Fórum témák
» Több friss téma |
Gábor köszönöm a segítséget. A siker megvan, megoldottad a problémámat.
Suzuki bontóban adtak egy zavarszűrőt kipróbálásra, ott helyben beraktam és már működik is a fordulatszámmérő, 5-6 év után először. , két boltot kérdeztem, csak rendelésre és csak gyári lett volna majd 11.000FT-ért , először azt sem tudták miről van szó, mert még egy darabot sem keresett senki, állítólag nem szokott meghibásodni. A kocsimba lévőnek eléggé eloxidálódtak az érintkezői, a bontóban kapottnak viszont teljesen fémtiszta a felülete. Köszönöm a segítséget még egyszer. Üdvözlettel, Tibor
Szia!
Örülök, hogy tudtam segíteni! Üdv: Gábor
Sziasztok! suzuki swift sedan-hoz (1998) keresek elektromos kapcsolási rajzot a 4db ablakemelőhöz.
Üdv.: Zoli
Üdv!
Valaki tudna nekem segíteni suzuki swift ferdehátú 2002-es hengerenkénti injektoros, jeladós, úgy indúl mikor jó kedve van. A jelenség mikor nem indul nincs szikra, a szivattyú nyomása 4bár. Mikor nem indul mit mérjek és hol? Mikor beindul megy a végtelenségig!? Kösz a ségítséget vagy a tanácsot!
Sziasztok!
Egy 95-ös swift sedan hátsó hangszóró kábelét szeretném kicserélni (illetve új hangszórókat tenni a kapaltartóba), ehhez ha jól tudom fel kell szedni a kárpitot és le kell bontani mindenféle elemet a vezető felöli bal oldalon, ugye? Tudna valaki adni egy helyes kábelezési rajzot? Köszönöm!
Szia!
Igen, jónak tűnik, csak azt nem tudom, hogy az Lg/B-ből az "Lg" milyen színt jelöl? (light green?)
Megtaláltam közebn a jelöléseket Még annyi, hogy olyan rajz nincsen valakinek, ami a kábelek elhelyezkedését mutatja (hogy pontosan hol is kell keresni az adott kábelt) ?
Szia! Ha erre gondolsz... Az lg az világoszöld..
Sziasztok.
A Suzuki Swift GLS típusú négykerekűm megvásárlása után azzal szembesültem, hogy a fejegység bekapcsolása után ha a fényszórót felkapcsolom, a fejegység kikapcs, majd késöbb kimegy a műszerfal világítás biztosítéka. A fejegységem kiszerelése után az alábbi problémával szembesültem: Az előző tulaj az ISO csatlakozós megoldás helyett mókolt a kábelekkel, csakhogy leírást sehol sem találok, minek hová kellene mennie, vagy hogy s mint, igy a hibát nem tudom kiszürni. Ha tudnátok valahogyan segíteni, nagyon megköszönném. A hozzászólás módosítva: Aug 6, 2015
Szia!
A lap teteje felé Joe001 adott linket a teljes szervizkönyvhöz, abban mindent megtalálsz. Bővebben: Link Üdv: Gábor
Sziasztok!
Egy 1.3-as, 4 ajtós Suzuki Swift GLX (2000-es) központizárával akadtak bajaim. A vezérlőben elégett egy "áthidaló kapocs". Ezt "megpatkoltam", utána megint ment egy ideig rendesen a zár, majd javíthatatlanra égett a NYÁK. Rendeltem egy ugyan olyan bontott vezérlőt, mert úgy gondoltam, azzal lehet a baj... de újra elégett ugyanaz a "kapocs". Így most még javítható a vezérlő, de félek, hogyha visszakötöm újra elég... Egy ismerősöm azt mondta, hogy zárlatosak/szakadtak lehetnek a vezetékek az ajtóknál a nyitási ponton. Nekem viszont nincs olyan nagy türelmem, hogy szétszedjem/újrakábelezzem a kocsit, keresvén a hibát. Van erre valami egyszerűbb módszer? Esetleg mit érdemes megnézni? Előre is köszönöm, Lóránt. A hozzászólás módosítva: Aug 11, 2015
Most láttam csak meg a képen, hogy egy dióda is megadta magát... Bár ettől a kérdés tárgya nem változott, csak kiderült hogy romlik a szemem
Szia!
A jelenség mindenképpen valamilyen testzárlatra utal. A motorok párhuzamosan vannak kötve, célszerű lenne egyesével lekötve megmérni őket. Ennél talán fontosabb, hogy az oda vezető kábeleket mérd meg test illetve tápoldali zárlatra. Lehúzod a vezérlőt és a motorokat, utána tudod mérni a kábelezést. Esélyes, hogy valamelyik ajtó átvezetésnél dörzsölődött ki a szigetelés. Mérés közben még az ajtókat is célszerű megmozgatni. Egy áramfelvételt is célszerű mérni, egy elektromos hiba kellemetlen égéseket tud okozni. Pár hozzászólással előbb a teljes gépkönyv elérhető. Üdv: Gábor
Köszönöm a segítséget! Mértem mindenféléket... aztán meguntam, hogy látszólag minden rossz, és nekiálltam lehúzni az ajtónyílási pontnál lévő gumitömlőket. A mindkét hátsó ajtónál sérült volt 2-2 vezeték, azokat megcsináltam, de az elsőkhöz nem férek hozzá az ajtó leszedése nélkül, pedig ott is van hiba mert visszaduktam a vezérlőt és leolvadt az áthidaló drót burkolata némi használat után.
Esetleg tudsz valami fájdalommentesebb módszert az ajtó leszedésénél? Próbáltam áthúzni az autóba és az ajtóba is a kábelköteget (lebontottam az ajtót és mindent lecsatlakoztattam), de nem nagyon ment amiatt a gumi szar miatt.. Így nem tudom, hogyan férhetnék hozzá, ajtót még sosem szedtem le, és kicsit félek a dologtól, ha lehet, elkerülném. Valami jótanács? Köszönettel, Lóránt
Szia!
Régen volt ilyen autóm, nem nagyon emlékszem a mechanikára. Szerintem az ajtó burkolat levétele után valamennyire hozzáférsz. Nekem annó csak a hátsó ajtóban szakadt el a vezeték, a többi túlélte. Üdv: Gábor
Segítséget kérek /suzuki swift / ablak emelő kapcsolóm halt meg, mind a kettő az ablakom lehúzva maradt sajnos, valakinek van ötlete, nagyon megköszönném, üdvözlet
A hozzászólás módosítva: Aug 16, 2015
Szia!
Gyorsjavításként az ajtókárpitot le kell venni, és a kapcsolóba menő vezetékek közül a záró oldalt összezárni míg fel nem húzza. Másik megoldás, a mozgató motorról lehúzni a vezetékeket és megfelelő polaritással felhúzatni az ablakot. Utána kapcsoló csere... Üdv: Gábor
Ha valóban ez a helyzet, akkor az ajtókárpit lebontása után direktbe adhatsz áramot a motornak és így felhúzható.
Sziastok most vettem egy 2002 ferde hátuljú Swiftet. A csomagtér világítás nem működik. (Izzó jó) Hol találom a kapcsolóját? Kerestem körben a csomagtérnél de nem találtam. Gondolom egy sima NC kapcsolót kellene keresnem.
Sziasztok,
ismét sikerült lemerítenem az akksit a belső világítással úgy, hogy valamelyik ajtót nem csuktam be teljesen. Asszony vitte volna a gyereket reggel iskolába. Arra gondoltam, hogy a gyújtáskapcsoló utánra kötném a belső világítást, így véglegesen megelőzve a tegnapit. A kérdésem: hol találom a biztosítéktáblán a belső visszapillantónál lévő belső világítás kábelét? Hogy tudok neki gyújtáskapcsoló utáni tápot adni? Régi Swift-ről van szó. Köszönöm előre is!
Szia!
Többféle variációt is gyártottak egy-egy évjáraton belül, felszereltségtől függetlenül is. (Nem tudom miért?) Az enyém 2003-as, a lámpatest tetején van egy billenő kapcsoló, kézzel kell(ett) kapcsolni, amíg be nem építettem egyet a kalaptartó melletti műanyag elembe. Másik autóban a csomagtér ajtó zárral egybe van építve, a harmadiknál a zár melletti részen van gyárilag, ami egyben az utastér világítást is kapcsolja. Mindhárom azonos évjárat, azonos felszereltséggel.
Sziasztok.
Azért írok ide, hogy megosszam a tapasztalatom márkatársaknak. Egy 2000- évjáratú 1.0-ás swiftem van, és az utóbbi időben szépen lassan előjött az alapjárat ingadozás probléma. Olvastam mindenfélét a neten, hogy lehet lambdaszonda hiba, map szenzor hiba, vákumcső hiba stb.. de végleges megoldást nem találtak a problémára. A megoldás viszont roppant egyszerű. Az injektor oldalán (menetirány szerinti jobb) helyezkedik el a fojtószelep állás érzékelő szenzor. Ezen a szenzoron kell egy picit állítani. A menet a következő. Be kell karcolni az eredeti állást, és a csavarok fellazítása után az óramutató járásával megegyező irányban egy vonásnyit el kell forditani, hogy az alapjárat épp stabilizálódjon. Ennyi. Remélem segitségére lehettem a többi márkatársnak akik ugyanazzel az alapjárat ingadozással küzdenek.
sziasztok
valaki tudja erre a választ eseteleg? köszi |
Bejelentkezés
Hirdetés |