Fórum témák
» Több friss téma |
Hali! Nem tudok rá jönni hogy kell.? Akár hogy forgatom a kezembe a leírást.
5. oldal, SZABVÁNYOS PROGRAMOZÁS (ALAPÉRTELMEZÉS)
Próba.
Az első képen, a gyári beállításoknak megfelelően vannak jelek. (megcsináltam a gyári beállítást) Ebben az esetben se a nyomógombokról se a bemenetekről nem működik semmi.
Ha átállítom St start, és az St.P gyalogost a képeken sorban látható módon, tehát Cont ról Cod ra, akkor a kijelző az utolsó képen látható jelzést mutatja. Ebben az estben a nyomógombokról tökéletesen működik minden, de a bemenetekről semmi.
Mármint a rádiós részen keresztül nem akar menni? Vagy a sorkapcson lévő Start-ra nem reagál?
Ez a "nyomógombról" meg a "bemenetekről" nálam egy és ugyanazt jelenti...
A sorkapocs kivezetéseiről...meg a távirányítóval vezérelve már egyértelmű(bb) ! "ChiU" ..."megvolt" már ? A hozzászólás módosítva: Okt 23, 2017
Saját vevője, mint ahogy az látszik is a képeken, nincs. Egy külső vevővel van megoldva a működtetés, ami a nyomomógombos bemenetekre van kötve. A vevő az működik az adókkal, de ennek most egyáltalán nincs jelentősége. A bemeneteket (nyomógombokat) hiába zárom,egyáltalán nem reagál.
Mérd meg, hogy az adott bemeneten van-e feszültség, ill. gnd-re zárva tudsz-e mérni változást a hozzátartozó tranzisztor körül, valamint eljut-e a jel a proc. felé. Ha nem találsz változást akkor megvan a hiba, ha találsz akkor a proc. bemenete gyanús.
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni. Adott egy Twist 230-as vezérlés. Ilyen: Bővebben: Link . Próbáltam be állítani,de nem megy. A tulaj megvette a neten, a motorokat felszerelte, varázsolt a beállításon is, de nem jött neki össze. A vezérlést még ráadásul el is cseszte, mert a panelről sikerült letörnie a hálózati trafót,meg a zavarszűrő tekercset,de azokat vissza forrasztatta valakivel. Nos olyat produkál,hogy nyitáskor meg van a szárnyak közötti 5mp-es késleltetés, csukáskor viszont együtt indul mind a két szárny és össze akadnak. Valamint a második motor nyitáskor és csukáskor is lassít, viszont az elsőnek nyíló nem. Azonkívül az első motoron hiába állítom a motoridőt, ugyanúgy végigjárja az utat, mintha mi sem történ volna. Ilyenkor mi van?
Vissza méregettem a proci felé, minden hol változik a mérési eredmény a gdn-re záráskor. Valószínű hogy tényleg az adta meg magát.
Hello!
Be van állítva az automata zárás? Ha igen, akkor lefogadom, hogy bezárás után ki fog nyílni a beállított "automata zárás" idejének eltelte után... Azaz, azt akarom írni, hogy meg kéne cserélni a motorok forgásirányát. A leírása szerint "2 mp nyitáskor, 5 mp záráskor" a motorok indítási különbségei és ez fix !
A vezérlőbe dugott RF panel működik ?
A hozzászólás módosítva: Okt 23, 2017
Szia!
Jól van bekötve. Áramszünet után nyitnia kell és így is tesz. Az automata zárás potmétere le van tekerve, így csak gombnyomásra csuk. Kipróbáltam az automata zárást is,nyitott állapotból a beállított idő után becsuk.A hozzá adott papír szerint a nyitáskor és csukáskor is fix 5mp a késleltetés a kapuszárnyak között,de ez csak a nyitáskor működik jelenleg.Ja és az elsőnek nyíló szárnynál nem működik a lassítás, sem nyitáskor,sem csukáskor. A másiknál viszont igen.
Megvan a véleményem erről a "lebutított" kapuvezérlőről és az azt megvásárló telektulajdonosokról...
Mindenesetre itt az olvasható, amit leírtam...(a panelfotód is innen származik) A hozzászólás módosítva: Okt 23, 2017
Most már nekem is, idáig ilyen vezérlést még sosem használtam. De nem is fogok. Nekem Eco-2 vezérlés viszi a Nice VG4000-es motorjaimat, még nem volt vele gondom. Lehet hogy ide is azt fogok hozatni ez helyett. Viszont a link alatti pdf-ben csak 5mp-et írnak. Akkor szerinted ez lehet mondjuk proci hiba? Holnap kipróbálom a motorjaimon, azon mit produkál.
A hozzászólás módosítva: Okt 23, 2017
Az még eszembe jutott, de én ostoba nem néztem meg, hogy a kutyája szétrágta annak a motornak a vezetékét, amin pont nem tudok állítani. 2db kéteres vezetéket toldott bele és behúzta egy fém gégecsőbe. Esetleg ha felcserélte a com- vezetéket a föld vezetékkel, az nem okozhat ilyen hibát?
Ezt egyszerűen kipróbálhatod, ha ideiglenes, "föld feletti", új, megbízható 4 eres kábellel csatlakoztatod a motort a vezérlőhöz.
Az általam említett cucc innen "jött"..a leírásában az szerepel, amit te írsz (5-5 mp), de tuti, hogy nyitáskor nincs ennyi késleltetés. De ha valaki "látta" ezt az 5-5 mp-nyi különbséget... A hozzászólás módosítva: Okt 23, 2017
Talán ezt is innen vették,nem kérdeztem. Mindegy,holnap felrakom az én vezérlésem helyett és kipróbálom. De ha azzal is ezt produkálja, akkor vetetek másik vezérlést. Ezt már úgysem cserélik ki,mert belenyúltak.
2x2 lámpa (izzó, 230V-os glimm) is megteszi a két motor helyett...a műhelyasztalon is meggyőződhetsz az időkről.
A hozzászólás módosítva: Okt 23, 2017
Tudom, de ahhoz izzókat meg foglalatokat kell keresnem . Így meg csak egyszerűen átdugdosom a sorkapcsokat.
Nincs meg a hozzávaló RF panel. Egy külső vevővel működött.
Ezt a vevőt nem ismered véletlen? Bővebben: Link
Szia
Nekemn volt már ilyen problémám. Ha jól emlékszem kondikat kellett cserélni a panelen. Üdv
Ez az első két jelzés azt mutatja, hogy zárva van a két sorkapocs ("Start" és a "Start P.")...de talán inkább zárlatosak(vagy szakadt) lehetnek az azokhoz a pontokhoz kapcsolódó SMD tranzisztorok, de lehet, hogy csak a tápfeszültségükkel van gond.
A hozzászólás módosítva: Okt 23, 2017
A "Start" és a "Start P." a 6-os GND pontra mérve, 10V körüli feszültséget mérek.
Ebben az estben is feltételezed ezt.? Idézet: „de lehet, hogy csak a tápfeszültségükkel van gond”
Nyitott "Stop" bemeneten is ennyit mérsz?
Ha jól látom a fotódról 1 bemenethez akár 3 SMD tranyó is tartozhat...meg látni ott rengeteg furatgalván-átkötést, talán ott is lehet gond...
Lszedtem a "STOP" átkötést. Érdekesség képpen, most mind a három ponton 18-19V ot mérek, és a kijelző újabb szimbólumot mutat.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |