Fórum témák
» Több friss téma |
Idézet: „Laeder protect...áram feszültsége” Talán Proteco Leader-t akartál írni ? A hozzászólás módosítva: Aug 26, 2017
Idézet: „Megegyezik az Ecoból kijövő áram feszültsége a kapunyitó motoréval?” Ezt nem egészen értem. De ha a motor 230v-os, akkor igen. Nálam Nice vingo 4000-es motor van Eco2 vezérléssel. A hozzászólás módosítva: Aug 26, 2017
Köszönöm,hogy kijavítottál!
de alapvetően a kérdés megválaszolásával többre mentem volna... most egy Beninca bob 21m kapunyitó van fent Bővebben: Link, Eco 2 elektronikával ehhez szeretném illeszteni a Proteco Laeder http://www.tutifemszerkezet.hu/termekkategoriak/ketszarnyu-kapunyit...-szett kaput. arra voltam kíváncsi,hogy ezek mind 230 Volttal működnek -e vagy trafóval csökkenteni kell 24 V-ra a feszültséget..
A termék ismertetőbe világosan le van írva,hogy mindkét motor 230v-os. Tehát az Eco 2 vezérlés viszi.
Ha 230V-os mindkét motor -akkor ahogy ezt már meg is válaszolták- nincs gond.
Mellesleg, pont most szereltem fel 2 db ilyen "Leader 3" motorokat. Egy rendesen "lebutított" Twist 230 vezérlővel... Az Eco is -ahogy az a nevéből sejthető- szintén egy hasonló különféle komfortfunkcióktól mentes "lebutított" vezérlő. Ezeknek a BOB motoroknak van egy előnyük, hogy be van építve mechanikus végállás...a Leaderból ez hiányzik. Az a BOB motorok is megérdemeltek volna egy jobb vezérlőt (csak példának emlitem a HEADY-t )...most nem sorolom fel, hogy milyen funkciók hiányoznak az ECO2-ből egy "rendes" Beninca vezérlőhöz képest... Persze működni fog ezzel is, csak a "zördög" a részletekben rejtőzik... (Érdekelne mi történt a régi BOB motorokkal? P.Ü-ben megírhatnád..köszi) A hozzászólás módosítva: Aug 26, 2017
Hali!
Idézet: „Ezeknek a BOB motoroknak van egy előnyük, hogy be van építve mechanikus végállás...a Leaderból ez hiányzik. Az a BOB motorok is megérdemeltek volna egy jobb vezérlőt (csak példának emlitem a HEADY-t )..” Teljes mértékben igazad van, és én, csak ezzel a vezérléssel szerelem.
Az igazság az, hogy a telektulajdonosoknak sejtésük sincs a kapuvezérlők lényeges tulajdonságairól, kizárólag az ár dönt.
A kereskedők meg összeállítanak pont az efféle tudatlan vevőknek, mindenféle összeszedett "minimáláras" (és minimális tudású) részegységekből "kitteket"...de ugye tudjuk, hogy az "olcsó hús"-nak milyen is a leve...
ez az Eco2,ami nekünk van..amiknek pedig a telepítője kicsit más..
itt az ominózusos csatik..
Végre nagy sokára minden működik!
köszönöm a segítőkészséget.. sikerült összehozni a mechanikus részt,majd az elektronikát... ismeri valaki ezt a fajta elektronikát? T011Aod sh43
nálunk egy drót darab van az antennának a csatijába dugva,és alul kihúztuk a dobozból,ragyogóan működik..ugyan ugy hol vette a jelet,hol nem...
Sziasztok! Összeépítésre került nálam egy egyszárnyú kapu nyitásához egy Proteco titan 600-as kapunyitó motor és egy t011 sod kapuvezérlő. Ismerősöm kötötte be és én is végig ellenőriztem az összes vezetéket. A gondom az, hogy csak egy irányban működik, tehát mindig csak az egyik vezérlőszálon működteti és leállítás után, ha újra elindítanám, akkor megint ugyanabba az irányba mozdítja a kaput. Nincs végállás kapcsoló, nincs fotocella (ezeket a funkciókat le is tiltottam), csak szimplán ütköztetném és a nyitási időkkel állítanám be. Találkozott már valaki ilyen hibával? Mi lehet az oka?
Előre is köszönöm a válaszokat!
Hello! Bekötni kevés, a vezérlőt be is kéne programozni...ez megtörtént?
Persze a bekötés sem mutatod meg...honnan tudhatnánk, hogy az jól lett összedrótozva ? Idézet: Hogyan...menüben, vagy darab vezetékekkel átkötötted? „funkciókat le is tiltottam)” A hozzászólás módosítva: Szept 3, 2017
Szia! Természetesen programoztam a vezérlőt. Csak menüben tiltottam le. Az nem elegendő?
Előre is köszi
A közöst valamiért a barnával kötötte be a srác, de nem lényeg, mert mindkét oldalon figyelt erre (motornál is és panelnél is)
OK, az, hogy szürke helyett barna lett a motor közös vezetéke, az nem lényeges...
Lényegesebb lett volna, ha programozás minden egyes pontjába beírt paraméter. Úgy tűnik az E2-E6 paraméterek mindegyikét "NO"-ra állítottad... Én ennek a vezérlőnek csak a régebbi változatait (Q36-Q60) ismerem személyesen. Ott még kellettek az átkötések. De lényeges lehetne, hogy próbaképpen a motor munkaidejét beállíthatnád 10 másodpercre. Ilyen rövid idő alatt tuti nem nyit ki vagy zár be teljesen a kapuszárny, így biztosan meg kell állnia. Talán túl hosszú időt adtál be neki ? A hozzászólás módosítva: Szept 3, 2017
A phototest is le van tiltva menübe? Mert ha nincs akkor kevés az átkötés.
Üdv
Közben kipróbáltam a tanító funkciót, amelynek a lényege, hogy a gombot nyomkodva mondom meg, hogy mikor induljon, mikortól legyen lassítás, meddig menjen a várakozás és mikor induljon vissza. A gond az utolsó ponttól volt, tehát nem indul vissza, hanem nyitná tovább...
A beállított értékek: E1-től E6-ig: NO F0: 00 F1: 07 F2: 0.0 F3: 1.0 F4-F7: NO F8:SI L0: NO L1: 00 L4: NO A1: 20 A2: 2.0 A3: 0.8 A5: 05 A6: 08 A7: NO A8: NO
Nem találtam ilyet ezen a vezérlőkártyán. Biztos vagy benne, hogy ennél is van ilyen?
Hello! A "Válasz" fülre kattintva is tudsz válaszolni ? ...vagy nem ismered ?
Néhány érték érthetetlen, hogy miért pont arra állítottad?
"F8" miért "SI" ? "F5" mért nem "SI" ...ha "lépésről lépésre" tanítani akarod ? "E1" lehetne akár "SI" is, akkor egy darab dróttal is vezérelhetnéd... "t1" ha "SI" akkor lenne fotocella teszt , de "1t" fotocellateszt hibajelzést mutatna, ha gond lenne ezzel. Próbáld ki alapbeállításokkal és megfelelő átkötésekkel... A motor vezetékei ki lettek mérve? ...ugye egyértelmű, hogy melyik a középkivezetése ? A hozzászólás módosítva: Szept 3, 2017
Sziasztok. A napokban hozzám került javításra egy elektromos kapunyitó vezérlőpanel. Felteszem a képét , hátha valaki felismeri. Ugyanis, mint látható eldurrant a tápegység részén egy TOP IC. Sajnos csak a betűk láthatók és egy kettes, így nem tudom milyen teljesítményű lehetett. A kapuról semmilyen információm sincs, így rákeresni sem tudok, és kb 50 Km-re van tőlünk, ráadásul a tulaj még magyarul sem tud, így nehéz az információ szerzés is. Nagyon örülnék ha valaki tudna segíteni az IC beazonosításában, vagy esetleg lenne valamilyen ötlete.
Mint skype-on írtam, nagy valószínüséggel TOP221 lesz.
Hello! A "tulaj nem tud magyarul"...de lefogadom, hogy németül beszél !
Ismerős ez csatlakozó rendszer és annak jelölése. Azért nem ártana tudni, hogy milyen fajta kapu (toló, nyíló kertkapu, vagy szekcionált garázskapu) milyen motorral van ellátva (DC24V...AC230V)... A hozzászólás módosítva: Szept 17, 2017
Biztos vagy benne, hogy TOP221 létezik 7 kivezetéses DIP tokban ?
Most, hogy mondod, elgondolkoztam. Az tényleg 8 lábú. A képet erősen kinagyítva a második szám mintha 2 lenne. Akkor nem sok variáció marad.
Hormann a445 a tipusa. Az ic top234gn.
Hormann topicba nezz szet. A kepeket listazd ki es megtalalod ponz ezt a hibat mar felraktam megoldasnak. Udvi A hozzászólás módosítva: Szept 17, 2017
|
Bejelentkezés
Hirdetés |