Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » FIAT elektromos hiba
Témaindító: Peti.Janka, idő: Máj 11, 2007
Témakörök:
viz nincs benne és a csavarok elöirás szerint lettek lehuzva kellö nyomatékkal a kép szerint.
Jó rendben jól húztad le. Csak akárhányszor leveszed illetve felrakod a hengerfejet az annyiszor torzul egy kicsit. De ha úgy látod,hogy rossz akkor vedd le. Én innen nem látom motort csak abból tudok segíteni amit le írsz
persze érthetö és köszönöm is a segitséget arra jutottam hogy holnap kiveszem a hengerfejet és megprobáljuk hogy ereszt e a szelep .... ha igen akkor becsiszoljuk ha nem akkor meg csak finomitás kell.... de a gyujtás nagyon jol lett beállitva mert minden jelen van még mindig és semmi nem mozdult el holott hátramenetbe is betoltuk csak nem jött össze mert barátnöm tolta az autot XD
Jó akkor vedd le ha úgy látod jónak. Azért én hátrafelé nem próbálnék betolni egy szíjas motort. Végül is a mechanizmus ugyan az mert a váltó fordítja meg a menet irányt de előre felé se hasznos betolni nem hogy hátra.
értem akkkor nem tologatjuk hallgatok rád.... tanács???? nézzem meg a szelepeket hogy zárnak e???
Ha már leszedted a hengerfejet akkor mindenképpen nézd meg legalább is én megnézném.
persze ezért kérdeztem rendben akkor ez lesz leveszem ha ereszt a szelep nem zár rendesen akkor becsiszolom és hurrá.... elvileg ...
Akkor már csak indulnia kell a szekérnek. Bár azért mert nem szár a szelep rendesen attól még nem durrog.
a légszürö nincs fent igy azért durrgo szerintem ... mert a karburátornál durrogott mikor elrobbantotta a benzint legalább is ott jött fel göz szerü valami .............
Akkor ezek szerint még nincs topon a gép ha ennyi minden hiányzik még róla. Bár lehet,hogy légszűrövél könnyeben indul mert kevesebb levegőt tud felvenni.Magyarul szegényebb dúsabb lesz a keveréke
hmmmmmmmm értem akkor felteszem azt is rá..... hátha minden jo minden stimmel jelen van benzin is van benne vizet nem raktam emrt minek... majd ha beindul akkor feltöltöm meg olajjal is mivel most csak annyi van benn hogy ne süljön be meg ne villogjon a visszajelzö szóval az is van benne ugy hogy szerintem a szelepek nem stimmelnek de felteszem a légszüröt is hátha az a baj.....
Ne haragudj meg azért, hogy ezt írom, de szerintem keríts valakit aki ért hozzá, mert ebből hosszú kínlódás lesz és a kocsid is rossz marad.
Próbáld meg veszteni nem vesztesz semmit maximum az idődet amit rá szánsz. De ahogy itt olvastam nem sajnáltad az időt a géptől. Bár ha nagy az előgyújtásod akkor is durroghat a karburátor
köszi de keritettem és ez lett belöle.... mivel a tárcsa miatt lett ez hogy vettem másik hengerfejt mert a sok okos autószerelö aki itt volt és látta mondom autószerelö azt mondta hogy a fötengejre menö tárcsa nem befolyásolja a szikra képzödését csak a töltésben van szerepe és kb pár napja derült ki hogy mégis na most ha én keritek szerelöt mondjuk a suzuki szalont akit már felkerestem mert ott elvileg értenek hozzá csak a szét bontás 25 ezer forintba került volna plussz kodolvasás és javitás annyit irtak hogy a szétszedési dijon ami 25 ezer forint plussz 8 ezer a munka dij és a plussz orák persze ja és 8-ezer forintol 120 ezerig terjedhet a javiáts..... szóval lehet kalkulálni inkább kinlodok és hallgatok a segitségekre itt vagy más csoportokban minthogy kiadjak 60-70 ezreket azért mert pl most felrakták volna a tárcsát rá és hopp már van szikra.... szóval nagy baja már nem leeht .....szerintem
azt tudom állitani valahogy ? vagy a vezérléssel léehet állitani ?
és nem nem sajnáltam az idöt töle csak biztam benne hogy elindul mert megkaptam az uj kábelokat és olyan szikrája van hogy bozot tüzet lehet gyujtani vele
Én csak lehetőségként mondtam neked,hogy ez is elő fordulhat. De ha minden a helyén van akkor kizárható. Terád a légszűrőt és próbáld meg indítani ha nem indul másfelé kell keresni.Ha nincs raj a légszűrő akkor a számítógép se fog jó adatokkal dolgozni. És hibás parancsot küld.
ezt nem tudtam .... o.O hmmmmmm lehet hogy ennyire befolyásolja? csak példaként mondom hogy a fürészem se indult be amig a kezem nem raktam a karburátor elé vagy fel nem raktam a kis szivacsot ami a légszüröként szolgátl.... mikor feltettem elsöre beindult a fürész ... remélem ez van az autóval is ......
Hát nagyjából igen Bár a láncfűrész motorja egy" kicsit" más de a működési elve hasonló. Mindegyik levegőt szív az üzemagyag elégetéséhez.
Jó rendben meglátjuk felrakom a légszüröt is hátha mert olyan nagyon mintha sok lenne a benzin mert rendesen mikor robbantja a benzint a karburátortól feljön egy ""nagyobb"" füstös gözös kis kupac és ennyi utána teker egy másodpercig és ujra.... a sorrend a gyujtásnál jo mert kivettem a gyertyákat is és látni hogy 4-1 aztán 3-2 adja a szikrát....... szóval passz de lehet elviszem a hengerfejet kompletten szaloba lebontva és becsiszoltatom a szelepeket ugy hogy jo legyen és akkor csak fel kell rakni ujra beállitani és akkor már nemmie kell.... uj a gyertya a kábelek az akksi a szíjak a csövek a generátor is már szóval minden uj kap még uj olajat is meg egyébb dolgokat csak induljon el a mocskos........
Egy pár szelep zárás tökéletlensége miatt a motornak kéne járnia, ha nem is jól. Mivel a tiéd nem indul más, vagy más is a probléma. Sajnos innen a gép mellől nem láthatom, hogy mi, mint ahogy Sufni-Tuning kolléga sem. Egyébként merre vagy?
tolna megye magyarkeszi .... és gondoltam rá én is hogy ha esetleg egy két szelep nem zár jol attol még elindul csak csattog durrog -
Ez a gyújtás sorrend nem jó. Már előbb is írtam.
hát érdekes mert ezt is autószerelö mondta nekem...... 4-1 -3-2 igy van fent a trafón a kábel és igy van fent a gyertyákon is
Ez így van csak arról tudok következtetni,hogy mi lehet a gondja amit ide leírnak. Abból próbálok segíteni amit tudok több kevesebb sikerrel ugyebár
és köszönöm is amit tudok látok infot elmondom nincs okom titkolni
Nagyon szívesen örülök ha tudtam segíteni A élosztón rajta van,hogy melyik kábelt melyik gyertyára kel dugni
persze értem és igy is raktam össze ... ahogy most a kép mutatta aszerint van fent az autóban is
Kérlek, hogy figyelj oda amit csinálsz! A "firing order" az az gyújtási sorrend ami 1-3-4-2 ! A trafókba menő nagyfesz kábelek sorrendje az egy azon trafóba csatlakozó kábelek hengerszámát jelzi az az egyik trafóba az 1. és 4. a másik trafóba a 3. és 2. hengerhez csatlakozó kábelek legyenek bedugva. Bővebben: Link
A hozzászólás módosítva: Márc 6, 2016
akkor KÖSZIIIIIIIIIIIIII igy már világos hogy miért is nem indul rossz a sorrend.... a trafóba menö kábelek igy vannak bedugva hogy az egyesnél van a 4-1 a kettes trafónál meg a 3-2... tehát akkor a gyujtási sorrend nem jo igaz ?
A hozzászólás módosítva: Márc 6, 2016
|
Bejelentkezés
Hirdetés |