Fórum témák
» Több friss téma |
Nálam simán megy pickit 3-al a flow5.5. A gyári értékek lettek beírva neki és eddig még sose mondta hogy nem szeretne dolgozni
Sziasztok! Kezdő vagyok ebben a témában , de nagyon szeretném megtanulni a programozást , és így kezdetnek egy kapuvezérlőt szeretnék , és abban kérném a segítségeteket , hogy el tudná valaki nekem mondani hogyan is kellene nekikezdeni egy ilyen proginak. Azt szeretném ha egy gombal kűködne és ha egyszer nyomom meg akkor nyít , vagy zár , ha kétszer nyomom meg akkor pedig csak félig nyílna ki , és szeretnék infrasorompót is ami zázásnál ha érzékel valamit visszanyítná , és nem lenne a motorokon végállás kapcsoló sem hanem a programban beállított ideig működne.
Szia!
Nem akarok reklámot csinálni, de 13000-ért kapsz újat készen és ezt mindet tudja amit te leírtál..Bővebben: Link De ha tényleg Te akarod megcsinálni akkor kell nyomaték figyelés, is nehogy odacsukjon valakit, mert abból komoly bajod is lehet. Mellesleg nem olyan bonyolult egy ilyet megcsinálni, ugró kódos távirányítót vevő modullal kínából pár ezerért lehet venni, az infra sorompó csak kapcsol tehát annak a jelét se nehéz venni, nyomaték figyelést áram szenzorral lehet figyelni, azt meg hogy mennyi ideig legyen nyitás vagy zárás simán számoltatni kell a piccel amit pl az első indításkor a távirányítóval betanítasz neki. Bár én akkor is tennék egy induktív érzékelőt ami figyelné hogy kinyitott e, az se a világvége tétel.
Köszi a reagálást a kérdésemre , nagyjából már kezd összeálni így fejbe csak a programban való megvalósítása nem igazán megy még.
Látom nem sikerült lebeszélnem az építésről. (Helyes)
Akkor legelőször is ki kell találni, hogy hány I/O láb kell minimum a feladathoz. Tehát listát kell csinálni minden olyan ki és bemenetről amire szükség lehet, mert nem a program a legfontosabb hanem a hardver. Ennek tudatában lehet kontrollert választani, ami után kezdődhet csak a program megírása.
Bemenetek: Távirányító , infra