Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Skoda Octavia elektromos probléma
Lapozás: OK   128 / 196
(#) motorosmuki válasza kisimi69 hozzászólására (») Márc 24, 2015 /
 
Szia,
Nézd meg a generátorod töltési karakterisztikáját mert ha nincs megfelelő feszkó akkor letiltja a nagyobb fogyasztókat. Fordulatszámtól függetlenül 14,2 voltnak kell lennie. Mindenféleképpen tápellátás környékén nézzetek szét. Okozhatja még a nagy power csati oxidációja közvetlen a motor mellet.
(#) VIM válasza Bzsuzsi94 hozzászólására (») Márc 25, 2015 /
 
Szia! Ne haragudj de mindent én sem tudok megoldani első ránézésre de a kapcsolási rajzokon a tápellátások biztosítékai egészen más számozásúak, mint az általános kiosztásban feltüntetett táblán. Ezért még meg kellene próbálni az F25 és F27 jelű biztosítékok eltávolításával a kpz.-t hatástalanítani, ne kelljen az akkusarut levenni, mert a rádiót újra kell indítani. Az ajtónak nyílnia kell az áramtalanítással a belső kilincs működtetésével. Az ajtókárpit lebontását már egyszer próbáltuk kitárgyalni de kiderült, hogy nagyon eltérőek a megoldások ezen téren. A Skoda sok mindent kispórolt amit a VW és Seat nem tett ebből a szempontból, tehát bonyolultabb szerelni mint a mostani megoldásokat.
(#) Bzsuzsi94 válasza VIM hozzászólására (») Márc 25, 2015 /
 
Szia! Nem is gondoltam hogy elsőre megoldani bocsi ha úgy tűnt. És köszi a hozzászólást/hozzászólásokat!
(#) Bago hozzászólása Márc 29, 2015 /
 
Sziasztok!

Abban szeretnék segítésget kérni, hogy Skoda Octavia 1U (motorkód: BCA, gyártási év: 2009) típusú autóban hogyan lehet az ablakmosó folyadékszintjelzőt "aktiválni". Jelenleg nincs benne szintjelző jeladó, és nincs kábelezve sem. Utólagos kialakításban van valakinek tapasztalata?
Sajnos sehol sem találtam bekötési leírást a szintjelzőhöz, azt sem tudom, kell-e szoftveresen aktiválni vagy elegendő csak bekötni.
(#) zolika60 válasza Bago hozzászólására (») Márc 29, 2015 /
 
Mivel vezeték sincs, azt építesz be amit akarsz. A szintjelző e reed relé egy mágneses úszóval. Tehát egy LED meg egy előtétellenállás a visszajelzésre és kész is. Persze csak ha szükség van erre az extrára. Ha nem spriccel úgy is látod.
A hozzászólás módosítva: Márc 29, 2015
(#) Feri3 hozzászólása Márc 29, 2015 /
 
Sziasztok!
Akkor most mi a megoldás az ajtózárral kapcsolatban?Nekem is problémám van a bal hátsó ajtómmal,mivel hogy nem nyílik!Van valamilyen megoldás a szúrófűrész és a 10 kilós kalapácson kívül ?
(#) VIM válasza Feri3 hozzászólására (») Márc 30, 2015 /
 
Szia! Se szúrófűrész se kalapács! Az a gond, hogy a biztosíték tábla kiosztása nincs teljesen kitárgyalva a sorolóban és a rajzokat kell hozzá végig nézni, hogy melyik honnan kap táplálást és az a bizti milyen szám alatt szerepel a táblán. Ehhez még az évjárat és változások is hozzájönnek ect. ect. .... A képen a 6. és a 14. számú van megjelölve DE a 37. és 38.-ról is van táplálás ehhez az elektronikához amik az ajtóvezérlő központi modulhoz futnak be. Talán meg kellene próbálni ezeket kivenni és megnézni, hogy hatástalanítódik-e velük a retesz. A 6. 5A-nek volna ez a feladata. A rajzot nem tudom felrakni mert terjedelmes.
(#) Amarton válasza Bago hozzászólására (») Márc 30, 2015 /
 
Szia, be kell kötni és SW-ben a műszerfalban bekódolni.
(#) atus1981 válasza VIM hozzászólására (») Márc 30, 2015 /
 
Üdv!
Ezt milyen programból ollóztad?
(#) Feri3 válasza VIM hozzászólására (») Márc 30, 2015 /
 
Köszönöm a bíztatást !Még próbálkozom a lehetőségekkel Mondjuk ez a legkisebb problémám jelenleg.Viszont a nagyobb gondom,hogy régóta küszködök a hidegen indítással!Egyszerűen nem akar indulni csak többszöri próbálkozás után!Valamikor 15-ször is rá kell indítani hogy elkapja.Kimerültek a lehetőségeim,azért fordulok hozzátok.Még a benzinszivattyút is kicseréltem!Valami jó és hozzáértő szerelőt nem ismertek Nyíregyháza és Debrecen vonalában ?Skoda Octávia 2003-as 1.8T.
(#) Bago válasza Amarton hozzászólására (») Márc 30, 2015 /
 
Köszi a választ, de abban szeretném a segítséget kérni, hogy a jeladót pontosan hova kell bekötni?
(#) Bago válasza zolika60 hozzászólására (») Márc 30, 2015 /
 
Igen, de az autó gyárilag tudja, van is visszajelző a műszerfalban, csak nincsen beépítve a jeladó, meg a vezeték. Ugyanígy volt a tempomatnál is. Gyárilag tudja, bekötés és aktiválás után már működik is.
(#) zolika60 válasza Bago hozzászólására (») Márc 30, 2015 /
 
Ebben az esetben nem lesz egyszerű. Vezetékezés a vezérló elektronikához, plusz programozás. Szerintem egyszerűbb egy LED meg egy ellenállás.
(#) VIM válasza atus1981 hozzászólására (») Márc 31, 2015 /
 
Szia! Ezt egy ilyen progiból lehet kinézni.
A hozzászólás módosítva: Márc 31, 2015
(#) VIM válasza Feri3 hozzászólására (») Márc 31, 2015 /
 
Motorkódot is írjál már légyszíves, talán konkrétabb lesz a válasz lehetőség.
(#) atus1981 válasza VIM hozzászólására (») Márc 31, 2015 /
 
Köszi
(#) pizzas84 hozzászólása Márc 31, 2015 /
 
Üdv. Adott egy aee Octavia. Kapott egy komplett Vika gyujtaselosztót jeladóval... mert a régi magnet engedte az olajat.csere után kell gyújtást állitani vagy magának majd állit mert most indul, jár szépen hidegen de melegen ingadozik 600 es 800 közt az alapjárat.
(#) VIM válasza pizzas84 hozzászólására (») Márc 31, 2015 /
 
Szia! Minden egyes új alkatrész csere, motorvezérlővel való elfogadtatást igényel és egy alapbeállítást a fojtószelepállás érzékelőnél. Ha ezek után sem állna helyre az alapjárat, talán levegős csatlakozások szemrevételezése jöhet még szóba (tankszellőztető bekötésnél, EGR és fékrásegítő vákuum oldal).
(#) pizzas84 válasza VIM hozzászólására (») Márc 31, 2015 /
 
Akkor a gyujtas elosztot mindegy hogy forgatom es csavarozom be? Mert ha egyik oldalra elforgatom nagy gazfroccsoket ad a motornak mert majdnem leall, ha a masik iranyba akkor kicsit ingadozik ahogy femtebb is irtam.
(#) VIM válasza pizzas84 hozzászólására (») Márc 31, 2015 /
 
Azt gondoltam, hogy csak a "belét" cserélted ki, nem az egészet. Lenni kell egy jelölésnek a külső részen és a blokkon is valahol, meg kell keresni.
(#) pizzas84 válasza VIM hozzászólására (») Márc 31, 2015 /
 
Az egeszet kellett mert a gyári tengelye logott es nagyon engedte az olajat. Akkor vegul is kell neki egy stroboszkopos gyujtas allitas? Elotte semmi baj nem volt az alapjarattal, az olaj miatt ami a gyujtaselosztoba jutott rangatott a motor de stabil 800 volt. A jeloleseket ahengerfejen es a gyujtas eloszto hazan keressem?
A hozzászólás módosítva: Márc 31, 2015
(#) Amarton válasza zolika60 hozzászólására (») Ápr 1, 2015 /
 
A programozás nem nagy kunct. Egy bitet kell átbillenteni. 2 perces műveletsor.
(#) Amarton válasza Bago hozzászólására (») Ápr 1, 2015 /
 
Műszerfal -> Zöld csatlakozó. 6-os láb.
(#) jspapa hozzászólása Ápr 1, 2015 /
 
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni Skoda Octavia Mk1(1U) 1.6 benzin BFQ motorkódoshoz.
A jelenség, hogy autópályán közlekedve, kb. 100-110es tempónál a kocsi, hirtelen mintha lefulladna, majd ránt egyett és megy tovább. Ezt max 1-2szer csinálja, utána semmi, vígan poroszkálok tovább hiba nélkül. Alapjárat pedig néha néha beremeg, de stabil, ha meleg a motor akkor néha felragad a fordulat egy kicsit, de utána visszaáll alapra.
Nemrég cseréltek,220e kmnél trafót, gyertyákat, lambda szondákat.
Hiba, kiolvastattva. Mellékelve.
A szerelő unja a pofámat, mert minden hiba miatt jelentkezek nála. De nem tudok mit csinálni, ez az autóm és kész, dolgozok vele. Ideadta a listát, és annyit mondot, hogy keresek valaki mást, mert nincs ideje mindig a hulladékommal foglalkozni, vagy vegyek egy új autót, azzal biztos nem jövök egy darabig hozzá.
Nálunk a cégnél, szintén kiolvasták a hibát, de nem javítnak, és ugyanezeket írta ki. Nehezen hiszem el, hogy a lambda szonda 2 hónap alatt megadta magát.
Most hajtom ezt a kocsit, és a nagyon szeretem, újkora óta használom, szinte összenőttem vele. Ezeket a hibákat leszámítva még semmi komolyabb hibám nem volt, csak olajcsere és a kopó alkatrészek cseréje. Így meg vagyok elégedve nagyon.
Köszönöm előre is.
(#) VIM válasza jspapa hozzászólására (») Ápr 1, 2015 /
 
Szia! Átfutottam a hibalistát és a kórmányszervó olajnyomás kapcsoló hiba az az alapjáratba bele tud szólni. A lambda szonda hibák azok ettől kissé összetettebbek. Vannak olyan VW "sorozatok" amik állítólag eszik a szondákat, ezt egy autószerelő ismerőstől hallottam, mert a sajátjáról volt szó de Ő is szereti a kocsiját és ezt leszámítva más komolyabb probléma nincs vele. Az más kérdés, hogy a szonda cseréje milyen időközönként és mekkora összeget igényel.
(#) jspapa válasza VIM hozzászólására (») Ápr 1, 2015 /
 
Szia! Köszönöm, így elsőre. Gondolom, azt külön nem lehet kapni, csak a kormányszervóval együtt?
A szondákról én is ezt olvastam, bár, azt is javasolják, hogy mielőtt újabb szondát cserélnénk, azok működését ellenőrizzük le, mert nem biztos, hogy "halott".
Abba beleszolhat, ha hibás a kipufogó tömítettség az első részeken is, esetleg.
(#) VIM válasza jspapa hozzászólására (») Ápr 1, 2015 /
 
ITT volt róla szó már előzőleg, hogy a szervó nyomás kapcsolója hogy s mint. Az ára olyan 4EFt körüli értékű. A lambda hibakódjait majd mindjárt átfutom a progiban, hogy mit is írnak róla még bővebben de egy diagos élő adatos tesztet nem ártana megejteni.
(#) VIM válasza jspapa hozzászólására (») Ápr 1, 2015 /
 
A következőket találtam még a "kisokosban" ami arra utal, hogy a lambda fűtése működésképtelen, gyenge a kontaktus (P0130). Csatlakozóban a tüskéket ÓVATOSAN előfeszíteni a jobb kontaktus eléréséhez. Ebből következik, hogy dobja a következő hibát a szonda hibás működéséről (P0136) és utal a vezérlő és szonda közti kapcsolat hibájára és végül hozza a (P0170) kódot az üzemanyag állapot hibás működést a levegős rész hibára (repedés, lék a csöveknél), üzemanyag nyomás/szivattyú, injektor, EVAP (tankszellőztető) --> szonda. Röviden ennyi volna még az átnézendő, mielőtt szondát cserélnél.
(#) jspapa válasza VIM hozzászólására (») Ápr 1, 2015 /
 
Nagyon szépen köszönöm. Remek. Kicsit fájna, ha megint szondát kellene cserélnem.
Akkor ezeket fogom átnézni.
Egyébként az az érdekes, hogy semmiféle fogyasztásbeli növekedés nem fordult eddig elő, minden szépen működik, és nem is lehet észrevenni a teljesítményben és a menetdinamikában sem semmi különöset a felvázolt két kisebb hibán túl.
Amióta ez a remegés, megtorpanás megjelent (2014. november), azóta kb 20e km-ert belecsavartam, kicseréltük a fentebb említett elemeket+olajat, meg a szűrőket, és ennyi.
Mégegyszer köszönöm.
Ezek mentén fogok elindulni. Jelentekezek majd, ha előrelépés történt.
Köszönöm.
(#) VIM válasza jspapa hozzászólására (») Ápr 1, 2015 /
 
Nincs mit! A szonda csatlakozójában akkor a tüskéket csak óvatosan görbíteni, hogy kissé feszüljenek összedugáskor a felületükön és vd40 is szóba jöhet egy-két fújás erejéig.
Következő: »»   128 / 196
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem