Fórum témák
» Több friss téma |
Sziasztok egy 125-ös TZR gyújtást szeretnék építek., Felmerült pár kérdés bennem amiben kérném a segítségeteket.
a Tzr két gerjesztő tekercsel rendelkezik (ha jól értelmeztem a dolgokat) mindkettő kb 250v feszültséget produkál .(szkópal mértem) viszont amit kinéztem kapcsolás az egy gerjesztőtekercsre van kitalálva,alighanem. Van elképzelésem hogy ezt hogy lehet orvosolni de azért szeretném ha kijavítanátok. a két gerjesztő tekercsemnek van közös pontja az mehet testre, a másik végük mehet a CDI-be a tirisztor anód lábára. jeladó egyik oldala test a másik a CDI-ben lévő 2P4M G lábára. ha valami hiba van benne szóljatok.
Szia. Gerjesztő tekercses generátornak azokat hívjuk amikor nem állandó mágnesek segítségével hozzuk létre az indukciót a generátorban, hanem egy tekercsbe vezetünk áramot. Ilyenek az autó generátorok általában, motorokon pedig az ilyet nem a dekli alá, hanem külső egység ként helyezik el, főleg túra motoroknál.
Szerintem a TZR-ben állandó mágnes van, és azért lehet két tekercs, mert az egyik a nagy feszültségű a gyújtáshoz, a másik pedig a töltő tekercs.
Köszi a választ.
ebben egy 3 fázisú generátor van gyanítom. azért lehet 2 gerjesztőm ,mondjuk 180 fokos fáziseltolással hogy folyamatosan alacsony fordulatszám mellet is legyen megfelelő kakaó a gyújtáshoz? a kép a moci manuáljából! igy valami ötlet?
Off
Bár a CDI-hez nincs sok köze de eredetileg a cdi-be volt beépítve valami ami jelet küldött a power vezérlőnek. ha kész a cdi ki kell találni milyen jelet küldött a CDI a Power vezérlönek. A hozzászólás módosítva: Jún 21, 2015
Üdv érdeklődnék nekem is ugyan ez a problémám kérdésem az lenne hogy sikerült-e megoldanod
sziasztok nekem van egy yamaha xt 400 as om van rajta gyújtó trafó gyújtásalaplap lenkerék jeladó ehhez jelene nekem cd-i vagyis gyujtáselectronika ha van valakinek ehhez jelizzen köszönöm
Üdv mindenkinek! Gondom a következő. Egy Keeway hurricanon cdi-t cseréltem.Azóta csak úgy indul,ha a gyújtáskapcsoló KI állásba van.Ha bekapcsolom akkor leáll. Öt vezetékes a CDI és rajz szerint lett feldugva,nekem ötletem sincs.Remélem valaki tud segíteni,köszi!
Sziasztok egy kis segitségre szorulnák gyujtás bekötéssel kapcsolatban egy kinai atv quad tekercsével
Sziasztok!
Van egy 250ccm quadom. Elképzelhető cdi hiba ha néha van erős jó szikra,néha alig? A motor nem indul,illetve néha de akkor is leál kb 20-25 mp után A cdi felelős azért,hogy mikor,milyen főtengely állásnál legyen szikrám? Köszi!
Sziasztok megcsináltam működik jól a motor Honda CD-i it a rajz ha valakinek esetleg jól jöhet 5pin
A hozzászólás módosítva: Márc 21, 2016
Ezt olvasd el és tisztában leszel vele
Mivel quad gondolom kapja a hideget meleget is, szerintem a csatlakozásokat húzd szét fújd be őket wd40-nel, új gyertyát is tehetsz bele.
Meg csináltam ez a cdi-t De nem működik!
Egy quad hoz lett 250cm3 wextor (kínai) 8 tekercses alap lappal. Hozzá teszem csak tartalékba kellene a cdi. Tehát a motor most is üzemel nincs rajta elektromos hiba. annyi módosítás történt, hogy TP230 nem tudtam beszerezni így BT151 helyettesítettem. kipróbáltam nincs szikra , újabb módosítás R3(470ohm) helyett rövid zár C3(10u50v) helyett 22u 50v. modosítás után sincs szikra. őtlet?
Valószínű nem testelted le a két kivezetéses impulzus tekercsed egyik végét. De még szerencse, mert így nem veretted szét a motor dugattyúját és főtengelyét 35 fokos előgyújtással alapjáraton.
Örülj, és ne nyúlj olyanhoz amihez nem értesz. Bocs a kioktatásért, de nem olyan egyszerűek ezek a dolgok főleg nem 250cm3 4T-nél.
Sziasztok Szakik
Amatőr vagyok.Kérdezném tudnátok e nekem segíteni abban hogy a képen látható elektronikán melyik vezetéket hova kell kötni. összetaknyolták a mocimon a gyujtásrészt ezt kaptam és be szertném iktatni rajzot nem találok hozzá. Köszönöm a segítséget nor A hozzászólás módosítva: Jún 6, 2016
Jó gyorsan! Ha pedig nem annyira sietős, meséld el részltesen, mid van, mert az állórés még csak megvan, de a másik sok dolog lehet.
Elnézést, nem vagyunk látnokok.
Majd elfelejtettem
Italjet millenium 100cc-ről van szó . az elelőző CDI kivan füstölve
Sziasztok!
Suzuki DR 600 CDI-vel kapcsolatban kérdeznék. Amit letudtam ellenőrizni ellenállások: A jeladó tekercs O-G :211Ω A gyújtó tekercs B/W-B/R :194Ω A gyújtó trafó primer B/W-B :0,3Ω és szekunder :23kΩ és a három sárgát Y-Y-Y :0,9Ω Elvileg ezek jó értékek, a CDI-t hogyan lehet leellenőrizni ? vagy ha a leellenőrzött tekercsek "jók" akkor kizárásos elven a CDI rossz? vagy összeszerelve pl a gyújtó trafó szekunder B/W-B -re rámérek voltmérővel és ha nincs mocorgás akkor rossz ? (sajna elég gyenge tudásom van elektromosság terén) Itt egy DR600 épített CDI, de ez két jeladós az enyém csak egy A hozzászólás módosítva: Jún 10, 2016
Szia.
Abszolút nincs szikra kivett gyertyánál sem, vagy valamicske azért látszik?
Szia mex
Úgy látom te vagy itt a mester , tudnál segíteni nekem a fentebb feltett kérdésemben? pls köszi
Sajnos, rajz nélkül nem tudok, de ezt az elektronikát nem hiszem, hogy erre a motorra fejlesztették..
A hozzászólás módosítva: Jún 10, 2016
ok
abban tudnál segíteni hogy az elektronikának mi lehet a bekötése mert nem találok róla semmit.
Egy lehetséges variáció: Fekete+piros csík: cdi töltőtekercs. Piros+fehér:jeladó. Narancs, és fekete egy csatlakozóban:gyújtótrafóra megy, (a fekete a test). Feket+fehér csík:stop gombra megy.
Amit hiányolok, a cdi töltőtekercset nem látom az alaplapon, ezért is írtam, hogy nem ehhez a motorhoz való elektronikát kaptál. A tévedés jogát mindenesetre fenntartom. A hozzászólás módosítva: Jún 10, 2016
ezzel máris előrébb vegyok köszönöm , ha megakadok ezek után is akkor kereshetlek?
Ha tudok segítek, de számíthatsz a többi fórumozóra is, úgy gondolom.
Jól leírtad, igen halovány.
Konkrétan visszatettem a régi sötét színű gyertyákat, mert azon még éppen látni valamit, az új csillogó ezüst színűn nem is látom. Kíváncsiságból mértem ac feszültséget a gyújtótekercsen lehúzott cdi mellett kb~58V (berúgós a lelkem).
A robogóról sajna eggyel nagyobbról találtam egy szerelésit.
Szervíz könyvek A CDI-ről meg ezt, kép alapján erre hasonlít valamelyik üzletet megkéred e mailban küldjék el a bekötést. Esetleg itt írják mibe jó és a fenti manuálokból kinézed a lábakat ha sikerül . (de lehet szabvány bekötése van, mert pl itt is olyan lábak szerepelnek) A hozzászólás módosítva: Jún 11, 2016
Köszönöm a segítséget!
(interneten gyors képeztem magam kisebb-nagyobb sikerrel a párnap alatt, elvileg ő szerepel a gyanta halmaz alatt, ő küldi a ménkűt a gyújtótrafónak azaz jelen esetben nem küldi ) |
Bejelentkezés
Hirdetés |