Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Autós távirányítók programozása
Tisztelt fórumozók!
Bizonyára többen közületek autó tulajdonosok és bizony bosszantó tud lenni az, ha a távkapcsoló elemcseréje után a távkapcsoló többet nem hajlandó kinyitni, bezárni vagy esetleg beriasztani az autót. És az is kellemetlen és bosszantó, ha hosszú keresések árán sem lelhetőek fel az újraprogramozási lépések, vagy netán kemény ezer forintokba kerül a kulcs újraprogramozása szakszervizben. Szeretném ebben a fórumban megosztani saját tapasztalatom és megoldásom, valamint más típusú készülékek és kulcsok újraprogramozásának lépéseit is nagyon szívesen várom, akár egy csokorba kötve segítséget nyújtva azoknak a felhasználóknak, akik hasonló problémával küszködnek.
SIEMENS 433.92 MHZ - 5WK4 790/97/98
Panelszáma: Siemens BS 977201 b VW, Seat, Nissan típusú autókban használatos legfőképp, 93-99 évjáratig. Seat Cordoba 97 évjárathoz kulcs újraprogramozásának lépései: 1. Kulcsot behelyezni a gyújtáskapcsolóba, majd kb. 2-4 mp időre gyújtást ráadni (a motor beindítása nem szükséges) 2. Gyújtás lekapcsolása után a nyitó gombot (felső gomb piktogramm nélkül) folyamatos lenyomása mellett a záró gomb (alsó gomb zár piktogrammal) 3x lenyomása 1-2 mp intervallummal. 3x lenyomás után az irányjelzők 1mp ideig felvillannak, a központi zár lezár, majd kinyit. 3. Gyújtást adni kb. 15 mp időtartamig. A kulcs az egységhez való betanítása megtörtént. A procedúrát elvégeztem, a kulcsot sikeresen betanítottam! Nissan típusú autóknál esetenként annyiban változhat a kulcs tanítási procedúrája, hogy az első lépésnél 6 alkalommal kell gyújtást ráadni, majd levenni és ezután folytatni. Ez a típusú kulcs rendelhető az ebay-ről
Hi
Pl B Corsaba azt hiszem valami 101 clip típusú riasztó van. Elemcser után úgy tudod ráhangolni/szinkronizálni, hogy áramtalanítod a riasztót azaz leszeded az aksiról a sarukat. Amikor visszarakod a sarukat akkor lenyomod a kulcsot és szinkronizálja magát. Nekem így sikerült párosítani. Sokk sikert.
Nagyon úgy fest a dolog, hogy ezek szerint ez csak gyári távvezérlőknél probléma. A többinél nincs gond az elemcserénél...
Üdv Inhouse
Igen, nekem is erősen ez a gyanúm, ugyanis az egyik kollégámnak is 99 seat-ja van és Ő is távkapcsoló problémával küszködött (szervizben 30.000 forintért orvosolták volna a problémát ), elmeséltem neki a sztorit, mire szerzett 2 db elemet.
Kicseréltem az elemeket és tanítás nélkül is újra működött.
Sziasztok, légyszi segitsetek. a urc22b távirányito kód kellene orion tv hez. légyszi küldjetek nekem. 4 számjegyes. sos . segitsen valaki .
Helló.Nekem szintén ez lenne a problémám.Citroen evasion gyári kulcsot kéne programozni.Találtam már egy-két dolgot,de az összes ledes távirányítóhoz való.Na ez nem ledes.Tudna valaki segíteni?Előre is köszi
Sziasztok!
Nekem VW passatom van 1997-es évjárat. Az egyik bicskakulcsból kicseréltem az elemet és nem működik most. Tudna nekem valaki betanítási útmutatót adni? Lenne még egy kérdésem,nem ide illik, de hátha valaki ebben is segítene. (A belső világítás)Ha nyitom kulccsal a kocsit akkor az ajtó kinyitásával felkapcsol a lámpa, viszont, ha mondjuk nyitva van a garázsban és csak úgy kinyitom az ajtót, akkor csak az egyik hátsó ajtóra kapcsol fel a lámpa.????Mi lehet a gond? Hol vannak az érzékelők?A csomagtaróban sem mindig kapcsol fel a lámpa:S A félreértések elkerülése végett nőből vagyokNem szeretném h átvágjanak a szervízbe. Válaszokat előre is köszike!
Üdv!
A seatomhoz a fent említett kulcs elektronika van (Siemens BS 977201 b). Mikrokapcsolókat cseréltem benne mert nem nagyon akart működni. Amikor összeraktam kellett egy távtartót beleraknom, mert állandóan nyomódott a gomb. Egy pici fémdarabot tettem bele, de nagyon nehezen bírtam tanítani. Kellett egy kis idő mire rájöttem hogy a fémdarab eltérítette a frekvenciát, pedig nem ért hozzá semmi vezetőhöz.Kivettem a fémdarabot, és lefaragtam a gombból, ezután jól működött pár alkalomig. Újra tanítottam, megint működött párszor. Új elemek vannak benne, a led villog. Most néha elsőre működik, néha többszöri nyomásra. Főleg ha hirtelen nyomom meg, mert ha nyomva tartom akkor nem jó. Nyitásnál-zárásnál is ugyanaz a helyzet. Olyan, mintha valami most is eltérítené a frekvenciát, vagy mintha kevés lenne a szufla. Talán egy rossz kondi okozhatja a hibát? A képek alapján ki mit cserélne benne? Köszönettel!
Vásároltam egy használt Audi A4-es szgk.-t, de mindkét bicskás kulcsban ki volt merülve az elem.
Tettem bele újat (2032), most meg kellene tanítanom a működtetésre. Segítséget szeretnék kérni erre, nem szeretnék úgy próbálkozni, hogy közben valamit nagyon elrontok. Várom kedves rendszergazda vagy fórumozó szíves segítségét!
Sziasztok.Van egy 2000évjáratu b vectrám.Elemet cseréltem a kulcsba és most nem lehet távirányitoval nyitni-zárni.Hogy kell feltanitani a kulcsot,hogy müködjön?Elöre is köszönöm a választ.
Sziasztok.Vettem egy AUTEL MS509 autodiagnosztikai müszert OBDII,EOBD,CAN.Nem adtak hozzá magyarnyelvű leirást.Valakinek nincs véletlenül? Megköszönném ha átküldené!
sziasztok! nekem az lenne a kérdésem, hogy mi van akkor, ha a központi zár össze van kötve a riasztóval? így is újra lehet programozni a távirányítót? elemcsere volt benne. es vszínűleg megint ledobta a programot. a baj az, hogy ha most kinyitom az ajtót, beriaszt a kocsi, és nem lehet kikapcsolni, csak ha a pántot leveszem az aksiról. azt hittük aksi baja van...
valaki tudna ebben segíteni, ilyenkor mi a teendő?? pénteken utaznánk...és egyelőre ez így reménytelen köszönöm szépen, Timi
Szia. A gyári távos kulcsa van semmi extra.
Üdv.Jacoka.
A Seat Leonomhoz tartozó rádiófrekis kulcsommal van probléma, jelet ad de, nem nyitja a központi zárat. Az autót 2005-ben gyártották és patkókulcs van hozzá, a mellékelt képen a középső. A szinkronizáláshoz szeretném a segítségedet kérni. Elemet cseréltem benne.
Sziasztok!
1997 évi Volvo V40, nem távirányítós a központi zár, hanem kulccsal nyitom-zárom. Kezdem megunni a sok hátrányát (téli befagyás, stb) és távirányítósra szeretném megcsinálni. Milyen megoldást tudnátok ajánlani...? Ami egyszerű és nem túlzottan költséges. Én erre gondoltam, mivel vezeték nélküli, nem kell fúrni-faragni. http://viewitem.eim.ebay.hu/DC-12V-4channel-RF-Wireless-Remote-Cont...9/item Viszont azt nem értem hogyan fog ez kommunikálni az én 16 éves autóm központi-zár rendszerével...? Netán vegyek egy egyszerű (vezetékest) amit szerelővel beköttetek? Előre is köszönöm! Idézet: „Viszont azt nem értem hogyan fog ez kommunikálni az én 16 éves autóm központi-zár rendszerével...? ” A vezetékekkel, amivel összekötöd őket. Csak azt nem értem, miért akarsz Angliából vásárolt kapunyitóval kínlódni, mikor itthon kapsz autóba valót ennél olcsóbban.
Sziasztok. 98-as A4-esem van, a riasztója Elettrauto Zampieri típusú. Elemcsere után nem hajlandó működni. A probléma az, hogy az autó zárva van, ha kulccsal kinyitom riaszt, holnap pedig használnom kell, de nem tudom milyen minőségű a riasztó, nem akarom, hogy az első sarkon lerohadjak, mert megszakítja a befecskendezést. Valaki tudna segíteni? Elég nagy k@kiban vagyok. :\
Nekem is lenne 1 kullcsproblémám. Valami törtent a kulcs elektronikájával. Működik, de nem abba a frekvencia tartományba amibe kellene. Mit lehet vele tenni?
Üdv Mindenkinek! Én most úgy jártam, hogy hiába nyomom a kulcson a nyitógombot, nem "pittyegi" ki a járgányt... pedig már a pótkulccsal is próbálkoztam. Kinyitni a zárat nem merem, mert akkor beriaszt és ott állok egy vijjogó autó mellett... Még 2011-ben szerelték be, Caesar CT-204 U/R (lehetetlen a szaki írását kiolvasni...). Azóta ők egyszer cserélték az elemeket. A gond, hogy a város két végén vagyunk... Én a harmadik kerületben. Ki mit tud javasolni? Nyissam ki nyugodtan? Aztán szedjem le a sziréna sarut? Attól még nem biztos, hogy beindítható..
Üdv mindenkinek!
Egy apró de annál boszantó hibába futottunk bele a család legújabb tagjával egy Audi A4 - el 98 gyártásu bicskakulcsos 2 gombos távvezérlővel. Elemcsere után nem reagál semmire... internet utánaolvasás sok- sok infó, de sajnos a miénken mind 2 oldalon a zár vakolva van s 1 db távvezérló révén az autó jelenleg nem zárható. Hogyan lehetne újraprogramozni a távkapcsolót? Mint hogy az autó nyitva van a kérdésre a válaszokat SOS ben várnám. Előre is köszönet mindenkinek!!!! Idézet: „Elem,vagy akkucsere esetén mi mindenkor a legjobb minőségüeket építjük be,melyek nem 1-2 hétig fognak üzemelni,hanem évekig! Általában GP akkumulátorokat használunk még azokba a távirányítókba is,melyekben eredetileg elem volt! Ezek képesek statikus áram felvételére is,így amikor ön zsebbe teszi,vagy a gyújtáskapcsolóba,az akku mindíg töltődik!” Ohh, mindig hall az ember valami újat.
Különleges kérdéssel fordulok hozzátok, melyben remélhetőleg segítségemre tudtok lenni.
2004-es 1,4-es Volkswagen Polo autómban Keetec C100-as riasztó van. Az autó megvételekor kaptam hozzá két kulcsot, két távirányítóval. Ezek közül az egyik távirányító megadta magát, elemcsere után sem reagált a nyitásra/zárásra. Szét lett szerelve, egy újratanítás végett, viszont hiányzik a riasztó felszereléséből egy LED kapcsoló, ami általában a LED lámpa mellett szokott lenni. Ezzel a kapcsolóval lehet újratanítani a távirányítót. Tudja valaki honnan tudnék beszerezni egy ilyen LED kapcsolót? Előre is köszönöm! A hozzászólás módosítva: Feb 6, 2015
Sziasztok vettem egy utángyártott audi távirányítót az ebay-en nem tudja valaki véletlen hogy kell programozni a távirányított?
http://www.ebay.co.uk/itm/4D0-837-231-A-433-92-MHZ-A3-A4-A6-TT-NEW-...561923 Audi a3 facelift 2002-es 1.9pdtdi Egy ilyen kulcsról lenne szó! A hozzászólás módosítva: Jún 25, 2015
Az eredeti kulccsal mi lett ?
A hozzászólás módosítva: Jún 25, 2015
Az a helyzet , hogy ez egy olyan dolog , hogy honnan lehet tudni azt , hogy valóban a sajátodhoz kell , és nem úgymond tolvaj kulcsnak hm ????
külföldről behozott autóról van szó ami elsősorban alkatrésznek jött egy kulccsal de meglett csinálva teljesen működő képesre és szeretnék hozzá még egyet!
Mért te már csináltál tolvaj kulcsot, hogy egyből erre gondolsz? |
Bejelentkezés
Hirdetés |