Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Skoda Octavia elektromos probléma
Lapozás: OK   133 / 196
(#) VIM válasza gaba78 hozzászólására (») Máj 23, 2015 /
 
Szia! ITT olvashatsz erről a hibáról bővebben.
(#) BonusA válasza VIM hozzászólására (») Máj 24, 2015 /
 
Szia! Köszönöm szépen a segítséget. Konkrétan felülről nem látszik semmi, pedig még a lámpát is kiszedtem már. És mivel rossz a kürt, így hang után sem tudom keresni...
(#) VIM válasza BonusA hozzászólására (») Máj 25, 2015 /
 
Szia! Azt nem mondtam, hogy a lámpát ki kell szedni és hát én is benéztem a dolgot, ne haragudj. Van amelyik program jobb kórmányos modellt mutat és ahhoz jeleníti meg az elhelyezkedéseket. Akkor talán a hűtő bal oldalánál kellene megnézni a lámpa, lökhárító magasságában a képen látható helyen. Ebben a workshop-ban sok mindent megtalálsz majd ha keresel valamit a kocsiddal kapcsolatban.
(#) Byy hozzászólása Máj 25, 2015 /
 
Üdv!
Miután a fenti riasztószereléssel sikerrel jártam, egy másik hiba orvoslásába fogtam.
Nevezetesen az, hogy a műszerfal fordulatszámmérő, és km óra mutatója nem világít. Mindem más jó, csak ez a két mutató sötét.
Műszerfal kivéve, szétbontva, a mutatók leszedésénél elakadtam. Hogyan jönnek le a mutatók, és azután hogyan tovább? Hogyan van megvilágítva a mutató, és mi más lehet a probléma oka? Lehet-e összefüggés a két mutató között, vagy csak véletlenszerű, hogy egyszerre mentek szét? Vagy bármi ötlet???
(#) Gabioctavia hozzászólása Jún 8, 2015 /
 
Sziasztok! Tud valaki segíteni? 1,6-os benzines Octaviám elkezdett szaggatni menet közben, majd alapjáraton is. Nem állandóan csinálja, csak időnként. Kijelzőn sárga jelzés, hogy van valami gond. Szerelő eltüntette a sárga jelzést a kijelzőről, majd azt mondta, hogy a hiba lambdaszonda 1. BSE motorkódhoz, lambdaszonda cserére van szükség. A kérdésem csak az, hogy valóban ez lehet a hiba a "tünetek" alapján, és elég lesz -e a lambdaszonda csere? Vagy gyanakodjak másra is?
Előre is köszi a segítséget!
(#) gery512 válasza Gabioctavia hozzászólására (») Jún 8, 2015 /
 
Jó lenne tudni a hibakódot.
Nekem hasonló jelenséggel gyújtótrafó probléma volt.
(#) Gabioctavia hozzászólása Jún 8, 2015 /
 
Ennyit mondott a szerelő, hogy lambdaszonda 1. BSE motorkódhoz. Valami kódszámot is kellett volna mondania?
(#) gery512 válasza Gabioctavia hozzászólására (») Jún 8, 2015 /
 
Pl valami ilyesmire...
Nekem főtengely jeladót dobott be, de elég egyértelmű volt a hiba.
1 henger nem ment, trafóház elrepedve, szikra kihúzott. Cserebere után a jelenség megszűnt.
Ha tényleg Lambda szonda akkor valami utángyártott 30 körül van, Bosch 40-42 között áll meg plusz munkadíj. Ha gyújtó trafó, akkor 17.000-től határ a csillagos ég
(#) VIM válasza Gabioctavia hozzászólására (») Jún 9, 2015 /
 
Szia! Ennek a kocsinak Simos 7.1 a vezérlője és a "szimoszok" levegőellátási rendszere rendkívül összetett és ez magában hordozza a sérülékenységet. A csövek elöregedése, kirepedése, membrán kiszakadása stb. .... A lambda hiba a végkifejlet lehet, mert a fals rendszert nem tudja korrigálni a megfelelő mértékig. Ez csak akkor valószínű ha más nem volt beíródva a hibatárolóba. Addig nem szabad semmit sem kicserélni amíg nem egyértelmű a szonda meghibásodása. Minden üzemállapotban csinálja a motor vagy csak melegen?
(#) Gabioctavia hozzászólása Jún 9, 2015 /
 
Csak melegen csinálja, tehát amikor elindulok az autóval, akkor nem észlelem, de kicsit később már igen, hogy szaggat. Nem durván, de észrevehetően.
(#) sanaxx válasza Gabioctavia hozzászólására (») Jún 9, 2015 /
 
Szia csak egy gyakorlati tapasztalat seatoknál ugyanezzel a motorkóddal, gyakran előfordul, hogy lambda hibát ír, viszont többnyire nem a szonda a hibás, hanem a biztosíték táblában a biztosítékok hajlamosak az oxidációra és ez okozhat időszakos hibát. Mivel időszakosan fordul elő, meg lehet hogy ez a te gondod is, persze jó lenne tudni a diagnosztika mit mondott, időszakos e vagy állandó. Azt hiszem 21 számú biztosíték a ludas. Mellékelek egy diagramot hátha.
(#) Octaviaslaci hozzászólása Jún 10, 2015 /
 
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni. Nem kívánom, hogy ismerős legyen a hibajalenség, de remélem tudtok segíteni.
Skoda Octavia I.-em van, 2007-es évjáratú, BFQ motorkóddal. A problémám az lenne, hogy nem indul be a klímám. Hibának állandó testzárlatot ír a vezérlő egységen. Kicseréltettem utángyártottra, de ez sem oldotta meg a problémát. A nyomás rendben van, gáz van a klímában, csak nem jut áram a szivattyúhoz.
Esetleg ismerős valakinek a hiba, illetve tudnátok javasolni valamit, hogy mit lenne érdemes megnéznem, mielőtt kiadnák megint pénzt egy autóvillamosságisnak, hogy nézze át a vezetékeimet?
A vezérlő egység száma: 1J0919506L, ehhez esetleg tudna valaki kapcsolási rajzot küldeni, hogy rá tudjak nézni, hogy melyik vezetékben merre kellene is mennie áramnak?
Hálás köszönetem előre is!

Üdv.: LAci
(#) Octaviaslaci válasza gery512 hozzászólására (») Jún 10, 2015 /
 
Szia!
Én hasonló hibát tapasztaltam az Octaviámon. Elment az ereje gázadásnál, egyenletlen lett a motor, az előzés majdnem hogy életveszélyes volt vele.
Elvittem egy autodiagnosztikára, ott közölték, hogy a légtömegmérőm szar, cseréljem ki. Kiceréltem ( gyárira ajánlott, mert az utángyártottal megszívtam), azóta újra szépen egyenletesen jár a motor, van ereje is a kocsinak. Azóta nem írta vissza sem a túl szegény vagy túl dús keveréekt, illetve az egyes lambda szonda hibát sem!
Üdv.:

Laci
(#) VIM válasza Octaviaslaci hozzászólására (») Jún 10, 2015 /
 
Szia! Lehet, hogy újabban szivattyút szerelnek a kompresszor helyett a kocsikba?
Idézet:
„nem jut áram a szivattyúhoz.”
ITT már egyszer beszélgettünk erről a dologról. Lentebb írja egy fórumtárs, hogy a kettős hőfokkapcsoló az ami nem kapcsolja ezt az egységet és azért nem húz(hat) meg a kuplungmágnes.
(#) Gabioctavia hozzászólása Jún 11, 2015 /
 
Köszönöm az infókat, megpróbálom hasznosítani. Szép napot nektek!
(#) Hosszulabu válasza Byy hozzászólására (») Jún 11, 2015 /
 
Egy határozott mozdulattal, húzva, tekerd meg ,és lejön.
(#) s110l válasza s110l hozzászólására (») Jún 15, 2015 /
 
Időközben cseréltem a fékszervó olajnyomás kapcsolóját, de ha hiba ismét többször előfordult. Lassítok, mintha leállna a motor, szervó elmegy, vissza kettő, kuplung rá, kicsit gondolkodik, majd ránt egyet és megy tovább.....
(#) zolika60 válasza s110l hozzászólására (») Jún 15, 2015 /
 
Nem valami vákuum cső hibás? Talán valahol fals levegő kerül a rendszerbe és ez okozza a gondodat.
(#) szmore69 hozzászólása Jún 16, 2015 /
 
Üdv mindenkinek. Még mindig motorlámpa problémával küzdök a octavia 2.0 AQY tesztelésre minden jól működik. Eddig 30 km után villant ki a lámpa dús keverék hibával. a hétvégén laptoppal rácsatlakozva ment az autó 60 km-t a hiba nem jelentkezett. Az autót elhoztam a szerelőtől 30km után ismét jelentkezett a hiba mi lehet a gond? Tudnátok valami ötletet adni?
(#) net91 hozzászólása Jún 23, 2015 /
 
Sziasztok,

A múlt héten a kocsi (O1 Tour, 1.6/2005, BFQ) két alkalommal is leállt menet közben.
Elvittem szervizbe, kiolvasták a hibakódot, kettő volt:
-P0130 Lamdaszonda (1 heng.sor, 1 szenzor) hiba az áramkörben
-P1503 DF generátorkapocs (terhelésjel) nem elfogadható jel
A szervizben azt mondták, hogy az utóbbi idézhette elő a leállást, vigyem el autóvillamossági szervizbe a kocsit a generátort ellenőriztetni.
Elvittem, ellenőrizték a generátor töltését és azt mondták, hogy minden rendben van.
Amúgy rendesen indul, vezetés során semmi meghibásodásra utaló körülmény nem tapasztalható.
Ötlet? Mi okozhatta a leállást? Mit ellenőriztessek rajta?
(#) net91 válasza (Felhasználó 13571) hozzászólására (») Jún 24, 2015 /
 
Hol van ilyen szerelő? Sajnos egyre kevesebb a lelkiismeretes szakember.
(#) csibai hozzászólása Jún 25, 2015 /
 
Tisztelt itt fórumozó Társaim!

Szeretnék ötleteket kérni, honnan tudnék octavia I ajtóhoz mikrokapcsolót beszerezni elfogadható áron. Valahogy a 7-7500 forint + posta soknak találom. Esetleg ötlet hogyan, mivel lehet javítani.
Válaszaitokat előre is köszönöm.
(#) zolika60 válasza csibai hozzászólására (») Jún 25, 2015 /
 
Hasonló méretű mikrokapcsolóval, bár egy kis farigcsálás kell hozzá. De van belevaló is olcsóbban.
A hozzászólás módosítva: Jún 25, 2015
(#) karikaon válasza csibai hozzászólására (») Jún 25, 2015 /
 
Keresd itt a fórumon "Amarton" kollégát. Ő specialista ebben és olcsóbb gyári mikrokapcsolót is tud. Mellékletben képek a cseréről...
(#) csibai válasza zolika60 hozzászólására (») Jún 25, 2015 /
 
KÖSZÖNÖM!!
(#) Amarton válasza csibai hozzászólására (») Jún 25, 2015 /
 
Szia,

Gyáriból nekem már csak balos van. Az sem túl sok. Elfogytak és már nem tudom beszerezni sem.
Bővebben: Link
(#) Gabioctavia hozzászólása Jún 25, 2015 /
 
Sziasztok! Gondoltam megosztom veletek, hogy sikerült eltalálni az autó hibáját, valóban lambdaszonda volt a gond. Kicserélték, azóta nem szaggat, a fogyasztása is normális, mint a hiba előtt. A kijelzőn nem gyúlt ki a lámpa, remélem nem is fog Szép estét nektek!
(#) firefighter válasza Hosszulabu hozzászólására (») Jún 27, 2015 / 1
 
Szia Hosszulabu! Én is szenvedtem hasonló problémával. 98-as AEE motorkódú Octavia-m van. Nekem az olvasó tekercsem volt elszakadva. Nem akart beindulni az autó. Elmentem egy bontóba és megvettem egy IV Golf olvasó tekercsét. Ha jól emlékszem 5000 Ft volt. A tekercsen van egy szám és betű kombinációja, aminek egyeznie kell. Az olvasó tekercset pedig a gyújtáskapcsolón találod meg. Egy fekete műanyag gyűrű. Remélem tudtam segíteni. Ha van kérdésed, szívesen válaszolok rá.
(#) csibai hozzászólása Júl 6, 2015 /
 
Tisztelt fórumozó társak!

Újból a segítségeteket kérem. Skoda octavia I. 1998-as AEE motorkódos.
A gond azzal kezdődött, hogy a bal hátsó ajtó központi zárja, és ablaka nem működött.
Szétszedtem, de az ablakemelő motor cstlakozójánál beázás nyomát találtam. Szétszedtem a motort és sajnos valóban beázoot.
A motor vezérlő panelje szét volt azó szerint rohadva. A csatlakozó (stekker) egyik lába is el volt törve annyire eloxidálódott.
Sikerült használtan vennem egy szintén octavia ablakemelőt, motort és az ajtóba való kábeleket. Sajnos azonban a lábkiosztás nem ugyanaz.
Az ablak ugyan működik de csak a saját kapcsolójáról, az első ajtótó kapcsolóval már nem. És a zár sem működik.
Meg lehetne ezt valahogy oldani? (Vezetékeket átkötni vagy valami?)
Lerajzoltam mindkét kábel vezetékelését, hátha tudtok segíteni.
A rajz a csatlakozó szembőli oldaláról van rajzolva, és nem a vezetékek színei szerint vannak!
Valahogy össze lehetne vezetékelni?
Segítségeiteket nagyon köszönöm, és bocs a hosszú szövegért.

Üdvözlettel: csibai
(#) VIM válasza csibai hozzászólására (») Júl 6, 2015 /
 
Szia! Szerintem a stekkerben próbáld meg kicserélni a rossz csatlakozókat. Ha ez nem menne, akkor a "más oktavia" csatlakozóját kellene rövid vezeték darabokkal ráapplikálni a meglévőre. Ezzel csak annyi volna a probléma, hogy az eredeti csatlakozóban az alsó sorban balról a harmadik pont az kellene és ha ott nincs érintkező sem akkor ez a megoldás így nem kivitelezhető. Ilyen részletességgel még nem volt dolgom csatlakozóknál de ha minden kötél szakad akkor azokat a pontokat amik nem mennek bele a stekkerbe vagy sérülés miatt nem pótolható, azokat a stekkeren kívül kellene összehozni. A kötések természetesen zsugorcsöves szigetelést kapnának és a csatlakozót a vezetékek felől FBS ragasztó és tömítő anyaggal kellene a hasonló esetek elkerülésére letömíteni.
Következő: »»   133 / 196
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem