Fórum témák
» Több friss téma |
Mielőtt kérdezel, a következő két dolgot ellenőrizd!
I. A helyes tápfeszültségek megléte.
II. A kimeneten van-e egyenfeszültség.
Élesztés.
Azért ezt a minimum szintet sok gyári táp nem ugorja meg. Pl. a számítógépemé sem, meg a hifi erősítőmé sem.
Én már értem a lényeget. Iszonyatos elektroszmog vesz körül minket. Ha a szakemberek nem foglalkoznak ezzel, akkor szerinted ki? Persze értem, hogy most csak a táp szűrése a feladat. Nem 2 éves kezdő vagyok. Csak fel szerettem volna hívni a figyelmet, hogy ez csak egy része a megoldásnak. Én egy egyszerű kapcsolóüzemű tápot (illetve többet) is láttam az EMC vizsgálaton. Láttam olyat is, ami európai gyártmány és megfelelőnek van titulálva. Jócskán túllőtt a "megfelelt" kategórián. Én csak egy kis odafigyelést kérek, nem többet és itt lezártam.
Sziasztok!
Vettem nem rég egy Kenwood-Krf-V4060d típusú erőlködőt persze táv nélkül... Van egy URC22B univerzális távom, de elképzelésem nincs, hogy az erősítő milyen címen várja a parancsokat. A service manuálban sem sikerült erről megtudnom semmit. Ha tudtok erről valamit, ne tartsátok magatokban! A hozzászólás módosítva: Dec 3, 2016
Rendben délután megmérem, a bemenettől a panelig sorba, hogy minden érintkezik-e és jelentkezem!
Nekem ennyi látszik belőle ha érzékenyebbre veszem.
Komolyan mondom nem értem miről beszélünk! Miféle szakember foglalkozzon a szikrázó dugóval és villanykapcsolókkal, na meg a hűtők tipikusan azok a masinák amik "beleszólnak" egy erősítőbe, ha nem jó.
Kicseréltem a két hibás 2Sk1529-est. Amint bekapcsolatam, elkezdett füstölni R434. Nem is tudtam BIAS-t állítani. Az új Fetek átvezetnek. Egy próbálkozásom maradt.
Manual A hozzászólás módosítva: Dec 3, 2016
Nem lesz új amit írok. 230V/40-60-100W izzó sorosan a primerrel. A 40-essel kezd. Már négy fetet megspóroltál volna.