Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Skoda Octavia elektromos probléma
Valakinek van pontos leírása, hogy hogyan kell kiszerelni az 1es Fábiából a relédobozt ?
Sziasztok!
Új vagyok a fórumon és máris lenne egy kérdésem. Adott egy 98as 1.6-os 55kw-os Octavia AEE motorkóddal, Központi zár zárásakor,nyitásakor csak a jobb oldali irányjelzők villognak,mi lehet a baj?? Abal hátsó zár csak itt ott zárt le távirányítóval(kulccsal kellett becsukni mikor nem csukott) zárcsere után nyit zár de még mindíg csak a jobb oldal villog. Előre is köszönöm a válaszokat! A hozzászólás módosítva: Máj 26, 2017
Sziasztok!
Segitsegeteket szeretném kérni a következőben. 2002-es évjáratú, BFQ motorkódú, 1.6-os Skoda Octavianal az alábbi panaszokat érzékelem: üzemmeleg motornál terhelesnél, alacsonyabb fordulaton becsörög a motor. Továbbá azt érzem, hogy gyenge az autó, néha olyan mintha picit berángatna. A szivocső meg volt repedve, úgy lett gumicsövel jobban odarogzitve, nem tudom ez mennyire befolyásoló tényező. 95-ös benzint tankolok az OMV-nél. Cseréltünk lambdaszondát, uzemanyagszűrőt, benzinszivattyut. Ennek ellenére tovabbra is fennáll a probléma az alábbi hibauzenetekkel: P0441 Evaporative Emission Control System Incorrect Purge Flow P0171 System Too Lean Bank 1 E hibák mellett meg az alábbi hibakód jelenik meg: 01271 - Positioning Motor for Temperature Flap (V68): Faulty koszonom szépen előre is a segítségeteket. Zoli
Számomra nem derül ki hogy akkor most a szivócső milyen állapotban van, de a hiba a tankszellőztető szelepre utal, le kellene komplett kötni és levakolni a szeleptől a motor felé menő csöveket, megnézni elmegy e a hiba, mondjuk a szelephibánál inkább dúsulást látni, ha csak valahogy a szelepen keresztül, után nem falsol. Tanksapka gyári? A harmadik hiba légkondiról szól, a hőmérsékletállító szelep meghibásodására utal.
Itt találsz hibakód leírásokat a benne lévő megoldásokat végig elelnőrizheted. P0441 P0171 A hozzászólás módosítva: Máj 30, 2017
Szia sanaxx!
Köszönöm a válaszod. A szivocsőn jelenleg nincs rės, patentül illeszkedik, de hogy mondjam, tákolva van egy kicsit. A tanksapka gyári, sosem volt még cserélve.
Sziasztok
O1 1999 AKL Azt szeretném kérdezni tőletek, hogy mi a gyújtókábelek helyes sorrendje az AKL motornál. Olyan mintha egy henger kihagyna... Ha kérhetem úgy írjátok már le pl hogy a generátor felőli gyertya a felsőre utána jobbra melyik jön, és így tovább ... Óriási segítség lenne ! Köszi előre is ! A hozzászólás módosítva: Jún 6, 2017
Megoldódott a probléma az egyik gyertyakábel adta meg magát.
Sziasztok! megprobálkozom itt hátha tud segíteni valaki.
Van egy 2000es kiadásu Octaviám 2.0 benzin, AQY motorkoddal. A problémám az lenne ha többet áll az autó pld este leteszem reggel inditom, mig be nem áll az alapjárat 800 fordulatra addig lövöldözik. Szétnyomott már 2 katalizátort. Volt cserélve gyujtás gyertyakábel, gyertya, folytószelep, ujra volt gyürüzve is, injektorok ellenmőrizve voltak és jók. A hiba ami mindig visszajön az kevegő üzemanyag keverék túl dús, vagy P0505 Idle Air Control System. szerintetek mi lehet a probléma?
Segítség! 2006-os 1,9-es PDTI Skoda Octáviám van. Problémám, hogy 5. fokozatban, 2000-2200 fordulat között 110-120-as tempónál "letilt", a turbő nem dolgozik, hiába adok gázt, az autó nem gyorsul, kigyullad sárgán a motorhiba chek lámpa. Leolvastattam a hibakódot: negatív nyomás. Leállítás és újraindítás után az autó ismét dolgozik, a visszajelző lámpa egy idő után kialszik. Eddigi javítások a hibajelenség óta: turbó felújítva, 2 turbó vákuum szabályzó szelep cserélve, EGR szelep kitakarítva, légnyomás érzékelő szelep kicserélve. Lassan rámegy a gatyám is, és a hiba még mindíg előjön! Akinek van ötlete, kérem írjon!
Szia! Ez a :
Idézet: ez nem vákuum lenne véletlenül? Valahol még mindig falsot szívhat a motor de a hibakód száma és motorkód az talán többet segítene, mert nem mindegy, hogy hogyan van fordítva a használatos programban a hozzá tartozó meghatározás. Az EGR-t kiiktatva is előjön a hiba? (a szervoszelepről ha lehúzod a vezérlő vákuum csövet és azt "bedugózod") „Leolvastattam a hibakódot: negatív nyomás.”
Valamelyik turbócső nem lyukas? Esetleg egy laza bilincs, vagy az intercooler hibája is okozhat ilyesmit szerintem. Persze csak messziről találgatok.
Szia! Van ebben a motorban egy szekunder levegő szivattyú .... Bővebben: Link amit még nem néztél meg és a hozzá tartozó reléjét és mágnesszelepét. Bővebben: Link Bővebben: Link Bővebben: Link Talán ezzel a résszel lesz a probléma, mert a szekunder szivattyú csak a hidegindítási szakaszban vesz részt.
.... jut eszembe a "wastegate" (lefúvató szelep) jól van/lett beállítva?
Mindenkinek köszönöm a tanácsokat, hétvégén kipróbálok mindent, és megírom a tapasztalatokat! Nagyon jó fejek vagytok!
Sziasztok! Olyan problémám van( skoda oct 1,2000 evj,faceliftes műszerfal) hogy nem műkődik a hűtővíz szint érzékelő. Magyarul,nem sipol,ha nuncs benne hűtőviz. Másik tartállyal sem műkődik
Mit nézzek meg szerintetek. Van e biztosìtéka? Vagy mi a rák lehet. (Nem fogy a hűtővizem,csak szeretném ha működne) Köszi a segitséget. Üdv!
Bocsi hogy csak VW család , és nem echte Skoda...,
Audi A4 2.0 Tdi 2005 BLB gyári riasztót nem lehet kikapcsolni és autó nem indul!!!! Elözmény : Homlokfal le lett szerelve.,kijártunk vele kb 10métert homlokfal nélkül..Utána akkusaru levéve : Egy délelöttött állt igy kb levett saruval.., Akkusaru visszatételekor megszolalt a gyári riasztó dudája., távirányitóval nem sikerült kikapcsolni.., sajnos gyujtásráadással sem sikerült kikapcsolni.,noha igy is ki kellene tudni kapcsolni a riasztót mivel már CAN-es., , a müszerfal teljesen halott.,csak elakadásjelző villog riasztás alatt ., semmiféle gyujtásra müködő visszajelző nem ég, semmi safe vagy valami kijelző-hibaüzenet.., ablakemelők szintén nem müködnek., központizár csak feltételesen pl bal ajtó nyitás-zárás jó a belső központizár kapcsolóról, de a retesz oldása már nem, és sima zárás-nyitás sincs a többi ajtóra stb.., világitások jók, természetesen öninditózni sem lehet., saját önakkuról is megy a riasztó..,biztiket jónak találtam.., saru le és föl és várakozás megtörtént.., MI TÖRTÉNHETETT???? u.i: A távirányitó frekvencia adása Ok. . Az immo része nem hibás., ugy értem hogy "Teszt"-re OK, 48Megamos crypto CAN van benne. Leolvasó tekercs ad ki jelet. Köszi és üdv Lezli mi történhetet???
Hoppá a golfosban már írtam rá. Nem illik egy kérdést több helyen feltenni. Ez a használati feltételek között is szerepel.
Köszi., Ok., de nagyon gáz a szitú..,érted., végsösoron indult az autó...,ezért a pánikhangulat..,megyek megnézni
Üdv
Találtam ---hosszas kutakodás.bontás után..,egy nagyon kétségtelenül szépen álcázott,CAN-re kötött ,utólagos immót..., amiről az a mocskos,piszkos, totál felelőtlen tulaj egy árva szót sem szólt...,
üdv
A tartályban van hűtőfolyadék érzékelő villa, ezen előfordul oxidréteg, ami miatt nem zár össze az áramkör (egyszer már jártam így)
Sziasztok!
Van egy Skoda Octavia 1.8L SLXI 20V automata váltós autó, aminek a váltója nem kapcsol 4-be. A 3. fokozatig problémamentesen kapcsol, és előfordul, hogy egy pillanatra beugrik a 4. fokozat! (állítólag szalagkábel szakadás okozza.) Van valakinek valami ötlete, infója erről? Előre is köszönet minden segítségért!
Az automata váltó komplikált szerkezet és kevesen értenek hozzá. Bármi baja is van, te otthon nem oldod meg. Ha érdekel privátban küldök tisztességes váltós elérhetőséget.
Köszi a biztatást!
Ha egy szalagkábel szakadás, és könnyen hozzáférhető biztosan megcsinálom. Ha az egész váltót ki kell venni, akkor lehet hogy megy bontásba! Szóval valami hasznos infó még mindig nagyon jól jönne! Szép napot mindenkinek!
Ha valóban az is a baja, akkor is a váltón belül a szeleptömbnél van. Nem ismerem annyira a Skodát, de az általunk javított márkánál nem egyszerűen szerelhető. Mivel váltót a Skoda sem gyárt gondolom ezen is valamilyen ZF készülék van, ami hasonló lehet. Privátban azért elküldöm neked a váltós számát, tisztességes ember, bátran kérhetsz tőle tanácsot. Az nem nagy költség.
Sziaztok! 1.6 octaviam BFQ motorkódos reggelenként az első indításnál kicsit pöfögve (néha vissza is durran) indul. Elég erős szag jön a kipufogóból, de pár perc mulva beáll az alapjárat. Mi lehet a hiba oka, chek lámpa nem jelez, hibakód nincs. Segítséget előre is köszönöm.2008 évjárat.
A hozzászólás módosítva: Jún 28, 2017
Sziasztok.
Némi segítséget szeretnék kérni. Egy 99-es octavia combi-nál elfeküdtek a mutatók a műszeróra csoportban. Indításnál míg az öngerjesztés nem adja neki mind a 14Voltot, addíg működik. Aztán elfekszik az összes mutató. A biztosítéktáblán a 26-os jelű biztosíték olvad folyton, de nem ég szét. Ha jól olvastam, akkor az a hátsó szélvédő fűtése. A digit kijelző működik,a világítás is, de a mutatók fekszenek és így nem igazán jó közlekedni vele. Sajnos a gépemen nem működik egyik szervízprogram sem, hogy kikeressem a kötésrajzot(vivid, ETKA). Így ha valaki meg tudna dobni egy műszeróra kötésrajzal, vagy van tippje, kérem szóljon. A segítséget előre is köszönöm. Petya
Sziasztok. Érdeklődni szeretnék nincs e valakinek ötlete hogy a skoda oktavia BFQ motorkódu autóm miért hozza a P0101 és a P0172-es hibakódokat.
Sziasztok
Skoda Octavia BFQ motorkódú autóm P0101 és P0172 hibakódot jelez. Van valakinek ötlete mi lehet a hiba oka.
P0101 - MAF szenzor hiba
P0172 - Dús keverék Koszos MAF szenzor, elhasználódott levegőszűrő, koszos folytószelep. Kb ezeknek kéne utánajárni első körben! |
Bejelentkezés
Hirdetés |