Fórum témák
» Több friss téma |
Szia!
Ezt nézted? Bővebben: Link.
Köszönöm a választ ez pont kapóra jön.
Én azért szeretem használni a keresőt, mert gyorsabb, mint a fórumválasz. Első találat.
Én is tudom használni a keresőt és használtam is. Éppenséggel viszont én pontosan a kocsi típusára próbáltam keresni a hibakód kiolvasási módszert,viszont úgy már nem dobta fel találatnak.
Nálam az 1.4-el is ez a találat: Bővebben: Link.
Ez már felesleges szócséplés. Köszönöm a segítséget,de ez már csak mellébeszélés. Rákerestem,de nekem nem ezt hozta ki,egy oldalnyi google link átnézése után feladtam és írtam a topicba,gondolván hogy ezért van a topic hogy segítsenek.
Sziasztok! Segítség kéne ha lehet! Van egy g astram x17dtl! Alapjáraton ment és megállt! Azóta semmi! Hibakod alapján adagolóhiba! Vettem rá egy bontott adagolót! Rá lett dobva,de tanitani kell! Elvittem másik szerelőhöz az autót,kulcsokat és s kódkártyát! 2 napig csinálta és nem megy hibakód nincs! Nem ad gázolajat,és valami jel ugrál amit nem tudtam megjegyezni! Főtengely jeladó? Immo? Vagy mi lehet? Köszönöm!
Hello. Ha jól rémlik ezeknek a típusoknak az adagoló elektronikájában van az indításgátló. Keress olyan embert aki tudja is mit csinál. Helyileg merre vagy? Hátha tudok arra valakit...
Sziasztok!
Szeretnék segítséget kérni. Opel G Astra 1,7 TD Isuzu motoros, Y17DT szerintem ordenáré sokat fogyaszt. (Debrecen-Keszthely-Debrecen viszonylatban Bp. belvároson keresztül, végig pályán, 130-140 között, 7,3-at mértem. Szerintem ez nagyon sok. Időnként kigyullad a diagnosztika lámpa, néhány km-en át világít, utána kialszik. . Két hibakódot tudtam kivillogtatni. P0100=Levegőtömeg- és levegőmennyiség-mérés funkció-rendellenesség valamint P0400=Kipufogógáz-visszavezetés funkció-rendellenesség. Az egyik szerintem a légtömegmérő, a másik az AGR szelep hibájára utal. Mivel vannak módszerek ezeknek a tesztelésére, tisztítására, javítására, ezért kellene nekem egy olyan interfész és program, amivel ki tudom olvasni és törölni tudom a hibatárolót. Itt a törlésen lenne a hangsúly, hogy lássam, az illető szenzorok javítása után feldobja-e újra a kódokat. tud valaki megfelelő ODB interfész rajzzal segíteni? A hozzászólás módosítva: Márc 14, 2017
1,7L-es Isuzu motortól a 7,3L-es fogyasztás sok? Ennyiért imátkoznék. Viszont a többi az hiba, az AGR szelep valószínű cserére szorul,a légtömeg mérőt pedig a légszűrőháznál keresd valahol a környékén lesz.
A légtömegmérő megvan, az AGR szelep tisztítható. A probléma a kódok kiütése lenne. Ehhez kellene elektronika, és program.
Abban sajnos nem tudok segíteni,minden esetre a fogyasztás miatt ne aggódj ekkora motortól ez a normális szinte. Daewoo lanos 1.6 16v eszik ennyit többnyire (sőt még picivel többet is).
Ez dízel. Hasonló dízeltől szerintem 6 l körül lenne normális. Benzinessel ne hasonlítsd!
Turbó dízel állításod szerint,kb~ 6. fokozatban hajtod hogy elérd a 140-es tempót,az a motortól olyan 2000-es percenkénti fordulatot követel amitől forog a turbó is és vedel a motor. Elég sok motort bütyköltem már ,és főleg mivel ez isuzu így nem csodálkozok ezen az eredményen.
5 fokozatú.
Akkor olyan 2500 körül forog a motor minimum... de akkor miért a csodálkozás a 7,3L fogyasztástól? 6L -t egy 1,3-as swift is megeszik akkora tempón,jó-jó tudom ne hasonlítsam össze egy benzinessel,akkor legyen az 1,5-ös nissan almera TD motorral,és az is 5 sebességes,de talán ekkora tempónál még többet is eszik mint 7L. Ha tudod hogy működik egy átlag turbós motor akkor ez az érték nem sok ,főleg mivel isuzu-d van ami híresen rossz motorokat gyárt sajnos. Ha csak a fogyasztás és a pár kisebb hiba a gond ez még nagyon jónak számít. Valószínűleg gondos gazdája van hogy így bírja még.
Volt Nissan Almera 1,5 dCi-m. Autópályán 6-6.2 l-el eljártam. Citroen ZX Volcane 1,9 TD-m is volt, 6,5-6,8 al jártam pályán. Munden dízeles ismerős szerint ez a fogyasztás (7,3) nagyon sok.
Az Isuzu "híresen rossz motorokat gyárt" kijelentésedet meg - engedelmeddel- hadd röhögjem körbe. Volt Isuzu motoros F Astrám is, abban ugyan egyszerűbb motor volt, nem ilyen agyon elektronizált, hanem sima mechanikus adagolós, és az is elment 6,5 alatt pályán. De a kérdésem amiért írtam, nem ennek a vitának az eldöntésére irányult, hanem a kódolvasó elektronikára.
Sok sikert kívánok azért hogy a kérdésed mielőbb válaszra találjon.
A G Isuzu motorját nem ismerem, de az F-étől még a 6 liter is sok, 7 felett meg rengeteg, annyit szerintem meg sem lehetne etetni vele. Nekem dízelben csak az 1.9 TDID Fiat Croma-m volt, de azzal sem tudtam még 6 litert sem megetetni.
A kérdésedre pedig annyit tudok mondani, hogy Opelhez az építést felejtsd el, de az olcsó olvasókat is felejtsd el, mert csak pénzkidobás. Erre esküsznek sokan, meg van még egy másik fajta de az most nem jut eszembe. Rendeltek nekem is belőle egyet, csak a kínai rossz címre küldte... Árulják a nyaffogáson is, 28-ért.
Sziasztok!
Üdv mindenkinek Szeretnék segítséget kérni, mert már tanácstalan vagyok. Van egy Opel Astra G 1.8-16v 18XE1 motor kódú autóm. Télen arra lettem figyelmes, hogy beindítom, ég a töltés jel a műszerfalon és nem megy a szervó...2-3 szori indítás után, járó motornál kis idő mulva kialszik a töltés jel, leálítom és a következő indításra minden tökéletes...Egész nap...Másnap , az az minden nap -1x hidegben ezt játszotta. Jött a tavasz és + 8-10 fok fölött minden tökéletes volt. Persze megtörtént az aku csere is újra. Most idő közben semmi jele a dolognak, elindítom a motort, semmi visszajelzés de a kormány 5-6 mp nehéz és utána könnyű lesz ahogy kell. Gondoltam kicseréltetem a szivattyút és a kormányművet... Amúgy is kuplung szett cserén esett át tehát megtörtént a csere...A hiba jelenség ugyan az. Beindítom a motort, van mikor rögtön jó és tökéletes, van mikor várnom kell kicsit és utána jó. Viszont észre vettem hogy ha csak gyújtásra rakom, volt eset mikor nem járó motornál már ment a szervó.Ez a jelenség 1-2 x a régi szivattyúnál és kormányműnél is előfordult. 3 dologra tippelek, amit a neten kiderítettem...': nem tölt rendesen a generátor ( Már gyenge ) De ha gyenge lenne akkor észre venném, hisz brutál hangrendszer van beépítve...Még menet közben full hangerőn 120A felvétele mellett sem gyengül a világítás. Na jó lehet a generátor...Második gondolatom...Talán a szervó szivattyú reléje szivat ( kontaktusos vagy éppen leállításnál néha berántva marad, ami talán eredményezheti hogy nem járó motornál , gyújtáson megy a szervó ) A harmadik tippem ami...Remélem hogy a rémálmaimban nem ez a hiba lesz...Ez pedig az ecu... Viszont ha megy, akkor továbbiakban se menet közben, se melegedés közben nem csinál semmi hibát. Tehát ha jól következtetek és a gondolatmenetem helyes akkor valami féle képen leg elsőre a szivattyú relé a bűnös...De ez csak feltevés...Talán generátor? Már tanácstalan vagyok, de szeretnék a végére járni. Nagyon megköszönném ha segítenétek.Esetleg ha valaki halott már ehhez hasonló,t vagy konkrétan erről a hibáról tud valamit ne tartsa magában. köszönöm szépen előre is, maradok tisztelettel: Robert Ha megkérhetlek benneteket, akkor a... hiper.pc.service@gmail.com email címre írjatok A hozzászólás módosítva: Jún 16, 2017
Sziasztok! segítséget szeretnék kérni.Van egy 2006 os 1.4 benzines opel astra h kombim.Olyan hibám van ,hogy néha mikor megyek vele megjelenik a műszerfalon a sárga villáskulcs autóval.(elindulásgátló hiba) de ezt nem mindíg fordul elő.Ilyenkor a teljesítmény is csökken.Alig van erő az autóban.Amikor nem világít akkor rendesen megy.Volt már valakinek ilyen? esetleg mi lehet a hiba? nemrég volt gyertya,vezérműlánc cserém.köszönöm
Üdv, Én úgy tudom ez nem az indításgátló hanem a Check Engine. Ami valamilyen hibát jelez, már csak azért is mert vész üzembe kapcsol ilyenkor az autó amely teljesítmény korlátozással is jár. Ki kell olvastatni a hibát.
Sziasztok!
Ide írok.... Van nekem egy Opel Zafirából származó szervokormány szivattyúm! Szeretnék vele beszélgetni, elviekben 1 vezetékes "K-Bus Communications"-ra képes! Mivel lehetne szóra bírni?? Milyen interfésszel?
Sziasztok!
Van egy opel vectra A 1.8i 8v c18nz az a problémám vele hogy egy nap feljött a csekk engine lámpa és majd le fulladt a kocsim ha megáltam kicseréltem az alapjárati motort meg a folytoszelep jeladot és még plusz a mapszenzort is. Az auto egy jo ideje magas alapjárattal 1000-2500as alapjárat mikor milyen kedve van majd helyre jön megint elmegy ha ujra inditom a kocsit ebben szeretnék tanácsot kérni ám a jelenség kezdete egy lemerült aksim után jött! Köszönöm szépen előre is a segitségeket! A hozzászólás módosítva: Jan 6, 2024
Alapvető baj, hogy új topic-ot nyitottál.
De legalább valami csavart vittél volna bele, például "Zsolti járgánya göthös, LÉCI LÉCI!".
Én talán a hibakód kiolvasással kezdtem volna , nálam a főtengely fordulatjeladó miatt produkált ilyet az astra .
Jól tele lehet a csomagtartó alkatrészekkel, ha minden megállásnál cserélni kell ezeket.
Sziasztok! C Combo Y17dt-hez kérnék segítséget. Kigyullad menet közben, az ABS lámpa, OPCOM-al ez a hibakód C0550 (csatoltam képben is). Törlöm, a hibát, de visszajön. Egyszer már volt ez a hiba üzenet kb: 1,5éve akkor kitöröltem, és mostanáig nem jött elő, a hiba. Valaki tudna segíteni mi lehet, a gond, hol keressem, a hibát. Köszönöm!
|
Bejelentkezés
Hirdetés |