Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Skoda Octavia elektromos probléma
Lapozás: OK   160 / 196
(#) net91 válasza VIM hozzászólására (») Feb 24, 2017 /
 
Köszönöm a választ.
A kocsiban 156 ezer kilométer van, amelyből 78 ezret LPG-vel mentem.

szerk: A kipufogócsonknál lévő csatlakozóját?
A hozzászólás módosítva: Feb 24, 2017
(#) VIM válasza net91 hozzászólására (») Feb 24, 2017 /
 
Szia! Az első szondáról van szó és igen a csatlakozónál kellene megnézni a kontaktusokat, mert a vezérlő nem "látja" a szondát. Pedig ha a többi egység megkapja a pozitívat akkor a vezérlőtől nem kap utasítást, nem fut be a kontroll ellenállás érték. Nem tudom mennyi a mostani szondák élettartama de félő, hogy kb. ez a nagyságrend a haldoklási érték eleje lehet.
(#) net91 válasza VIM hozzászólására (») Feb 24, 2017 /
 
Köszönöm a választ.
(#) Lezli46 válasza VIM hozzászólására (») Feb 26, 2017 /
 
Erre gondoltam..,némi kétkedéssel ,de azért nem elvetve..,sajna svábul van.., google pedig nem a barátunk ha forditani kell neki...Bővebben: Link[/url]
(#) csocsiba hozzászólása Feb 26, 2017 /
 
Sziasztok.Nem kimondottan elektromos probléma, de már nem tudok hová fordulni.1.6 BFQ motoros 2008as Octavia, hideg indításnál dízeles kopogás hallatszik a motorból és ahogy melegszik ugy halkul majd teljessen eltünik a kopogás. Hidrotőkék cserélve, de kár volt. Valakinek valami tapasztalat? Válaszokat előre is köszönöm. Km 184.000.
(#) sanaxx válasza csocsiba hozzászólására (») Feb 27, 2017 /
 
Hibakód zeró?
(#) csocsiba válasza sanaxx hozzászólására (») Feb 27, 2017 /
 
Hibakód semmi.
(#) VIM válasza csocsiba hozzászólására (») Feb 27, 2017 /
 
Szia! Milyen olaj, milyen szűrő, milyen gyertya és ezek mikoriak?
(#) csocsiba válasza VIM hozzászólására (») Feb 27, 2017 /
 
Szia. Fuchs Titan CFE MC 10W-40 olaj 15 ezrenként cserélve, gyertya Denso iridium 1 polusú, szűrő man filter.
(#) VIM válasza csocsiba hozzászólására (») Feb 27, 2017 /
 
Szia! Szerintem nem ilyen olaj és gyertya van előírva ehhez a típushoz. Az olaj az szintetikus legyen és 5W kezdetű.
(#) csocsiba válasza VIM hozzászólására (») Feb 27, 2017 /
 
Volt benne 5w 30 olaj akkor is csinálta, a kopogás érzékelő hibája nem lehet? Ugyan is lehuztam a csatiját és nem történt semmi még a chek lámpa sem jelezte.A csati eggyik szálján 2.3v jön ki.
(#) Csabax hozzászólása Feb 27, 2017 /
 
Üdv,
igaz az előző kérésre, kérdésre sem kaptam választ
de van még másik kérdés is, octi1 1u kombi csomagtartó jobb oldal nem világít de az égő jó, tápot nem kap, hol keresgéljek? a másik: a bal első ajtó alján levő világítás szintén ua. égő ok, táp nyema szívesen fogadok bármilyen 5letet,
(#) VIM válasza csocsiba hozzászólására (») Feb 28, 2017 /
 
A kopogásérzékelő az az eltérő oktánszámból és égési folyamatból eredő hibákat hivatott korrigálni. Ha nem okoz változást az érzékelő hiánya az nem jelenti azt, hogy rossz de hidegindításkor nincs is rá szükség. Valami sztetoszkópos hallgatással kellene kiderítened, hogy honnan jön a kopogó hang a hidegindítási időszak alatt, talán így lehetne szűkíteni a forrást. Hidraulika, klíma? A klíma blokkmágnes igaz, hogy nincs meghúzva de "üthet". A segédüzem (generátor, vízszivattyú, klíma kompri, szervó szivattyú, ha nem villanyszervós) feszítő görgője is csinálhat ilyet és bemelegedve megszűnik ez a hang.
(#) VIM válasza Csabax hozzászólására (») Feb 28, 2017 /
 
Szia! Az ülésfűtéshez annyit lehetne hozzátenni, hogy a csatlakozója az ülés alatt kell, hogy legyen, mert az ülés előre-hátra mozog. Ha megkeresed a vezetékét, ott már tudsz mérni. A fűtésben van hőfokkapcsoló és lehet, hogy az nem kapcsol vissza és nem a fűtőszál a szakadt. A csomagtér világítást a zárban lévő mikrókapcsoló kapcsolja, vonatkozik ez az ajtókra is. Több mint valószínű, hogy a zárakban lévő mikrókapcsolók okozzák a világítások hiányosságát.
(#) csocsiba válasza VIM hozzászólására (») Feb 28, 2017 /
 
Köszönöm a segítséget, utánna nézek amiket leírtál.
(#) Csabax válasza VIM hozzászólására (») Feb 28, 2017 /
 
ok, köszönöm, a csomi ajtóban is külön kapcsolja a jobb és bal oldalit? mert a bal meg jó,
(#) laislo hozzászólása Márc 3, 2017 /
 
Sziasztok. Előre is bocsánat, ha már volt hasonló kérdés, ahogy visszatekertem, pont ilyet nem láttam.
Skoda Octavia Tour, 1,6.os, benzin-LPG, 2007-es autónál a központi zár kicsit furcsán viselkedik. Kulccsal rendben a zárás, nyitás,de a távirányítóval nem működik maradéktalanul. Zárásnál a bal elsőt nem zárja, nyitásnál a jobb hátsót nem nyitja. Valaki tudja a pontos okot? Előre is köszönöm.
(#) VIM válasza laislo hozzászólására (») Márc 3, 2017 / 1
 
Szia! Az ajtózár mikrókapcsolója lehet hibás a vezető oldali ajtózárárban de a jobb hátsó ajtó hiba az más hiba miatt lehet. Valószínű, hogy vezetéktörés lehet az ajtó gumiharmonikájában az árvezetési szakaszban. Az is lehet, hogy az első ajtónál lévő átvezetőnél van ez a szál eltörve, mert onnan is lehet zárni és nyitni az ajtókat a belső centrál kapcsolóval. A hátsó ajtót belülről ki lehet nyitni a belső füllel, mert ha nem akkor el lett fordítva a gyerekzár az ajtószélben.
(#) Hecki hozzászólása Márc 7, 2017 /
 
Üdv,Egy Skoda Octavia 1,6I-vel gondom. Nehezen indult reggel az autó, majd ha üresbe tettem, az alapjárat elkezdett játszani, elég magas fordulaton.Kidobta hibakódnak a légmennyiségmérőt (szervízben nézték), Tisztítás után azonban már másnapra ismét jelezte-jelentkezett a problémát. Így hát a szerelő által javasolt csere megtörtént. A hibakódom eddig nem jött vissza ( igaz még csak másfél nap telt el), azonban az ingadozás üresben még mindíg megvan. Igaz nem akkora forulaton mint eddig, és 1-2 " felpörgés" után abbamarad, de eléggé idegesít, hogy mi okozza ezt. szerelő látta, szerinte rendben lesz,de ha nem, akkor elektronikailag kellene átnézetnem!!! Esetleg valami ötlet?
Köszönöm
(#) kfeco hozzászólása Márc 7, 2017 /
 
Üdv.
Ajánlanám,hogy a következőket próbáld ki.
A folytószelepet ki kellene takarítanod,úgy,hogy a pillangószelepet kibillenteni nyugalmi helyzetből,hogy az alatt is ki tudd pucolni.
Ezután egy fél órára vedd le az akku sarut.
A f.szelep öntanuló,így ha takarítás és áramelvonás után mész vele pár km-ert újra betanulja a 0 állapotot.
(#) kfeco hozzászólása Márc 7, 2017 /
 
Plusz ami még lehet:a motor hőmérséklet érzékelő gomba.
(#) Hecki hozzászólása Márc 7, 2017 /
 
kfeco! Köszi a tippeket, mindeképp megpróbálom az általad javasoltakat. Hát délutánra már ismét teljes díszében világít a motordiagnosztika jele a műszerfalon.Nagyon remélem hogy ezzel megoldódik a probléma. A hibakód kiolvasásánál az első lambdaszondát is kiolvasták. Úgy tudom, hogy azt szinte miden hibánál feldobja a rendszer, mint hiba. Szerinted lehet hogy az is rossz tényleg és befolyásolja a fent leírtakat?Köszönöm és Üdv
(#) Hecki válasza kfeco hozzászólására (») Márc 7, 2017 /
 
kfeco! Köszi a tippeket, mindeképp megpróbálom az általad javasoltakat. Hát délutánra már ismét teljes díszében világít a motordiagnosztika jele a műszerfalon.Nagyon remélem hogy ezzel megoldódik a probléma. A hibakód kiolvasásánál az első lambdaszondát is kiolvasták. Úgy tudom, hogy azt szinte miden hibánál feldobja a rendszer, mint hiba. Szerinted lehet hogy az is rossz tényleg és befolyásolja a fent leírtakat?Köszönöm és Üdv
(#) kfeco hozzászólása Márc 8, 2017 /
 
Üdv.
Mi a pontos hibakód?
(#) kfeco hozzászólása Márc 8, 2017 /
 
Ja.igen.Ritka hogy egyszerre több alkatrész lenne rossz!
A szonda amíg nem éri el az üzemi hőmérsékletet,szinte nem befolyásol semmit,főleg a széles sávú 5 vezetékes szonda.Az alapjáratot a Maf szenzor,a folytószelep és hőmérséklet érzékelő adja az Ecu-nak.
Ez alapján képződik a keverék.
Amúgy a Te autódban hány vezetékes szonda van?
(#) gerejoe hozzászólása Márc 10, 2017 /
 
Hali.Ebben nem tudna valaki segíteni Miskolc ,vagy környékén mert sajna nem vagyok egy műszerész zseni,és már egy éve szenvedek a hiba jelenségtől:z Octavia műszercsoport panelján van egy TLE 4276 - os IC,azzal szemben a panel másik oldalán van három ellenállás.Az IC melegedése megolvasztja az ellenállások forrasztását,és ez produkálja a kontakthibát !!! Újraforrasztás után minden ok.lett.Állítólag ez probléma az Octaviáknál a 2002-es évjáratig,utána már megoldották az IC hűtését

hátlap műx.jpg
TLE4276.JPG
ellenállások...jpg
Sajna a szerelők egy vagyont akarnak emiatt le akasztani az emberről,és aki ezt posztolta forum társ írta hogy aki ért hozzá 10 perc alatt megvan.Válaszokat előre is köszönöm.Üdv
(#) Csabax hozzászólása Márc 21, 2017 /
 
Help,

kicseréltem a gyári antennát, 1 hasonlóra az octi 1-en és rosszabb lett a vétel, mit nézzek meg? mi lehet a bibi? a fejegységhez nem nyúltam,

az uj antenna: Bővebben: Link

Üdv,
A hozzászólás módosítva: Márc 24, 2017
(#) Hamutaposo hozzászólása Márc 22, 2017 /
 
Sziasztok. Ha valaki tud segítsen egy csöppikét legyen szíves. Kérdésem az lenne, hogy 1.6 sr akl octiban milyen csatlakozójú és színű vizhőfok jeladó kell, mert cseréltem a jó múltkor, de egy zöld színűt adtak(D csatlakozós) de ez nem jó a kocsihoz, szereztem bele egy ugyan ilyen motorból kék színű kocka csatisat de az sem volt jó. Gondoltam megnézem bele még a feketét, de előtte szeretném megkérdezni, hogy akinek ilyen motorral van szerelve,annak milyen színű van benne, hátha tudnám szűkíteni a kört. A kocsi egyébként 2001 es évjáratú, kombi octi. Előre is köszi a segítséget
(#) VIM válasza Hamutaposo hozzászólására (») Márc 22, 2017 /
 
Szia! Ide már az alvázszám is kell (1U vagy 1M ...) Milyen volt benne előzőleg? Azon rajta van a cikkszám. Van zöld négy érintkezős, szögletes érzékelő is ehhez a típushoz. A stekkere ahhoz van kialakítva (szögleteshez?)? Ha nem jót adtak a kereskedésben és még nem volt beépítve, vissza kell nekik venni, mert ez nem a Te hibád.
(#) Hamutaposo válasza VIM hozzászólására (») Márc 23, 2017 /
 
1u5 a jármű. Mai napon hoztam az unixból egy zöldet sárga pöttyel. Ezt már alvázszám szerint rendelték hozzá. Remélem jó lesz. D csatlakozós egyébként, 4 lábú. Az az érdekes hogy amit először hoztam hozzá( sima zöld színű), kb 15 -20 fokkal mutat alacsonyabb értéket mint amennyi a hűtővíz hőmérséklete valójában. Pl:decemberben -8 fok volt a levegő hőmérséklete, a jeladó szerint a víz - 20 fok volt. Indítás után alapjárat 1000 ről mindig leesik 500-600 köré egy pillanatra, a keverék nagyon dús, ahogy melegedett a víz és elérte a 30 fokot helyre állt az alapjárat is...
Következő: »»   160 / 196
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem