Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » FIAT elektromos hiba
Témaindító: Peti.Janka, idő: Máj 11, 2007
Témakörök:
Sziasztok.Kérem aki tud segitsen !! Fiat Brava 2001 1.6-os. Az ablaktörlőm nem müködik csak folyamatos,leggyorsabb állásban. Sem lassu foly.-sem szakaszos pozicióban. Ha felfelé állitom(itt csak addig müködik amig a kart nyomom)jó,csak ha elengedem abban a pozicióban áll meg.Tehát nem tér vissza végállásba. Előre is köszönöm !!!!
Az ablaktörlő karja tud ilyet produkálni - csere a megoldás.
Üdv!
Nem rég vettem egy 1997-es 1.4es Fiat Brava-t és a csomagtérben lévő lámpa nem égett. Vettem egy izzót és az sem volt jó. Multiméterrel lemértem, mely 1.7V-ot mutatott és gondolom ez igy nem okés Valakinek ötlet hogy hol, milyen probléma állhat fenn?
Hi!
Kontakt hibára gondolnék. Egy 20 éves Fiatnál ez "természetes".
Hát sajnos már több helyen vettem észre ezt a "természetes" dolgot! Holnap van időm, utánajárok a dolognak
Köszi a választ!
Sajnos ennél többet nem lehet szerintem segíteni. Elindulsz a biztosítóknál, és végigköveted a kábel útját az aljzatig. Az még kérdés lehet, hogy az 1,7V-ot kivett izzóval mérted, vagy amikor benn volt?
A hozzászólás módosítva: Jan 13, 2018
Ha benne van az izzó ha nincs, akkor is 1,7V :/
Akkor a kontakt hiba kizárva. Ha kontaktos lenne, akkor az izzó behelyezése után 0V-t kellene mérni, kivétele után pedig 1,7-12V között valamit. A kapcsolónál még megvan a feszültség?
Bocsi, elnéztem! Az izzó behelyezése után 0 Voltot mértem. Szétszedtem a kapcsoló részt és a foglalatok kis helyen megolvadtak, bár érintkeznek egymással. Lehet ez lesz a gond.
Valószínűleg lassacskán korrodált az érintkező felület, ami által megnőtt az átmeneti ellenállása, és elkezdett melegedni. Aztán a melegedés olyan mértékű lett, hogy a műanyag is megolvadt, az érintkező felület pedig majdnem szigetelőként viselkedik.
Akkor ez egy alapos tisztitás lesz úgy gondolom. Kerestem volna ilyen érintkezőt neten, mégis mennyibe kerül, sajnos kevesebb sikerrel.
Szia dayton65! Olvastam a leveled,a segítséged szeretném kérni.Ugyanez az ablaktörlő hibám van egy Fiat Mareánál.Sikerült a problémát megoldanod? Kapcsoló hiba volt? Köszi!!!
Szia! Nem volt szükség semmilyen cserére. Nálam az alábbi oldotta meg a problémát. Az ablaktörlőmotoron lévő elektronikábol 3 vezeték megy a motorba. Ott ahol a motorba lép sérült a szigetelés,hozzáér a motor fém házához zárlatot okozva. Nálam ránézésre a vezetékeken semmi sérülés,kidörzsölődés nem volt látható, de ha már ki szereltem ott el szigeteltem. Persze kapott egy alapos tisztitást,a szerkezet is (zsir,WD-40) azóta tökéletesen müködik. Remélem tudtam segiteni. Sok sikert.
Szia! Köszönöm! a segítséget! Majd megnézem.Üdv!!!
Fiat Stilo 1.9 JTD 2003.
Mūszerfalon abszolult semmi sem mükõdik., kivéve az SRS lámpát és az ülésfoglaltság visszajelzöt.., mūszerfallal nincs kommunikáció., Köszöm a segitséget
Törölném a hozzászólást...,
bocsánat nem tdom hogy kell..
Ha az idő lejárt kérj moderációt. Jobb oldalt a hozzászólás sarkában a V alakú jel.
Nem az idő járt le, hanem máshová is beírta...
Üdv.
Adott egy 1.2, benzines, 98-as Bravo. Zavar, hogy gyorsítás alatt gyorsabban megy fel a kilóméteróra mutatója, mint kéne, tehát amikor elérem a 90-et, már mondjuk 110-et mutat. Vissza pedig nem megy, azaz mire megteszek kb 8-10 km-t, addigra akár 190-et is mutat az óra. Fordulatszám óra jó. Gyújtás le, akkor esik a mutató kb 15km-t, ha ezt sokszor eljátszom, le tudom nullázni. Műszerfalat szétszedtem, nincs oxid, gyönyörű a panel. Száraz napokon nem jellemző, esős, párás időben viszont mindig. Mi lehet a gond, mégis merre keressem? Köszi
Sziasztok!
Van egy 1.6-os,101le Fiat Paliom kombim. Olyan gondom van hogy valami szívja az akksi!Még nem keztem ell keresni a hibát csak arra lennék kíváncsi hogy esettleg találkozott-e hasonló hibával valaki vagy van-e konkrét típus hibája.
Szia.
Bár ezen autónál nincs tapasztalat, csak kérdem, hogy a napokban kezdődött-e a probléma? Mert nálunk az összes (4) autót töltögetnünk kellett, hogy elinduljon - és mindez csak a marha hideg miatt!! Ha ez kizáró tényező, akkor bocs!
Első körben én is a hidegre gondolnék. Persze lehet más is, de az hamar kiderül, ha esténkét lekötöd az akkut.
Ha már leköti, akkor egy árammérővel azonnal megtudható, hogy mekkora áram folyik a kocsi felé. Így az is egy pillanat alatt eldönthető, hogy esetleg a hideg okozza-e a lemerülést?
A vezek és a saru közé raktam a multimétert és 3-rom ampert mutatott. Amikor nem szabadna mutatnia semmit.Amúgy most kezdte ell ahogy jött ez a nagy hideg.De visszont ha leveszem az aksi sarut és áll pl:16 órát és vissza rakom akkor úgy indul ahogy kell.
3A nagyon sok, szinte hihetetlen.... Biztos jó állásban nézted, méréshatár, stb?
És mennyi ideig mérted, mert néhány másodpercig akár mutathat nagyobb áramfelvételt, ECU, rádió, stb áramfelvétele a StandBy-ig...
Mondjuk olyan sokáig nem tartottam rajta!Elég volt azt látni hogy mennyit mutatt!Majd megpróbálom Mégegyszer.Úgyis egyesével kell majd kihúzgálni a biztosítékokat.Elméletileg ha kulcsot elfordítom akkor semminek nem szabadna áramot kapnia.Még a rádiót sem tudom bekapcsolni csak ha gyújtáson van!
Idézet: „ha kulcsot elfordítom akkor semminek nem szabadna áramot kapnia” Kb. a zsigulik korában volt ez igaz. Mostanság egy tonna elektronika csücsül az akksin akkor is, ha kiveszed a kulcsot. De az össz fogyasztás akkor is mA nagyságrend kellene legyen.
Kezdetben nem biztos. Néhány tíz másodpercig még üzemelhetnek olyan elektronikák, amik később mennek "aludni".
A hiba meg van!Önindító volt a hibás a szerelő szerint!De most meg olyan problémám van hogy elvittem műszakira a Fiat palio wekeend 1.6-os autómat és belekötöttek a légzsák kijelzőbe higy nem villágit!Az autó nálam van már 8-éve és soha nem is világítottA kérdés az hogy:Hol keresem bajt vagy esetleg járt már így valaki?Vagy találkozot-e valaki hasonló hibával?
A hozzászólás módosítva: Márc 13, 2018
Műszerfal kivétele után nézd meg az izzót! Lehet, hogy kiégett (vagy kikötötték előtted, mert állandóan világított).
|
Bejelentkezés
Hirdetés |