Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Skoda Octavia elektromos probléma
Lapozás: OK   149 / 195
(#) Zsomle válasza VIM hozzászólására (») Jún 4, 2016 /
 
Köszönöm!
Keresem a képet. Eddig csak mobilról olvasgattam, így gépről azért könnyebb
(#) Zsomle válasza Zsomle hozzászólására (») Jún 5, 2016 /
 
Lehet ezeket a képeket valahogy nagyítani?
(#) VIM válasza Zsomle hozzászólására (») Jún 5, 2016 /
 
A kép alatti elnevezésre kattints.
(#) Zsomle válasza VIM hozzászólására (») Jún 5, 2016 /
 
Na jó, azért annyira nem vagyok.. arra gondoltam, hogy a megnyitott képeket tovább lehet-e nagyítani
(#) kissi válasza Zsomle hozzászólására (») Jún 6, 2016 /
 
Azért írták, mert nem mindegy, hogy megnyitod vagy a nevére kattintasz: más felbontással kapod ugyanazt a képet!
(#) Zsomle válasza kissi hozzászólására (») Jún 7, 2016 /
 
Köszönöm, kipróbálom!
Zsolt
(#) Zsomle hozzászólása Jún 14, 2016 /
 
Sziasztok!
Úgy látom, mindenkinek rendben működik az autója! Az enyémnek sajnos újabb ötlete van, hogy mivel szórakoztasson. Egyik nap még rendben működött, amikor mentem ide-oda, de hazafelé már semmi. Olyan, mintha elindulna, alapjáraton a fordulat leesik, majd visszaáll. A fogyasztás folmegy. De sajnos visszamegy az is. És persze semmi hűtés. Digitklima, töltve nemrég volt. Mit tudok megnézni? Ha van valami ötlet, köszönöm szépen!
A hozzászólás módosítva: Jún 14, 2016
(#) Zsomle válasza Zsomle hozzászólására (») Jún 14, 2016 /
 
Kimaradt, hogy a klimáról van szó. Bocsi.
(#) VIM válasza Zsomle hozzászólására (») Jún 15, 2016 /
 
Szia! A klíma töltés után meddig működött hibátlanul a komfort? Talán ismét eleresztette a gázt vagy alacsony a nyomás a rendszerben, mert a kompresszor tengelyén lévő szimmeringnél ami kiszáradhat ha nem kap kenést időnként a rendszerhez adott kenőanyagtól. A tömörséget UV-s vizsgálattal szokták ellenőrizni, hogy hol ereszthet a csőhálózat ha ilyen nyomásvesztés, gázszivárgás esete áll fenn.
(#) Zsomle válasza VIM hozzászólására (») Jún 15, 2016 /
 
Köszi!
Közben kiderítettem, hogy mi a baj. A hűtőventillátorok biztosítékja volt kontaktos..
(#) albi88 hozzászólása Jún 18, 2016 /
 
Sziasztok. A problémám a következő lenne: hidegen nagyon gyenge és ingadozik az alapjarat, meleg motorral viszont jó. A hibakódnál azt mondták hogy zárlatos az alapjárati motor. Ki kell cserélni a folytószelepházat. Ez volt egy fél éve. En persze nem cseréltem, azóta is így közlekednek. A minap viszont elkezdett magas fordulatszámon pörögni alapjáraton, de utána visszaallt az előző állapot (hidegen gyenge, melegen jó). Viszont azóta meg az az újabb gond jelentkezett, hogy ha lelassitok keresztezodesbe, vagy csak simán visszavaltok kettesbe vagy egyesba erőtlenne válik a motor. Hiába gázolok semmi, viszont egy néhány másodperc múlva elkezd húzni. Mi lehet a gond? A folytoszelepet már megtorolgettem, kicsit javult de semmi komoly változás. Van valakinek tanácsa?
Köszi előre is!
(#) zoszka válasza albi88 hozzászólására (») Jún 18, 2016 /
 
A megtörölgetés kevés... Ki kell pucolni rendesen. Viszont a legfontosabb, hogy utána alaphelyzetbe kell állítani, vagy állíttatni, hogy a tanult, rossz beállási értékek ki legyenek törölve. 1-2 km után beáll és jó lesz.
(#) polyakdav hozzászólása Jún 19, 2016 /
 
Sziasztok!
Van egy 1998-as Octavia-m. Ma egyik pillanatról a másikra nem működött az irányjelzőm. A biztosíték jó, elakadásjelző működik, kormánykapcsoló is működik mert a parkolólámpát tudom mind a két oldalra kapcsolni. Mi lehet a baj? Relé? Ha igen azt honnan tudom megállapítani? Illetve hol találom?
(#) teodor válasza polyakdav hozzászólására (») Jún 19, 2016 /
 
Az ellankadasjelzo kapcsoloba van beepitve, ugy hogy valoszinu a kormanykapcsolo hiba.
(#) polyakdav válasza teodor hozzászólására (») Jún 19, 2016 /
 
A parkolólámpát külön kapcsolja? Mert az mindkét oldalon működik. Ki tudnám valahogy mérni a kormánykapcsolót?
(#) Ge Lee hozzászólása Jún 20, 2016 /
 
Üdv!
Akad valaki aki nagyon otthon van a szóban forgó autó elektromos lelkivilágával? Konkrétan arra lennék kíváncsi, hogy tárolja-e valahol a valós km adatot ami nem írható át, tehát ki lehet-e deríteni egy vásárolt autó esetében hogy "tekergették-e" a km számlálót? Vagy esetleg meg tudják-e ezt nekem mondani (nézni) egy Skoda szervizben?
(#) polyakdav válasza teodor hozzászólására (») Jún 20, 2016 /
 
Reggel kimentem megnézni, hogy mi a helyzet a kocsival. Működött az index mindkét irányba! Kicsit később már megint nem működött! De jobban körülnézve, se a fűtőventilátor, se az ablakmosó, se az ablaktörlő nem működik! Pontosabban ahogy kapcsolgatom a gyújtást, egyszer működik minden, egyszer meg semmi. Minden biztosítékot megmozgattam, és egyik sincs kiégve. Mi lehet a probléma?
(#) turbolader válasza polyakdav hozzászólására (») Jún 20, 2016 /
 
Jó eséllyel az "X" reléd a ludas, amelyik a gyújtásnál működő dolgokat viszi.
Műszerfal alatti táblában van ,elvileg az alsó sorban a második.
Ha ott jársz, célszerű ellenőrizni a bekötéseket a tábla alján, ott is lehet a csavaros kötéseknél kontakthiba (a 75x jelű csavarnál pl.).
Rosszabb esetben a gyújtáskapcsolóbetét.
A hozzászólás módosítva: Jún 20, 2016
(#) polyakdav válasza turbolader hozzászólására (») Jún 21, 2016 /
 
Köszönöm az ötletet. Megtaláltam a relétáblát. Valóban elég oxidos minden csatlakozó meg a relék is. De valamiért ma már működött minden. Lehet mert jóval melegebb van. Mindenképp foglalkozást igényel ez a tábla. Mindent lepucolok, reléket kicserélem. Köszönöm!
(#) Amarton válasza Ge Lee hozzászólására (») Jún 22, 2016 /
 
Ha Bosch EDC15 vagy EDC16 motorvezérlő van benne, akkor abból ki lehet olvasni.
(#) Arpad85 hozzászólása Jún 23, 2016 /
 
Sziasztok! 2007-es Skoda Rs-ről lenne szó... Kék füst, ha kicsit odalépek neki néha megtorpan, picit rángatózik, hideg indítás nehézkes, hiba kód nincs... Szerelő szerint PD elem lehet, de javasolták, hogy motorvezérlésen is meg lehet próbálni javítani szoftveresen az értékeken.. Van ötletetek esetleg?? Tudna valaki segíteni?? Előre is köszi!
(#) Ge Lee válasza Amarton hozzászólására (») Jún 23, 2016 /
 
Nekem az autodata-ból sem derült ki hogy milyen van benne, de valami M betűs rémlik (AUM motorkód). Ma be kellett mennem a skodához (gyertyacsere után megadta magát egy trafó) , de ott azt mondta a srác hogy ők sem tudják ezt megnézni.
(#) joci85 hozzászólása Jún 27, 2016 /
 
Nekem egy 2007-es Škoda Octavia 1,9 PDTDI 105 LE van és nem tudom hol keressem a problémát Az olajnyomásjelző lámpa hang és fényjelzést ad, Olajnyomás ellenőrizve, rendben van, olajgomba kicserélve Olajszivattyú is ki van cserélve . Ha valaki tudja hol keressem a hibát kérem segítsen!
A hozzászólás módosítva: Jún 27, 2016
(#) Amarton válasza joci85 hozzászólására (») Jún 30, 2016 /
 
Lehet, hogy műszerfal hiba vagy kontakt hiba a műszerfal és az olajgomba között. Az alkatrész cserélgetések helyett inkább diagnosztika kellett volna. A műszerfalból ki lehet olvasni, hogy mit érzékel. Egy multiméterrel meg meg lehet mérni, hogy tényleg azt méri-e, amit.
(#) zolika60 válasza joci85 hozzászólására (») Jún 30, 2016 /
 
Két olajnyomás gomba van. Mindkettő jó? Az egyik a hengerfejben, a másik az olajszűrőnél. Az utóbbi akkor van zárva, ha van kellő olajnyomás, az előbbi akkor ha nincs. Ha ezek rendben, akkor a műszeregységben van a hiba.
(#) Geografus hozzászólása Júl 1, 2016 /
 
Sziasztok!
Nekem egy olyan problémám lenne, hogy a fedélzeti számítógépen kiírt (pontosan beállított) óra egy idő után (pár nap) teljesen elállítódik, rossz időt mutat. Mi lehet az oka?
(Össz. kilométer, napi számláló, ilyenek rendesen működnek)
Köszönöm előre is!
(#) huntiti hozzászólása Júl 1, 2016 /
 
Sziasztok. Sokat olvastam itt, de nem jöttem rá a problémámra...
Van egy 2006-os 1.6 benzines Octavia II. BSE motorkódú autóm.
A hiba úgy kezdődött, hogy indításnál(alapon 1000) és "random" szerűen 1500-as fordulattal indult a motor majd beállt alapra(minde1 hogy meleg vagy hideg a motor).Ezután jött a következő: alapjáraton (megint mind1 hogy meleg vagy hideg) meg-megdöccent. Most odáig jutottam,hogy nem csak megdöccen,hanem felpörög 1000 fordulatra alapjáraton aztán vissza alapra.(de ez is random)
Olyan van még,hogy ha finoman lépek a gázra(főleg ha megy a klíma) ottmarad az adott fordulaton olyan 2-3s-ig majd vissza áll alapra.
Szerelőnél volt az alábbit csinálta: folytószelep tisztítása,alapra állítása.Hibakód nincs!!!
Olvastam itt,hogy alapjárati motor tisztítása,de nekem rá van sajtolva a folytószelepházra így nem tudom a fogaskerekeket kitakarítani. Légtömegmérőt nem látok benne(hogy azt is tisztítsam)
Köszönöm a válaszokat......
A hozzászólás módosítva: Júl 1, 2016
(#) paul67 hozzászólása Júl 8, 2016 /
 
Sziasztok!Gyors segítségre lenne szükségem mert éppen külföldön robbantam le.Egyáltalán nem tölt a generátorom.Addig tudtam menni amig volt áram az aksiban.A piros lámpa nem gyulladt ki a műszerfalon az út során.Vastag vezeték jó,a generátoron lévő stekkerben az 1-es szálat ha letestelem akkor kigyullad a piros lámpám.A másik szál nem tudom hogy mi.Gondolom hogy a másik szál a gerjesztő vezeték.Azt hogyan ellenőrizzem?Hová van bekötve?
Én egyébként arra tippelek hogy a fesz.szabályzó adta meg magát.
Adatok:99-es octávia akl, Bosch 90 A generátor
(#) teodor válasza paul67 hozzászólására (») Júl 11, 2016 /
 
Lehet, sott biztos a valaszom elkesett, ilyenkor a beepitett szabalyzot ki kell venni. Ha a szenkefetarto bentmarad ez a konnyebb verzio mert a DF-re kell adni feszultseget egy 21w-os izzon keresztul, egy hetig jartam igy az autommal.
ha kijonn a szenkefetarto a szabalyzoval eggyut akkor valahogyan a nem testelt szenkefere kell adni feszultseget az elobbi modszer szerint.
En annak idejen a tolatolampa kortejet hasznaltam fel a gerjesztofeszultseg generatorba jutasara.
(#) Alkotó hozzászólása Júl 11, 2016 /
 
Skoda Fabián, a melléklet szerinti, sárga lámpa világít tegnap óta.
Mennyire rohanjak a szervízbe? Esetleg kibír ez még 1-2 hetet?
Az autó működésében nem veszek észre semmilyen változást.
Következő: »»   149 / 195
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem