a belső világítás hidegítésére, ami az izzón keresztül valósul meg (ajtó kapcsoló). Ha van késleltetés az is gondot okozhat. Nekem 9000-esem van, 8 éve és már a negyedik autómba rakom át. csak ezzel volt ilyen problémám. Mármint a belső világításra gondolok. Diódázással kiküszöbölhető. Ha maga a kütyü lenne rossz akkor nem ilyen rapszódikus lenne a hiba és nem hetekben mérve jönne elő.
A hozzászólás módosítva: Feb 14, 2015
Hmm.. most hogy mondod. A vezető oldali ajtónyitó kapcsoló nem jó. Nem villan fel a belsőtér, ha kinyitom. A többi jó. Lehet itt lesz a probléma. Átnézem ezeket a kontaktusokat. A diódázást hogy érted?
Az a belső világítás megoldásától függ, hogy hogyan és mit diódázol. Főként akkor kell alkalmazni, ha van késleltető rajta.
Sziasztok ! Van egy Mlogic 1000B-s Autóriasztóm (pageres) amit hamarosan szeretnék beszerelni.
A weboldal leírásban -ahonnan rendeltem- az szerepelt, hogy opcionálisan csatlakoztatható hozzá mikrohullámú beltér védelem az ütés érzékelő mellé. A riasztó központi egységén viszont erre nincs lehetőség, csak az ütés érzékelőnek van hely kialakítva. Viszont nekem szükségem volna a mikrohullámú védelemre is , mivel kabrio autóba lesz szerelve oda pedig elvileg ezt érdemes tenni. Ahogy néztem tök egy forma 3 pines csatlakozóval tudnak csatlakozni a központi egységhez 3 ér van, Ground (-), +12V és egy output. Esetleg közösíthetném valahogyan a két eszközt ? A mikrohullámú szenzor (MA-01) output (fehérszinű) lába az: negative trigger Az ütés érzékelő (BCS-Z03) output- ja kék színű, de nem tudom hogy ez vajon mit csinál ?(ha jól sejtem ez is negatívat szakíthat meg?) Esetleg van valakinek tapasztalata hasonló esettel ? Hogy érdemes ezt bekötni ? Köszönöm előre is a tapasztalt szakértő kollégák jelzését
Mindkettő negatív triggeres. 2 diódával közösíted őket, igy mindkettőre riasztani fog. És nem megszakítja a negatívot, hanem lefutó jelet biztosít, lefordítva negatív impulzust ad érzékeléskor.
A hozzászólás módosítva: Feb 14, 2015
Köszönöm a gyors választ ! Gondoltam én is erre, hogy le kellene "kapuzni" 1N4001 diódák megfelelnének? Ezek volnának is itthon.
Lenne még egy más jellegű kérdésem: Ez az a riasztó amit vásároltam KATT --> MLogic 1000B LCD Valakinek van e tapasztalata ezzel a típussal esetleg? véleménye ? (Több néven is fut ahogy láttam. / máshol Giordon 1000B, SMP1000B stb/) Ami kicsit meglepett, hogy semmilyen minősítés nincs a dobozon se TÜV se CE se semmi ... ez mennyire gond ? Vagy igazából mind1 mert minden Kínában készül (QC PASS azért van rajta ) . Gondolom nem engednék forgalmazni, ha minőségileg nem felelne meg. Köszi előre is a válaszokat!
Nem, ezen nincs késleltetés. Egy egyszerü 2000-es seat inca. Lényegébe ugyanaz mint az ibiza. Csak kapcsoló van. Most megrekedtem, mert a táv nem működik. Szerintem lemerült az elem. Ma veszek egyet és próbálkozok tovább.
Igazad lesz. Megizgattam a vezető oldali ajtókapcsolót, mert elég kontaktos volt, nyitásra nem kapcsolta be az utastér világitást, csak ha megcibáltam. Na gondoltam kicsit megjáratom, esetleg megfújkálom. Hát ebből az lett, hogy nyomogattam és széthullott. Belenézve derült ki számomra, hogy ez totál odavan. Rozsdás és retkes, korrodált, szóval van itt minden ami elég ahoz, hogy egy párásabb idő alkalmával testre húzza a szálat. Ami nem csoda, mert a kapcsoló gumi burkolata hiányzik, már igy vettem. Szerintem ez volt a hibás. Persze nem sima egyvezetékes kapcsoló, hanem mindjárt három, nem is értem mihez kell három szál. Na mindegy. Most kivettem, egyenlőre jónak tünik a riasztó. Új elemmel jó messziról is nyit zár ahogy kell. Remélem ez volt a baja. Élesitett állapotban megrángattam a riasztó kábeleit, de azok rendbe voltak, nem riasztott be. Egyenlőre várok, remélem ez lesz a ludas. Addig is beszerzek egy kapcsolót. Köszönöm a tanácsot.
Sziasztok.
B5-ös passat kp zár gondom van. Első körben a sofőr oldalon nem zárt kulccsal (még a bal egyet sem). Másik oldalról mindent bezárt kivéve a bal egyet. Idővel helyre állt a rend minden működött ahogy kell. Most pillanatnyilag nem működik egyik zár motor sem kivéve a csomagtartót . Azt bal egyből kulccsal lehet nyitni -zárni , a többit nem. Ami még rosszabb a tankajtó sem nyitható. Szerintem komfort elektronikás mert ha nyitáson tartod a kulcsot 4 ablak lemegy , zárásnál felmegy. Hol kezdenétek keresni a hibát. A guglival próbálkoztam nem sok eredménnyel. Passat fórum csak regisztrációval. Egyik barátomé az autó frissen behozott. Aki jártas ebben a témában kérem írjon. Köszönöm
Ha a kulcsra le és fel mennek az ablakok, akkor a CAN és az ajtókapcsoló jó, kivéve ha valamelyik első kapcsoló zárlatos. A vezér akkor is a bal első, azért tudja mozgatni az ablakokat. Ha egyik kapcsoló sem zárlatos, akkor táphiba.
Azt értem hogy táp hiba de hol keressem. Ha nem kap 12 voltot akkor a csomagtartót hogy nyitja? (kicsit túl van bonyolítva az én meglátásom szerint)
A kulcs mechanikusan nem működteti a zárat csak egy mikrokapcsolót mozgat? Ez azért érdekel mert az első hibajelenségnél kulccsal nem ment le a gomb viszont ha lenyomtuk fel felhozta.
A kulcs elvileg mechanikusan mozgatja a zárat. A kapcsolók csak ezt érzékelik. Ha kulcsal nem megy mechanikai hiba van.
A táp a motorokhoz, perifériákhoz kell. A Can csak a vezérlési utasítást továbbítja. Úgy képzeld el, mint egy távirányítót. A bal elsőbe pl alig megy vezeték. Táp, világítás, can. A buszról olvas illetve írja az utasításokat. Ablakemelés(részleges, folyamatos) mind a 4 ablakhoz, központizár, csomagtér, tanksapka, tükrök. Minden ajtóban és csomagtartóban is ott a táp is a can bus-sal együtt. Ha valamelyik bus résztvevő zárlatos, akkor is okozhat ilyen kaotikus hibát, bár akkor az ablakok se működnének. Szerintem valamelyik zárkapcsoló hibás. A kulcsos ajtókban 2 morse kapcsoló van, a kulcs nélküliekben 1. Egyszerre nem tudsz 2 ellentétes utasítást kiadni. Tehát, ha nyitásra zárlatos az egyik kapcsoló, akkor hiába adsz neki záró parancsot nem fog reagálni. Ha lenyomod a gombot, akkor vissza tolja, mivel nyitási parancs van folyamatosan.
A hozzászólás módosítva: Feb 16, 2015
Nagy valószínűséggel akkor a bal 1 lesz a hunyó, mert ott kezdődött az egész. Kulcs elfordult de nem vitte le a gombot viszont a többi lement. Ha kézzel lenyomtam akkor lent maradt és kulccsal a többivel együtt nyitott. Szétszedhető a zár vagy szegecselt mint általában (nem bontható)?
Köszönöm a válaszaidat legalább abban segít hogy nekikezdjek e egyáltalán .
A passat-ét még nem kellett szétszednem, de előtte volt egy octavia-m, ami majdnem ua. Abban nem volt szegecselt, bár kiszedni se volt egyszerű.
A hozzászólás módosítva: Feb 17, 2015
Üdv!
Univerzális központi zár (SPY LL202A) van bekötve gépkocsimban, nem is volt vele eddig probléma, majd rá lett kötve egy bicskás vezérlő. Azóta néha megy, néha nem. Indexek villognak, csak a zárás-nyitás nem megy. Ha lehúzom a dobozt, majd vissza dugom újra megy. Mikor melyik dobozt kell lehúzni, és működik, kb 1 napig. Bekötve jól van minden, viszont a pluszt egy szálról kapja a 2 doboz a biztosíték tábláról. Találkozott már valaki ilyen jellegű problémával? Ha külön szálról közvetlen az akksiról kötném a pluszt vajon megszűnne a hiba? Köszönöm!
Sziasztok!
Az autó motorterében elhelyezett ..eta riasztó központi egysége kapott egy kis nedvességet.Pár hét elteltével az élesítés után magától megszólalt a riasztó. A helyi autóvillamossági szerelő de még a .eta importőri szervíze sem tudott segíteni mivel régebbi típusról van szó.Ami meg lett állapítva, hogy az utastérnél riaszt be, pedig nincs is benne utastér érzékelő. Valószínű hogy a chipje vagy mi bolondult meg.Ennek a megoldására van valakinek ötlete?Tudom, hogy akár már 18e-ért beszerelve vannak riasztók, de ha meg lehet oldani a problémát akkor minek kiszedni a régi kábelezéseket.
Sziasztok,van egy új riasztóm még nem volt beszerelve,viszont nincs bekötési rajzom hozzá, tipusát nemtudom nincs ráírva. Ebben kérném a segítségeteket,hátha a képek alapján beazonosítható (az első kép a dobozáról készült) előre is köszönöm.
Anélkül, hogy ismerném a konkrét típust (jelentkezzen, aki ránézésre megmondja a világ összes autóriasztójának a típusát és a bekötését is birtokolja), az AUDI felirat biztos nem véletlen. A másik dolog a távirányítók mellett az immo jeladók jelenléte, valamint az ezeket fogadó rész és a hozzá való kábelkorbács hiánya, ezek nem sok jót sejtetnek neked a célod eléréséhez. Egy törölt jofogasos hirdetésen kívül nincs sok minden róla a neten...
Az immó fogadórész a kábelkorbács az infraérzékelő és a sziréna is megvan,csak azt nem fényképeztem le. A kábelkorbács csatlakozójába nincs beledugva az immó fogadórész vezetékének 3db saruja,az infra 3db saruja és a led 2db saruja. A szirénán JS1064MGB írás van. A központi egységbe belenéztem a panelra ELSER RS 1018 REV.02 van irva.
Akkor a technikai feltételek adottak, ha nem találsz hozzá leírást, akkor bosszantóbb lesz a dolog.
A jófogásos hirdetéshez nincs köze a hozzád kerülésének?
Ez ránézésre egy specifikus olasz riasztónak tünik... kb 10 éves
immo kulcs= sok olasz riasztó vészkikapcsolója nézett ki hasonlóan. ezért gondolom 10 évesnek mert akkor tájt volt ez divat. Ha szétbontottad akkor keresd meg a test és +12v hol mehet be, a relék kivezetéseit szintén látnod kell, azok az index és kpz szálai lesznek, a maradék: bemenetek amire riaszt és egy két kimenet amit próbalámpákkal ki tudsz mérni, de a panelon az is látszódik mi a bemenet és mi a kimenet.... szerintem felejtős mert ha valami programozható lesz benne akkor az lehetetlen A hozzászólás módosítva: Márc 4, 2015
Nem. SZerintem ezért adta el,bár azt mondta nincs rá szüksége mert eladta az autót.
Lehet, hogy érdemesebb lett volna előtte szétnézni, bár gondolom nagyon meg kellett érnie megvenni, de így meg lehet, hogy kidobott pénz. A kivezetés megkeresősdi azért annyira nem egyszerű történet. És valóban ott van a programozhatóság kérdése is.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |