Fórum témák
» Több friss téma |
Köszönöm szépen a rajzot.
Ennél melyik dolog felel a sárga villogásáért? Csak azért kérdezem hogy ha netán hamarabb abbahagyja akkor tudjam esetleg állitani egy potival....
Hello!
- Az R3*C2 határozza meg, hogy a sárga meddig villog. (Vagy is amíg át nem vált pld. pirosról zöldre vagy vissza vissza.) - A villogás üteméért pirosról zöld felé az R5*C4, zöldről piros felé az R4*C3.
Köszönöm szépen .
Amint kész leszek ezzel is megosztom a tákolmányom
Szia!
Megépitettem a rajzod alapján mellékelem is a képeket plusz egy videot. Nem igazán ugy mukodik ahogy kéne,mert nem akar a sárgárol átváltani zoldre hanem csak ott áll. Videó a múkodésrol
Hello! Valahol az U1b és az U1e inverternél lesz a hiba. Mérni kell..
- Ha az MG nem kap feszültséget, akkor a 3-as láb alacsony feszültségen van, a 4 és 11 magasan és a 10-es láb szintén alacsonyan. - Ha rákapcsolod az MG-re a tápot, akkor a C2 el kezd feltöltődni az R3-on keresztül. - Ha a C2 elérte a felső küszöbfeszültséget (3-as láb), akkor a 4-es láb hirtelen alacsonyra vált. A 10-es láb pedig magas szintre. Mivel nálad a piros állandóan ég, a 4-es láb várhatóan állandó magas szinten van. Tehát vagy a C2 nem töltődik fel, vagy is zárlat van a 3-as láb és a GND között (esetleg a kondi szivárog). Vagy a 4-11-es láb zárlatos a + táp felé. A nyák olyan homályos, hogy azon látni semmit nem lehet. A hozzászólás módosítva: Márc 15, 2017
Köszönöm válaszod ,sajnos a kép eredetiben nem homályos de neagyobb mint 2 mega,megnézem a bekarikázott részeket......
Köszönöm valoban a c2 volt zárlatban mert osszefolyt a cin.
Most megint feltöltök egy videot hogy ennek igy kell mukodnie vagy pedig még van hiba máshol is....Javitott mgn
Hello! Nézd át a panelt tüzetesen, mert itt még mindig hiba van. A Led-eknek teljesen határozottan kell felvillanniuk. És a sárgának többször kell villanni, mire a piros a zöldre (vagy vissza) vált. És esetleg tisztítsd meg is a panel sávközeit, mert lehet "áthallás" van.
A piros-zöldnek kb. 5..6 másodperc alatt kellene váltani, míg a sárga kb. másodpercenként kel felvillanjon.. A hozzászólás módosítva: Márc 16, 2017
Szia Proli
Nos beépitettem a nyákot a gépbe és érdekes, akku fesszel tökéletes.Ugy müködik ahogy mondtad.Viszont az akkutöltövel produkálta azt ami a problémám volt.Ott vajon mi lehetett a baj?A multiméter szerint az akkutöltö is állandó feszt adott ki és mégis hülyén müködött a nyák.Köszönöm szépen a segitséged. Ja csak azért irtam mert 3x is átnéztem a nyákot és semmi hibát nem találtam ,aztán már ugy voltam vele hogy jo ez igy is.De akkor ezek szerint más elektronika is meghülyülhet egy ilyen fesztöl?
Hello! Mi köze van ennek az áramkörnek az aksitöltőhöz?
A gépkocsiban az aksi sima egyenáramot ad. Egy aksitöltő, meg a legtöbb esetben szűretlen kétutas egyenáramot. Még szép hogy megbolondul tőle az egész. Amikor probáltam, kényelmesebb volt összerakásnal bent a szobában tesztelni egy akkutöltövel mint a kocsiban,és ott jött elö az a hiba ami ezek szerint nem is hiba hogy nem ugy müködött az elektronika ahogy te mondtad hanem mint a videon.De akkor azt az akkutöltö okozta. A hozzászólás módosítva: Ápr 12, 2017
Hogy a töltőnél a műszerrel 12V körül mérsz, az egy dolog. De hogy működjön is róla egy elektronika, ahhoz szűrni is kell a kimenetét, pld. egy nagyobb pufferkondival. Ez lehetne mondjuk 470uF..2200uF. De ennek hatására, az egyenirányított feszültség csúcsértékére töltődik a kondi, és az már sok lehet az IC számára. A kapcsolás aksihoz készült, így a szűrőkondi csak egy 10uF. Az pedig egyenirányítóhoz nem elégséges. Aksihoz viszont igen.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |