Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Opel Astra elektromos hibák
 
Témaindító: nrgie, idő: Júl 19, 2010
Témakörök:
Lapozás: OK   46 / 138
(#) helektro válasza nagy_david1 hozzászólására (») Okt 6, 2015 /
 
Felülről a csatlakozók felöl nem tudod összekötni, mert nem fogod tudni visszatenni az UEC-et, mert a csatlakozóknak kvázi vízzárónak kell lenniük.
Ki kell venni a 3 nagy csatlakozót és alulról kell a 6 pár vezetéket összeforrasztani.
Nem kis meló, de többet nem lesz vele gondod.
(#) nagy_david1 válasza helektro hozzászólására (») Okt 7, 2015 /
 
Köszönöm. Pedig már az UEC-et is darabokra szedtem de rájöttem ott nincs mit tenni és pár órámba telt mire sikerült összerakni pár letört műanyag darabbal, hajlott lábbal és sok sziszegéssel részemröl. Azokat a csatlakozókat valami oda tartja vagy szimplán ki lehet "tépni" a helyükről?
(#) Gyorg496 válasza BarnaPili hozzászólására (») Okt 10, 2015 /
 
Szia! Megnéztem, kormánytekerésre is halvanyodik a belső világítás! Mi a teendő ilyenkor?
(#) levaitamas válasza Gyorg496 hozzászólására (») Okt 10, 2015 /
 
Semmi. Elektrohidraulikus a szervó. Természetes jelenség.
A hozzászólás módosítva: Okt 10, 2015
(#) Gyorg496 hozzászólása Okt 10, 2015 /
 
Ès ez ellen semmit nem lehet tenni? Igaz most egy Coupe fehèr szànlapos km òra van benne, lehet csak ezert veszem èszre?
(#) zoly15 válasza Gyorg496 hozzászólására (») Okt 10, 2015 /
 
Lehet hogy az akkud gyengélkedik, vagy nincs teljesen feltöltve, mérd meg az akufeszt mennyit esik mikor tekered a kormányt.
(#) BarnaPili válasza zoly15 hozzászólására (») Okt 10, 2015 /
 
A szervo emberes áramot vesz föl,ha azt akku gyengül,akkor ezt jelzi a halványodás. Ha az test kábel jól érintkezik,akkor akksi lesz a ludas. Most kimentem,megpróbáltam. Ha álló motorral ki be kapcsoltam,akkor kicsit hunyorított a belső világítás. Ha beindítottam,akkor a generátor kikompenzálta a terhelésváltozást.
István
(#) zoly15 válasza BarnaPili hozzászólására (») Okt 11, 2015 /
 
Tudom hogy elég szép áramokat fölvesz az akkuból, volt már ilyennel dolgom igaz az A2-es volt....
(#) Gyorg496 hozzászólása Okt 11, 2015 /
 
Akkor sanszos, hogy az akksi lesz a tré.. csak 4 éves lassan..
(#) helektro válasza nagy_david1 hozzászólására (») Okt 11, 2015 /
 
Én is megcsináltam az összekötést, de sajnos már nem emlékszem, mert az már évekkel ezelőtt történt.
(#) varika hozzászólása Okt 14, 2015 /
 
Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni.
Adott egy 2001-es Z16xe m. kódú G Astra, aminél ha az irányjelző kapcsoló vissza kattan alap állapotába, akkor a távolsági fényszóró felkapcsolódik. Kapcsoló volt cserélve, de annál pedig mindíg aktív a távolsági.
Ha valakinek van ötlete v. találkozott ilyen hibával, kérem segitsen!
Előre is köszönöm
(#) levaitamas válasza varika hozzászólására (») Okt 14, 2015 /
 
99%-ra kapcsoló hiba.
(#) nzozz válasza varika hozzászólására (») Okt 14, 2015 /
 
A kapcsoló csatlakozójánál rendben vannak a vezetékek?
(#) hapcy hozzászólása Okt 18, 2015 /
 
Hello. Kérdés: folyamatosan világít a beltér világításom, menet közben is. Fék taposására kikapcsol, utána folytatja.
Érintkezők ellenőrizve, izzók rendben, kapcsolók rendben...
Mi lehet a hiba?
(#) levaitamas válasza hapcy hozzászólására (») Okt 18, 2015 /
 
Nincs kihúzva a világítás kapcsolód?
(#) zolika60 válasza hapcy hozzászólására (») Okt 18, 2015 /
 
Hogy az izzó rendben, azt sejtettem, mert világít. Ha a kapcsolók valóban rendben vannak az ajtókban is, akkor valami durva kókányolás lehet az elektromos rendszerben. Például nem gyári módon van bekötve a rádió, esetleg egy rosszul beépített riasztó, vagy belsővilágítás késleltető is lehet az ok.
(#) zolika60 válasza levaitamas hozzászólására (») Okt 18, 2015 /
 
Jaj tényleg ez Opel az kapcsolja a belső világítást. Ez is lehet az ok.
(#) nagy_david1 válasza hapcy hozzászólására (») Okt 19, 2015 /
 
Megerősítem zolika60 válaszát. Nézd meg a kábelezést az ajtókban. Főleg a hátsókban. Ugyan így jártam, igaz nekem a fék taposáshoz sok köze nem volt (álló helyzetben is ha fékezel kialszik?). Amúgy se árt megnézni a hátsó ajtó vezetékeit, nekem a 10-12-ből 4 volt csak ép (ASTRA H).
A hozzászólás módosítva: Okt 19, 2015
(#) Wain hozzászólása Okt 23, 2015 /
 
Sziasztok!
Még új vagyok itt. Van egy Opel G Astrám benzines. Azért fordulok hozzátok mert már a harmadik szerelőnél tartok és senki nem tudja mi a baja csak találgatások vannak. A hiba jelenség hogyha kb 90el megyek és utána valamiért fékeznem kell, például körforgalomhoz vagy kereszteződéshez érek a motor leáll. Utána azonnal beindul de általában darabosan jár a motor és alapjárat sincs. Mihelyt elveszem a lábam a gázról és a fordulat 1000hez közelít leáll. Vagy ha kiveszem üresbe akkor is. Ha félre állok pihenek kb 5 percet akkor mintha mi se történt volna megy normálisan addig még megint nem megyek legalább 80-90-el és nem fékezek újból. Ha városon belül közlekedek 50el akkor semmi gond, mintha semmi baja nem volna.
Reménykedek hátha találkozott már valaki hasonló jelenséggel.
Hibakód nincs.
Motor típus: Z16XE
Köszönöm előre is a válaszaitokat!
A hozzászólás módosítva: Okt 23, 2015
(#) Ricsi89 válasza Wain hozzászólására (») Okt 23, 2015 /
 
Egy fojtószelep takarítást megérne a dolog, hátha segít.
(#) kaqkk válasza Wain hozzászólására (») Okt 24, 2015 /
 
Igaz hogy nekem diesel az autóm de a felső holtponti jeladó hibája miatt hasonlóan viselkedett ,
(#) Wain válasza Ricsi89 hozzászólására (») Okt 24, 2015 /
 
Elnézést Azt el is felejtettem írni hogy miket néztek már meg. A fojtószelepet takarították ki elsőnek. Utána üzemanyag rendszer tisztító folyadékot adtunk a benzinhez, akkor hirtelen még rosszabb lett. De napokkal később meg jobb. Pár napja a tápszivattyú vezérlése direktre lett kötve hogy ne a computer vezérelje. Mivel a szerelőnek egyszer volt hasonló hibája. Tegnap kiakartam próbálni hogy hideg motorral. De úgy nem hozta a hibát, sőt utána meleg motorral se akarta.
Most már még tanácstalanabb lettem. A nagyobb sebességről alapjáratra állás utáni leálláson kívül nem tudom mihez kötni a hibát.
(#) Wain válasza kaqkk hozzászólására (») Okt 24, 2015 /
 
Köszi! Ezt majd megemlítem a szerelőnek.
(#) kaqkk válasza Wain hozzászólására (») Okt 24, 2015 /
 
Azt próbáld meg hogy egy ilyen "akció" után alacsony sebességfokozatban meghuzatod a motort akkor ki teszi e a hibajelző lámpát , ha igen akkor kb 80% az esély hogy ő a bűnös (ja és nálam sem volt hibakód)
(#) Wain válasza kaqkk hozzászólására (») Okt 24, 2015 /
 
Ezt még a legelején próbáltam, ráadásul tiltásig. De nem volt hibakód. Majd újra próbálom most is, mostanság többször előjön a hiba mint akkoriban.
(#) madazg77 válasza Wain hozzászólására (») Okt 24, 2015 /
 
Szia!

Nekem egy F Astrám van és szinte ugyan ilyen hibát produkált. Annyi különbséggel hogy nekem bekapcsolta hibajelző lámpát. Volt pár szerelőnél de mindenki csak tapogatózott. Végül is meg lett a bűnös. A kilométerórát kellett kicserélni. Ugyan is a computer a kilométer órától kapja a sebesség jelet. Sajnos csak kompletten tudtam cserélni mert a számláló mechanikával egybe van építve az elektronika.
Hátha ez az infó segít.
Szia.
(#) levaitamas válasza madazg77 hozzászólására (») Okt 24, 2015 /
 
Nekem G van és a váltóból kapja a sebességjelet.
(#) Ricsi89 válasza levaitamas hozzászólására (») Okt 24, 2015 /
 
Ez sem igaz, mert az ABS-től.
(#) levaitamas válasza Ricsi89 hozzászólására (») Okt 24, 2015 /
 
Nekem nincs benne ABS. Biztosan onnan kapja a sebesség jelet, mert váltó cserekor jöttem rá, hogy amit vettem váltót az nem jó. Maradt egy plusz csatlakozó. 98-ban így csinálták. Ne állíts olyat amiben nem vagy biztos.
A hozzászólás módosítva: Okt 24, 2015
(#) Alaca74 válasza levaitamas hozzászólására (») Okt 24, 2015 / 1
 
98-ig a váltóban volt a jeladó, 98-tól a bal első kerékcsapágytól veszi a jelet, ha ABS-es, ha nem.
Oda mindenféleképpen ABS-es kerékcsapágy kell.
Következő: »»   46 / 138
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem