Fórum témák
» Több friss téma |
Mit kérnek egy ilyenért? Gyanus hogy a skodámon nekem is azt kell cserélni.
Én vettem tavaly F astrába 14Ezer volt. De gondolom különbözik az egy és a több vezetékes ára.
Igen mert nekem a 4vezetékesre 11ezret mondtak.
Ezt a gyártó is erősen befolyásolja, nem érdemes olcsót venni, inkább jobbat, drágábban.
Amit én kérdeztem az eredeti Bosch volt. Nekem is furcsa volt hogy csak ennyi de egy szakműhelyel beszéltem és ők is ezt vásárolják mert milios gépekkel tesztelték és azt mondták hogy ez eredeti. Annyi a baja hogy nincs rajta csatlakozó.
Sziasztok!c18nz motor csereltem az autoba (opel 1.8 8v)csere ota inditasnal vilagit a szerviz lampa,es inditast kovetoen 15-20mp.ig szggat a motor majd fokoyatosan felpogor kisimul az alajarat.mi lehet a gond segitsetek......Koszi
Ki kell olvasni a hibát az ECU-ból, találgatni fölösleges
Első körben ellenörizd a csatlakozásokat, leföképp az érzékelöket.
Sziasztok!
Leáll a motor. Van egy opel astra g coupe 18.16v 125le és a gondom, hogy leáll a motor mikor a hűtőventilátorom bekapcsol, és ez van fordítva is amikor kikapcsol a ventilátor a motor már pöccen is . Kinek mi a vélemény? Köszönöm a segítséget!
Csak tipp, aksi illetve generátor ellenörzés de föképp a generátor töltés alapjáraton illetve 2-3000-es fordulaton.
A töltés 14,7 alapjáraton és fordulaton is .
Hát az még éppen hogy belefér de lassan a feszszabályzód feladja a harcot, azt kéne még megnézni hogy a motorleállás történik a ventilátor kapcsolás alkalmával akkor kéne nézni az aksinál a fezültséget hogy mennyit esik. Ha nem esik akkor a komputer höérzékelöjét kéne megnézni hogy jó e illetve akkor mélyebben belenézni a motortérbe. Amikor leáll akkor befullad "mint ha nem kapna leveöt" vagy mint amikor leállitod olyan a leállás?
Most tudtam meg,hogy mit jelent az egyik ikon a műszerfalon és a motorhűtés visszajelző világít. Akkor ilyenkor mi lesz?
Akkor valoszinü hogy a höérzékelöddel van baj. A vizhöfokmutató jól mutat?
Igen jól,mert most cseréltem termosztátot.Lehet kapni ventilátor vezérlőt az astrákhoz. Az nem lehet rossz ? Hűtőventilátor vezérlő.
http://www.opel-alkatreszek.hu/opel-elektronikus-alkatreszek/opel-h...frwgcg A hozzászólás módosítva: Márc 22, 2015
Nem hinném mert az is a komputer által van vezérelve. Keresd meg a második hőszenzort és ellenörizd.
Üdv, Van egy Opel Astra G 1998 évjáratú autóm, riasztó nélküli, 1 hete elkezdte azt csinálni hogy ha jobra indexelek, akkor villan jó esetbe párat, és aztán folyamatossan villágít utána, de ha balra indexelek akkor nem csinálja, autó lezárásnál felvillanak az indexek, nahh ugye már ott tartunk hogy a jobb oldali fele folyamatossan villágít lezárásnál és nyitásnál is,Szóval gyutás nélkül is csinálja ezt, én a hibák közül a relét és az index kart kizártam, de nem biztos, várom a szakik jelentkezését.
Köszönöm, Üdv Balázs.
A jobb oldali indexlámpákban az izzók testelését ellenőrizd.
Meglett a hiba, ebben külön van az index relé, van egy jobbos és egy balos, a jobbos szarakodot
Itt a kép ha netán másnak is előfordulna ilyesmi hiba: Opel Astra G 1998 Index Relék A hozzászólás módosítva: Márc 24, 2015
Sziasztok!
Elég nagy problémával kerültem szembe és kérném a segítségeteket. Vettem egy Peugeot 206 cc-t 1.6 benzin 2003-as évjáratú. A problémák a következők: Az óracsoport nem számlája, hogy mennyi km-t teszek meg, és nem méri, hogy milyen sebességgel haladok. A többi funkció működik rajta.Továbbá kijelzi és kiírja a légzsák(övfeszítő), kipörgésátló és ABS jelzését. A kocsi indul, nem fullad, de vittem már szerelőhöz, villamosságoshoz, de hiába teszik komputerre, semmilyen hibajelzést nem produkál.Itt elakadtam, ha van elképzelésetek, hogy mit lehetne tenni, várom válaszotokat.Egy dolog még kimarad, ABS kockát cseréltek rajta, de semmi eredménye nem volt. Köszönöm Tomi A hozzászólás módosítva: Márc 26, 2015
Valószínűleg a kilométeróra jeladó hibás, vagy a hozzá vezető vezeték.
Ha világít az ABS lámpája, akkor valami hiba van az ABS-ben, aminek köze lehet a sebességméréshez is, mivel a sebességjel általában az ABS egységből érkezik, amit valamelyik keréknél lévő ABS jeladó mér. Ha meg világít a lámpa, akkor olyan nincs, hogy nem volt benne semmilyen hibakód. Hiába cserélik a kockát, ha valamelyik kerékjeladó rossz, vagy koszos és nem méri a kerék sebességét.
A hozzászólás módosítva: Márc 25, 2015
Köszönöm, megnézetem.
Ebben az autóban külön sebesség jeladó van a sebességváltóban.
Lehet, de attól még a kerekeknél is van. Előfordul, hogy az ecut és a műszerfalat külön jeladó működteti.
Sziasztok!
Egy '96os f astra-m van és most volt egy kis generátor problémám. Felújították, majd visszaszerelés után a fordulatszámmérőm megbolondult. Korábban is volt esős időben, hogy leesett 550es fordulatra és egy darabig ott is maradt, majd visszaugrott az éppen akkor aktuális fordulatszámra. Most viszont beindítás után ugrált össze-vissza, majd leesett 0ra és már meg sem mozdul. Van valakinek ötlete, hogy a generátorral lehet a gond, vagy valami más, esetleg a műszercsoport, valami kontakthiba?
Talán még egy infó, ami fontos lehet, 1.7 tds, Isuzu motoros.
A generátorról veszi a sebesség jelet, Vagy a csatlakozója, vagy a vezetéke rossz. Ezeket ellenőrizd.
Üdv Uraim! Segítséget szeretnék kérni, nemrég vettem egy Astra G-t egy olyan problémám van, hogy a kesztyű tartóban izzót cseréltem, de nem világít az új izzóval sem. A tartó kengyel eltört, így szerintem az előző tulaj a biztosítékot eltávolította. Kérdés az lenne, melyik biztosíték felel a kesztű tartó világításért? Multival kimértem 0.5 voltot mutat a csatlakozó.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |