Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Skoda Felicia elektromos hiba
Témaindító: FlashJimmy, idő: Jan 12, 2008
Témakörök:
Megtaláltam a tolatólámpa kapcsolót. Lent van az, még az önindító alatt, sőt azelső lökhárítónál lejjebb. Elég egy magasabb járdaszegély, hogy a vezetéket elintézze. Ennyi volt csak, a kábel el volt szakadva. Felvittem a csatlakozót, forrasztottam rá vezetéket, lezsugorcsöveztem, melegítős Pattex-el kiöntöttem, raktam a másik végére csavaros szorítót, azt a beszerelés után az önindítóhoz kötegelőztem.
Találkozott már olyannal valaki hogy a központi zár néha úgy dönt hogy bezár?
Lehet vele valamit kezdeni? Aggasztó hogy kizárhatom magam az autóból... Köszi a segítséget.
Sziasztok
Nekem olyan problémám van, hogy mikor hidegen indítom a kocsit néha nem indul csak tekeri az önindítót. Ha beindul akkor a leálítom, utána megint inkább csak tekerni akar mintha nem lenne benne benzin. De olyan is van, hogy a rájön semmi baja, de mostanában folyamatosan fent áll ez a probléma. A vezérmű lánc és a víz pumpa is cserélve volt már rajta, előtte és utána is fent áll a probléma.Az aksi is cserére szorul, de másik aksival is ez a probléma. Az imobilájzer is direktre van kötve, de az már 8 éve így van, és ez a probléma csak kb fél éve van meg. Meg még a szelepek hézagát valaki le tudná írni. Skoda Felicia 1.3 MPI Benzines 96 év járat. A hozzászólás módosítva: Feb 15, 2016
Üdv! Új Feliciás vagyok. Elment a tompított/fényszóró. Helyzetjelző van, féklámpa van, fénykürt van, ablaktörlő nincs, tompított nincs, fényszóró nincs. Nem találok javítási kézikönyvet.
Tudtok segíteni? Ha igen, légyszi. Úgy indult, hogy az önindító valamitől behúzott menet közben, szétpörgött a tekercsfej, zárlatos lett. Autó leállt, önindítózásra akkufesz lement (rz). Vontatás, folyamatos fékezés egy kicsit kötélfeszítésnek. Utána akkusaru le. Önindító csere után 3 nap múlva) akkusaru vissza, indítás sötétben (ez jól ment), hiba észlelés. Biztik rendben. Kösz
Bocs, az előzőhöz (nincs tompított/fényszóró), a típus: felicia 1,3 MPI, 2001-es.
Az önindító nappal, országúton romlott el, akkor em tudom, a világítás mit csinált, de addig jó volt.
Szép napot mindenkinek !
Tudna valaki segíteni h. miért emeli idönként az alapjáratot 3000 fölé mikor eszébejut és mi a +oldása ? Elöre is köszönöm ha valaki tudna érdemleges választ adni ! Esetleg ha valami hivatalos adatot tudna a szedán üa.tank méretéröl valaki azt is +köszönném. A hozzászólás módosítva: Ápr 18, 2017
Sziasztok.olyan problémám van 98as 1.3mpi felicia ritka 87ezer kmteres példány mindidáig tökéletes álapotban .az akksit ma feltöltötem mert 12.2v volt benne most 12.9volt amikor kihuztam beraktam mentem vele 15kmtert és már csak 12.75 ugy hogy alapjáraton 13.8at tölt a generátor.van amikor gondol egyet és nem indul.rárakom gyujtásra nem teker és a pumpát se halom hogy szivná fel az anyagot.inditok és semmi. viszaengedem a kulcsot de már utána ne menged inditani sem.már nem tudok mire gondolni.az ötletem az lenne hogy v öninditó v gyujtáskapcsoló hátha valamelyik nem kap mindig áramot rendesen illetve még generátora gondoltam persze 13.8v szerintem jó elvileg.ha valaki találkozott hasonló jelenségel és tud valami konkrétat mi lehetne megköszöném mert nincs anyi felesleges pénzem hogy mindent nekiáljak kicserélni.Illetve üzemanyag szüröt vetem hogy kicserélem de a höterelö lemez gyárilag elég rosszul van felfogatva mintha kaszniból jönne lefele egy reiser csavar gondoltam levágom de utána hogy fogatom visza?ilettve inditáskor felpörög 2000-res fordulatra és egyböl viszaáll alapjáratra ha esetleg erre is lenne vmi használható ötlet megköszöném ,segitségeteket köszönöm!!!
Indítási hiba lehet akár a bendix is. Szét kellene kapni, megtisztítani oxidokat eltávolítani majd kicsit beolajzova visszaszerelni.
A 12.75v feszültségü akku az jó, illetve a generátorod is kicsivel 14.4v előtt szabályoz le, szóval az is jó. Gyújtáskapcsoló is tud ilyen gondokat okozni, nekem anno Trabinál pont az ellenkezőjét csinálta. Megkocogtattam 10-es villással utána évekig még jó volt.
a trabantom nekem is csinálta ezt.most minden nap rámérek majd az akksira hátha többet megtudok hogy esetleg sziv e vmi.de 25 ujonan öninditó nem sok kedvem lenne venni feleslegesen.bendix tavaly lett cserélve.
15.5v voltott mértem elöbb a multmiéterel azt mondja a szerelö hogy tutti hogy feszszabéályzó ezért rendeltem egyet majd elválik hogy itt megáll e a probléma vagy menni kell tovább köszönöm a segitséget!!
Nem szabad bent hagyni a kulcsot, annak mindig zsebben a helye. (áthidaló megoldás...) Nekem eltörött a zárban mindkét oldalon az a kis fehérfém darabka, amit a kulcs elfordít és az továbbítja a mozgást, széria hiba, megvehető a cseredarab a boltokban. Cserekor annyit tudtam megállapítani, hogy a zár mechanikusan nyitható, akksi kivételekor ez bebizonyosodott (csak a kulcsolt oldalon ilyenkor), viszont bent ülve a gomb lenyomására mindkét oldalon zár. Ez alapján elektronika hiba/érzékelő hiba/vezetékkopásból származó fals jel lehet. Nem irigyellek.
Sziasztok,
kérlek segítsetek. 1 év után ismét üzembe szeretném helyezni a 98-as, 1.3-as, 40kw-os feliciámat, ámde meg se röccen. Akksi jó, mert bikázva sem akar indulni. Gyújtást ráadva benzinpumpát hallom, hogy berreg, de mikor ráindítanék meg se mukkan. Mikor először próbáltam ráindítani (még nem bikázva), gyors relékattogást hallottam a műszerfal alól, ámde ez a jelenség megszűnt. Van valami relé a műszerfal alatt, ami az önindító indulásáért felel, és tönkrement, vagy valami másra gondoljak? Válaszotok előre is köszönöm. A hozzászólás módosítva: Okt 28, 2017
Próbáld meg az önindítót direktben működtetni. Az választ ad a kérdésedre.
Üdv mindenkinek
1996 os Skoda felicia lxi benzines autóról tud e vki alaprajzokat küldeni? Jelenlegi probléma hogy hidegen pöccre indul azután pár perc után ha megyünk vele leáll. Melegen abszolút nem indul.mit nézzünk meg?a gyertyák jók, a gyujtokabelek jók a trafó is jó benzint kap elosztó fedél zsír új. Előre is köszi
Üdv mindenkinek
Minden ami a Skoda felícia lxi 1996-os javítása ,szerelése és beszerezhető alkatrészeiről kapcsolatos vmint saját tapasztalataid minden infót szívesen olvasok. A hozzászólás módosítva: Feb 4, 2018
Elektronikai fórumon a jármű elektronikai hibák javításával kapcsolatos konkrét kérdéseket várunk. Az általad írtak túl általánosak, messze túlmennek az elektronikán és nem kérdést tettél fel, általános tájékoztatót szeretnél. Az elektronikai kérdésekre már van külön téma nyitva, már át is helyezték ide.
A hozzászólás módosítva: Feb 4, 2018
Csak hogy trollkodjak:
Idézet: „a trafó is jó benzint kap” A hozzászólás módosítva: Feb 4, 2018
Már csak a gyújtáskapcsoló maradt. Más nincs a kocsiban ami rossz tud lenni. Map szenzor talán ami még lehet. Ezen felül kompresszió mérés, szelephézagok ellenőrzése.
Szia! Ez a típus még ilyen karburátoros?
A problémám a következő. Egy idő óta a hátsó szélvédő fűtés visszajelzője világít a műszerfalon.ha be van kapcsolva ha nem a fűtés. Megnéztem a relét sőt kicseréltem semmi változás sőt most már ha leállítom az autót akkor a fűtőventillátor sem akar leállni. A segítséget köszönöm előre is.
A hátsó szélvédő fűtése nem ventilátoros a legtöbb autón. Bár a típust nem ismerem behatóan mégis azt gondolnám a tiédben sincs ilyesmi. A kapcsolót vizsgáld meg.
Sziasztok! A segítségeteket kérném. Indítás után a töltés visszajelző lámpa halványan világít, gázadáskor erősebben. Az előzmény az volt, hogy az akkumulátor felforrt, azt mondták a generátor túltöltött, mert kiment a feszültség szabályzó. A fesz szabályzó ki lett cserélve+ új akksi. Kb 300 km után ez a hiba jelentkezett. Egyszer talán egy kis ideig égett szagot éreztünk menet közben, de mivel elmúlt, azt gondoltam, hogy kívülről jött. Úgy tűnik, hogy a generátor ékszíj feszes. Szerintetek mi a gond? Kiment a generátor? Teljesen ki kell cserélni, vagy javítható, esetleg a fesz szabályzó? (Gázadáskor a világítás ereje nem változik, ezért talán erre az utóbbira nem gondolok.) A segítségeteket előre is köszönöm.
Mérni nem szeretnél? Feszültség alapon, majd járó motornál alapjáraton és fordulaton. Könnyebb lenne tanácsot adni.
Jó lenne, de egyelőre behatároltak a lehetőségeim. Most csak egy akku töltöttség jelzőm van, de ez csak 6 értéket mutat. (11.5, 12.0, 12.6, 13.2, 14.5, 15.5 ) Indítás nélkül a 12.6-os világított, indítás után kigyulladt a 13.2, és ez már nem változott a gázadást követően sem. Holnap próbálok majd egy feszültségmérőt kérni és megmérni alapjáraton, illetve gázadást követően. Sajnos a visszajelző lámpa most is világított. Alapjáraton halványan, gázadást követően erősebben.
Mérni még nem tudtam, de megnéztem, ha kiiktatom a feszültségszabályzót, akkor nem ég a töltést visszajelző lámpa. A feszültségszabályzót kb 2 hete cseréltem. Ennyi idő alatt elromolhatott volna?
Szerintem a generátorban valamelyik dióda lesz rossz. ( segéd vagy pozitív )
Köszönöm a segítségedet!
Közben sikerült mérni is. 12.5 V volt az akksi indítás előtt, majd alapjáraton 12.8 V, gázadáskor 13.5-13,8 V, ha a feszültségszabályzót kiiktattam, akkor meg folyamatosan csökkent 12.09-nél abbahagytam az ilyen mérést. A dióda hibát csak méréssel lehet megállapítani, vagy szabad szemmel is látható? A cseréjéhez sok bontás kell? (Gondolom forrasztással lehet rögzítve.) (A töltést visszajelző lámpa csak a feszszabályzó kiiktatásakor nem világított, alapjáraton halványan, gázadáskor erősebben.) |
Bejelentkezés
Hirdetés |